Siekdama pagreitinti sustojimus techninio aptarnavimo zonoje, „
Ferrari“ „Formulės-1“ komanda sukūrė naujas specialias ratų veržles, skelbia Ispanijos laikraštis „El Pais“.
Šiemet lenktynėse bus draudžiama papildyti kuro atsargas, todėl sustojimų metu vienintelis mechanikų darbas bus padangų keitimas. Anksčiau šios buvo pakeičiamos greičiau nei užpildomas bolido bakas, todėl į šiam darbui sugaištamą laiką nebuvo kreipiama didelio dėmesio, tačiau šiemet tai bus bene vienintelis sustojimo trukmę lemiantis veiksnys.
„El Pais“ teigimu, naujosios veržlės yra kūgio formos ir pritaikytos geresnei integracijai su mechanikų naudojamu ratų tvirtinimo prietaisu. Be to, anksčiau žmogaus užsukama veržlės sklendė dabar bus pritvirtinama automatiškai.
„Žiemą dirbome bandydami pagreitinti padangų keitimą“, - „Ferrari“ specialistą Nikolasą Tambazį cituoja „El Pais“.
Manoma, kad šiemet sustojimai boksuose truks apie tris sekundes, galbūt ir trumpiau.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).