G. Lowdonas: „daugiausiai žeidžia viltis"

G. Lowdonas: „daugiausiai žeidžia viltis"
logo Gruodžio 01 d. 10:49, Ferrari

Prieš kurį laiką Graeme‘as Lowdonas užėmė „Manor Marussia“ komandos sporto direktoriaus pareigas, tačiau 2015 metų pabaigoje išsiskyrė su „Formule-1“ ir nuo to laiko užsiima kitais projektais, susijusias su automobilių sportu. Į Abu Dabio GP atvyko todėl, kad jo kompanija P1L1 teikia konsultacines paslaugas ir Yas Marina verslo klube jis susitiko su verslo partneriais.

Graeme‘as yra labai įdomus pašnekovas ir jis pasidalino savo mintimis apie situaciją „Ferrari“ komandoje, pradėdamas nuo nesėkmingos Charleso Leclerco kvalifikacijos pabaigos: monakietis bandė pradėti dar vieną bandymą paskutinėmis finalinės sesijos sekundėmis, tačiau nesuspėjo. „Labai sunku viską padaryti kaip reikia, kai kalbama apie sekundės dalis, - pasakė G. Lowdonas. – Bet kokia smulkmena gali sugriauti jūsų planus, bet aš abejoju, kad tokia patyrusi komanda kaip „Ferrari“ dabar jau yra susikoncentravusi pasiruošimui lenktynėms, juolab, kad šiemet jiems jau daugiau nebeteks rūpintis dėl kvalifikacijų...

Tačiau neįprasta, kad tokią situaciją mes matome jau antrą kartą šiame sezone – pirmą kartą tai atsitiko Monzoje. Nors šiandien problema buvo ne tokia rimta kaip Italijoje. Vėl gi, esu įsitikinęs, kad kitais metais mes tikrai nieko panašaus nepamatysime. Vis dėlto „Ferrari“ žino, ką daro.

Bet jiems atėjo laikas kažkaip persitvarkyti ir Maranelle tikriausiai jau ruošiasi 2020 m. sezonui ir dirba ties tais aspektais, kuriuos reikia pagerinti. Skuderijoje nemažai puikių specialistų ir komandos vadovas Mattia Binotto pasieks, kad visi jie dirbtų pilnu krūviu.

Bet galiu pridėti štai ką: yra tokia angliška patarlė: „Labiausiai žeidžia viltis“. Aišku, kad „Ferrari“ turi itin aistringus sirgalius, kuriuos nuvilia komandos nesėkmės, nes jie žino, kad ji sugeba labai daug. O kai to nėra, jie pyksta.

Kai dėl įtemptų santykių tarp „Ferrari“ pilotų, tai „Formulė-1“ vis dėlto yra komandinis sportas. Labai sunku surasti teisingą interesų balansą, jei abu lenktynininkai lygiomis pretenduoja į pergales. Vienareikšmiška, jog „Ferrari“ šia prasme yra sudėtinga. Galiausiai komanda turi daryti tai, kas labiausiai atitinka jos interesus.

Paklauskite bet kurios komandos savininkų – kokia įskaita pasaulio čempionate jiems yra svarbesnė? Visi atsakys vienodai - visiems svarbiau yra Konstruktorių taurė. Komandų vadovams tenka galvoti apie kiekvieną darbuotoją, apie tuos, kurie dirba bazėse, apie visus sirgalius ir aš galiu suprasti, kiek tai yra sudėtinga. Žinoma, publikos akyse lenktynininkai yra tikri didvyriai, bet auksinė taisyklė yra ta, kad komandos interesai yra aukščiau visko. Kartais tai reiškia, jog jūs turite taikyti komandinę taktiką – suprantama, tuose rėmuose, kuriuos leidžia taisyklės“.

 

Komentarai (0)


×

F-1.lt pulsas