Boika, niekas niekada nekalbėjo apie pojūčių atkartojimą iki realumo. Bet suvokti ar mašina elgiasi maždaug taip, kaip turėtų pagal fizikos dėsnius, ar nelabai, suprasti galima. Lygiai taip pat ir su tuo Call of Duty, taip tu nejauti atatrankos, bet jei žaidimas padarytas tikroviškai tas ginklas žaidime atkartos atatrankos sukeliamus efektus lygiai taip pat, kaip ir tikras ginklas t.y. nepadroši nuspaudęs gaiduko į vieną vietą, turėsi šaudyti atsargiom serijom norėdamas pataikyti ten, kur nori.
Didžiausia F12010 bėda ta, kad buvo pažadėtas simuliatorius, kurio čia su žiburiu nerasi. Būtų tyliai ramiai pristatę kaip žaidimą masėms, žmonės, kuriems svarbi ta fizika žaidime ir panašūs dalykai būtų jo net nebandę, arba pabandę kaip 4fun variantą ir pamiršę..