GO-1 Atsisveikinimo GP registracija

2013 Spalio 15 d. 12:24

Dažnai vaizdas iš vienos kameros gali būti interpretuojamas gana plačiai, todėl tikram aiškumui tikrai reikalinga lygiagrečiai peržiūrėti dar bent vieną vaizdą iš kitos perspektyvos. O geriausia - iš trijų :) Tai galėtų būti kelios stacionarios kameros, apimančios visą trasą bei 1-2 įvykį užfiksavusios šalminės kameros. Tada niekam klausimų nebekiltų :)
Bet šiaip čia daugiau retoriniai pasvarstymai, matomai, GO-1 šių technologijų deramai jau neišbandysim :)

2013 Spalio 15 d. 12:48

Gal kas ir nuotraukom pasidalins? :) papracių daug buvo :)

2013 Spalio 15 d. 14:42

Yes> Įdomus tu žmogus. Velniškai greitas bet įdomus. Tame incidente mano kaltės visiškai nebuvo, priešingai, norėčiau tavęs paklausti, kodėl tavo manymu aš atsidūriau žolėse? Važiavome tryse lygiagrečiai, pats buvai išorėje, aš buvau viduje. Nežinau ar tik vidurinis kartas ar jūs abu, bet mane išstūmėt iš trasos. Tada pats kliuvai galu už vidurinio, užsinešei ir tik jau tada, kada ir tu buvai žolėse - sukontaktavom tarpusavy, nes mano kartas lėkė žolėm nevaldomas ir neįsivaizduoju, ką aš ten turėjau padaryti, kad tu būtum laimingesnis. Anyway, laukiu video iš tavo šalmo.

2013 Spalio 15 d. 14:50

Nukopinu į FB @Bet'ui jūsų pastabas.

2013 Spalio 15 d. 15:41

Palaukit video - vaizdas iškalbingesnis už tūkstančius žodžių ;)

2013 Spalio 15 d. 17:57

Yes> Nepatyngėjau papiešti kaip man atrodo, kad viskas įvyko. Laukiu video. :)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/93794280/Untitled.jpg

2013 Spalio 15 d. 20:43

dar kartą persiprašau asmeniškai Divos ir visų kitų kuriuos pastūmiau, išstūmiau ar kitaip nuskriaudžiau. Jūs gi žinot, ne iš piktos valios juk :)

2013 Spalio 15 d. 20:53

Misiuli, 2 incidentas įvyko pačiame posukyje, Yes'ui bandant jau sukti į posukį.

Gali papasakoti kas ten per 1 incidentas? Lyg ir buvau ten kažkur aplink, bet neatgaminu.

O 3 incidentas suprantu buvo trasoje, nes Yes kaip ir sako, kad Misiulis grįžo į trasą net nesidairydamas ir jį nuskynė.

Na bet laukiam video iš Yes'o. Gal ta medžiaga jam nepalanki, kad jis taip delsia :)

2013 Spalio 15 d. 22:17

Rimta :D

2013 Spalio 15 d. 23:17

Gass> Pirmas incidentas tai ta vieta, kai islekiau is trasos. Ziuriu, kad musu visu triju situacijos supratimas kardinaliai skiriasi, ir tai visiskai patesinama, nes kova buvo itempta, susistumdymu tarp jusu buvo pries tai (todel as ir susilyginau su jumis), ir kiekvienas matom situacija is savo salmo, tad as tikrai nesijauciu garantuotai teisus, todel ir norejau padiskutuot ir pasigilinti i situacija su Yes kai buvome vietoje. Na bus smagu pamatyti video ir suzinoti, kiek skiriasi tas situacijos supratimas, atsiminimas nuo realybes.

2013 Spalio 16 d. 11:40

Patiems nekantriausiams iškirpau tą šmotą:
http://www.youtube.com/watch?v=A1t1nkB8HNk

Tikrai nesiruošiu leistis į diskusijas, tiesiog vienam posūkyje paskaičiavau bent 5 nusistovėjusių rašytinių ir nerašytų GO-1 taisyklių pažeidimus: pusės karto taisyklė; trasos trumpinimas; saugus grįžimas palikus trasą visais 4 ratais; trečio prisijungusio prie kovos posūkyje "padifoltinio" kaltumo taisyklė; fair-play principas :)
Gaila, nesimato ką Gass darė su Misiuliu (ir atvirkščiai) tuo metu kai juos jau buvau faktiškai aplenkęs, bet labai gerai matosi, ką jie darė su manimi, kai iki pilno aplenkimo vis tik pritrūko vieno rato skersmens :)

2013 Spalio 16 d. 11:46

Na kaip ir vaizdas aiškus - iš vienos pusės mane spaudžia į trasą grįžtantis misiulis, iš kitos pusės atstumo nesuskaičiavęs Yes'as.

2013 Spalio 16 d. 11:57

Yes'ai, kaip suprantu tu man bandai prirašyti trasos trumpinimą, bet tai įvyko nes aš bandžiau išvengti incidento kairėje, ir į trasą grįžau prieš jus su misiuliu priekyje, visais keturiais ratais ir dar abiems palikdamas erdvės važiuoti man tiek iš kairės tiek iš dešinės.

Dar pažiūrėjau tą incidentą kelis kartus, ir visgi Yes'ai turėtum labiausiai kaltinti save. Uždarei trajektoriją dviems kovojantiems kartingams. Panašu, kad dar bandydamas išvengti tavo trajektorijos uždarymo ir misiulį pavėžinau už trasos ribų.

2013 Spalio 16 d. 12:11

Gass, aš tau nieko nepaišau, išskyrus gazo mynimą įsirėmus į mano galinį ratą :) Kaip bežiūrėsi - pusės karto nė nesišvietė.
Dėl vietos nepalikimo ir t.t. aiškinkitės su Misiuliu ;) Chebra, tikrai nenoriu ginčytis, įdėjau video tik visų džiaugsmui.

2013 Spalio 16 d. 12:18

Yes> Na visgi matau, kad mano situacijos supratimas skyresi nuo realybes, taciau ar vis dar laikai pykti ant manes? Manau sitoj situacijos as tau netgi padejau, taciau paturejai antra kontakta su Gass ir galutinai apsisukai. As buvau isstumtas i zoles ir tikejausi is ju grizti uz jusu (nes visgi greitis vaziuojant zolem krenta), o gavosi, kad jus pasistumdet ir as tiek neatsilikau. Na zodziu kaip bebutu, ta situacija labai idomi, nes joje dalyvavom net tryse, yra ir mano kaltes, gal man reikejo jau bunant zolese spausti stabdi, kad grizciau tvarkingai i trasa, gal man labai nepatiko kad likau sitaip is trasos isstumtas, bet galu gale manau nenusipelniau Yes'o tokios reakcijos islipus is kartingu. Anyway, tikiuos dar kada susitikti trasoj, nes matau, kad is Yes'o yra ko pasimokyti.

2013 Spalio 16 d. 12:22

Yes> Dabar tik pastebejau, kad dar labai nesaugiai pats grizinejai i trajaktorija po apsisukimo. :)

2013 Spalio 16 d. 12:58

Kaip tik traukiausi iš trajektorijos, jei ką :)

2013 Spalio 16 d. 15:34

1) Yes neteisingai užsipuolė misiulį - taip. Įrodyta. (Yes'ui kaip ir derėtų atsiprašyt)
2) Misiulis tame epizode yra auka ir tik auka. Įrodyta.

Toliau - ar misiulis važinėjosi žolėse savo iniciatyva ar todėl kad Gass jį ten užspaudė - negaliu patvirtinti. Prielaidų tam yra. Gass aišku ginsis tuo, kad jį iš dešinės spaudė Yes'as.

Lieka atsakyti į klausimą kas kaltas dėl Yes apsukimo - pats Yes'as ar Gass. Mano nuomone Yes'as nebuvo tikras dėl lenkimo manevro užbaigimo, todėl turėjo palikti erdvės kairėje 2 kartingams (misiulio ir mano). Yes'as aišku sakys, kad jau buvo priekyje daugiau nei pusę kartingo, todėl turėjo atleisti gazą. Gass tokiems Yes'o argumentams nepritars, nes tokiu atveju visi bent pusę kartingo įšsiveržę į priekį puls nukirtinėti savo varžovus, kas neatrodo logiška.

Reikalinga būtų kompetetingų asmenų nuomonė :)

2013 Spalio 16 d. 17:06

Overall komentarai pagal video tokie:

- incidento pradzioje, pagal GO-1 nusistovejusias taisykles, Yes buvo teisus uzdarinedamas duris t.y. Gass turejo atleisti vadeles;

- Misiulis, isslydes i zole (kaip ir bet koks kitas arejas atsidures uz trasos ribu :) ) galejo i ja grizti tik saugai ir nekliudydamas kitiems, nebent jis bande stabdyti, kas ant slapios zoles yra sudetinga;

- Yes, po apsisukimo grizdamas i trasa, turejo praleisti visus vaziuojancius greiciau, nei jis stovejo t.y. pasielge labai nesaugiai.

Realiai reiktu kameros vaizdo tu, kurie vaziavo uz sio trejeto, nes ten toliau kas vyko jau nelabai aisku.

O siaip incidentas kaip incidentas. Buvo per 12-os metu istorija ir ne tokiu :D

2013 Spalio 16 d. 18:07

AF1> dėl arejaus sutinku, o dėl Misiulio nevisai :) Kontaktas tarp jo su Yes įvyko jam net negrįžus į trasą. Todėl teiginys, kad Misiulis važiuodamas per žolę turėjo numatyti, jog ten jam kompanijos palaikyti atvažiuos Yes ir tą numatęs palikti jam "pakankamai" vietos ant žolės skamba beveik kaip komedija. :)

2013 Spalio 16 d. 18:46

arejau, siaip jo, sutinku, gal tiesiog mano nuomone itakojo tai, kad musu iprotis toks - isslydus is trasos minti iki dugno bet kokiom aplinkybem :)

Zodziu Gass, panasu, kad kalciausias esi tamsta ;) nebent yra irasas is tolimesniu uz jus vaznyciotoju.

2013 Spalio 16 d. 20:16

Visa sita biliberda paskaites pagaliau supratau, kodel isiro tas jusu GO-1. Prisikuriat nesamoningu taisykliu, niekas ju nesilaikot, kovojat kiekvienas uz save, jokio FairPlay ir elementarios draugo-priesininko pagarbos. Kur tai matyta pvz F1, kad pilotas aplenkes kita lenktynininka puse korpuso, imtu spausti pastaraji prie krasto i zoles ar i borta, vietoj to, kad vaziuotu tiesiai savo trajektorija, ir tai butu laikoma teiseta???

2013 Spalio 16 d. 20:45

Cerberi, tiesos del ko isiro yra, bet ji ne esmine.

O jei jau kalbi apie FIA F1 Sportini Reglamenta ir Code of Driving Conduct, labai zenkliai klysti, kadangi TIK pries metus toks varzovo stumimas i sona buvo uzdraustas ir uz tai baudziama.

Iki siol buvo apstu tokiu stumimu ir net dar rimtesniu t.y. esant lenktynininku bolidams kone lygiagreciai vienas kito, taciau 2012 liepa FIA pateike konkretu isaiskinima: “Any driver defending his position on a straight and before any braking area, may use the full width of the track during his first move provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his”.


O kalbant apie GO-1 taisykles - cia visuomet / ilga laika galiojo puses korpuso taisykle, kuri veike pakankamai gerai t.y.:
- yra puse korpuso, toliau kovojama be jokiu stumimu;
- nera puses korpuso - stumti galima, o tas, kuris gale, privalo sumazint greiti/atsitraukti.

Tiesiosiose, siekiant panaikinti galimai pavojingu incidentu tikimybe, galiojo priekinio rato ir galinio rato taisykle t.y. vos ikisus rata tarp lenkiamojo ir trasos krasto, pastarasis privalejo palikti vietos.

Anyhow, konkreciai siame epizode nei pagal dabartines F1 taisykles, nei pagal kartingo taisykles, nei pagal GO-1 taisykles Yes neprivalejo palikti vietos Gassui.

O Fair Play tam ir yra Fair Play, kad kiekvienas, sudalyvaves tam tikram incidente susivoktu, kaip ir ka apie tai mano kiti t.y. tie, kurie laikosi padoraus vairavimo ir pagarbos vienas kitam principu ;)

2013 Spalio 16 d. 21:09

AF1, as dar suprasciau kova posukyje, kur kiekvienas posukio laipsnis yra lemiamas ir kovojama del svarios trajektorijos, bet sitaip tiesiojoj, tik iskisus nosi is karto pjauti priesininka, yra ne tik kvaila, bet ir didziausia jam nepagarba. Jus gi draugai, comrades, taip sakant, o sitaip padliugiskai vienas kito atzvilgiu elgiates. Ten, auksciau, kur kolega buvo idejes filmuota medziaga nuo salmo, dar baisesni vaizdai - jei tik imanoma, is karto daromas kontaktas i sona, i gala, kad pakenkti priesininkui. Tai irgi leidzia F1 ir GO1 reglamentai?

2013 Spalio 16 d. 23:04

Cerberi, kaip ir minejau paskutineje pastraipoje, suauge zmones turi susivokti ir atsakyti uz kiekviena savo poelgi. Cia elementari tiesa, taikityna gyvenime. Jei kas nors turi kitokias vertybes bei elgsenos budus, tai jo teise, bet ji taip pat nusako aplinkiniu poziuri bei nuomone i ta asmeni.

Per ilga GO-1 istorija esame isbande n budu - teisejavimai trasoje, filmavimai, stebejimai ir t.t. Kadangi niekas nedave vaisiu, taisyklez is esmes panaikinom, palike kiekvienam spresti kaip jis isivaizduoja Fair Play.

O bet taciau, GO-1 oficialiai nebeegzistuoja, todel si diskusija, kokia idomi ar neidomi nebutu, nesukels jokio atgarsio tarp exGO-1 dalyviu.

Dekui uz nuomone is sono - visuomet idomu tokia isgirsti, kokia ji bebutu, neigiama ar teigiama.

2013 Spalio 16 d. 23:19

Dėkui AF1 už išaiškinimą. Tokiu atveju atsiprašau Yes'o už sugadintą važiavimą.

2013 Spalio 17 d. 17:46

Gass, no problem. Byla išaiškinta ir gali keliauti į archyvą. Dėl Misiulio pasikarščiavau ir sorry už tai. Nors didžioji dauguma nėra matę manęs susierzinusio, bet net ir man kartais užplaukia. Stengsiuos pasitaisyti :)

2013 Spalio 17 d. 19:11

Na va kaip viskas gražu, o kad taip būtų iki galo:

AF1> prašau priimk ir mano atsiprašymą. Klaidingai maniau, kad neteisingai mane laikai už trasos, bet netgi tokiu atveju turėjau elgtis ramiau. Žiūrint atgal ir man asmeniškai būtų buvę smagiau be jei viskas būtų baigęsi be to incidento. Manau iš to pasimokiau.

Cerberi> kitą kartą siulysim tau ateiti pateisėjauti. Gražus ir teisingas tavo požiūris, o ir slapyvardis labai tinkamas būti teisėju :)

2013 Spalio 17 d. 21:04

Jeigu ka nors domina kas ivyko sio incidento pabaigoje tai as atvaziavau ir padariau dideli BUMT i YES kartinga (juk maniau kad pralysiu, bet kartinga juda) ko pasekoje vos neiskritau is balno, o pas YES kartinge buvo sekmingai prakiurdyta padanga.

2013 Spalio 17 d. 21:58

arejau, no worries, as greitai suvokiu situaciju
"nepakeiciamuma", todel nera skirtumo pyksiu/pykau, ar nepykstu/nepykau - nuo to situacija juk nepasikeis :)

2013 Spalio 17 d. 22:17

bliamba kažkoks world peas, net verkti norisi. Dar niekad nemačiau po jokio etapo tokio atviraširdiškumo :)

2013 Spalio 18 d. 10:06

SAUPAU, as tai maciau, karta Plytineje vienas toks GO-1 dalyvis valdzios atstovui mandagiai siule keliauti toli (ir ne karta) :D :D :D

2013 Spalio 18 d. 10:30

Nesuprantu kaip į GO-1 tokius žmones po to dar išvis prileisdavot. O kad tokių balvonų prisiveisę, akivaizdu. Vardais neminėsiu. Tiesa, paskutiniam GP tokių praktiškai nebuvo.

2013 Spalio 19 d. 22:17

Nenoriu kurti čia jokių aistrų, bet labai smalsu užduoti vieną klausimą.

AF1 > Man susidarė įspūdis, kad vertindamas kas kaltas incidente tarp YES ir Gass, tu incidentą įsivaizduoji jau posūkyje. Todėl pritaikius pusės kartingo taisyklę kaltu laikai Gass. Manau tai akivaizdu ir dėlto neverta net ginčytis(tai turėtų žinoti kiekvienas). BET/O/Tačiau peržiūrėjęs video keletą kartų, įdėmiai peržiūrėjau 00:21-00:22 YES video sekundes, kai pirmas incidentas įvyko, MANO AKIMIS, tai yra akivaizdi tiesioji ir iki posūkio dar sakyčiau nemažas tarpas(tas pats kerbas dar tikrai toli). Taigi ar tikrai incidentas įvyko posūkyje ir čia taikoma reikiama taisyklė?

2013 Spalio 20 d. 10:30

Xsas, is esmes taip, kadangi vertinant kitaip - kiekviena atkarpa, net pati maziausia, gali buti vertinama kaip tiesioji.
Tiesioji GO-1 taisyklese turima omeny real tiesioji t.y. ten, kur vaziuojama pilnai nuspaudus akseleratoriu ir nejudinant vaira bent3-5 sekundes. Tokiu vietu trasose buna 1 ar 2.
Smalininku trasa kalta, kad ji nepritaikyta rentkartams t.y. atrodo, jog joje pernelyg daug tiesiuju :)

Sitoje video istraukoje Yes kalte akivaizdi tik klipuko gale, kur jis pajuda is vietos nesaugiai ir del to atsiranda papildomas bumpt. O visur kitur t.y. to lenkimo metu, pagrindinis veiksmas vyko uz jo.


Bendrai paemus, man labai patinka F-1 lenkimo/elgesio trasoje taisykles, kurios naudojamos nuo 2012.

Tai is esmes viskas susideda i dvieju savoku atitikima:
- gaining an advantage (bet kokiu atveju, isvaziaves is trasos, nukirtes posuki ir t.t.)
ir kita savoka:
- causing an avoidable collision.

Tai vat is esmes tos dvi savokos grubiai apima VISKA t.y. jei collision buvo avoidable, bet ivyko - tu kaltas. Jei buvo unavoidable - nekaltas ir t.t.
Atsiremei i ka nors ir aplenkei del to - gavai dibrtini pranasuma - kaltas...

Bet cia, pasikartosiu, filosofiniai pokalbiai :)

2013 Spalio 20 d. 10:34

PS Savokos naudojamos jau senokai, bet ju konkretus isaiskinimas - nuo 2012. Kad butu aiskiau, jog nenukritau is Menulio ;)

2013 Spalio 20 d. 23:09

AF1> ai, ten buvo seniai, tam vienam dalyviui iki šiol truputį gėda :D

2013 Spalio 24 d. 13:08

Peržiūrėjau video, perskaičiau visus postus ir pastebėjau, kad vienintelis žioplys, kuris man sugadino šventę buvo tas @Bet'as - Laurynas ar kaip jis ten vadinasi slapyvardžiais, kad į liustrą negautų. Praktiškai visi jo lenkimai su stumtelėjimu prieš posūki ar išvažiuojant iš jo. Apsuko mane pusfinalyje. Taip išmetė iš Super Finalo. Nors ir patekau į jį vėliau, bet vis tiek ir finale sugėbėjo apsukti kitą žmogų, kurio nenorėdamas traumuoti, išsukau iš trasos. Beje - kitos kvalos metu - tas pats. Tiek kaip Suapau lenkia...tiek vėl mane.. Peace, ***@ta

F-1.lt pulsas