Gal baigiam del RS-JPM...?

2002 Spalio 16 d. 17:16

Na man jau atsibodo jusu pasakyma :
"kai pilotai kovoja tarpusavyje (vienos komandos) tai buna kaip JAV". Ir taip visada. Tai jei tokie shustri tai pateikit daugiau pavyzdziu, nes shis atsibodo. Ar reikia neleisti pilotams tarpusavy kovoti, nes per paskutinius 5-eta metu del vieno piloto klaideles jis susidure su team-mate'u, beje, kuriam nieko baisaus nenutiko, ir dabar tai visalaik priminti. Jei pilotai profesionalus, jie niekad nesusidaus tarpusavy (komandoje), kaip bekovotu. Tuo labiau MS. Beje, paziurekit kas buvo Vokietijoje, kai Massa gavo isakyma praleisti. Kaip manote is to Sauber laimejo?

2002 Spalio 16 d. 17:29

Kai pilotai kovoja tarpusavy, netik laimime mas (ziurovai), bet ir rezultatai buna geriasni, pvz.: siemet jei Ferrari butu kovoje, tai net keleta GP jie butu visus pilotus aplenke ratu !!! Na gal keleta kartu butu sudeges koks Ferraris, bet ir tai zinant koks jis patikimas tai mazai tiketina.

2002 Spalio 16 d. 17:45

"Jei pilotai profesionalus, jie niekad nesusidaus tarpusavy (komandoje), kaip bekovotu." Jo Prostas ir Senna buvo begineriai...

2002 Spalio 16 d. 18:08

Kas is to ferrarems kad jie lenktu paskutinius. Tada padidetu rizika "suegti".

2002 Spalio 16 d. 18:18

T-zex>>> LOL :D

2002 Spalio 16 d. 19:30

Jo kova tarp komandos draugu yra tikra nesamone...

2002 Spalio 16 d. 19:36

Tranzenziuzex>
Prosto ir Sennos pasibučiavimai buvo ne todėl, kad jiems trūko talento ar gabumų.Visi šie sūsidurimai nebuvo paprastos pilotų vairavimo klaidos.Tikėtiniausia, kad tai buvo gerai apgalvoti tyčiniai veiksmai.Kaip,beje, ir "įžymieji" MS momentai 94 ir 97.Taip kad profesionalumas čia ne prie ko.

2002 Spalio 16 d. 19:55

Na kiekvienas pilotas turi antiprofesionaliu veiksmu arsenala ir nera ko cia stebetis. Vieni neklauso komandines taktikos Didier Pirroni nepraleido Gilles'io Villeneuvo kiti kaip MS 1997 stumia Jacque is trasos dar kiti kaip Tranzeziuzex minejo nepaiso komandines brolybes... Zodziu sventu nera.

2002 Spalio 16 d. 19:59

HORN>>> beje tokiame sporte kaip F-1 kur sukasi milziniski pinigai, tai yra normalus dalykas buti nepatenkintam kolegos veiksmais, nes tai yra pogrindine kova del piloto nr.1 kedes, kuri beveik niekam nezinoma, taciau nuspejama ir slepiama.
Ir neklystanciu nebuna, kad ir koks tu geras profesionalas butai.

2002 Spalio 16 d. 20:17

Vo vo, pagaliau zmones gal supras, kad ne tik MS dare tokias "klaidas"

2002 Spalio 16 d. 20:45

Ka isdarinejo Prostas su Senna negaliu komentuoti, nes maciau tik nedidelias istraukas. Esme ta, kad jokiu daugiau pavydziu niekas ir nepateikete, tad kova tarp komandos draugu NESIBAIGIA TAIP, KAIP JAV GP !!! Cia buvo tik atsitiktina Ralfo klaidele, o JPM tik labai nepasiseke, kad jis buvo shone. Bet uz klai da ir sumokejo pats RS, o JPM prarado tik viena vieta (finisavus).

2002 Spalio 16 d. 20:49

TS VS GF malaizija

2002 Spalio 16 d. 20:50

Kung Lao> tame ir problema, kad jus Ferrari fanai skaiciuojate TIK Ferrari pinigus. Kai toks sezonas kaip shis, uz TV transliacijas bus gauta 1/3 maziau $, mazos komandos praras remejus, galu gale patys BE ir MM gaus daug maziau $, todel kazkas privalo juos priversti kovoti tarpusavyje.

2002 Spalio 16 d. 20:54

T.Sato :) Na nemanau, kad TS profesionalumu galima sulyginti MS, RB, JPM, RS, ir t.t. Antras etapas, beje, jam turbut toj situacijoje taippat reke nelenkti, o jis net ir nebande turbut, bet ... Taigi cia nelenkimas, bei lygis ne tas.

2002 Spalio 16 d. 22:22

HORN>>> as tau pasakysiu kad man tie "Ferrari" pinigai prilygsta nuliui. Nei as is ju gyvenu nei ka. Esme tame, kad kaip tu minejai mazos komandos praranda remejus, deja ! Todel reformos in Formula-1 yra neisvengiamos. Ir nereikia del to kritikuoti nei Bernnie nei Maxo jie daro tik gera mum ir sau, ko pasekoja visi bus sudominti ateinanciu sezonu. Tad pasakykit man nors vienas, kad nelaukiat new season, kuris bus visiskai kitoks nei visi buvusieji.
Ir HORN jei tu galwoji tik apie pinigus tai eik dirbti bankininku :) inesiu savo koki grasi in tavo kasa :)

2002 Spalio 16 d. 22:51

susirenka visi II etapo pazhet kaip I etapo nugaletojas vazhiuoja su 2 plytom?

2002 Spalio 17 d. 01:46

Kung Lao> tai ne as skaiciuoju, o visi kiti cia kisha tai, kad Ferrari naudoja visokias komandines taktikas, nesamones pries finisus, nes tipo tokios babkes vartosi pas juos, tad ir turi taip daryti, o as norejau parodyti, kad netik i Ferrari pinigus reik ziureti. O permainos tikrai pades, nors ir visvien laimes Ferrari.
arz> gereu jau: "susirenka visi II etapo pazhet kaip I etapo nugaletojas vazhiuoja su 2 plytom", negu: "niekas nesusirenka po I etapo II etapo ziuret, nes nebera i ka ziuret" :)

2002 Spalio 17 d. 11:16

HORN, visu pirma, RS klaidele posukyje nebuvo atsitiktine, o todel, kad JPM nepaliko RS vietos ir sis uzvaziavo ant pakilimo, pakilo vienas uzpakalinis ratas ir prarado galinis tiltas sukibima, to rezultatas - RS apsisuko nusinesdamas JPM ir etapas visai komandai sugadintas.nieko nekaltinu, tiesiog reikia buti atsargesniems ir ziureti ne tik i savo formule...
Kung Lao, reformu gal ir reikia, tik jau ne tokiu nesamoniu kaip sneka Bernie su Maxu. paklauskite saves, ar kada sautu jums i galva mintis, kad reikia i bolida deti svorio. Bernie toks smegenu kalnas, o tokias nesamones sneka.

2002 Spalio 17 d. 12:02

Skaiciau diskusijas del Prosto ir Senos ir t.t.nepamirskit kad jie buvo priesai ne tik trasoje, bet ir uz jos ribu, o RB su MS niekad taip nekovos kaip jie, nes RB niekada nesureguliuos bolido ir nevaziuos taip kaip MS.be to siais laikais normalios kovos tarp komandos pilotu nedaleidzia komandu bosai...

2002 Spalio 17 d. 12:18

HORN>>>o tu prisimink kitas komandas pvz. "Jordan" kaip berods per Spa GP Eddie taike komandine taktika ir neleido Ralfui laimet, tada Hillas pergale paseme. "Sauber" irgi kazka panasaus pamenu dare vaziuojant Kimiui ir Nickui, taip kad ne viena "Ferrari" naudojasi taktikomis. O kai pinigu turi daug kas leidziama ir pamirtsama po finiso... (turiu omeny FIA bosus, tik palaido gerkle jog tipo ir jiem nepatiko, o tik gauna $$$ ir sedi davolni)

2002 Spalio 17 d. 12:27

mazyte>>> jei tu pries reformas, tada galesi dziaugtis vel tokiu nuobodziu sezonu kitais metais, nes man tai jau atsibodo tas pats vaizdas, nors ir sergu uz "Ferrari".

2002 Spalio 17 d. 12:47

Kung Lao>> as irgi uz Ferrari ir nieko pries reformas, tik sakiau, kad pries tokias idiotiskas reformas. tikrai dar negaliu pasiulyti ka mano nuomone konkreciai daryti, bet tik jau nedidinti svori, ar naudoti 1 varikli penkiem GP...gal reiktu, kaip kazkas rase,istkruju zunkti zingsni atgal, pvz.: elektronika,jokiu antipraslidimu, jokiu bolidu parametru keitimu is boksu, ismesti automatines greiciu dezes, gristi prie sliku, aerodinamika, ar kt. zodziu nezinau, o gal paprasciausiai kitoms komandoms truksta ziniu, geru specialistu, motyvacijos ir galu gale pinigu...

2002 Spalio 17 d. 12:58

As galiu pasakyt, tik tiek kad blogiau jau nebus, kaip kad buvo sitame sezone, nauji vejai, ines savo dali lenktynese. Be to jeigu pilotai keis komanda per kiekviena GP tuo tik bus idomiau, tada dar paaiskes ir tai, ar MS tikrai vertas champo titulo ar tai tik geros komandos (kaip "Ferrari" dabar) nuopelnas. Bet va kaip minejai slikai butu zjb :) o motyvacijos tikrai niekam netruksta, nes per dideli pinigai sukasi, o nuo pasirodymo ir remeju parama priklauso kokia bus.

2002 Spalio 18 d. 14:04

Kaip bebutu tarpusavio kovos yra netoleruojamos,jeigu dar abu pilotai nera sezono lyderiai.O ka duoda tokia kova trasoje?1)zymiai padideja galimybe susidurti tarpusavyje(kas ir buvo) 2)kovodami pilotai tikrai negreiteja,o leteja,tai kiek sansu yra taip vytis pirmaujancius pilotus? 3)argi neapykanta komandos draugui neprivede Gill'o Vileneuvo prie mirtinos avarijos?

2002 Spalio 18 d. 18:44

Rolex> Sutinku 100%

2002 Spalio 18 d. 23:38

as sutinku - baigiam. nes jau tikrai nusibodo.. bet ka daugiau veikti? juk dar tiek ilgai laukti, kada vel viska pradesim is naujo :(

2002 Spalio 19 d. 01:01

Kung Lao> Cia palyginai tai visiskai lygias situacijas: siemet Ferrari komanda, kuri galetu visus aplenkti vienu ratu ir Jordan vieninteli 1-2 (prisimink Jordan tada, kaip ir dabar, buvo vidutiniokai, ir apie pergales tik svajojo, nekalbant apie 1-2, beto kokios oro salygos buvo), tad cia nevaryk. O del Kimi ir Heidfieldo tai nzn apie koki GP ten kalbi.

2002 Spalio 19 d. 01:07

Rolex> 1) Kova trasoje tarp komandos draugu padidina tikimybe susidurti tik keleta procentu, jei pilotai profesionalus ir zino kiek sau leisti, beto nei vienas is ju nera palauztas psichologiskai (kaip yra su Ralfu). 2) Kalbant apie Ferrari as nelabai matau ka jie galetu vytis, arba kas juos galetu vytis :) 3) nieko negaliu pasakyti, nes nelabai zinau.

2002 Spalio 19 d. 09:47

Nu visko buna sheis laikais :)

2002 Spalio 19 d. 14:58

HORN>>> don't forget kad snekama apie komandine taktika ir jos sprendimu pasekmes, o ne apie tai kas vidutiniokai ar lyderiai. Jei "Minardi panaudos taktika tai niekas i tai nekreips demesio ??? nes jie autsaideriai????

O Kimis nulauze Nickui priekini sparna lenkdamas berods per JAV GP.

2002 Spalio 19 d. 15:01

Rolex>>> Gillesis pats nusinese ta paslapti in da kapas. :/ nikas nezino kaip istikruju ten buvo.

2002 Spalio 19 d. 20:18

Kung Lao> Nesupratau, tu cia sulygini pvz.: koki Japonijos GP (arba Vengrijos, JAV, Austrijos, Europos, ...) Ferrari finisa su Belgijos GP Jordan finisu ??? Ar tu bent isivaizduoji kiek komandai, pilotams, remejams, bei komandos fanams reiske ta Jordan pergale? Cia nesulyginami dalykai... Na visiskai aklu Ferrari fanu reik but, kad tokias nesamones rasytum.

P.S. del Sauber tai neatsimenu visiskai. Beto, kas cia tokio, jei nusilauze prieki? Kiek kartu nesilauziama prieki islekus is trasos. Tiesiog patirties truko abiems. Jug jauni buvo. Pasimoke, kitakart nesusidurs tokioje pat situacijoje.

2002 Spalio 20 d. 14:08

HORN>>> nesupratai, turiu omeny, kad snekama apie komandine taktika, o ne apie tai ka kam reiske ta pergale. Ne apie tai diskusija eina... Zodziu faktas tas, kad visos komandos naudoja komandine taktika tik viesai apie tai neskelbia ir pilotams tai daryti draudzia. Juk net neabejoju kad kiekviena komanda deda visa geriausia technika i kuri nors viena bolida o ne i abu vienodai, todel kazkas lieka nuskriaustas. Net tie "Williams" RS gerai varo sezono pradzia, o gala uzbaigia JPM nes apsikeicia naujovemis. Visko gali buti kitaip nezinau kaip paaiskinti.

TOP naujienos