FIA skyrė baudas „Red Bull“ komandai (20)

FIA skyrė baudas „Red Bull“ komandai
logo 2022 Spalio 28 d. 18:16, Red Bull Content Pool / Getty Images

Už biudžeto lubų viršijimą praėjusiais metais, FIA „Red Bull“ komandai skyrė 7 mln. JAV dolerių baudą bei 10 proc. sumažino laiką, kurį kitais metais galės skirti dirbdama vėjo tunelyje.

Sprendimas dėl bausmės buvo priimtas sudarius FIA ir „Red Bull“ susitarimą dėl priimtino pažeidimo (ABA).

FIA išvadose dėl „Red Bull“ pažeidimo nustatyta, kad nors jos 2021 m. pateiktos išlaidos neviršijo biudžeto lubų ribos, ji padarė procedūrinį pažeidimą, nes „netiksliai neįtraukė ir/arba pakoregavo išlaidas, kurios iš viso sudarė 5,607 mln. svarų sterlingų“.

Tai reiškė, kad galutinė „Red Bull“ praėjusių metų paraiškos biudžeto suma buvo 118,036 mln. svarų sterlingų, o tai reiškia, kad ji viršijo biudžeto ribą 1,864 mln. svarų sterlingų - arba 1,6 proc.

Jei „Red Bull“ būtų teisingai pritaikiusi „hipotetinį mokesčių kreditą“, pažeidimas būtų siekęs 432,652 tūkst. svarus sterlingų.

ABA - tai finansiniuose nuostatuose aprašytas procesas, kuriuo siekiama paskatinti greitesnį sprendimo priėmimą ir užtikrinti, kad nubausta komanda negalėtų apskųsti sprendimo.

Nustatyta, kad „Red Bull“ padarė „nedidelį“ pažeidimą, kuris sudaro mažiau nei 5 proc. 2021 m. biudžeto lubų ribos, ir procedūrinį pažeidimą, kuris reiškia, kad ji padarė administracinę klaidą ar klaidas - šiuo atveju dėl to, kad jos pateikta informacija yra netiksli.

Nė viena kita komanda neviršijo biudžeto lubų ribos, nors „Williams“ ir „Aston Martin“ buvo kaltos dėl procedūrinių pažeidimų.

Sutikdama su susitarimu dėl kaltės pripažinimo (ABA), „Red Bull“ nerizikavo prarasti pernai iškovotų taškų ar gauti mažesnę biudžeto lubų ribą, nes jos netaikomos ABA atveju.

Bauda neturės įtakos „Red Bull“ išlaidoms, nes finansinėms baudoms netaikomas biudžeto limitas.

Tačiau kitiems metams prarastas vėjo tunelio ir CFD darbo laikas, turės įtakos 2023 m. bolido tobulinimui ir pasiruošimui 2024 metams.

FIA pranešime teigiama: „Red Bull Racing“ buvo pripažinta pažeidėja, tačiau biudžeto lubų administracija pripažino, kad „Red Bull Racing“ per visą peržiūros procesą veikė bendradarbiaudama ir siekė laiku pateikti papildomos informacijos ir įrodymų, kai jos buvo paprašyta. Nėra jokių kaltinimų ar įrodymų, jog RBR bet kuriuo metu siekė veikti nesąžiningai ar sukčiaudama, taip pat sąmoningai nuslėpė kokią nors informaciją nuo biudžeto lubų administracijos.“

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2023 sezono taškai: 759
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Komentarai (20)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 10/29 17:59 Atsakyti
Fanas
10/29 04:45

Gerai rašo , kad neslepia ir bendradarbiauja. Tiesiog skirtingai skai... skaityti daugiau

Visi sako, kad neslepia ir bendradarbiauja - žanro klasika. Kad nebūtų "skirtingai skaičiavo", egzistuoja reglamentai. Visai tikiu, kad reglamentas nėra tobulas, kaip ne kaip pirmas auditas. Tačiau yra įdomių punktų, tarkime 11 paminėtos išlaidos paaiškinimui "skirtingai skaičiavo" sunkiai pasiduoda. Anyway, visi sutiko, kad pažeidimai padaryti, tai apie ką dabar diskusija?
Aivaras1
IP: 863537e | 10/29 08:06 Atsakyti
Rokas1
10/28 23:29

Tie 10% max ką padarys tai suvienodins pajėgumus su kitom komandom a... skaityti daugiau

nesutinka su tavim dauguma f1 ekspertu. per fp isvien triubijo, kad tai rimtai atsilieps ne tik 2023 masinai, bet ir 2024. tuo labiau, kad rb vejo tunelis seniausias is visu komandu siai dienai. ir ne 10%, o 20%, nes dar 10 jei neklystu mazins del to kad cempai
Fanas
IP: 27a46c6 | 10/29 04:45 Atsakyti
Gerai rašo , kad neslepia ir bendradarbiauja. Tiesiog skirtingai skaiciavo. Pavyzdžiui , kaip skaičiuoti darbuotojų nedarbingumo ismokas. Ar tai yra atlyginimas, ar kompetencija? Ir tt
Pish tish
IP: 1eeb750 | 10/28 23:45 Atsakyti
Rokas1
10/28 23:33

Žmogau, titulą galiausiai nulėmė 1 lenkimas, 1 pozicija. Tikrai ma... skaityti daugiau

Reikia nepamiršti svarbiausio punkto -10proc. vėjo tunelio, kas manau adekvatu (aišku konkurentai norėtų daugiau). Aš ne tai, kad nemanau jog 1,8mln. nesuteikia pranašumo, aš tiesiog nežinau ar RBR ar kita komanda išleidusi tą sumą pasieks savo tikslus. N kartų girdėtos istorijos, kaip atnaujinimai nepavyko, duomenys iš vėjo tunelio ir realybės skiriasi ir bla bla bla. Taigi, ką norėjau pasakyti, kad jei dedu 1,8mln ant stalo, tai dar nereiškia, kad aš pagreitėsiu ten 0,3 ar 0,5 ar kiek ten tų sekundžių. Kad palengvino jiems gyvenimą ta suma tai taip, bet vienareikšmiškai rėkti, kad va tas padėjo laimėti titulą-nesutinku. Daug dedamųjų padėjo laimėti titulą 2021m. ir tai taip pat nereiškia, kad jei RBR nebūtų išleidusi 1,8mln 2021m ir būtų lėtesnė sakykime 0,3sek rate, tai pagal visą scenarijų kaip viskas vystėsi paskutiniame Abu Dabio rate, Max būtų aplenkęs LH vistiek dėl naujų padangų. Žinoma tai mano nuomonė :) O jei pradėsime rašytis kas būtų jei būtų, tai manau neverta.
Rokas1
IP: 6bb98fa | 10/28 23:33 Atsakyti
Pish tish
10/28 22:35

Nuo kada pled 1,8 mln garantuotai nulemia titulą, tai tik pasvarstyma... skaityti daugiau

Žmogau, titulą galiausiai nulėmė 1 lenkimas, 1 pozicija. Tikrai manai, kad 1.8mln neduoda tokio pranašumo, kad 1 lenktynėse 1 mašina iškovos 1 vieta geresnę poziciją?
O kalbant apie baudą tai tą ir turiu galvoj, kad jei tie 7mln būtų iš biudžeto, tai bauda būtų adekvati. Bet dabar tokiom komandom kaip RBR, Ferrari ar Mercedes tie 7mln neįeinantys į biudžetą yra juokas, kai dar visai neseniai šitos komandos išleisdavo po 200mln+ kasmet.
Rokas1
IP: 6bb98fa | 10/28 23:29 Atsakyti
Aivaras1
10/28 22:04

o 10% maziau laiko tunelyje skaitai p....ui? red bulis dar ir uz cempa... skaityti daugiau

Tie 10% max ką padarys tai suvienodins pajėgumus su kitom komandom ateinantiem metam. Priminsiu, kad šiemet matom vieną svariausių dominavimų F1 istorijoj, Maxas jau pakartojo daugiausiai pergalių per 1 sezoną rekordą, galimai jį ir pagerins. Abu titulai jau garantuoti. Matėm jau kiek reikėjo taisyklių keitimų, kad Mersus sustabdyt turbo eros pradžioj, kai komanda atėjus naujom taisyklėm taip įsivažiuoja jiem 10% vėjo tunelio apribojimas neduos kažkokio nerealaus stabdžio.
Opa
IP: 59297b9 | 10/28 23:29 Atsakyti
Šiaip pagarba f-1.lt, nesenai vienas komentatorius pasiūlė nerodyti viso komentuojamo komentaro ir šia, jau sutvarkyta 👍
Yuzefas
IP: af1347c | 10/28 22:55 Atsakyti
mrf
10/28 19:37

pasikartosiu - tai ne bausmė, bet bauda.

Paglostė)
Pish tish
IP: 6c2f74b | 10/28 22:35 Atsakyti
Rokas1
10/28 21:54

Top komandos ką tik rado lengvą būdą šiek tiek viršyti biudžet... skaityti daugiau

Nuo kada pled 1,8 mln garantuotai nulemia titulą, tai tik pasvarstymai tavo daugiau nieko. Mersas padarė šių metų bolidą, rašė, kad džiaugėsi- iki bandymų, tai kad gali išleisti 1,8mln, dar nereiškia kad imsi ir pataikysi ten kur reikia. Man pvz įdomu, Mersas tokia gelda šiais metais buvo, bet taiso, lipdo ir updatų padarė dar nesenai, tobulėja, greitėja kažkiek, įdomu į biudžetą telpa. Žodžiu 1,8mln kaip F1 dar ne viskas, mažiau trydaliokit gavo -10proc vėjo tunelio, manau adekvati bauda, tik galėjo daugiau eu nuskalpuoti, arba tuos 7mln perkelti į kitų metų biudžetą minuse.
Bc
IP: 40fdd01 | 10/28 22:08 Atsakyti
Kaip ir straipsnyje parašyta - "hipotetinė" bauda. Apsimoka.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas