Nuo 2011 m. sezono kiekvienas „Formulės-1“ bolido ratas bus pritvirtintas ne vienu, kaip dabar, o dviem trosais. Tokį sprendimą saugumo sumetimais priėmė F-1 komandų asociacijos (FOTA) Technikos darbo grupė.
Tvirčiau ratai bus tvirtinami tam, kad sumažinti jų atitrūkimo nuo bolido galimybę avarijos atveju. Taip siekiama išvengti tokių tragedijų, kaip šiurpi avarija 2009 m. „Formulės-2“ varžybose, kuomet žuvo Henry Surteesas.
Atitrūkę ratai pavojų ne kartą kėlė ir „Formulės-1“ pilotams, tačiau visi pastarojo metu incidentai baigėsi palyginti sėkmingai. Toks įvykis nutiko ir praėjusį lenktynių savaitgalį, kai bolidą kvalifikacijoje sudaužė Vitantonio Liuzzi, bei Kinijos GP varžybose, kuomet lūžus priekinei pakabai nuo Sebastieno Buemi „Toro Rosso“ automobilio nulėkė abu ratai.