Kol kas tai tik gandas, tačiau „Formulės-1“ užkulisiuose kalbama, jog buvęs „Renault“ komandos vadovas Cirylas Abiteboulas gali tapti „Red Bull“ naujojo jėgos agregatų departamento Milton Keynese vadovu.
Galima neabejoti tik vienu - prancūzas buvo atvykęs į finalinį sezono etapą Abu Dabyje ir lankėsi „Red Bull“ boksuose. Turint galvoje tai, kokie sudėtingi buvo jų santykiai, kai buvo nutrauktas variklių tiekimo kontraktas tarp „Renault“ bei „Red Bull“, tai šiuo atveju kalbama apie naujus vėjus.
Praėjusių metų sausį išėjęs iš „Renault“ 44 metų specialistas dirbo „Mecachrome“ kompanijoje, kurioje kaip konsultantas kontroliavo variklių gamybą „Formulei-2“ ir „Formulei-3“.
Pats Cirylas per pastarąjį laikotarpį visai nedavė peno apie jį kalbėti – gal tik neskaitant tatuiruotės, kurią jam teko pasidaryti po 2020 m. pralaimėto ginčo su Danieliumi Ricciardo.
Tuo tarpu ekspertai tvirtina, jog Abiteboulo derybos su Christianu Horneriu ir Helmutu Marko jau yra gerokai pasistūmėjusios į priekį. Svarbiausia, ką reikia padaryti abiem pusėms – tai pamiršti tas neigiamas emocijas, kurios liejosi per bendrus „Renault“ ir „Red Bull“ darbo metus.
Gerai pagalvojus, būtų sunku surasti tinkamesnį kandidatą naujajai „Red Bull“ jėgos agregatų programai, kai komanda pati gamins jėgaines pagal „Honda“ technologijas. Tačiau greitame F-1 pasaulyje senos žaizdos yra greitai gydomos, nes patirtis ir žinios yra kur kas svarbesnės nei seni pykčiai.
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 5 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |