„Ferrari“ pradėjo ieškoti pamainos S. Vetteliui (130)

„Ferrari“ pradėjo ieškoti pamainos S. Vetteliui
logo 2020 Balandžio 21 d. 13:24, Ferrari

Ferrari“ komanda artimiausiu metu turės priimti sprendimą, ką daryti su keturiskart „Formulės-1“ čempionu Sebastianu Vetteliu, kurio kontraktas baigs galioti po šio sezono.

„La Gazzeta dello Sport“ skelbia, kad italų ekipa nori gerokai sumažinti vokiečio atlyginimą ir jam ruošiasi skirti tik kiek daugiau nei 12 mln. eurų. Be to, „Ferrari“ nori, kad naujoji S. Vettelio sutartis galiotų tik vienerius metus. Tai būtų gana didžiulis smūgis vokiečiui, kuris šiuo metu per metus uždirba daugiau nei 40 mln. eurų. 

„Ferrari“ jau gali būti ramūs dėl kito savo piloto Charleso Leclerco. Jaunasis pilotas iš Monako sėkmingai debiutavo italų komandoje ir pasirašė naują kontraktą, kuris galios iki 2024 metų pabaigos.

Kaip praneša tas pats Italijos dienraštis, „Ferrari“ jau pradėjo žvalgytis galimos pamainos S. Vetteliui, jei vis tik abiem pusėms nepavyks pasiekti susitarimo.

Skelbiama, kad italų komandos žvilgsniai šiuo metu krypsta į tris pilotus: Carlosą Sainzą, Danielį Ricciardo bei Antonio Giovinazzį. Tiesa, šaltiniai pabrėžia, kad „Ferrari“ pirmenybę teiks būtent S. Vetteliui.


Komentarai (130)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Klepsidra
| 04/23 10:29 Atsakyti
F666
04/23 06:54

ka, nutukusios subines nuo sofkutes nepakeli kretine? : ))) eilini syki svoriu eGZpiertas pariaugejo, na dal palinksmink kloune.

nesivartyk, genijau, auditorija visdar laukia Alonso klaidu saraso. pastrigai kazkur ieskodamas, ar lauki, kol bibliotekos atsidarys, kad senus laikrascius perverstum?
F666
| 04/23 07:05 Atsakyti
Rokas1
04/22 19:25

Daug kas buvo tv komentatoriai ir žurnalistai. Berods dar ir 2006 Massa pirmą savo pergalę paėmė, kas irgi buvo F1 pasauly sutikta kaip viena iš daugelio būsimų. 03-05 metais McLaren matėsi tiesiog iš to, kaip kontroliavosi ir kokiu greičiu sugebėjo važiuot tiek lenktynėse, tiek kvaloj, kad ta mašina yra nerealiai greita. Ir jei ne prastas patikimumas ji tikrai būtų prisimenama, kaip dar vienas Newey nuostabus kūrinys. 08 Massa realiai nugalėjo Hamiltoną. Massa - Hamiltoną. Tai va tiek buvo greitas Ferraris. Aišku, idealiai nustatyt greičio mašinos neįmanoma, bet bendram vaizde lyginant pilotus ir pan galima nuspėt. Ir jei Massa sugeba su mašina važiuot greičiau, nei Hamis, tai manau galima drąsiiai spėt, kad ta jo mašina buvo greitesnė. Aišku, nebuvo tai dominavimas, bet cmon, manyt, kad Kimis su Massa panašaus pajėgumo mašinose aplenkė Hamį su Alonsu - rly?
Kiek Montoya atsiliko 05 ar 06 nepamenu, bet imant bendrą jo buvimą su Kimiu vienoj komandoj, tai tikrai tarp jų skirtumas buvo panašus kaip tarp Kimio ir Massos. Tik tiek, kad 05-06 McLaren buvo kraupiai nepatikimas ir net sunku atsimint kelias lenktynes, kur jie abu sugebėjo kartu finišuot, be jokių problemų. Todėl ir žiūrėjau h2h - iš jo matosi, kad skirtumas nebuvo didelis, jeigu toks ir buvo.
Hamiltonas įveikė Alonso, Buttoną, Rosbergą vienais ar kitais savo karjeros metais. Alonso įveikė Massą, Buttoną, Kimį, bet pralaimėjo Hamiui (tikiuosi neužsipuls kas nors dabar dėl to, kad nesakau, jog lygiom suvažiavo). Vettelis nugalėjo Webberį ir Kimį, bet pralaimėjo Rikiui ir Leclercui. Tuo metu Kimis vieną sezoną Massai pralaimėjo, kitą laimėjo, pralaimėjo Alonsui ir Vetteliui. Aišku, nėra nei vieno, kuris tik visus ir įveiktų, bet visą bendrą vaizdą imant galima susidaryt vaizdą, kuris gali būt laikomas top, o kuris vidutinioku. Net jeigu ir nepavyksta įveikt kito lenktynininko, vaizdui susidaryt galima pažiūrėt ir į tai, koks buvo skirtumas tarp pilotų. Didelis skirtumas, kai pilotas komandos draugui nusileidžia 1 tašku, ir kai 101.
Sutinki, kad po titulo važiavo pračiau, bet argumentuodamas tuos metus lyg pamiršti. Kažkoks užėmė alkio trūkumas Kimį, nors kitiem čempionam taip nebuvo. Nu sunku man tokiu argumentu patikėt. Tokiu argumentu gali bet ką teisint - Alonso po 06 prarado alkį, Sebas po 2013 ir t.t. Netikiu, kad žmogus, kuris sugebėjo tapt f1 pasaulio čempionu, staiga praranda "alkį" ir pradeda lenktyniaut tik šiaip sau.
O paskutiniai 5-6 metai kaip tik puikiai parodo, kodėl negalima vertint pilotų pagal vieną jų karjeros etapą. Jei Mersuose vietoj Hamio važiuotų koks Massa, tai dabar sveikintumėm naują suomį čempioną, naująjį Hakineną ar Raikoneną, top pilotą, kuris titulą iškovojo be didesnio vargo įveikdamas Ferrari pilotus, ir jau turbūt ne pirmas toks titulas būtų ir tikrai atsirastų žmonių, kurie nesutiktų, kad Bottas nėra itin geras vien dėl to, kad įveikė Massą ir tapo čempionu su dominuojančiu bolidu :)

o ar pastebejai, kad tu kimi menkini pateikdamas pavyzdi, kad ji blogas vien todel, kad nieko neirode nugaledamas tokius "luzerius" kaip culhardas, montoya ar masa, bet alonso aukstini, nors jo pasiekimai tai nugaletas masa ir tas pats kimis : )))
F666
| 04/23 06:54 Atsakyti
Klepsidra
04/22 17:48

skubu. apsisikai eilini karta tai tiesiog pabuk tyliai arba nauja tema ieskok pasikimui, a.falonsai

ka, nutukusios subines nuo sofkutes nepakeli kretine? : ))) eilini syki svoriu eGZpiertas pariaugejo, na dal palinksmink kloune.
Rokas1
| 04/22 19:47 Atsakyti
mariusis
04/22 19:39

Su žmona galima ir geriau laiką praleisti, na nebent tas maratonas jau pabodo 😂 gerai, leidžiu. varykit toliau 😀

Galima, bet užtai nuo rašymo nugaros nepaskausta :D
mariusis
| 04/22 19:39 Atsakyti
Rokas1
04/22 19:34

Leisk tu blyn žmonėm pasišnekėt, o tai ir taip su žmona vienam bute jau antrą mėnesį sėdėt reikia :D

Su žmona galima ir geriau laiką praleisti, na nebent tas maratonas jau pabodo 😂 gerai, leidžiu. varykit toliau 😀
Rokas1
| 04/22 19:34 Atsakyti
mariusis
04/22 19:30

Ką jūs čia abu bandot viens kitam su tom paklodėm įrodyti? Turit abu savo nuomones, jas išsakėt ir užtenka. O čia dabar varot tą patį per tą patį. Nu juk nepakeisit viens kito nuomonės. Gaištat laiką daugiau nieko. Na nebent nėra ką veikti, tai galit bandyti įtikinėti toliau vienas kitą 😀

Leisk tu blyn žmonėm pasišnekėt, o tai ir taip su žmona vienam bute jau antrą mėnesį sėdėt reikia :D
mariusis
| 04/22 19:30 Atsakyti
Ką jūs čia abu bandot viens kitam su tom paklodėm įrodyti? Turit abu savo nuomones, jas išsakėt ir užtenka. O čia dabar varot tą patį per tą patį. Nu juk nepakeisit viens kito nuomonės. Gaištat laiką daugiau nieko. Na nebent nėra ką veikti, tai galit bandyti įtikinėti toliau vienas kitą 😀
Rokas1
| 04/22 19:25 Atsakyti
adameitas
04/22 18:54

Vėlgi kas tie "daug kas"? Tai jei Mclaren buvo negeriausias tada išeina, kad reno buvo? O gal jie buvo panašaus pajėgumo sumoje? Ką reiškia geriausias bolidas? Kaip tai nustatyti? Juk 2007-2008 tai ne dabartiniai laikai. Net jeigu ir laikyti, kad Ferrari buvo geriausias tas pranašumas nebuvo ant tiek didelis, kad pats vienas nulemtų titulą ir Mclaren buvo tikrai konkurencingas.
Pusė velnio ar ne, bet Montoya atsiliko 50 taškų, tų laikų taškų. H2H gerai, bet 7 pergalės prieš 3 irgi. Reiks pažiūrėti prie progos kaip ten su Q buvo. Ir kitam sezone panašiai buvo. Nu jo Kimis įveikė tik Coulthardą, Montoya ir Masa. Bet kas iš čempionų per kokius 20 paskutinių metų įveikė ką nors įspūdingą. Na taip pvz. Alonso įveikė Kimi (jau išsiaiškinom, kad pagal tave čia iš viso ne joks pasiekimas), bet pralošė Hamiltonui ir šiaip didesnę karjeros dalį važiavo su taip sakant nelabai greitais pilotais. Ir tai normalu tik išimtinais atvejais komandoje būdavo 2 apylygiai pilotai.
Kur tu matai, kad aš sprendžiu tik pagal pirmus 8 sezonus (kas šiaip pusė karjeros ne 1/4), juk nesykį rašiau, kad po titulo Kimis važiavo blogiau. Tiesiog dažnai nesutinku dėl to priežasčių.
Paskutiniai 5-6 metai puikiai parodė, kad geriausias inžinierius dar ne viskas. O 20 sekundžių buvo tiek dėl bolido tiek dėl piloto, nes bent 2005 abu bolidai buvo konkurencingi ir tas pats Alonso lenkdavo Kimi tom pačiom 20 sekundžių. Jei gerai pamenu tais laikais būdavo atvejų kai Kimis ar Alonso jau iki pirmo sustojimo 20 sek turėdavo, ar iš galo finišuodavo 1 vietoj.
Mano supratimu motyvacija lenktyniauti ir alkis lenktyniauti yra skirtingi dalykai.

Daug kas buvo tv komentatoriai ir žurnalistai. Berods dar ir 2006 Massa pirmą savo pergalę paėmė, kas irgi buvo F1 pasauly sutikta kaip viena iš daugelio būsimų. 03-05 metais McLaren matėsi tiesiog iš to, kaip kontroliavosi ir kokiu greičiu sugebėjo važiuot tiek lenktynėse, tiek kvaloj, kad ta mašina yra nerealiai greita. Ir jei ne prastas patikimumas ji tikrai būtų prisimenama, kaip dar vienas Newey nuostabus kūrinys. 08 Massa realiai nugalėjo Hamiltoną. Massa - Hamiltoną. Tai va tiek buvo greitas Ferraris. Aišku, idealiai nustatyt greičio mašinos neįmanoma, bet bendram vaizde lyginant pilotus ir pan galima nuspėt. Ir jei Massa sugeba su mašina važiuot greičiau, nei Hamis, tai manau galima drąsiiai spėt, kad ta jo mašina buvo greitesnė. Aišku, nebuvo tai dominavimas, bet cmon, manyt, kad Kimis su Massa panašaus pajėgumo mašinose aplenkė Hamį su Alonsu - rly?
Kiek Montoya atsiliko 05 ar 06 nepamenu, bet imant bendrą jo buvimą su Kimiu vienoj komandoj, tai tikrai tarp jų skirtumas buvo panašus kaip tarp Kimio ir Massos. Tik tiek, kad 05-06 McLaren buvo kraupiai nepatikimas ir net sunku atsimint kelias lenktynes, kur jie abu sugebėjo kartu finišuot, be jokių problemų. Todėl ir žiūrėjau h2h - iš jo matosi, kad skirtumas nebuvo didelis, jeigu toks ir buvo.
Hamiltonas įveikė Alonso, Buttoną, Rosbergą vienais ar kitais savo karjeros metais. Alonso įveikė Massą, Buttoną, Kimį, bet pralaimėjo Hamiui (tikiuosi neužsipuls kas nors dabar dėl to, kad nesakau, jog lygiom suvažiavo). Vettelis nugalėjo Webberį ir Kimį, bet pralaimėjo Rikiui ir Leclercui. Tuo metu Kimis vieną sezoną Massai pralaimėjo, kitą laimėjo, pralaimėjo Alonsui ir Vetteliui. Aišku, nėra nei vieno, kuris tik visus ir įveiktų, bet visą bendrą vaizdą imant galima susidaryt vaizdą, kuris gali būt laikomas top, o kuris vidutinioku. Net jeigu ir nepavyksta įveikt kito lenktynininko, vaizdui susidaryt galima pažiūrėt ir į tai, koks buvo skirtumas tarp pilotų. Didelis skirtumas, kai pilotas komandos draugui nusileidžia 1 tašku, ir kai 101.
Sutinki, kad po titulo važiavo pračiau, bet argumentuodamas tuos metus lyg pamiršti. Kažkoks užėmė alkio trūkumas Kimį, nors kitiem čempionam taip nebuvo. Nu sunku man tokiu argumentu patikėt. Tokiu argumentu gali bet ką teisint - Alonso po 06 prarado alkį, Sebas po 2013 ir t.t. Netikiu, kad žmogus, kuris sugebėjo tapt f1 pasaulio čempionu, staiga praranda "alkį" ir pradeda lenktyniaut tik šiaip sau.
O paskutiniai 5-6 metai kaip tik puikiai parodo, kodėl negalima vertint pilotų pagal vieną jų karjeros etapą. Jei Mersuose vietoj Hamio važiuotų koks Massa, tai dabar sveikintumėm naują suomį čempioną, naująjį Hakineną ar Raikoneną, top pilotą, kuris titulą iškovojo be didesnio vargo įveikdamas Ferrari pilotus, ir jau turbūt ne pirmas toks titulas būtų ir tikrai atsirastų žmonių, kurie nesutiktų, kad Bottas nėra itin geras vien dėl to, kad įveikė Massą ir tapo čempionu su dominuojančiu bolidu :)
adameitas
| 04/22 18:54 Atsakyti
Rokas1
04/22 17:10

Massą stipriu daug kas laikė, būtent dėl to, kad su Kimiu važiavo apylygiai. Ir kas tada nutiko tais 2007 - 2008 metais, kad top Kimis su vidutinioku Massa apylygiai važiavo? McLarenas tada buvo greičiausias, bet ne geriausias. O ir Montoya pusė velnio atrodydavo su juo. 07-08 Ferraris kaip jau sakiau, buvo geriausia mašina peletone, dėl kosminio laivo - hiperbolizavimas pokalbiui nieko neduoda. Ir taip - Kimis įveikė Coulthardą, kuris daugiau vidutinioku irgi niekad nebuvo, kuo čia pasiekimas nesuprantu. Apskritai, ką Kimis per savo karjerą vienodom mašinom sugebėjo įveikt, tai Coulthardą ir Grožaną. Jei tau tai sako, kad jis top pilotas - tavo pasirinkimas.
Ką padarė Massai spyruoklė nežinau, tik nemanau, kad tai turėjo DIDELĘ įtaką. Vėlgi, iki tol jis gerai atrodė tik prieš tą patį Kimį.
Ir vėlgi, grįžtam prie to, kad apie žmogaus karjerą negalima spręst iš jos antros pusės, bet tu sprendi iš geriausių 1/4 tos karjeros metų. Paskui skundiesi, kad jei Hamis ar Alonso gerai važiuoja tai ale dėl talento, bet pats argumentuoji atvejais, kai Kimis lenktyniavo su geriausio F1 inžinieriaus kurta mašina ir kovojo prieš Šumį ar Alonsui veždavo po 20s, lyg čia tai jau tikrai ne dėl mašinos. Be to, Kimis taip atsakė kai jo paklausė, ar motyvacija turi įtakos jo rezultatam :)

Vėlgi kas tie "daug kas"? Tai jei Mclaren buvo negeriausias tada išeina, kad reno buvo? O gal jie buvo panašaus pajėgumo sumoje? Ką reiškia geriausias bolidas? Kaip tai nustatyti? Juk 2007-2008 tai ne dabartiniai laikai. Net jeigu ir laikyti, kad Ferrari buvo geriausias tas pranašumas nebuvo ant tiek didelis, kad pats vienas nulemtų titulą ir Mclaren buvo tikrai konkurencingas.
Pusė velnio ar ne, bet Montoya atsiliko 50 taškų, tų laikų taškų. H2H gerai, bet 7 pergalės prieš 3 irgi. Reiks pažiūrėti prie progos kaip ten su Q buvo. Ir kitam sezone panašiai buvo. Nu jo Kimis įveikė tik Coulthardą, Montoya ir Masa. Bet kas iš čempionų per kokius 20 paskutinių metų įveikė ką nors įspūdingą. Na taip pvz. Alonso įveikė Kimi (jau išsiaiškinom, kad pagal tave čia iš viso ne joks pasiekimas), bet pralošė Hamiltonui ir šiaip didesnę karjeros dalį važiavo su taip sakant nelabai greitais pilotais. Ir tai normalu tik išimtinais atvejais komandoje būdavo 2 apylygiai pilotai.
Kur tu matai, kad aš sprendžiu tik pagal pirmus 8 sezonus (kas šiaip pusė karjeros ne 1/4), juk nesykį rašiau, kad po titulo Kimis važiavo blogiau. Tiesiog dažnai nesutinku dėl to priežasčių.
Paskutiniai 5-6 metai puikiai parodė, kad geriausias inžinierius dar ne viskas. O 20 sekundžių buvo tiek dėl bolido tiek dėl piloto, nes bent 2005 abu bolidai buvo konkurencingi ir tas pats Alonso lenkdavo Kimi tom pačiom 20 sekundžių. Jei gerai pamenu tais laikais būdavo atvejų kai Kimis ar Alonso jau iki pirmo sustojimo 20 sek turėdavo, ar iš galo finišuodavo 1 vietoj.
Mano supratimu motyvacija lenktyniauti ir alkis lenktyniauti yra skirtingi dalykai.
Klepsidra
| 04/22 17:48 Atsakyti
F666
04/22 17:44

pakrutink savo stora subine ir pats susirask moli

skubu. apsisikai eilini karta tai tiesiog pabuk tyliai arba nauja tema ieskok pasikimui, a.falonsai
×

TOP naujienos