‚Formulėje-1“ nuspręsta nesugrįžti prie aktyvios pakabos, kurios parametrus kontroliuotų elektronika. Anksčiau galimybė sugrįžti prie aktyvios pakabos buvo svarstoma aptariant reglamentą nuo 2021 metų. Bet ši idėja buvo atmesta, kadangi galėjo padaryti neigiamą įtaką varžybų vaizdingumui.
„Mes vertinome galimybę pereiti prie elektroninės aktyvios pakabos, kadangi tai būtų potencialiai pigesnė sistema lyginant su itin sudėtinga dabartine hidrauline pakaba, - sako FIA technikos direktorius Nicholas Tombazis.- Mes paskaičiavome, kad jei komandos sugebės sukonstruoti mašinas, kurios galės išlaikyti pastovią prošvaisą, ta aerodinaminės charakteristikos dirbs pikinėmis reikšmėmis.
Mes paskaičiavome, kad tokioje situacijoje mašina, kuri yra priekyje, dirbs optimaliomis sąlygomis, tuo tarpu kai persekiotojo mašina bus kur kas labiau pažeidžiama sujauktam orui, vadinasi, būtų blogesnėje situacijoje. Būtent todėl mes atmetėme aktyvios pakabos idėją“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2905 |
2. | Valode | 2900 |
3. | D27 | 2883 |
4. | Darius Linkevicius | 2872 |
5. | Tadas Misevičius | 2852 |