Kai kurių „Formulės-1“ etapų organizatoriai rengia karinės aviacijos pasirodymus prieš lenktynių startą. Tokie aviacijos padarai vyksta Monzoje, Silverstoune ir dar keliuose GP etapuose. Tačiau F-1 vadovybė nutarė, kad karinės technikos padarai prieš lenktynes nuo šių metų bus draudžiami.
Tokius laiškus iš „Formulės-1“ vadovybės gavo visų etapų organizatoriai. Draudimo priežastis – siekis sumažinti anglies dvidegienio išmetimą F-1 programoje, siekiant, kad F-1 iki 2030 metų taptų ekologiškai neutralia sporto šaka.
Nors laiške apie tai ir nekalbama, be ekologinių sumetimų, yra ir kita šio draudimo priežastis - „Formulės-1“ vadovybė baiminasi, kad panašūs karinių lėktuvų skraidymai gali būti traktuojami kaip karinės jėgos demonstravimas, kuris tam tikroms šalims gali būti platforma demonstruoti savo karinę galią.
Tačiau kartu lenktynių savaitgalių metu etapų organizatoriams bus leidžia rengti istorinių lėktuvų arba komercinių avialainerių pasirodymus su sąlyga, kad šie lėktuvai naudos ekologiškus degalus. Tokių pavyzdžių jau būta – pernai prieš Bahreino GP startą „Gulf Airlines“ kompanija organizavo „Boeing 787-9 Dreamliner“ lėktuvo skrydį virš starto juostos, kuris buvo užtaisytas antrosios kartos biodegalais.
Trasa: | „Autodromo Nazionale di Monza", Monza (Italijos GP) | ||
Ilgis: | 5,793 km | Ratų skaičius: | 53 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |