:: FOTO is Imolos ::

2004 Liepos 08 d. 17:54

Sveiki,

ilgai zadeta foto medziaga, kuria mums provaidino Teisutis, jau yra!

Foto yra labaaaai nemazai, tad nepykite, jei atsibos ziureti.. nors nemanau, kad turetu atsibosti.. Man isties patiko.

Aciu Teisuciui!!!

[url]http://www.f-1.lt/images/Teisutis/Senna_castle/index.htm[/url]
[url]http://www.f-1.lt/images/Teisutis/Imola_1/index.htm[/url]
[url]http://www.f-1.lt/images/Teisutis/Imola_2/index.htm[/url]
[url]http://www.f-1.lt/images/Teisutis/Imola_3/index.htm[/url]
[url]http://www.f-1.lt/images/Teisutis/Imola_4/index.htm[/url]
[url]http://www.f-1.lt/images/Teisutis/po_Imolos/index.htm[/url]
[url]http://www.f-1.lt/images/Teisutis/Monaco/index.htm[/url]


AF1

2004 Liepos 08 d. 18:03

Tikrai labai geros foto.Tikrai neatsibodo ziureti.

2004 Liepos 08 d. 18:08

:D labiausiai uzmushanti fotke tai kazkoks brazilas prie Toyota bolido :D LOL

2004 Liepos 08 d. 18:58

grazios foto, ypac idomios ish monaco ir ish sennos pilies :)

2004 Liepos 08 d. 19:01

Geros fotkes, liuks!

2004 Liepos 08 d. 19:09

:eek:

2004 Liepos 08 d. 22:14

Pažiūrėjus, atrodo, viskas savo vietose: Formulė-1, bolidai, fanai, pit-girls, fanas keliauja į GP autostopu, ... , bet viena pribloškia - absoliutus patriotiškumo savo šaliai nebuvimas. Nors menka tautinė simbolika kur nors šmėsteltu.
Neįsivaizduoju kokio vokiečio, italo, anglo, ar to paties brazilo, besidžiaugiančio ne savo šalies atributika ir dar šitaip demonstratyviai - su kitos šalies vėliava.
Aišku - į visa tai galima pažiūrėti per "dzin" prizmę, o daugumai nekitaip ir yra, bet labai keista tai matyti, kai pats ir visa eilė draugų turistų išmaišėm panašiu būdu visą buvusią CCCP ir niekad neužmirždavom nedidelės tautinės trispalvės pasikabinti ant katamarano, baidarės, kuprinės, dviračio už kurią tada ir KGB gerai galėjo patampyti ar net į Sibirą pavėžinti.
Gal ir ne vietoj moralas, bet tikrai nepakenktų Teisučiui pakoreguoti vertybių prioritetus.

2004 Liepos 08 d. 22:22

man irgi bishki ta veliava uzkliuvo, kilo klausimas kodel ne LT? Bet shiaip man dzink, ka jis nori ta tegul daro, ash jam ne tevas koks kad nurodineciau :)

2004 Liepos 08 d. 22:29

AlBanas> manau kiekvienas turi savo vertybes, ir kitiems, savuju, pirshti manau neverta :) Kai kam Lietuva galbut daugiau "kenkia" negu "padeda" ir patriotishkumas per krashtus nesilieja...

2004 Liepos 08 d. 22:48

Thanks :)

2004 Liepos 08 d. 22:50

Xtremez > tokie dalykai neperšami, jie turi būti suprantami.
"Kenkia, padeda"? Gal ir 100 kartų naudingiau būtų buvę alpinistui Vitkui į aukščiausias pasaulio viršukalnes įsmeigti, tarkim, vokiečių, JAV vėliavas. Geras vadybininkas neblogas sumas už tai sugebėtų "išlupti".
O "Žalgirį" palyginus sovietmečiu ir dabar. Turbūt nereikia aiškinti esminių skirtumų.
Keista - negi pigi šlapia dešra ne tik pensininkams kyla į vertybių viršų? :)

2004 Liepos 08 d. 23:19

AlBanas> puikiai zinai kad Teisutis Sennos fanas, o jis juk Brazilas. Pilnai pateisinu tokiu budu isreiksta pagarba. Manyciau tau irgi patiktu jei koks Brazilas su musu trispalve ,pagerbdamas Saboni, mosikuotu. Tai parodo ant kiek buvo didis zmogus vardan kurio tai daroma. Ir tikrai nemanyciau kad Teisuciui truksta patriotiskumo.
Beje kas liecia vandens sporta, lenkiu zemai galva. Nes mano tevas, netgi katamaranu pravardziuotas, buvo vienas is pradininku tarp lietuviu ir tikrai pasakojop kaip sunkiai per visa Tarybini "biurokratizma" buvo galima gaut leidimus vien daryt zygiui, o apie trispalve tai neduok dieve kas suzinotu.

2004 Liepos 08 d. 23:19

ALbanas > o jei Teisutis butu stovejes su Williams ar Ferrari (nesitiki) veliava ? Juk puikiai zinai, kad Imoloje buvo pazymima 10 A.Sennos metines ir Brazilijos veliavu buvo daug, o Teisutis butent yra A.Sennos gerbejas. A.Senna nebelenktyniauja uz jokia komanda, todel pagarba reishkiama mosuojant Brazilijos veliava. Juk Lietuvoje laksto jaunimas su Ferrari ar kitu komandu veliavom po ju favoritu pergaliu. As nematau cia kazko blogo. O patriotizmo jausmo jau seniai Lietuvoje niekas neugdo...

2004 Liepos 08 d. 23:21

DonRomaso > aplenkei mane keliom sekundem ;) (beveik ta pati parasiau)

2004 Liepos 08 d. 23:35

Žinoma kad žinau Teisutį kaip A.Sennos faną. Ir Brazilijos vėliava jo rankose nekelia nuostabos. Bet juk galėjo kartu su Lietuvos vėliava - būtų viskas tiesiog šaunu - kuklus, vos ne pėsčiom atėjusio Lietuvio, A.Sennos pagerbimas.
O dabar gavosi - tik brazilas atvyko.

2004 Liepos 09 d. 00:25

AlBanas> retorinis klausimas: "Gal Lietuva Teisuciui suteike daug maziau, negu Brazilija, nors jis ten niekada nebuvo?"
beje, AlBanas, anksciau buvo ne trispalve, o raudona(daug)-balta(nedaug)-zalia(ciutciut daugiau) veliava... LTSR :D

2004 Liepos 09 d. 02:19

esu MS fanas jau labai seniai.todel nuvaziaves i vokietijos GP buciau tik su ferrari ar MS veliava,todel,kad as nematau rysio tarp patriotizmo ir kazko izymaus garbinimo.Teisutis A.Sennos gerbejas jis vien del to ir vaziavo ten,nes zinojo,kad bus visuotinis jo pagerbimas.fanatizmo reikalo ir patriotizmo cia nepainiokit

2004 Liepos 09 d. 07:37

Prie ko cia patriotizmo trukumas? Juk ne veliavos tai lemia...
O fotoreportazas tikrai geras ir issamus(jauciama fotopatirtis:) Vaizdai puikus( ech Monako;))

2004 Liepos 09 d. 08:45

AF1 > Tiek to - yra kaip yra - nieko nepakeisi.
Dėl vėliavos - tavo minima buvo okupacinės LTSR ir patriotui Lietuviui buvo tik trispalvė tikra.

2004 Liepos 09 d. 08:54

Foto ekskliuuzivee !!!:goodjob:

AlBanas tikras lietuvos patriotas,su tuom ir sveikinu.Bet kad vertybės pas visus skirtingos.;)

2004 Liepos 09 d. 10:03

Albanas> tu pajudinai šią temą-tau ir atsakysiu. Mano rankose visą savaitgalį buvo Brazilijos vėliava todėl, kad (kaip ne sykį esu minėjęs ir čia) jau seniai mano širdis priklauso šiai šaliai. Oficialiai Brazilu galėsiu vadintis tik tada, kai mano kišenėje bus ir Braziliškas pasas, bet mano širdis jau dabar priklauso šiai šaliai. Patriotizmas Lietuvai, sakai? Taip, tai šalis, kurioje aš gimiau, kol kas gyvenu, kurios pasą turiu ir už tai sąžiningai moku mokesčius, kur gyvena mano artimi žmonės, bet tai ir viskas. So, mano išvaizda Imoloje atspindėjo mano tikruosius jausmus ir patriotizmą tai šaliai, kurią MYLIU. Ir vienas maloniausių momentų Imoloje man buvo, kai vienas italas man pasakė frazę “You have to be real Brazilian to do that!”

2004 Liepos 09 d. 10:30

Teisutis>> ar esi buves Brazilijoj????

2004 Liepos 09 d. 10:33

Teisuti>> Netikiu aš tokia Meile.Jei ne AS tau tai būtu tokia pati šalis kaip ir visos kitos.

2004 Liepos 09 d. 10:33

tic tac> Taip. Tiesa, kol kas tik sapnuose, svajonėse, vizijose :rolleyes:... kol kas

2004 Liepos 09 d. 10:35

Jo... Siaip tai kvailoka diskusija, jus jau man atleiskit. Is principo, kiekvieno asmeninis reikalas, kuo muojuot. Is kitos puses, Teisucio pozicija man visiskai nesuprantama. Bet as jo asmeniskai ir nepazystu, todel ir nieko nesakysiu. Tai turetu buti labai asmeniska, turiu galvoje, tapatinti save su brazilu... O nuotraukos saunios.

2004 Liepos 09 d. 10:43

antoska> iš dalies tu teisus, iš dalies klysti. Taip, Ayrtonas man padėjo "atrasti" šią šalį, bet tai buvo praeity. Dabar tai bet kuriuo atveju man yra šalis Nr.1, mano svajonių Žemė. Nors šių dalykų atsieti irgi neišeina, o ir nereikia. Lygiai taip pat aš galiu sakyti, kad jei jūs nebūtumėt gimę ant LT, tai jums ši šalis būtų "iki lemputės".
Yra kaip yra, "...aš einu savuoju keliu, jūs-savaisiais. Aš esu laimingas kelyje, kurį pasirinkau; ar jūs laimingi savuosiuose-aš nežinau..." (Ayrton Senna).

2004 Liepos 09 d. 10:46

Komentarų/klausimų apie kelionę, Imolą, lenktynes, PILĮ bus? Ar šį sezoną Lietuvos F-1 fanų tarpe klausimu nr.1 bus mano tautybė? :)

2004 Liepos 09 d. 10:50

man tai keista kad toj pily nebuvo mclaren bolidu

2004 Liepos 09 d. 10:53

Teisutis>>Aš didžiuojuosi, kad gimiau Lietuvoj, gyvenu Lietuvoj ir kad esu Lietuvis. ;)
Tu pasiklausinėk pas žmones kurie yra aplankę ta šalį. Šiaip tai nekokie atsiliepimai. :mutant:
Posakis: Visur gerai, bet namuose geriausia. :grad:

2004 Liepos 09 d. 11:27

Teisutis > kiek suprantu, tai buvo pirmasis in real GP tavo gyvenime. Butu ydomu suzinot kokie tirpiausi yspudziai is lenktyniu. Gincius pasakojo, kad garsas bene didziausia yspudi palieka. Kitas klausimas. Girdejau kalbant, kad realiai, ne per TV F-1 bolidai yra mazesni. Tu vaiksciojai visai salia ju. Ar nesusidare toks yspudis? Butu smagu kad papasakotum siek tiek ir apie pily. Dekui.

2004 Liepos 09 d. 11:37

nu bet ir prisigalvoja zmones...brazilu buti dar kokiu nesamoniu:Danyway,AS teisingai sako:)
o siaip stebint pilotu vaziavima in real.gal nustebino kurio isskirtinis vaziavimas?dar ,kai MH lenktyniavo, mate lenktines gyvai sake,kad butent MS ir MH labai velai stabdydavo ir tai buvo ispudinga stebeti lyginant su kitais...rasyk kas ypac tau isimintina.

2004 Liepos 09 d. 11:54

Teisutis>Maciau keliavai laugdamas kol kas pavezes ar ilgai teko laukti kol kas sustos ir kiek mazdauk uztroko kelione is Lietuvos i GP.

2004 Liepos 09 d. 11:54

Teisutis> tai kuris cia is musu menininkas?:)

2004 Liepos 09 d. 11:59

kazkaip keista, kad zmogus ish Lietuvos nusitranzavo iki Imolos... Niekad nebuvo tokia net mintele kilusi, kad taip visgi galima :)

2004 Liepos 09 d. 12:22

gerai kad i brazilija nutranzuot neimanoma... prarastume toki meniskos sielos zmogu...

2004 Liepos 09 d. 12:27

tai galima persiemsti ant laivu ar lektuvu tranzavimo :D:D:D:D

2004 Liepos 09 d. 14:04

Cargo> garsas: ir aš buvau prisiklausęs legendų apie F-1 "balso" nepakeliamą garsumą, kai penktadienį ėjau į trasą, prisibijojau kiek, kad neturiu nei kištukų (5 eurus iš geresniems dalykams išleisti trasoje labai lengva), nei kokios vatos. Bet bovau maloniai nustebintas, kad tas triukšmas nėra jau toks nepakeliamas. Garsas aišku geras, skardus, malonus fano ausiai, bet apie ausų kamštukus nebuvo nė mintis atėjusi (Ginčius buvo MonteCarlo, ten aidas nuo namų atsimušęs sudaro visai kitokio lygio triukšmą). O Imoloje "plikomis" ausimis buvo labai malonu klausyti, kaip iš toli toli nuo Rivazza posūkio greitėjantis bolidas artėdamas vis garsiau ir garsiau drasko orą, gazą numeta ties paskutine eske, o tada išėjęs finišo tiesiosion vėl užriaumoja toldamas. Bet triukšmo lygis žmonėms, girdėjusiems kitų sportinių klasių lenktynes gyvai, nėra nepakeliamas, nors dažniausiai stovėjau ties starto/finišo tiesiaja, per kokius 5 metrus nuo tos vietos, kur pralekia bolidai, taip kad ne tik pilną garsą, bet ir pagangų kvapą labai gerai jutau. Na, gal mano klausa ir atbukusi lakstant su mataciklietais nuardytom dusliarkėm, bet apskritai kiek mačiau Imoloje ausų kamštukus naudojo gal tik 10-20% žiūrovų, ir tai paprastai arba merginos, arba vaikai, kuriems tuos kištukus įkišdavo tėvai. Tik lenktynių metu, kai bolidai maždaug tolygiai pasiskirsto po trasą ir nebesigirdi atskiro motoro garso, o toks daugiau bendras triukšmas, po kokios valandos jis jau ima varginti.
Dėl bolidų dydžio- man sunkoka atsakyti, kokį įspūdį sudaro pirmą sykį matantiems bolidą. Man jie pasirodė tokie, kokių ir tikėjausi, bet gal dėl to, kad įpratęs matyti formules Kačerginėje- jos ten dar mažesnės :), o ir tikras F-1 formules tai vieną, tai kitą yra tekę ir anksčiau gyvai matyti. Žodžiu jos pasirodė tokios, kaip ir tikėjausi.
(apie pilį gal kai bus daugiau laiko papasakosiu, OK?)

Viki> kiek aš mačiau, tai stabdė visi maždaug panašiai- vizualiai nesiskyrė. Va eskės įveikimo kokybės skirtumą tai galima buvo jausti, komandų-lyderių pilotai važiuodavo tvarkingai (stabdymas po ilgos tiesiosios,, trumpa pauzė eskės vidury ir staigus greitėjimas išvažiuojant), tai Minardi ir dar keli ne pačių greičiausių komandų pilotai tas eskes rodos vos ne nuo pradžių iki pabaigos įveikdavo "laisvu", ta prasme ir stabdymas nėra toks preciziškas, ir greitėjimas pavėluotas. Bet vėlgi negrystu teigti, kad tai tik dėl pilotų "lievumo"- galbūt su bolidu, kurio neišeina normaliai sureguliuoti, ir negali išimti tokių posūkių kaip su geriausiai bolidais.

Stovint tiesiosios pradžioje pagal garsą galima buvo pajusti didelius skirtumus tarp kai kurių bolidų greitėjimo. Kadangi eskės yra labai stačios, tai net pirma pavara apsūkos ten krenta žemiau įprastinių. Geriausiai išėjus iš eskių elgėsi Ferrari ir Honda motorai- jie nuo pat vidutinių apsukų imdavo tvarkingai dūgzti kaip bitutės ir nurūkdavo tolyn. O baisiausiai skambėjo tai...BMW motoras. Tik numygus gazą po eskės, kol apsukimai būdavo kokie 12-13 tūkst/min., jie kosčiodavo, krenkšdavo kaip sloguojantis ligonis, tarsi būtų normaliai neįsimetusi pavara, toks vaizdas, kad tuoj tuoj išlėks greičių dėžė. Ir tik pasiekę įprastinį diapazoną 17-18 tūkst/min imdavo veikti tvarkingai kaip ir visi. Bent jau sprendžiant iš garso tai pačioje greitėjimo iš labai lėtų posūkių pradžioje dėl šių dalykų Williams tikrai atsilikdavo nuo Ferrari, BAR ir kitų komandų.

(daugiau minčių bus kitą kartą)

2004 Liepos 09 d. 14:08

Max> normaliai ten stodavo, palyginus su Lietuva visos Europos vairuotojai yra geresni ne tik pagal avarijų statistikas, bet ir pagal draugiškumą autostopininkams :)
Kelionė viso užtruko 20 dienų, bet tai todėl, kad pakeliui dar labai daug visko pamatyti norėjau ir daug kur nuo kelio nusukdavau

2004 Liepos 09 d. 14:08

Teisutis> ooo, cia jau idomiau net uz foto. Tanx!

2004 Liepos 09 d. 14:14

tic tac> dėl Brazilijos- žinoma esu bendravęs su žmonėmis, kurie buvę šioje šalyje, ir nemažai jų Braziliją įsimylėjo ne mažiau nei aš. Aišku, jei koks alia-turisto nuvažiuoja ten, susidaręs įspūdį tik iš reklaminių Rio bukletų, tai gali labai stipriai nusvilti patekęs į San Paulo mėsmalę, bet normalūs turistai, žinantys kur važiuoja, ko saugotis, ir ką galima pamatyti, paprastai būna sužavėti Brazilija.

TOP naujienos