F. Alonso: MCL34 pasirodė geriau nei buvo tikėtasi (15)

F. Alonso: MCL34 pasirodė geriau nei buvo tikėtasi
logo Kovo 06 d. 12:06, McLaren F1

McLaren komanda gana neblogai praleido žiemos bandymus – tai byloja apie tai, kad naujoji MCL34 mašina neturi kažkokių ryškių trūkumų ir su jos patikimumu taip pat yra viskas gerai. Per aštuonias bandymų dienas Barselonoje Carlosas Sainzas ir Lando Norrisas bendrai nuvažiavo 4064 km – dvigubai daugiau nei prieš metus.

Antra vertus, išryškėjo ir kai kurios silpnosios bolido vietos, pavyzdžiui, mašina nėra visiškai stabili greituose posūkiuose dėl to, kad čia pasireškia nepakankamas pasukamumas. Tai, beje, gali būti paaiškinta tuo, kad į bandymus „McLaren“ atsivežė ne visai tos konfigūracijos bolidą, kokios reikalauja Katalonijos trasa, kur reikia pakankamai didelės prispaudžiamosios jėgos, ypač trečiajame sektoriuje su jo lėtais posūkiais.

Antrojoje bandymų sesijoje Barselonoje apsilankė Fernando Alonso ir, jo žodžiais, MCL34 dirba netgi geriau, nei buvo laukiama.

„Manau, kad mašina yra jau gerame lygyje, - sakė dukart pasaulio čempionas, savo karjerą „Formulėje-1“ užbaigęs praėjusiais metais. – Per pirmąją bandymų savaitę mašina pademonstravo puikių patikimumą, o tai padėjo efektyviau dirbti antrąją bandymų savaitę.

Kai kurie pakeitimai mašinos konstrukcijoje buvo tokie, kaip ir buvo laukta, o kitais atvejais buvo netgi geriau nei mes tikėjomės“.

Alonso pastebėjimus patvirtino ir komandos vykdomasis direktorius Zakas Brownas: „ Atrodo, kad mašina adekvačiai reaguoja į nustatymų pakeitimus, kurių reikia pilotams. Geriau susilaikyti nuo prognozių, bet šių metų bandymų įspūdžiai kur kas geresni nei pernai. Manau, kad pagrindiniu pernykštės mašinos trūkumu buvo aerodinamika, bet dabar užduotis ta, kad dėmesys turi būti skirtas ne tik šiai sričiai.

Mašinos modernizacijos kryptys buvo apspręstos dar pernai, kai mes nustatėme buvusios važiuoklės trūkumus ir dabar galima pasakyti, kad naujoji MCL34 daugelyje sričių iš esmės skiriasi“.

Ekspertų vertinimu, ši naujoji mašina gali leisti „McLaren“ pakovoti dėl 5 ar 6 vietų Konstruktorių įskaitoje, bet taip pat bus svarbu išlaikyti aukštus modernizacijos tempus ir atlikti ją reikiama kryptimi. Tam turėtų padėti Jameso Key atėjimas į komandą, kuris nuo kovo 25 d. pradės eiti technikos direktoriaus pareigas, o gegužę „McLaren“ vykdomojo direktoriaus pareigas pradės eiti Andreasas Seidlas.

Komentarai (15)


Norge
| Kovo 07 d. 17:21
Benas Kaz
| Kovo 07 d. 09:23

Cia pasekme visu situ metu. Maskva per nakti ir nepasistate. Tad nenorekim iskart zymaus progreso. Realiai jie tik praeitais metais suprato , kad nuejo ne ta kryptim.

visiskai pritariu. bet kaip del tu metu iki honda? :)
Benas Kaz
| Kovo 07 d. 17:04
Black_Death
| Kovo 07 d. 16:32

Visur kalta Honda, tik ne as. Jei po pirmojo sezono RBL bus auksciau uz MCL, kas bus kaltas? Mad Max? Honda? Marko?

red bull turi toro roso:)
Black_Death
| Kovo 07 d. 16:32
Benas Kaz
| Kovo 06 d. 20:00

nezinau kaip reikejo nedegreduoti pirmuosis kelis metus su honda , kai variklis neprasukdavo keliasdesimt ratu nesugesdamas. Apie kokia dar motyvacija darbuotojams, informacijos rinkima ir etc..

Visur kalta Honda, tik ne as. Jei po pirmojo sezono RBL bus auksciau uz MCL, kas bus kaltas? Mad Max? Honda? Marko?
Benas Kaz
| Kovo 07 d. 09:23
Norge
| Kovo 07 d. 07:31

ne kvailiai ta suprantam. o kaip tuos likusius metus be hondos? :)

Cia pasekme visu situ metu. Maskva per nakti ir nepasistate. Tad nenorekim iskart zymaus progreso. Realiai jie tik praeitais metais suprato , kad nuejo ne ta kryptim.
Norge
| Kovo 07 d. 07:31
Benas Kaz
| Kovo 06 d. 20:00

nezinau kaip reikejo nedegreduoti pirmuosis kelis metus su honda , kai variklis neprasukdavo keliasdesimt ratu nesugesdamas. Apie kokia dar motyvacija darbuotojams, informacijos rinkima ir etc..

ne kvailiai ta suprantam. o kaip tuos likusius metus be hondos? :)
Sloikas
| Kovo 06 d. 21:46
Gaila Fernando. Bet gal dar išbėgs į aikštelę.
F666
| Kovo 06 d. 21:35
nuu neee, tai jooo, suprantama. geriausia vaziouokle vienareiksmiskai!
Benas Kaz
| Kovo 06 d. 20:00
Norge
| Kovo 06 d. 18:34

ta fakta nustate paskutiniu n metu rezultatai. nebent pagal tave jie patenkinami?

nezinau kaip reikejo nedegreduoti pirmuosis kelis metus su honda , kai variklis neprasukdavo keliasdesimt ratu nesugesdamas. Apie kokia dar motyvacija darbuotojams, informacijos rinkima ir etc..
Norge
| Kovo 06 d. 18:34
Klepsidra
| Kovo 06 d. 18:08

kas ta fakta nustate? ir kurie konkretus zmones ten buvo?

ta fakta nustate paskutiniu n metu rezultatai. nebent pagal tave jie patenkinami?
Klepsidra
| Kovo 06 d. 18:08
deivec
| Kovo 06 d. 18:01

faktas vienas...McLaren seniai nebra zmoniu kurie moketu kurti pergalinga masina...dar reiskias komplektuosis kelis metus....

kas ta fakta nustate? ir kurie konkretus zmones ten buvo?
×