Ferrari'96: Eddie ir Misha

2002 Rugsėjo 13 d. 13:05

Manau dauguma zinote, kad tais metais Ferrari pilotais tapo Edikas ir MS, bet galbut nedaugelis atsimena kas nutiko Australijos GP kvalifikacijoje, o svarbiausiai - kas po jos...


“That first year was a nightmare. When I went to Ferrari I didn’t realise how geared the whole thing was to Schumacher. I don’t criticise him for that, but I totally underestimated how much the whole team was going to be focused on him, not only in racing terms but even down to hotel rooms and cars. For example, in Italy there are tolls on the motorways but you caan get electronic passes that let you through the barriers. Michael’s car had one of these passes and my car didn’t. It was like the first and second division whole time.”
Irvine got in the car for the first time in 1996 and outqualified Schumacher in Australia. He paid the price and wasn’t allowed to test for two months while Schumacher pounded around Fiorano – as Irvine ruefully remembers: “What you didn’t do was outshine Michael. After that I didn’t test the car for two months. I was the highest payed holidaymaker in Ireland, I just sat at home, played with my cars and bikes and saw my mates. It was frustrating, but what could I do?” What he didn’t do was moan, which is what has caused a great deal of friction between the team and Irvine’s replacement, Rubens Barrichello – Irvine knew how to play the game.

Istrauka is “Formula1 magazine”, June 2001 (vol 1, issue No4).
“Eddie the Great” autorius Jane Nottage, Enrico Zanarini produkcija (puslapiai 52-58).

2002 Rugsėjo 13 d. 13:14

Tuo viskas ir pasakyta...

2002 Rugsėjo 13 d. 14:41

:confused: pirma syki tai girdzhiu. Bet Edikas sako - Edikas zhino :D.

2002 Rugsėjo 13 d. 14:54

Jarno > kiek ten tu jo ziniu ... :D

2002 Rugsėjo 13 d. 14:56

Jarno> tai kad faktas zinomas, tik vot gal nevisiems :D
Pateikiu placiai publikai kaissaka...

Aisku Ediko issireiskimai sutirstinti, bet tai _faktu_nekeicia_

2002 Rugsėjo 13 d. 15:02

Ne veltui iki siol Eddie yra antras pilotas po MS...

2002 Rugsėjo 13 d. 15:03

PMS> v smysle?

2002 Rugsėjo 13 d. 15:05

Nu pats Eddie taip sako, kad geriausias MS, o jis siuo metu antras pagal "geruma":)

2002 Rugsėjo 13 d. 15:08

A.. nu jo :D
Bet anyway - sitas faktas apie 96 idomus :)

2002 Rugsėjo 13 d. 15:22

Tai aisku, kad tai tiesa. Juk galima pridurti ir J.Herbert'o atveji, kai jis, kazkada per treniruotes (!!!) aplenke MS, tai tas taip uzpyko,
kad liepe komandai neduoti Joniui naudotis telemetrijos duomenim... o komanda (tada dar Benetton) aisku soko pagal Mischos dudele... Nieko stebetino juk ten buvo tas pats R. Brawn'as.

Todel ir nesuprantu tu zmoniu, kurie stai balsuoja uz MS, kaip geriausia visu laiku pilota. Jeigu jis is tikro geriausias, tai ko tada taip bijo, ko neirodo to saziningai lygiom galimybem kovodamas su savo komandos draugais?

O cia kad iskovojo 5 titulus tai dar nieko, nereiskia, juk Ferrari techniskai zymiai pranasesne. O lenktynininkams, turintiems ta pati bolida neduodama Schumio aplenkti... Stai jeigu pavyzdziui McLarenai butu laikesi tokios taktikos, tai Prostas dabar turetu 6-7 chempiono titulus...

Pasakysit, kad tai netiesa, kad Rubensui suteikiamos lygios galimybes. Bet faktai byloja, kad taip neikada nebuvo ir nebus. Dar galima butu prisiminti siu metu pradzia. Idomu ko ten taip daznai gedo Rubinho bolidas? Mano nuomone, tai buvo viskas suplanuota tam, kad nusodinti Rubensa, kad paskui butu galima pateisinti tokius manevrus kaip Austrijoj...

Be to kas ten zino, gal Schumio komandos draugu, bolidai visada turi kokiom 10AG maziau, ir viskas.
Sakysit kad man paranoja, bet Herberto, Irvino zodziai byloja ka kita, o jie garantuoju dar ne viska pasake... Taciau ka cia aiskinti, uztenka pacituoti R.Brawn'o zodzius po siu metu Brazilijos GP, mazdaug: "gaila Rubenso, bet jis nebutu nugalejes, nes jis vaziavo 2 nueriu pazyetu bolidu, o Schumis 1-u..."

2002 Rugsėjo 13 d. 15:30

arj > ta nuomone kaip kiekvieno apsisikusio MS antifano! jus tiesiok neturit daugiau ka pasakyt! (cia as kalbu apie tai kad jus sakot kad MS turi geresni bolida nei visi kiti ir pan.)

2002 Rugsėjo 13 d. 15:32

Evka> jeigu tai sakyciau tik as...

2002 Rugsėjo 13 d. 15:34

Evka> bent pasidometum ka apie MS sako jo teampartneriai _po_to_ kai iseina is komandos.. tada ir taves pasiklausysime - beje - noreciau isgirsti argumentu, o ne blevyzgu apie fanus ar antifanus..
_Faktus_ prasyciau.

2002 Rugsėjo 13 d. 15:34

Beje jei kam idomu, tai kazkada buvau MS fanas, sirgau uz ji, net ir po to kai nutaranavo Hill'a... bet kaip sakoma "suaugau, subrendau, nusimeciau rozinius akinius..."

2002 Rugsėjo 13 d. 15:36

AF1> del manes tai ispejimo galejai ir nedet, kiekvienas turi teise turet savo nuomone ir ja reikst, kad ir kokia ji bebutu... (prisipazinsiu mane Evkos komentaras netgi prajuokino :D)

2002 Rugsėjo 13 d. 15:39

AF1 > visu pirma: ir ka gi sako jo team partneriai ? kad komanda dirba tik MS ? matomai ne be tikslo. Mano manymu reik irodyt kad esi to vertas (kad aplink tave dirbtu 75% team'o) , ir jei tai butu padares EI ar RB manau dabar "Ferrari" komandoj viskas butu visiskai kitaip. Ar jus galvojat kad "Ferrari" pagal iskaiciavima pasirinko MS (kad dirbti tik jam vienam) ?

2002 Rugsėjo 13 d. 15:40

arj> ispejimai dedami pazeidus taisykles, o ne del kazko
Evka> tai, gerbiamasis - faktu laukiam, o ne isvedziojimu... ir retoriniu klausimu...

2002 Rugsėjo 13 d. 15:41

Viena fakta pateikiau as (zurnalas guli mano stalciuje), kita - arj (F-1 savaites nr su Herberto pasakojimu guli pas mane namie).

Pateik ir tu ka nors dokumentinio...

2002 Rugsėjo 13 d. 15:46

Evka> o tu galvoji, kad Ferrari pasirase 30 mln., (per metus) sutarti su MS be isskaiciavimo?
O apie tai, ka sako team partneriai, tai va (cia gal angliskai nesupratai ar ka):
Irvinas sake, kad jam po to kai aplenke MS nedave 2 menesius treniruotis;
Herbertas sake, kad po to kai aplenke MS jam is vis nebeleido naudotis telemetrijos duomenimis.
Tau cia atrodo, kad viskas taip ir turi buti?

2002 Rugsėjo 13 d. 15:47

AF1 > as 100% sutinku kad team partneriams nepasiseka (tiem kas buna su MS), taciau tai dar nereiskia kad MS del to kaltas. Kokiu faktu tau dar reiketu ?

2002 Rugsėjo 13 d. 15:50

arj > kartoju kad MS team partneriams nepasiseke, bet tuos nurodymus Edikui ir Herbertui dave komanda. Viskas tada ivyko dar Benneton komandoje ir joje dirbo RB, ar MS kaltas kad RB jaucia didele simpatija jam ?

2002 Rugsėjo 13 d. 15:55

Evka> tai kame tada reikalas, juk pats pripazisti, kad komanda daro viska (netgi perzengiant proto ribas), jog MS team partneriai jo neaplenktu...

2002 Rugsėjo 13 d. 15:57

o per kiek laiko jie sugebejo 1-a kart MS aplenkt ?

2002 Rugsėjo 13 d. 15:58

Evka> nebuk naivus, nes Rossas Brawnas, Jeanas Todtas ir Michaelis Schumacheris siekia vieno ir siekia to bendrai NEatsizvelgiant beveik i nieka.. nekalbant apie kazkokius tai padejejus, uops, pardon - komandos kolegas...

Sie faktai sako tik viena - tai nepagarba sportui, zmogui ir to sporto (o ypac to, nuskriausto piloto) fanui...
Blyn, galima suprasti, kai Minardi testuoja viena bolida ir karta per metus, nes jie neturi pinigu, o tokie 'draudimai' tik parodo ka zmogus (Herbertas, Edikas, Rubensas) reiskia komandai.. ogi nieko.. - jis tik padejejas...

Ir gal viskas butu ciki-piki ir niekas nepyktu, jei ne ta pastovi agitacija, kad abu pilotai lygus...
Gal ir lygus, bet vienas ju visada lygesnis...

2002 Rugsėjo 13 d. 15:59

Evka> o tai mano pvz blogas, kai is pirmo! karto MS buvo outqualifyintas?

2002 Rugsėjo 13 d. 16:00

man visai nesvarbu kas kaltas Misha ar Brawn'as, faktas yra tas MS partneriams tycia trukdoma dirbti savo kaip lenktyininku darba. O klausimas toks, tai ar MS is tikro geriausias. Atsakymas - NE, nes jeigu jis butu toks, tai aplenktu savo kom. draugus be pasaliniu isikisimo.

2002 Rugsėjo 13 d. 16:06

AF1 > deja turiu sutikti su jusu pateiktais argumentais :(

2002 Rugsėjo 13 d. 16:06

"...tai aplenktu savo kom. draugus be pasaliniu isikisimo."

butent

2002 Rugsėjo 13 d. 16:07

arj > nu cia tai jau nesutinku :) pats sakai kad del tu isikysimu kaltas galibuti RB o ne MS, tai ka jis gali padaryti su tais isikysimais ?

2002 Rugsėjo 13 d. 16:08

Stai 1996 m. Australijos GP kvalifikacija:

1. 6 J Villeneuve Williams-Renault FW18 0:32.371 0.000;
2. 5 D Hill Williams-Renault FW18 0:32.419 0.048 100.149;
3. 2 E Irvine Ferrari F310 0:32.553 0.182 100.561;
4. 1 M Schumacher Ferrari F310 0:32.635 0.264;
5. 7 M Häkkinen McLaren-Mercedes MP4/11 0:32.961 0.590;

P.S. kaip ir sakei AF1 :)

2002 Rugsėjo 13 d. 16:12

yra jusu kalbose tiesos ;(

2002 Rugsėjo 13 d. 16:15

Herbertas:
"I know what it's like to be Michael's team-mate," Herbert said. "In Michael's position I would never behave as he does because I would never feel that I had properly won the world title. I don't know how Michael can feel he's really world champion Johnny Herbert "At least three of his four world titles have been won with help. I don't remember Ayrton Senna or Alain Prost ever needing anything like that."

"I don't know how he can feel he's really world champion, although I'm sure he will be champion again this year. He has won by batting down his own team-mate, and it's not the first time he's done it.

"This year at the San Marino Grand Prix he took Rubens' car when Rubens was quicker than him before qualifying."

2002 Rugsėjo 13 d. 16:15

padaryti, kad tu isikisimu nebutu... Bet aisku, kvaila galvoti, kad MS su tuo visai nesusijes, kaip ir sake AF1, Misha, Brawn'as, Todt'as ir co veikia isvien. Ir dar tie isikisimai vyksta ne del kokiu Brawn'o simpatiju ar antipatiju, o todel, kad MS sutartyje su komanda yra toks punktas, kuris ir numato tuos isikisimus, tam tikrais atvejais. O tas punktas atsirado, todel, kad jo, pries pasirasydamas sutarti, reikalavo MS kartu su savo super-agentu WW...

2002 Rugsėjo 13 d. 16:17

:(

2002 Rugsėjo 13 d. 16:19

nu cia tik mano subjektyvi nuomone aisku...
Jarno> nu cia tai geras (kad Rubenso masina konfiskavo), to dar nezinojau.

2002 Rugsėjo 13 d. 16:24

arj > nieko cia gero ... tiesiog ziauru :)

2002 Rugsėjo 13 d. 16:27

Straipsnis gali but ir ispustas, gal kazkas ir buvo bet ne viskas 100% tiesa. As savo zurnale irgi galiu belenka prirasyt.
Ir kam del tokios nesamones neduot testuot du men?
Gal buvo kitu priezasciu(jei isvis taip buvo).
Kodel tada RB leidziama testuot ir visa kita daryt, nors jis utqualifino MS 3(?) kart sisezona

2002 Rugsėjo 13 d. 16:27

Na, bet pac EI sako, kad MS iz da best... O kad EI buvo akivaizdus #2'96, pastebejau per Ab Moteurs neseneiai laidele rode apie Ferrari, tai berods Monzoje, sustate Fiata, Modena, ir Ferrari bolida. Na, pirmas vare Fiatas, po to Modena, kuri pilotavo EI, MS paskaite zurnala, salma uzsidejo ir isedes i bolida pasivijo ir pries pat finisa abu aplenke. Po kiek laiko McLaren toki finta dare, tik bolida vairavo DC, o kitus mersus nzn kas, bet zinoma ne MH. O Herbertas toks paverkejas, nors faktu pateikti negaliu :)

2002 Rugsėjo 13 d. 16:30

Evka, as tuoj ciaudesiu, tai bek kuo toliau, nes sulusi belinkdamas ten kur puciama...

2002 Rugsėjo 13 d. 16:32

T-zex> taikliai cia apie evka...

TOP naujienos