F-1.LT metų rinkimų rezultatai

F-1.LT metų rinkimų rezultatai
logo 2003 Gruodžio 06 d. 23:39, .
Štai ir pasibaigė F-1.LT vartotojų balsavimas – 2003-ųjų metų sezono „geriausiųjų“ rinkimai. Savo nuomones Jūs, mieli svetainės lankytojai, skelbėte tris savaites, dabar atėjo laikas suskaičiuoti ir paskelbti rezultatus.
Labai dėkojame visiems, kas atsiliepė ir išsakė savo nuomonę, o ypač vartotojui Zilvinas, kuris pasiūlė tokių rinkimų idėją.
O dabar – rezultatai:
Metų pilotu tapo Michaelis Schumacheris (“Ferrari”). Į šį vardą taip pat pretendavo Kimi Raikkonenas (“McLaren”), Juanas Pablo Montoya (“Williams”), Fernando Alonso (“Renault”) ir Markas Webberis (“Jaguar”).
Geriausia sezono komanda – “Ferrari” (konkuravo su „Williams”, „McLaren”, „Renault“ ir BAR), o geriausiu bolidu taip pat pripažintas šios komandos automobilis – ”Ferrari F2003-GA”
Jūs nusprendėte, kad geriausią variklį šį sezoną pagamino BMW – “BMW P83”. Į geriausio variklio vardą pretendavo „Ferrari 052”, „Mercedes FO110M”, „Cosworth CR5“ ir „Renault RS23“.
”Formulės-1“ pasaulio metų žmogaus nominacijoje beveik be konkurencijos liko Bernardas „Bernie“ Ecclestone’as, „nugalėjęs“ „Ferrari“ ekipos vadovą Jeaną Todtą, FIA prezidentą Maxą Mosley, „Minardi“ vadovą Paulą Stoddartą bei BAR vadovaujantį Davidą Richardsą.
Geriausiais lenktynininkais-komandos partneriais, nukonkuravę Michaelį Schumacherį su Rubensu Barrichello (Ferrari”), Davidą Coulthardą su Kimi Raikkonenu (“McLaren”), Jarno Trulli su Fernando Alonso (”Renault”) ir Jacques’ą Villeneuve’ą su Jensonu Buttonu (BAR), buvo išrinkti Juanas Pablo Montoya ir Ralfas Schumacheris (“Williams”).
Metų naujoku, didele persvara, tapo brazilas Cristiano da Matta (“Toyota”), be konkurencijos palikęs už savęs Justiną Wilsoną (“Minardi”, „Jaguar”), Antonio Pizzonią (“Jaguar”), Ralphą Firmaną (“Jordan”), Nicolasą Kiesą (“Minardi”) ir Zsoltą Baumgartnerį (“Jordan”).
Metų „Grand Prix“ buvo pripažintas „šlapiasis“ etapas Brazilijoje, kurio metu „nuplaukė“ ir nefinišavo daugelis lenktynininkų. Šis etapas Jums pasirodė įdomesnis ir įspūdingesnis, nei „Grand Prix“ Australijoje, Ispanijoje, Vengrijoje ar Jungtinėse Valstijose.
Kas liečia įspūdingiausią lenkimo manevrą, čia „karaliavo“ Ralfo Schumacherio manevras prieš brolį Michaelį (Vengrijos GP). Šioje nominacijoje taip pat buvo minimi: beveik neįsivaizduojamas Giancarlo Fisichellos lenkimas prieš Cristiano da Mattą San Marine, Michaelio Schumacherio lenkimas prieš Jarno Trulli Vokietijoje bei Juano Pablo Montoyos manevras prieš Ralfą Schumacherį Ispanijoje.
Metų avarija tapo sėkmingai pasibaigusi, bet vis tik siaubinga Fernando Alonso avarija Brazilijoje, po kurios lenktynės buvo sustabdytos. Į metų avarijos vardą taip pat pretendavo Davido Coulthardo „skrydis“ už Nurburgringo trasos ribų po incidento su Fernando Alonso, didžiulė avarija Vokietijos GP starto metu tarp Kimi Raikkoneno, Rubenso Barrichello ir Ralfo Schumacherio bei netikėtas Rubenso Barrichello bolido pakabos gedimas Vengrijoje.
Lenktynių herojaus titulas atiteko Giancarlo Fisichellai, kuriam pavyko nugalėti ypatingai permainingose ir sudėtingose lenktynėse Brazilijoje. Šią vietą pretendavo užimti: Fernando Alonso – Vengrijos GP nugalėtojas, Jarno Trulli – Japonijos GP startavęs iš paskutinės starto juostos, o finišavęs net 5-je vietoje, Juanas Pablo Montoya – ratu aplenkęs beveik visus savo varžovus Vokietijoje bei Ralfas Schumacheris, kuris Vengrijos GP metu atliko ypatingai daug įspūdingų lenkimų.
Kvalifikacijų „meistro“ nominacijoje nugalėjo Markas Webberis (“Jaguar”), nurungęs Jarno Trulli ir Fernando Alonso (“Renault”), Ralfą Schumacherį (“Williams”) ir Kimi Raikkoneną (“McLaren”).
Įsimintiniausiu sezono momentu buvo įvardintas boksuose užsidegęs Michaelio Schumacherio bolidas Austrijoje. Čia buvo minimi tokie įvykiai, kaip Brazilijos GP lenktynių sustabdymo momentas, t.y Marko Webberio, o vėliau ir Fernando Alonso avarijos, religinio fanatiko pasirodymas trasoje Didžiosios Britanijos GP lenktynių metu bei netikėtas Fernando Alonso lenkimas ratu prieš Michaelį Schumacherį Vengrijoje.
Prieštaringai vertinamoje prasčiausio metų bolido nominacijoje nugalėjo niekada lenktynių trasoje nepasirodęs ”McLaren MP4/18”. Už borto liko „Minardi PS03”, „Jordan EJ13“ bei „Sauber C22“.
Metų „nevykėliu“ tapo Antonio Pizzonia (“Jaguar”). Į šį, galbūt nemalonų, vardą taip pat pretendavo Justinas Wilsonas (“Minardi“ ir „Jaguar”), Davidas Coulthardas (“McLaren”) ir Jacques Villeneuve’as (BAR).
Na o paskutinėje, „Formulės-1“ pasaulio metų įvykio nominacijoje be konkurencijos nugalėjo ”platėjančių“ ”Michelin“ padangų istorija, aplenkusi „Išlikimo fondo“ (Fighting fund) skandalą, kur „Minardi“ vadovas Paulas Stoddartas ketino kovoti prieš Roną Dennisą (“McLaren”) ir Franką Williamsą (“Williams”), Kanados GP „išbraukimo“ iš kitų metų kalendoriaus naujieną, ypatingai greitą „Williams“ bolido tobulinimą sezono metu bei „Williams“ ir „McLaren“ komandų ketinimus bylinėtis su FIA dėl taisyklių pakeitimo.
Dėkojame visiems svetainės lankytojams, išsakiusiems savo nuomonę, o kartu atskleidžiame nedidelę paslaptį – iki Šv.Kalėdų paskelbsime specialiai surengtos F-1 ekspertų komisijos sprendimus – „Metų geriausiuosius pagal F-1.LT“.
Į komisiją buvo pakviesti ir sutiko dalyvauti rinkimuose: Kristijonas Kaikaris, Arūnas Volungevičius, Craigas Scarborough, Juozas Mažeikis, Aivaras Pyragius, Žilvinas Oškutis, Ramūnas Čapkauskas, Darius Jonušis, Ramūnas Fetingis bei F-1.LT rėmėjai ir svetainės atstovai. Beveik visi komisijos nariai jau išsakė savo nuomones, tad mums liko dar kiek palaukti ir pateiksime šios komisijos sprendimą Jūsų dėmesiui.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983