„
Ferrari“ komandos vadovas Stefano Domenicali po Ispanijos GP lenktynių pripažino – atsilikimas ratu nuo lyderių ekipai buvo skausmingas.
Apžvelgdamas lenktynes, italas iš pradžių pirmavusį, tačiau vėl penktąją vietą užėmusį Fernando Alonso prilygino iš visų jėgų kovojusiam liūtui.
„Būti aplenktiems ratu – skausminga, negali to paneigti“, - teigė S. Domenicali.
„Dar labiau skauda, kai prieš tai matei Fernando kalibro lenktynininką, atimantį žadą starte ir vėliau kovojantį kaip liūtą tam, kad beveik 20 ratų už savęs išlaikytų akivaizdžiai greitesnius bolidus vairuojančius lenktynininkus“, - kalbėjo „Ferrari“ komandos vadovas.
Lenktynėse ekipai blogiausiai sekėsi tuomet, kai jos pilotai perėjo prie kietesnių padangų naudojimo. Važiuojant jomis, F. Alonso buvo net trimis sekundėmis lėtesnis už pagrindinius varžovus, kas ir lėmė, kad prieš finišą ispanas buvo aplenktas visu ratu.
S. Domenicali sugebėjo įžvelgti ir teigiamą šių problemų pusę. Dabar, italo teigimu, niekas negalės pasakyti, kad „Pirelli“ teikia pirmenybę savo tautiečiams, „Ferrari“ komandai.
Pats F. Alonso, tuo tarpu, prasto pasirodymo priežastimi įvardino bolido aerodinamiką.
„Išbandžiau viską, išlaikiau greičiausius už savęs apie dvidešimt ratų, tačiau po to nieko negalėjau padaryti“, - teigė ispanas.
„Mums trūksta aerodinamikos sukuriamos prispaudžiamosios jėgos. Čia neturėjome šiai trasai tinkančio sparno“, - dėstė pilotas, taip subtiliai primindamas, kad po penktadienio treniruočių „Ferrari“ buvo uždrausta toliau naudoti naujo modelio galinį sparną.
„Turime išnagrinėti visų čia atsivežtų modifikacijų poveikį ir suprasti, kodėl per dvi savaites atsilikome nuo „
Red Bull“ ir „McLaren“, - pridūrė jis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).