GO-1 Atsisveikinimo GP registracija

2013 Spalio 11 d. 13:00

Dėl kelionės, rytoj pora ekipažų planuojame pajudėti 10 val. nuo ERGO-Statoil (prie gerosios vilties) aištelės. Turėsime į priekį 4, o atgaliniam reisui tikriausiai 1-2 laisvas vietas. Tai jei kas nors dar prisišvartuotų tarp 9:50 ir 10:00 toje aikštelėje galėtume susigruopuoti į pilnesnius ekipažus :)

2013 Spalio 11 d. 16:39

Dalyvausiu. Organizuosiuos nuvykimą su SAUPAU.

2013 Spalio 12 d. 20:44

Labai smagus rrenginukas gavosi. Kaip good old times :)

DEKUI visiems kada nors dalyvavusiems GO-1. Visi susiradome nemazai draugu ir bendraminciu, su kuriais bendraujame ne tik per GO-1 etapus!

DEKUI visiems, kas siandien, per paskutini GO-1 etapa, prisijunge prie GO-1 bendruomenes!

DEKUI DonRomaso, kad negailejo jegu bei laiko ir iki paryciu ruose prizus!

Susitiksim trasoje! Kada nors. Kur nors ;)

2013 Spalio 12 d. 22:47

Dar kart DIDELIS DEKUI visiems kada nors dalyvavusiems GO-1

Kam idomu puodeliu maketai:
https://picasaweb.google.com/102620799511010623344/GO1Puodeliai?authuser=0&authkey=Gv1sRgCObV7pupgcLLfQ&feat=directlink

Finaline Goodbye GP rikiuote (vieta,nick, best lap, (best lap in semifinal) DNF - nefinisavo)

1 Yes 55.818
2 Gvidas_F1 55.717
3 Fixamer 55.779
4 Arka 55.575
5 Misiulis 55.641
6 Elyga 55.888
7 arejas 55.975
8 FX_ 56.395 (56.081)
9 SAUPAU 56.326 (56.646)
10 Bet@ 55.748
11 Andal 56.495
12 VT 56.134 (55.378)
13 YCKA 57.095 (56.069)
14 Webster 56.148
15 Gass 56.641
16 AF1 58.673 (56.020)
17 DIVA 1:00.031 (55.950) DNF
18 Deiviz 1:02.215 DNF
_______Pusfinalis_______
19 A4Arturas 56.366
20 DonRomaso 55.809
21 Edaz 57.208
22 Halkas 57.145
23 LEK 57.410
24 Liudvikas 58.664

2013 Spalio 12 d. 23:12

p.s del GO-1 puodeliu, yra tikrai dar nemazai zmoniu kurie nusipelne juos gaut pvz Gyvate, bet ju tiesiog fiziskai nespejau paruost, prioritetas buvo dalyviai dalyvaujantys atsisveikinimo etape, plius labiausiai nusipelne (t.y daug etapu, pergaliu, ar pasiaukojamo darbo)

Bet puodelius galiu uzsakyt ir kitiems norintiems, jei jie parasys i govienas eta gmail.com ir atsius norima panaudoti nuotrauka, tik deja jau reiks moket 19lt, nes prizinis fondas isnaudotas.

2013 Spalio 12 d. 23:29

ačiū DonRomaso ir AF1 už ilgametę organizaciją bei visiems kolegoms ! Ir vistiek geriausias prisiminimas iš GO-1 "Dalyvausi ? Taip. OK, tada tau DQ3, sėsk važiuok išore." :)))

2013 Spalio 13 d. 00:02

Gut GP !!! Don Romaso - žvėėėėėris su pasišventimu - DĖKOJU už organizavimą, laiką, atsakingumą. GO-1 - jau istorija. Gera istorija. Ir tai yra gerai. Geriau graži pabaiga, nei baisus galas :) Susimatysime per kitus startus. Gal ir smėlis jau iš kai kur byrės, bet juk benzino iš kraujo jau nebeišpilsi !!! :)

2013 Spalio 13 d. 10:38

Puikus sestadienis. Aciu DonRomaso. Ypac buvo puikus dienos formatas, kuris mano nuomne buvo arti idealo. Jei dar kazka vyks kazkas panasaus, tai noreciau labiausiai tokio - 3 vaziavimai su burtu metu gautomis starto vietomis' o tada 2 finalai' kuriuose greiciausi kartai gale, blogiausi priekyje, daugiausiai tasku surinke pilotai renkasi pirmo vaziavimo karta' o antrame vaziavime pilotams tenka atvirkstine starto tvarka. Toks formatas uztikrintu visiska lygybe.

Manau kad sio savaitgalio formatas leme, kad visiems buvo gera nuotaika, maziau stumdymosi ir maziau nesamiu, nes visada turi galimybe pasitaisyti kitame vaziavime.

Iki kitu kartu, kada nors :)

2013 Spalio 13 d. 11:00

laukiam nuotraukų

2013 Spalio 14 d. 11:21

Pritariu Gass, formatas labai smagus. Siek tiek finetune finalams ir butu idealus.

2013 Spalio 14 d. 12:09

Sveiki,

Pritariu visiems, viskas buvo puiku. Dar kartą didelis ačiū DonRomaso, už puikų etapą, organizavimą, siuvenyrus :)

AF1> dėl mūsų incidento. Viskas priklauso nuo to, kaip traktuoti tas trinkeles. Tu traktavai, kad tai yra ne trasa. Aš traktavau kitaip. Jei būtų asfaltas būtų akivaizdu, o dabar ar vien dėl to, kad trinkelės vietoje asfalto tai jau tampa ne trasos dalis, klausimas lieka ginčytinas (galbūt tiesiog sugalvojo praplatinti trąsą toje vietoje, bet neturėjo pinigų asfaltui..., nes faktas, kad ten ir ne kerbas, kuris būna paaukštintas lyginant su trasa).

Galbūt pamatęs, kad manęs nebeįleidi turėjau pristabdyti ir pabandyti išsiaškinti vėliau po lenktynių kas teisus, o kas ne. Bet kovos įkarštyje, kai mano nuomone turėjau teisę į trasos, o ne žolės plotelį, o jo negavau, tuo momentu apie apie galimybę padiskutuoti po važiavimo pagalvoti tiesiog nesuspėjau. Kita vertus pamatęs, kad aš pasiryžęs tą savo trasos plotelį atgauti, tu irgi galėjai grįžti į įdealią trajektoriją, kova dėl pozicijos būtų tiesiog prasitėsusi šonas prie šono. Tiesiog nei vienas nenusileidome...


2013 Spalio 14 d. 14:50

arejau, whatever, tu gali manyti savaip, as vis tiek manau, kad buvau 100% teisus neleides tau grizti atgal i trasa.
Siaip taisykles, tiek F-1, tiek daugelio kitu ziediniu lenktyniu, aiskiai nusako kas yra trasa, o kas ne ir visur bet koks ne asfalto lopinys, betonas ar belekas kitkas - nera trasos dalis :)


Pvz is kartingo Code of driving conduct:

Drivers must use the track at all times. For the
avoidance of doubt:
- the white lines defining the track edges are considered to be part of the track but kerbs are not.
- a Driver will be judged to have left the track if no part of the kart remains in contact with the track.

Should a kart leave the track for any reason the Driver may rejoin. However, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any advantage.

2013 Spalio 14 d. 14:51

Ir anyhow, as labai gerai praleidau laika bendraminciu tarpe :)

2013 Spalio 14 d. 15:24

AF1> Būtent turėtų būti "White line", tada viskas būtų aišku. O dabar tai interpretacijos klausimas ir tą reikėtų sutarti prieš varžybas. Čia lygiai tas pats kaip Plytinėje dugno pūsūkis, galima sutarti, kad tai yra posūkis arba, kad yra tiesioji, ir abiem šiais atvejais besiginančiojo veiksmų galimybės yra visiškai skirtingos.

2013 Spalio 14 d. 15:31

Jus abu mastot is savu varpiniu, nei vienas nei kitas nesat teisus. AF1 sakyk ka nori bet faktas kad Arejas ant tu trinkeliu atsidure tikrai ne be tavo pagalbos, tame posukyje 100% vaziavot vienas salia kito nes inert i isore paskutiniu momentu is galo praktiskai neimanoma, nes ten net nestabdoma. O jei vaziavot salia vienas kito ir tu jam nepalikai vietos trasoje (nes trinkeles ne trasa) tai tu kaltas.

Arejas kaltas kad budamas uz trasos, net jei ji ten ir isstume AF1, neatleido gazo ir bande kovot uz trasos ribu.

Geriausias variantas turejo but toje kovoje kad AF1 palieka vietos iki trinkeliu Arejui, o jei tai jam nepavyko (per greit vaziavo posukyje, esant salia kitam kartingui) tai turejo ilesit atgal ant trasos pries baigiantis kerbui. Tai butu fair play.

Bet nugalejo azartas, ir si situacija puikiai apibudina kodel teisejavimas yra labai sudetingas dalykas. As asmeniskai sioje situacijoje buciau neskyres baudos, motyvuodamas tuo kad incidenta isprovokavo pats AF1, nors jis ir tikrai daugiau nukentejo. Ir tikrai atsirastu zmoniu kurie visiskai su manim nesutiktu. Taigi Peace.

2013 Spalio 14 d. 15:40

DonRomanso> kontakto nebuvo, aš ten atsidūriau be AF1 pagalbos, tiesiog važiuojant išore gavosi platesnis išvažiavimas. Jei ten būtų balta linija, aš pripažįstu, kad esu neteisus 100 %.

2013 Spalio 14 d. 15:40

:) Isstumciau, jei butu bent viena kontakto galimybe, bet kontakto nebuvo. Arejas vaziavo jau ileides mane i vidu t.y. jis jau nebuvo tokioje pat traektorijoje, kuri leistu posuki iveikti svariai, greitai ir neisvaziavus i uzribi.
O kadangi jis buvo labiau isoreje, tokiu greiciu jis neissipiestu trasos ribose, todel ir vaziavo per trinkeles.

2013 Spalio 14 d. 15:42

arejau, baltu liniju nepripiesi visur kaimuose. Trasa = asfaltas t.y. netgi daugiau vietos lieka, nei bunant linijai.

2013 Spalio 14 d. 15:49

Tada nesutinku su tavim Arejau :) As kitaip ta situacija issivaizdavau ir dar klausimas ar ten ta balta linija kartais tiesiog nenusitrynus, nes siaip visur Smalininku trasa juosia baltos linijos, reiks paziuret ;)

2013 Spalio 14 d. 15:51

p.s. (dėl Peace) šia diskusiją pradėjau, ne tam, kad pasiginčyti ar įrodyti savo tiesą, o tam, kad manau, jog sveika kiekvieną situaciją aptarti ir išsiaiškinti, o ne taip, kad įvyksta incidentas išsiskirstom kiekvienas su savo nuomone ir toliau taip pat daužomės.

Šiuo atveju, aš sutinku, kad AF1 yra arčiau tiesos. Teoriškai ten turėtų būti balta linija, bet praktiškai jos ten nėra...

2013 Spalio 14 d. 16:17

Didele dalis GO-1 incidentu buvo tokiu ar panasiu, o viska pasunkindavo kontaktai. Pas mus kontakto nebuvo, todel viskas daug aiskiau.

Sakyciau, kad pagrindine beda rentkartuose yra kontaktai...

2013 Spalio 14 d. 16:25

Man buvo panasi situacija pusfinalyje, po starto 3-4 posukyje as specialiai vaziavau isore nes zinau kad daugelis klysta tuose posukiuose arba lenda naglai i vidu. Vaziuojant isore as igavau greicio pranasuma, nes priekyje kovoje varzovai suletejo po kontaktu tarpusavyje ir as atsiduriau salia SAUPAU karto isoreje tuo metu kai jis tikrai nesitikejo kad ten kas nors gali buti. Todel man nors ir pikta kad jis mane isstume i zole as visiskai suprantu kad to isvengt jis nelabai ir galejo. Jei ten butu buve trinkeles as nebuciau atsidures ant zoles ir apsisukes, bet yra kaip yra :)

2013 Spalio 14 d. 17:03

Man taip pat patiko varzybos, deja pora epizodu paliko siek tiek nuoskaudu. Yes nefainai mane uzsipuole po antros kvalos ir nelabai norejo gilintis i situacija. Veliau paaiskejo, kad visgi uzsipuole nepagristai. Ir finaliniame vaziavima nepatiko is ketvirtos vietos startavusi su 10 kartingo vyruko veiksmai, kurie matosi 3:24, kai matosi, kad daromas specialus veiksmas vairu i mane, net nepaziurejus ar yra kas salia ar ne, tada is ketvirtos vietos kritau i desimta. :) bet anyway, visa diena buvo praleista tieisog fantastiskai ir aciu jums visiems uz tai!

http://www.youtube.com/watch?v=ZKvk0VGxU3w&feature=youtu.be

2013 Spalio 14 d. 17:07

arejas, AF1> Del jusu ginco, paziurejus video lyg ir matosi, kad visa trasa juosiama baltomis linijomis is visu pusiu. Visgi sioje trasoje vyksta ir trptautiniu varzybu, taigi turetu linijos buti.

2013 Spalio 14 d. 17:29

Misiuli, čia tu filmavai? Už 05:09 epizodą lieku skolingas labai ilgam - to pasekoje man suplėšyti batai ir mėlyna pėda.

2013 Spalio 14 d. 17:35

Iš video matosi, kad linija nors ir apsitrynusi, bet yra, taigi pripažįstu, jog buvau neteisus.

2013 Spalio 14 d. 17:39

Gass> Nea, kolega Laurynas filmavo, as startavau su 19 kartingu priesais lauryna.

2013 Spalio 14 d. 17:43

Gass> Jo veiksmas buvo visiskai nepateisinamas i tave 05:09. Taciau ziurint lygiai rata atgal, jis pats gavo lygiai toki pat niuksa, nors tai visiskai nepasiteisinimas.

2013 Spalio 14 d. 19:28

11:42 yra puiki situacija kaip elgtis negalima, tai kaip man atrode kad buvo su Arejum ir AF1. Ir siaip cia buvo daug situaciju kur vire buliu kautynes o ne Fair Play, tiesa pasakius tai viena is priezasciu prisidejusiu kodel nebenorejau test GO-1. Teisybes delei pasakysiu kad pusfinalyje irgi vaziavau grubiai, na bet netiek.

Kad butu aiskiau pridedu kartu Nr. su kuriais kas vaziavo finale:

25 Yes 55.818
11 Gvidas_F1 55.717
9 Fixamer 55.779
6 Arka 55.575
19 Misiulis 55.641
10 Elyga 55.888
23 arejas 55.975
18 FX_ 56.395 (56.081)
14 SAUPAU 56.326 (56.646)
13 Bet@ 55.748 - video is jo
4 Andal 56.495
21 VT 56.134 (55.378)
3 YCKA 57.095 (56.069)
12 Webster 56.148
16 Gass 56.641
5 AF1 58.673 (56.020)
15 DIVA 1:00.031 (55.950) DNF
7 Deiviz 1:02.215 DNF

2013 Spalio 14 d. 19:38

Aj aj aj, Websteri. Pas jus cia Vendetta GT komandoje gal strategija tokia buvo, visokius AF1 ir SAUPAU kartu su arejumi provokuoti ir is uzribio ir zoles lipti i trasa? :)

Siaip viskas ok. Tiesiog rentkartai pernelyg saugus t.y. uzdari ratai, sonai. Nesame susilauze sonkauliu ar virte nesekmingai. Jei tokiu atveju butu - visi vazinetu daug saugiau ir be kontaktu. Na bet tiek jau to, viskas lyg ir pasibaige :D

2013 Spalio 14 d. 19:49

Nu jau AF1 cia jau 100% SAUPAU negraziai dare, ar cia tavo toks Humoras, paziurek kaip ratu pries Bet@ graziai leidzia sugrizt FX lygiai tokioje pacioje situacijoje. Juk Websteris su SAUPAU kartu posuki pravaziavo tai kaip galima spaust is trasos (nes kerbas ne trasa)

2013 Spalio 14 d. 21:05

DonRomaso> nematau esminio skirtumo tarp AF1 vs arejas ir SAUPAU vs Webster situacijų. Kadangi maniau jog tos trinkelės yra skirtos važiavimui tiesiog pats savo noru pasirinkau didesnį greitį posūkyje ir platesnį išvažiavimą, tačiau jei būčiau bandęs tų trinkelių išvengti manau vis tiek būčiau atsirėmęs į AF1. Žinoma, kadangi nebandžiau to padaryti, tai kaip ir sakiau esu 100 % kaltas...

AF1> bet kuriuo atveju tai ne Vendetta GT strategija, tos trinkelės tiesiog intuityviai atrodo tinkamos važiuoti. Tikėjausi, kad kova po to posūkio bus tokia pat kaip buvo Bet@ vs FX. Bet@ nebandė ir turbūt net nebūtų pagalvojęs palikti FX ant žolės. Bet manau po šio etapo toks džentelmeniškas nebebus... Ir tai mūsų nuoplenas :D

2013 Spalio 14 d. 21:44

Du ratus stengiausi laikyti nekirsdamas baltos linijos trasoje, bet juk matosi kad buvo nedidelis kontaktas (kas ka stumtelejo vertinkite patys)todel nuslydau placiau, o tada prasidejo edukacine veikla, neileidimas i trasa ir vaziavimas per zoles.

2013 Spalio 15 d. 08:52

verda aistros po GP etapo.. kaip senais gerais laikas ;)
dar beliko sulaukti tik spaudos konferencijos..

2013 Spalio 15 d. 09:34

Filmas labai idomus.. 5.09 min incidentas turiu pastaba žmogui vairavusiam 13 kartinga...

Jeigu neina susitvarkyti su savo emocijom, patinka nešvarūs lenkimai, ir piktybinis kenkimas kitiem, siūlau keisti sporto ruši į kontaktinį. Pvz gal tiktų boxas?

Aš bent jau atvažiuoju papramogaut, o ne išvažiuot sutrenktais šonkauliais, gass manau irgi nesidžiaugia suplėšytais batais ir skaudančia koja.

Tikiuosi niekad nesusitikri trasoje.

2013 Spalio 15 d. 09:37

Bet@ buvo linksniuojamas ir kitose situacijose. Ir panašu, kad neveltui. Tas jo nosies kaišiojimas visur, reikia nereikia (per visą video tokių jo epizodų nemažai)... Senais GO-1 laikais baną gautų 3 etapams, apmąstymams.

2013 Spalio 15 d. 10:33

Jo, aistros verda :)

2013 Spalio 15 d. 11:46

Šiaip šios kameros yra labai geras dalykas ir galvojant apie tai jei būtų bandoma ką nors rimčiau organizuoti ateityje reikėtų padaryti jas privalomas. Tokiu atveju netgi nepaisant to būtų baudos ar ne realiu laiku, tačiau galimybė po lenktynių iš kiekvieno kartingo pamatyti kiekvieną situaciją, ją aptarti, paanalizuoti, sudarytų salygas visiems pasimokyti kur ir kaip galime būti korektiškesni, pamatyti viską ne tik savo, bet ir kito akimis ir iš lenktynių grįžti tik su geromis emocijomis. Tikrai būtų smagu dalyvauti būtent tokio tipo varžybose :)

2013 Spalio 15 d. 12:00

Hello, ačiū visiems prisidėjusiems prie šio etapo ir jame dalyvavusiems. All inclusive - ir kovos trasoje, ir už jos, ir forume; bet bendrai paėmus atmosfera buvo fantastiška (y). Jo, betrūksta press konferencijos :)

Kai turėsiu laiko sumontuosiu ir įkelsiu savo video. Tada Gass galės konstatuoti, kad kiaulės grįžta, o Misiulis irgi po lapais slėptis :) Kameros - jėga. Aš už tai, kad visi jas naudotų, tik vat tada reiktų techninio teisėjo etato (pilna darba diena), kad po kiekvieno etapo išanalizuotų visus video ir priimtų atitinkamus sprendimus. Iš kitos pusės - atsiranda galimybė atsisakyti daugelio trasos teisėjų.

2013 Spalio 15 d. 12:09

Yes per sudėtingai žiūri. Nereiktų teisėjo kuris analizuoja visus video. Patikėk tie, kas jausis nuskriausti, ir taip skūsis. Tai užtektų teisėjo/ų tik skundams panagrinėti.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983