Cerberi, tiesos del ko isiro yra, bet ji ne esmine.
O jei jau kalbi apie FIA F1 Sportini Reglamenta ir Code of Driving Conduct, labai zenkliai klysti, kadangi TIK pries metus toks varzovo stumimas i sona buvo uzdraustas ir uz tai baudziama.
Iki siol buvo apstu tokiu stumimu ir net dar rimtesniu t.y. esant lenktynininku bolidams kone lygiagreciai vienas kito, taciau 2012 liepa FIA pateike konkretu isaiskinima: “Any driver defending his position on a straight and before any braking area, may use the full width of the track during his first move provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his”.
O kalbant apie GO-1 taisykles - cia visuomet / ilga laika galiojo puses korpuso taisykle, kuri veike pakankamai gerai t.y.:
- yra puse korpuso, toliau kovojama be jokiu stumimu;
- nera puses korpuso - stumti galima, o tas, kuris gale, privalo sumazint greiti/atsitraukti.
Tiesiosiose, siekiant panaikinti galimai pavojingu incidentu tikimybe, galiojo priekinio rato ir galinio rato taisykle t.y. vos ikisus rata tarp lenkiamojo ir trasos krasto, pastarasis privalejo palikti vietos.
Anyhow, konkreciai siame epizode nei pagal dabartines F1 taisykles, nei pagal kartingo taisykles, nei pagal GO-1 taisykles Yes neprivalejo palikti vietos Gassui.
O Fair Play tam ir yra Fair Play, kad kiekvienas, sudalyvaves tam tikram incidente susivoktu, kaip ir ka apie tai mano kiti t.y. tie, kurie laikosi padoraus vairavimo ir pagarbos vienas kitam principu ;)