Kataro GP įvykiai buvo lydimi įvairiausių nuotykių trasoje, kurie baigėsi vienokiomis ar kitokiomis pasekmėmis. Ir jei aplinkybės Charlesui Leclercui padėjo užimti 2 vietą, tai kitas „Ferrari“ pilotas Carlosas Sainzas finišavo tik šeštas – todėl, kad jo mašinos priekinis kairysis ratas buvo pradurtas, todėl laiko boksuose ispanas praleido kur kas daugiau nei įprastai.
Pradurtos padangos priežastimi tapo galinio vaizdo veidrodėlio nuolaužos nuo Alexo Albono „Williams“, beje, ten pat padangą pradūrė ir Lewisas Hamiltonas su „Mercedes“.
Po lenktynių „Ferrari“ vadovas Fredericas Vasseuras pakomentavo svarbiausius momentus ir tuos sprendimus, kuriuos priiminėjo jų komanda.
„Analizuojant visus įvykius dabar, manau, kad būtų kur kas geriau, jei į trasą iš karto būtų išleistas saugos automobilis, bet lenktynių direktorius nusprendė kitaip ir dėl to nieko nepadarysi, - svarstė Skuderijos vadovas. – Jei tai būtų padaryta iš karto, nulūžęs veidrodis būtų pašalintas anksčiau ir situacija būtų mažiau pavojinga.
Dėl to mums nepasisekė ir gaila Carloso, kad jam teko važiuoti beveik visą ratą lėtu tempu ir pasiekti boksus, dėl to jis prarado dvi pozicijas. Matyt, direkcija nesitikėjo, kad kas nors pervažiuos per veidrodį, nes jis gulėjo ne lenktyninėje trajektorijoje.
Sprendžiant iš to, kaip įvykiai vystėsi toliau, teisingiausiu sprendimu būtų buvę įvesti virtualaus saugos automobilio VSC fazę. Gaila, kad dėl to buvo sugadintos ne tik Carloso, bet ir Lewiso lenktynės.
Jei kalbėsime apie mūsų taktiką, tai lenktynių pradžioje mes neplanavome atakuoti pilna jėga ir abu sportininkai gerai tvarkėsi su užduotimis. Idėja buvo tokia, kad po starto mes važiuotume konservatyviai, o po to atakuoti arčiau finišo.
Dėl saugos automobilio sustojimą mus teko atlikti anksčiau nei planavome, bet galvoju, kad mūsų pasirinkta taktika buvo gana gera. Sustojimo metu mes perėjome prie kietųjų padangų, jos be problemų leido pasiekti finišą ir išvengti bet kokios rizikos.
Svarbiausia, kad mes uždirbome daugiau taškų nei „McLaren“. Dabar mes nusileidžiame jiems tik 21 tašką, o priekyje – finalinės lenktynės, todėl gali įvykti bet kas. Mes taip pat padidinome atotrūkį nuo „Red Bull“, vadinasi Abu Dabyje mes didesnį dėmesį galėsime skirti kovai su „McLaren“.
Teoriškai Yas Marina trasa turi gerai tikti mūsų bolidams. Be to, Maxas Verstappenas ir „Mercedes“ lenktynininkai važiuos labai greitai, todėl scenarijus finaliniame etape gali būti bet koks. Mes esame nusiteikę kovai ir tęsime mūšį iki pat galo, iki paskutinės languotos vėliavos šiame sezone“.
Norisas sau susigadino lenktynes jei ka. :)
Cia jiems nepasiseke, kad vsc neisleido? Sako Sainzui ir Hamiui sugadi... skaityti daugiau