„
Ferrari“ vadovas Luca di Montezemolo pasveikino praėjusią savaitę priimtą sprendimą nuo 2014 m. „Formulėje-1“ naudoti 1,6 l V6 variklius su turbokompresoriais.
Italas, aktyviai priešinęsis anksčiau planuotam 1,6 l 4 cilindrų turbo motorų formatui ir šio priėmimo atveju net grasinęs palikti sportą, pažymėjo, kad 6 cilindrai yra geras sprendimas ateičiai.
„Dalyvausime „Formulėje-1“ tol, kol „Formulė-1“ mums bus pats svarbiausias tyrimų centras“, - pareiškė L. di Montezemolo.
„Sprendimas rinktis V6 yra svarbus, nes 6 cilindrų turbo varikliai yra gerai ateičiai, ne tik „Ferrari“, bet ir „
Mercedes“ bei kitiems“, - teigė italas.
Šiuo metu visuose įprastuose „Ferrari“ automobiliuose montuojami tik V12 ir V8 varikliai, tačiau po tokių L. di Montezemolo žodžių galima tikėtis ir V6 motorų pasirodymo.
Dabar, jau sutarus dėl variklių standarto, „Ferrari“ prezidento nuomone, dėmesį galimą sutelkti į aerodinamikos svarbos bolido pajėgumui mažinimą.
„Šiuo metu aerodinamika lemia 90 procentų pajėgumo, tačiau, manau, tai nėra gerai, nes mes gaminame ne palydovus ar lėktuvus, o automobilius“, - pastebėjo italas.
„Aerodinamikos svarba bolido pajėgumui turi būti mažesnė“, - pridūrė jis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).