G. Zhou dar tikisi geresnių lenktynių

G. Zhou dar tikisi geresnių lenktynių
logo Rugpjūčio 10 d. 18:00, Sauber nuotr.

Kino Guanyu Zhou šansai pasirašyti kontraktą su kuria nors „Formulės-1“ komanda, kuriose dar yra likę laisvų vietų 2025 metams, nėra labai dideli ir pats sportininkas tai supranta. Kartu Zhou tikisi, kad per likusius sezono etapus jam pavyks pademonstruoti kur kas geresnius rezultatus. O kol kas kinas yra tarp tų trijų F-1 pilotų, kurie iki šiol visai neturi taškų. Beje, taškų neturi ir Zhou „Sauber“ komandos partneris Valtteri Bottas.

Bet yra ir dar vienas faktorius, kuris galėtų paveikti Guanyu likimą – Mattia Binotto paskyrimas vadovauti „Audi“ projektui „Formulėje-1“.

„Tai, žinoma, yra gerai mano perspektyvai pasilikti dabartinėje komandoje ir kitiems metams, - kalbėjo pilotas iš Kinijos. - Aš gerai pažįstu Binottto, kadangi kelis metus dalyvavau „Ferrari“ jaunimo akademijoje. Aš noriu likti pasaulio čempionate, toks yra mano tikslas. Net negalvoju apie tai, ką darysiu, jei teks likti tik atsarginiu lenktynininku.

Kol kas esu nusiteikęs gauti pagrindinio lenktynininko vietą vienoje iš komandų, savo šansus vertinu 50 su 50 ar net aukščiau“.

Bottas aplenkė Zhou devyneriose lenktynėse iš 14-kos, o kvalifikacijų rezultatas yra labiau triuškinantis: 13 ir 1 suomio naudai.

„Pasakyčiau, kad lenktynėse mes atrodome labai panašiai. Aš ne kartą buvau greitesnis už Valtteri, - mano G. Zhou. - Bet keliuose paskutiniuose etapuose turėjau sunkumų, nes teko startuoti paskui Bottą. Kvalifikacija yra mano silpnoji vieta. Gali būti, kad mano rezultatui viename rate atsiliepia bolido konfigūracija.

Sunkumai yra susiję su tuo, kad C44 netinka mano vairavimo stiliui kvalifikacijose, kadangi reikalauja labai tolygaus pilotavimo, o aš prie vairo elgiuosi labiau agresyviai. Ankstesniais metais, ypač pernai, man viskas neblogai pavykdavo, bet šiemet yra sunkiau. Bet galiu pasakyti, jog dedu visas pastangas priprasti prie mašinos“.

Etapuose Vengrijoje ir Belgijoje šveicarų komanda turėjo nemažai techninių atnaujinimų, tačiau visos naujovės buvo sumontuotos tik Botto mašinoje, o Zhou bolidas atnaujinimus gaus tik Zandvoorte.

Manau, kad situacija antroje sezono pusėje greitai pasikeis į gerą pusę, kai aš turėsiu tokį patį automobilį kaip ir mano partneris, - tiksisi Zhou. - Kita vertus, C44 trūksta greičio. Reguliavimo diapazonas yra gana siauras, o tai sunkina mūsų problemas“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. mantioras 2786
2. Valode 2783
3. Darius Linkevicius 2766
4. gytisz 2741
5. Beržas 2740