FIA žada nuo birželio 15 d. rengti specialius testus dėl „Formulės-1“ bolidų galinio sparno lankstumo, bet jau šį savaitgalį Azerbaidžane pradės kontroliuoti šių sparnų darbą trasoje analizuodama vaizdo įrašus.
Tam federacija įpareigojo visas komanda ant galinio sparno užklijuoti specialius kontrolinius taškus, pagal kuriuos bus galima spręsti, kiek ši detalė pakeičia savo formą trasoje ir ar ji atitinka reglamentą. Surinkta informacija padės FIA sulyginti skirtingų komandų sparnų lankstumą ir suprasti, ką reikėtų laikyti norma.
„McLaren“ komandos vadovas Andreas Seidlas kalbėjo, kad FIA nepranešė komandoms, pagal kokius parametrus bus matuojamas sparnų lankstumas.
Andreas Seidlas: „Šį klausimą reikia užduoti FIA. Mes negavome jokių papildomų paaiškinimų, kas bus laikoma normalu, o kas – ne.
Reikia pasakyti, kad sparno lankstumas, kurį galima stebėti iš šalies – tai yra viena, tačiau galiausiai FIA nori suprasti, iš kur šis lankstumas atsiranda. Jei lankstumas yra nulemtas konstrukcinių ypatumų, tai akivaizdu, jog tai buvo daroma specialiai pereiti vienintelį testą, apie kurį kalbama reglamente ir tai prieštarauja reglamento 3.8 punktui.
Seidlas kol kas nenori nieko kalbėti apie galimus protestus dėl sparnų: „Nėra jokios prasmės kalbėti apie protestus penktadienį“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |