F. Alonso pergalę lėmė kuro taupymas

F. Alonso pergalę lėmė kuro taupymas
logo 2007 Gegužės 28 d. 00:48, McLaren

„McLaren“ lenktynininkas Fernando Alonso atskleidė, kad jo pergalę iš dalies lėmė tai, kad jis sugebėjo varžybų pradžioje sutaupyti kuro ir boksuose apsilankyti dviem ratais vėliau nei buvo planuota.
Dėl pergalės su komandos draugu kovojęs Lewisas Hamiltonas planavo sustoti penkiais ratais vėliau, tačiau boksuose apsilankė praėjus tik trims ratams po to, kai į juos pasuko F. Alonso.
„Buvau kiek nustebęs, nes man buvo pripilta kuro penkiems, beveik šešiems ratams daugiau nei Fernando, o jie mane sustabdė vos po trijų. Taigi, neturėjau laiko sumažinti atsilikimo. Sustojau tik dviem ar trim ratais vėliau. Deja, bet taip jau nutiko“, - po varžybų teigė „Formulės-1“ čempionato debiutantas.
„Nekantrauju pasišnekėti su savo inžinieriais. Esu visai tikras, kad pagrindinė priežastis, dėl ko jie mane pašaukė anksčiau, buvo saugos automobilis. Jei saugos automobilis būtų pasirodęs trasoje, tai tikrai galėjo pakeisti rezultatus. Todėl buvo geriau anksčiau atlikti sustojimą“, - kalbėjo lenktynininkas.
Išgirdęs L. Hamiltono spėliones, F. Alonso atskleidė, kad mažesnį laiko tarpą tarp dviejų komandos draugų sustojimų lėmė jo pastangos varžybų pradžioje sutaupyti šiek tiek kuro.
„Norėčiau šiek tiek paaiškinti šią situaciją. Pirmojoje atkarpoje nuvažiavau dviem ratais daugiau nei turėjau, nes lenktynių pradžioje sutaupiau kuro, apšilimo rate ir panašiai. Jie man sakė, kad kuro kainų turiu tik trimis ratais mažiau už jį“, - tvirtino ispanas.
„McLaren“ vadovas Ronas Dennisas atskleidė, kad L. Hamiltonui iš pradžių buvo planuota vieno sustojimo taktika, kuri vėliau buvo pakeista į dviejų sustojimų. Jis pripažino, kad dar parinkdami taktiką ekipos specialistai apsprendė, kas laimės lenktynes.
„Yra nusivylusių, kad mes turėjome parinkti skirtingas taktikas, nes turėjome apsidrausti nuo saugos automobilio pasirodymo, kas nutiko keturis kartus per pastaruosius penkeris metus. Tokiu būdu iš esmės iš anksto nusprendžiama, kuris iš dviejų lenktynininkų švęs pergalę“, - teigė R. Dennisas.
„Pirmųjų sustojimų boksuose metu mes pakeitėme Lewiso taktiką iš vieno į dviejų sustojimų ir tuo pačiu sulėtinome abu bolidus tam, kad pataupytume stabdžius“, - atskleidė „McLaren“ vadovas.
„Kaip komanda norėtume lenktyniauti (tarpusavyje – red. past.), tačiau ši trasa reikalauja disciplinuoto požiūrio, dėl kurio iš Monte Karlo dabar galime išvykti pelnę maksimalų kiekį taškų“, - pažymėjo jis.
Po pergalės Monake „McLaren“ komanda įtvirtino savo pozicijas Konstruktorių taurės įskaitoje, padidindama persvarą prieš „Ferrari“ ekipą nuo 9 iki 20 taškų.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553