G. Russellas siūlo keisti Barselonos trasos konfigūraciją

G. Russellas siūlo keisti Barselonos trasos konfigūraciją
logo 2021 Balandžio 23 d. 19:56, Racing Point

GPDA vadovas bei „Williams“ lenktynininkas George‘as Russellas siūlo grįžti prie senosios Barselonos trasos konfigūracijos. Anot brito, dėl to išloštų visi - tiek varžybas stebintys sirgaliai, tiek patys lenktynininkai.

„Geros lenktynės pritraukia daugiau sirgalių. Tiesą sakant, per pastaruosius 20 metų lenktynės nebuvo pakankamai geros. Įdomesnes lenktynes pamatome tik tada, kai dėl vienokių ar kitokių priežasčių vienas bolidas yra akivaizdžiai pranašesnis už kitą. Priešingu atveju aplenkti varžovą yra labai sunku“, - kalbėjo G. Russellas.

Dar 2007 metais buvo pakoreguota Barselonos trasa. Prieš paskutinį posūkį atsirado du lėti posūkiai - keturioliktas ir penkioliktas. Senoji trasos konfigūracija vis dar egzistuoja, tačiau ji naudojama kitų čempionatų lenktynėms.

G. Russellas mano, kad grįžus prie senosios Barselonos trasos konfigūracijos padidėtų lenkimų skaičius.

„Šioje trasoje lenktynės visada būna gana nuobodžios. Manome, kad grįžus prie senosios trasos konfigūracijos, kuri buvo naudojama prieš 15 metų, kai rato gale teko įveikti du greitus posūkius, atsirastų didesnė galimybė važiuoti arčiau varžovo. Į starto/finišo tiesiąją išvažiuotume pasiekę didesnį greitį. Iki pirmojo posūkio oro maišo efektas būtų didesnis.“

„Sirgaliai matytų didesniu greičiu važiuojančius bolidus. O lenktynininkai paskutinius posūkius galėtų įveikti daug greičiau. Tai abipusė nauda. Mano nuomone, tai paprastas sprendimas, galintis išspręsti prastos trasos problemas.“

Du lėti posūkiai atsirado FIA pareikalavus sumažinti bolidų greitį prieš įvažiavimą į techninio aptarnavimo zoną. Dabartinė trasos konfigūracija yra homologuota federacijos. Grįžus prie senesnės konfigūracijos, reiktu atlikti naujus patikros darbus.

„Suprantu, jog nėra viskas taip paprasta. Negalime tiesiog imti ir pasakyti, kad grįžtame prie senesnės trasos konfigūracijos ir viskas baigta. Tačiau sprendimą galime priimti šiemet, o kitais metais jau lenktyniauti naudojant kitą trasos konfigūraciją.“

Anksčiau buvo skelbta apie tai, jog Barselonos trasoje bus pakoreguotas dešimtasis posūkis. F-1 lenktynės Ispanijoje bus surengtos gegužės 9 dieną.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553