F1 LIVE 2003

Jūs esate čia:
2003 Rugpjūčio 25 d. 23:33

Dekui uz kai kuriu zmoniu palaikyma F1gamers, gal is salies palaikomi pasieksime realiskumo daugiau champe.
Dar del orgonizavimo, tikrai manau reikia kekvienam paskirti tam tikra darba, nes as dabar teisejauju Vilnije vykstanciam champui ir is te tikrai manau daug ko galima pasimokyti, is ju orgonizatoriu, kekvienas zmogus turi tam tikra pareiga uz ka jis ir atsako, o pas mus nieks nieko nzn kas ka daro, gal as klystu, bet jai klystu tada noretau zinoti kas uz ka atsakingas, pas ka kreiptis vienu ar kitu klausimu.

2003 Rugpjūčio 25 d. 23:42

Manau tas laikas kury reik laukt atsipirks su kaupu(saitas zada but isties geras).

F1gamers>"Tai gal organizatoriai nori need_for_speed pazaisti, pats tas butu" - :lol:

Beje neviska yanoma padaryt kaip real F1. Ne viska reik daryt kaip real F1.
Pvz : kamera, kazkas siule vaziuot tik is "cocpit", as manau reik leist visas kameras,
arba Vilniaus cempe bolidu pajegumai skirtingi. Taip real F1 skirtingi, bet mes juk norim issiaiskint kas yra geriausias, todel reik suvienodint bolidus. Na ir t.t.

2003 Rugpjūčio 26 d. 08:18

Bwahahha :lol:
YZFas pavydi :)

2003 Rugpjūčio 26 d. 08:52

Skirmass> nesuklysiu pasakes, kad mano organizavimo sfera - remejai... Visais del to rupimais klausimais prasom kreiptis.. :)

2003 Rugpjūčio 26 d. 09:50

Nu taip, pirmiausiai reikia konkreciai pasiskirstyti atsakomybe, tada bus aishku kas ka turi daryti ir kur ka galima pakeisti.Poto siulau paleisti saita ir pradeti apklausas, pasiulyti keleta variantu - ko "zmones" nori.Nu cia jau organizatoriams spresti.

Mano nuomone kameros turetu buti laisvai pasirenkamos, jeigu nori is cocpit - prasau.Bet is T-cam vaizdas daug geresnis ir saugumo sumetimais tai yra svarbu...ypac lenkimo metu.As sutinku kad neviska galima 100% real padaryti, bet ta ka galima - ta ir reiktu.

2003 Rugpjūčio 26 d. 12:19

F1gamers>taip sutinku, kad tavo zodziuose yra gan daug tiesos, bet mes nesam tokie PROFAI kaip real f1 + jie guna nezmoniskus $$$ uz tai, o pas mus vieni dirba, kiti mokosi ...dauguma netures daug laiko sedet prie grajaus, todel manau reik lengvint salygas.

2003 Rugpjūčio 26 d. 12:23

tai uzsimeti default setupa ir varai ;)
tikrai nieks nesuges tada :)

2003 Rugpjūčio 26 d. 14:26

Xsas> nereikia buti "profu", kad tau per 60 ratu nesugestu variklis ar stabdziai. Kazkaip tavo zodziuose atsispindi visiskas zaidimo neismanymas. Gal pirma reiketu pasidometi zaidimo galimybemis ir tt, o tik tada daryti sprendimus, kurie is champo daro nesamone.

2003 Rugpjūčio 26 d. 14:35

Kokie dar profai, nera ten ka zinoti.Sakau - padidini vesinima iki 5/5 ir niekas nesuges is variklio/stadziu puses.Thats all.

Va tau ir atsakymas per 5 min:)

Beto as pastebejau kad tu sprendi uz kitus kaip kas bus ir kaip kas ka gales daryti.Tai gal geriau paciu zmoniu paklausti.Beto VF1 champe visi tie dalykai ijungti ir visi viska suspeja, treniravimas apskirtai nesusijes su tuom.Ar tu daug treniruojiesi planuodamas lenktyniu strategija?Pamastai 10min ir turi atsakyma.Tas pac su setupais, o galima naudoti TN setupa kaip "patobulinta default" versija.Ir viskas ciki, kazkaip silpnai cia tie organizatoriai atrodo:)

2003 Rugpjūčio 26 d. 14:41

Na as nors ir neturiu marias laiko testuot, taciau az uz mechaninius gedimus chempo metu ;)

2003 Rugpjūčio 26 d. 14:41

sakau tarp organizatoriu reikia tokiu zmoniu kurie nusimano apie F1c ir Setupus, pvz skirmass ar Daimyo. Tada manau nebutu tokiu durnu bedu kaip dabar :)

2003 Rugpjūčio 26 d. 15:18

Tai jo, nes pvz ismanydamas setupus geriausiai gali yvertint lenktynines situacijas :D
Joke ;)

2003 Rugpjūčio 26 d. 15:26

Minzz>>> :goodjob:

2003 Rugpjūčio 26 d. 15:35

Beje [b]Minardi[/b] [b]BATMANAS[/b] ir [b]Daimis[/b] 4ever ;)

2003 Rugpjūčio 26 d. 15:37

Forza Minardi!!!

2003 Rugpjūčio 26 d. 15:42

Vodka >>>> Del setupu tai tu ce nusvaigai skersai isilgai. Prie ko cia setupu ismanymas = geras organizavimas? :eek:

2003 Rugpjūčio 26 d. 15:43

prie to kad nemoka daryt setupu ir per tai jauciu champas bus be techniniu problemu :(

2003 Rugpjūčio 26 d. 15:44

Del svetaines... ArmagedOn dabar buvo labai uzsiemes, tad neturejo laiko programuoti svetaines... Ji bus pristatyta pries pat champa ir dar negalutines versijos...

Siuo metu tarp organizatoriu vyksta daug diskusiju ne tik del gedimu...: tai ir Belgija, 12-1 rato kvala...

Beje, ar gali buti atsitiktini gedimai (kaip GP4) ? Ar jie tik teoriskai bus ijungti, t.y. visi nusistatys 5/5 ir niex nesuges per visa sezona..?

2003 Rugpjūčio 26 d. 15:48

hm... nu ash nzn bet man rodos ner cia tokiu kaip ant GP4, beje jei sulyginsim bolidus tai juk visi bus tarkim "Ferrari" tai ir neges :)

2003 Rugpjūčio 26 d. 16:39

Tai esme tokia, kad gedimai bus ijungti, bet istikruju nesuges nei vienas bolidas ?

Del minardi - :(

P.S. Mane nustebino setup'u pranasumas...

2003 Rugpjūčio 26 d. 17:36

Niu va jau pasiemiau vaira (didelis dekui Vito uz greita darba ;) ) dabar testuosiu daug daug :)

Del [b]Minardi[/b] - :goodjob:

2003 Rugpjūčio 26 d. 17:49

"Mane nustebino setup'u pranasumas..." ka tu tuo nori pasakyti? Pirmiausia pravaziuokit baisybe ratu ir ismokite valdyti bolida, o paskui sakykit apie setupu pranasumus, as su tuo TN setupu darau panasius laikus kaip ir su savo atsilikimas buna visikai mazas, todel nesakykit kad setupai yra labai pranasesni, aisq as daug laiko skiriu ju tobulinimui, bet jum pirmiausia reikia ismokti valdyt ta bolida, o paskui jau sakyt apie setupo pranasuma. As vaziuodamas klaidas retai darau, todel, kad daug testuoju zinau kekviena trasos atkarpele( cia sneku apie australija nes kitu trasu dar nesu daug ytestaves) o jus pravazeve te gal koki 100 ratu ir jau sakot, kad setupai pranasesni, pravaziuokit tiek kiek as pravaziuoju te per diena tada ir jums bus lengva ir nebereikes ieskoti sumanymu kurie matau jau daug kam ir taip nepatinka. Gedimai turi buti.

2003 Rugpjūčio 26 d. 18:18

Skirmass ir vel keliesi!

2003 Rugpjūčio 26 d. 18:24

Nu kaznaskirmai ar tu per diena pravaziuoji daaaugeu ratu negu betkas kitas per visa laika :rolleyes:
Kas del manes, tai ciuju nei vienas nesat aspuke bent puse tiek ratu Australijoj, kiek apsukes esu as (su GP3) ;)
P.S. Ce as jokiu budu nesigiriu, o tik sejp pavizdy pateikiau :p

2003 Rugpjūčio 26 d. 18:25

PPS Stai ir sendien du kartus apsukau 50% distancija, tik su GP4 o ne 3 :D

2003 Rugpjūčio 26 d. 18:30

o skirmass tai jau keliasi? gerai nereikia tu nesamoniu:).Del gedimu tai jie yra visi loginiai, t.y. jeigu variklis nekaista ir stabdziai nekaista tai didele tikimybe kad niekas ir nesuges.Taciau jeigu dauzysi bolida i sienas ar i kitus bolidus (silpnai) tada gali kokia pakaba ir pareiti.Pats vaziavimas jeigu bus neagresyvus.Taciau ir del sito 100% nera kad suges.

2003 Rugpjūčio 26 d. 19:38

Kaip supratau is F1gamers, tai bolidas shiaip nesuges... ar taip?

Del : "Mane nustebino setup'u pranasumas..."
Tai tiesiog dabartines nuotaikos... Tiesiog labai jau toli kaikurie pilotai... (beje cia su tech.problemom jokio rysio nera). Aisq Australija man labai nepatinka... Gal del to...

2003 Rugpjūčio 26 d. 19:43

Man ir Australija nepatinka, laukiu Malaizijos - zymiai fainesne trasa ;)

2003 Rugpjūčio 26 d. 20:03

Onis> o kaip tu manai is kur tas greitis pas mane, jai nesuku sitiek ratu, as kazkokiu budu per testus panaikinau 16sek atsilikima iki mariauzz per 7 ratus, plius startavau paskutinis, dar atlikau bauda uz savo padaryta klaida pries priesininka, o tu kliedi koias tai nesamones, apie ka dar galima sneketi, matai is kart matosi kas daug testuoja, o kas ne, taigi ir siulau jum taip pat patestuoti daugiau. Mariuzzz as tikrai isitikines, kad greitu laiku pasieks mano greiti, nes jis tikrai netingi daugiau patestuoti, ko nepasakytau apie tave, nes is taves girdet tik priekaistai.

2003 Rugpjūčio 26 d. 20:57

skirmass>>> cia tai tu nusisnekejai nerealiai :lol: Tu Mariu per testus taip greit prisivijai nes pas ji nebuvo sulygintas bolidas ir + dar vare su defaultu. Kiek testuoju as ar Mariuzzz tu negali zinot, taip kad savo nevykusius komentarus pasilik sau. Ir dar, zinok ne kiekvienas turi galimybe sukt ratus kaip tu. Yra ir dirbanciu zmoniu ir tokiu, kuriems zaidimas dar nera viskas.

2003 Rugpjūčio 26 d. 21:19

O man Australija rulz pakelta kubu, to tarpu Malaizija sux kvadratu :D

2003 Rugpjūčio 26 d. 21:20

HORN> taip, savaime niekas nesuges be priezasties.Tai butu nesamone....

Del greiciu galiu pasakyti tiek kad F1C geimas yra gana savotishkas ir tuo paciu tikrovishkas.Jeigu F12002 zaidime tu gana greitai gali pasiekti ta "riba" po kurios jau laaabai daug pastangu reikia kad keleta deshimtuju pagerinti laika, tai F1C zaidime ta riba yra toliau, ir kelias iki jos nera lengvas.
Kitaip tariant pasiekti ta riba yra shiek tiek sunkiau ir reikia daug treniruotis, bet kai ta darai ir treniruojiesi ir stengiesi tai gali padaryti laikus netgi geresnius negu F12002 (nors skaitoma kad F12002 sukibimas yra geresnis prie dideliu greiciu ir laikai pradzioje F12002 buna geresni profu rankose).

2003 Rugpjūčio 26 d. 21:26

Kazkode as ir dirbu ir dar ratus speju sukti, o kad jis varo defaultu cia jo bedos, kita sykizinos,kad su setupu geriau, del galingimo tai vel biski nukliedejai, nes jai moki gerai valdyti bolida galingumas nieko per daug neduos, i viena rata tikrai,jai moki gerai valdyti, tai tu i rata pralostai ne daugiau kaip 0.500, o cia kazkaip i rata po 2 sek be vargo, taigi neperdek protinguoli, geriau imtai ruostis rimciau.

2003 Rugpjūčio 26 d. 23:05

skirmass>>> jei tu po darbo iskart sedi prie pc tai neblogai butu apsilankyt pas koki nors daktara - tai nera geras zenklas. Sakai kad Mariaus bedos kad jis nenaudojo setupo. Taip, sutinku, bet ner cia ko keltis ir girtis per visus galus, kad va as cia ji dariau kaip koki vaika ir pan. Ziauriai keliesi ir tai tikrai nera pliusas tau. Ziuresim kaip bus sezono metu, nes kiek prisimenu pries [b]GP4-LIVE-2003[/b] irgi nerealiai gyriaisi, bet nieko, absoliuciai nieko idomaus neparodei.

2003 Rugpjūčio 26 d. 23:10

Oho razborai :eek:

2003 Rugpjūčio 26 d. 23:11

Minzz>>> nu bet tu pasakyk ar ner mano zodziuose tiesos???

2003 Rugpjūčio 27 d. 00:37

Minzz> Nesakyk, nesikisk, o dar gausi i veida

2003 Rugpjūčio 27 d. 02:32

OK, palaukim sezono ir pamatysim, kas greitesnis... Man testu metu Mariuzzz, Mantinis, Skirmas ir Ilmor pasirode vienodai greiti...

2003 Rugpjūčio 27 d. 02:35

O del savo rezu, tai as susinervines, nes jie negereja, nors testu yra truputi.

2003 Rugpjūčio 27 d. 03:02

Ne nu cia tai tikrai virsune. Pzdc ir as susinervinau. KRC vaziavom 2002 sezona, kur ferrari bolidas nesveikai greitas,o skirmas cia paisto belenka. Pzdc!!! Noriu suzinot skirmo nuomone: Tai as tipo buvau letas???? Nes as galiu pasakyt tik tai jog jei butu buvusios absoliuciai lygios jegos, tai tu nebutum prie manes artejas, kas zino gal net toles, nes vaziavau labai greitus ratus. Buvo keletas klaidu bet jos tiek nedave pranasumo tau, kad taip mane pasivytum. Dziaugiuosi, jog ir su silpnesniu bolidu sugebejau ne tik, kad neturet net menkiausio kontakto su kitu pilotu, bet ir laimet paskutini vaziavima.

TOP naujienos