F. Alonso: F-1 apsėsta noru pagerinti šou (18)

F. Alonso: F-1 apsėsta noru pagerinti šou
logo Rugsėjo 11 d. 23:22, Renault Sport

„Alpine“ lenktynininkas Fernando Alonso mano, kad F-1 vadovai skiria per daug dėmesio bandymams pagerinti lenktynių savaitgalį.

Šiemet buvo nuspręsta trijuose etapuose išbandyti sprinto lenktynes. Bet šiandien Monzos trasoje surengtose varžybose, kuriose sportininkai turėjo įveikti 18 ratų, daug veiksmo nebuvo.

F. Alonso atkreipė dėmesį į tai, kad kitos sporto šakos neskuba keisti formato vien tik dėl įdomesnio šou.

„Manau, kad „Formulė-1“ visada siekia įgyvendinti pokyčius ten, kur galbūt jie visai nereikalingi. Nepastebėjau, jog kitos sporto šakos nerimautų dėl to, kaip pagerinti šou“, - kalbėjo sportininkas.

„Žiūriu futbolą, kuris yra sporto karalius. Ten yra tiek daug nuobodžių varžybų. O kitą savaitę nėra jokios dramos, jokių pokyčių. Nėra jokių siūlymų kažką keisti tam, kad įvarčiai būtų įdomesni, niekas nesiūlo žaisti be vartininko tam, kad šou būtų įdomesnis. Jokių dramų. Sportas yra toks, koks jis yra ir F-1 turėtų būti tuo patenkinta.“

Jei F-1 vis dėlto nori kažką keisti, F. Alonso siūlo keisti kvalifikacijos arba treniruočių formatus.

„Penktadienis yra toks, koks jis yra. O kvalifikacijoje viską lemia ne piloto sugebėjimai, o bolido pajėgumas. Taip, bolidas vaidina svarbų vaidmenį, bet jei sportininkui būtų duotas tik vienas ratas ir vienas padangų komplektas, situacija būtų kitokia. Per pusantros minutės jis turėtų pademonstruoti savo sugebėjimus.“

„Dabar, kai turime vieną valandą ir šešis komplektus padangų, padarei vieną, kitą klaidą, pasikeitei padangas, vėl padarei klaidą, vėl pasikeitei padangas. Galų gale finišuoji pozicijoje pagal bolido pajėgumą. Tad, kad pagyvinti situaciją, galbūt sportininkui reiktų suteikti tik vieną šansą, o ne šešis.“

F-1 svarsto kitais metais išbandyti įvairias idėjas. Viena iš jų, atvirkštinė startinė rikiuotė - geriausiai pasirodęs sportininkas startuoja paskutinis. F. Alonso ši idėja nežavi.

„Atvirkštinė startinė rikiuotė man tinka, nes dabar turime lėta bolidą. Bet nemanau, kad tai būtų sąžininga kitų atžvilgiu. Nemanau, kad F-1 reikia tokios revoliucijos.“

Fernando Alonso
Pilotas: Fernando Alonso 2021 sezono taškai: 50
Komanda: Renault Amžius: 40 m.
Plačiau

Komentarai (18)
TomTom
IP: d1cf999 | 09/12 21:35 Atsakyti
Subjektyvus
09/12 16:15

nesutinku. nors siuo metu kvalifikacijoje jie vaziuoja po keleta ratu, bet realiai startine pozicija issisprendzia tik paskutiniajame rate. netgi jau pasibaigus kvalifikacijai skirtam laikui. o tai ir reiskia, kad realiai nuvaziuojamas tik vienas greitas ratas kuriame ir reikia parodyti ka sugebi. priminkit man kada buvo, kad kvalifikacija butu aiski po pirmu minuciu?

Tikrai taip, bet jie siuo metu turi bent jau 10-12 ratu prisisaudyt tam lememam ratui. Pirmu bandymu tikrai nepataikytu i tokius laikus i kokius pataiko atidirbe visus posukius per Q3, Q2 ir Q1.
Subjektyvus
IP: b0767cf | 09/12 16:15 Atsakyti
TomTom
09/12 11:44

Siuo klausimu pilnai sutinku su Alonso. Davei viena rata ir parodyk ka gali. Be to keiciantis orui ir del galimu klaidu greitam ratr rikiuote gali but labiau nenuspejama nei iprastai duodant 2-3 sansus. Buvo taip seniau ir labai patiko.

nesutinku. nors siuo metu kvalifikacijoje jie vaziuoja po keleta ratu, bet realiai startine pozicija issisprendzia tik paskutiniajame rate. netgi jau pasibaigus kvalifikacijai skirtam laikui. o tai ir reiskia, kad realiai nuvaziuojamas tik vienas greitas ratas kuriame ir reikia parodyti ka sugebi. priminkit man kada buvo, kad kvalifikacija butu aiski po pirmu minuciu?
Bulikas
IP: e2b0dd8 | 09/12 15:12 Atsakyti
Nebe tie laikai, reikalingas kazkoks sou
TomTom
IP: d1cf999 | 09/12 14:01 Atsakyti
Boomer
09/12 12:15

Buvo senoji karta, atejo naujoji karta. Arba prisitaikai, arba isnyksti, labai paprasta.

Ne viskas kas sena yra bloga o kas nauja yra gera. Protingas vadovas ta mato ir sugeba is senu ir nauju dalyku issirinkti tuos pacius geriausius. Kai tuo tarpu blogas vadovas vaikydamasis naujoviu iskreipia veikla i tokia, kad ji tampa nebepatraukli potencialiem arba esamam klientui.
Ziurau F1 senokai. Buvau padares pertrauka gal 5-6 metus nes pasidare nebeidomu. Nu ir nieko neatsitiko. Reikes, pasidarysiu pertrauka dar karta. Yra pilna kitu seriju, MotoGP veiksmo atzvilgiu 100 kartu idomesnis, galima ziuret GT3, galima ziuret LMP, galima ziuret LeMans ar V8 supercars. F1 tai ne visas pasaulis.
TomTom
IP: d1cf999 | 09/12 13:56 Atsakyti
Runius
09/12 12:03

Norint pagerinti šou yra tik vienas receptas - reikia maksimaliai apsunkinti piloto darbą. Dabr jie jaučiasi per daug užtikrinti, per daug pasitikintys bolidu, per daug nebaudžiami už padarytas klaidas. Tik netikėtumai ir papildomi sunkumai gali padaryti sportą įdomesnį, bet juos reikia kurti ne dirbtinai o priversti varžybų dalyvius klysti dėl per sunkaus darbo. Technika seniai negenda kaip prieš 20 metų ir šiais laikais čia nieko nepakeisi, bet pilotus klysti galima priversti. Bėda tik ta kad paskutinius 20 metų F-1 darė viską kad jiems būtų lengviau, o jei atsiranda kažkokie sunkumai, visiems pasipila ašaros.

Teisybe, dar prie to prideciau ir trasu asfaltavima kur anksciau buvo zvyras. Vat ir ta pati monza - anksciau buvo zvyras paskutiniam posukyje ir niekam nekildamo noro vaziuot dviem ratais ant jo. Visi kazkaip sugebedavo tilpt i trasa, o kas netilpdavo prarasdavo labai daug laiko nes tiesioji paskui yra labai ilga.
Suprantu, saugumas ir t.t. bet kartais is didelio rasto iseinam is krasto. Cia lenktynes, jos jau savaime yra pavojingos.
annizizi
IP: d1b2c46 | 09/12 13:53 Atsakyti
Kad pabando šiemet sprintą tris kartus nėra nieko blogo. Tačiau reikėtų pripažinti, kad čia ne viskas pavyko ir kitais metai planuoti jau 8 kartus nėra normalu.
Fernandoisfasterthanyou
IP: 6e7fb92 | 09/12 13:41 Atsakyti
Aš irgi būčiau už 1 ratą kvaloj, tai tikrai padarytu šį sportą nors kiek įdomesniu dėl galimų rokiruotės pasikeitimų. O sprintas nu tai ką, nereikia ir 18 ratų, nes viskas vyksta starte, o kai dabar sporte pagrindinai reikalai sprendžiasi boksuose tai sprinto lenktynės be veiksmo po pirmo posūkio
Lexxus
IP: 9f791a5 | 09/12 13:23 Atsakyti
Šiaip grąžinti senąjį kvalos formatą yra daug priežasčių, ne tik apie tą, ką Alonso šneka, bet ir tie laukimai boksuose durni, ir bereikalingos grūstys, ir t.t.
Boomer
IP: 4970f4c | 09/12 12:15 Atsakyti
tech
09/12 11:56

F1 savininkai amerikieciai. Tas jauciasi is tokiu va visokiu myzciojimu, kad reitingus pakelt. Bet cia gaunas dar daugiau supainiojimo ziurovams. Daugybe metu buvo visi laimingi be Drs, dabar visvien toliau verkiama, kad nera lenkimu.geriau butu 3 tikri, nei 50 apvaziavimu. Aisku, vakai nuo playstation( i ka ir tra orientuojama dabar F1 ) to nesupras :)

Buvo senoji karta, atejo naujoji karta. Arba prisitaikai, arba isnyksti, labai paprasta.
pasiulymas
IP: 809213b | 09/12 12:11 Atsakyti
manau tas formatas su sprinto kvalifikacija butu idomesnis, jei iprasta kvalifikacija butu pati pirma sesija (vietoj FP1). Tada lenktynininkai neturetu daug laiko prisitaikyti prie trasos ar keisti nustatymu. Vadinasi tie, kurie greitai sugeba adaptuotis prie trasos ir tinkamai is anksto parenka nustatymus, galetu potencialiai iskovoti aukstesne starto pozicija sprinto kvalifikacijai. O ten jau matytume daugiau lenkimu
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas