GP2 spaudos konferencija

2003 Rugsėjo 28 d. 17:00

Gilles Villeneuve GP spaudos konferencija.

Į spaudos konferenciją kviečiami:
Yes (Mediafon YEAR Racing) - 1 vieta
Toke (Vredestein Team) - 2 vieta
Marius G (AM Racing) - 3 vieta
bole (Team Patrick) - 6 vieta
Expertas (Wirtgen-Vabalai) - 7 vieta
Testarossa (AM Racing) - 8 vieta
jaudrius (Team LJ) - 17 vieta
Gyvatė (Maya) - 20 vieta
Axel (Fast & Furious) - 21 vieta


1) Yes, sveikinimai su eiline pergale! Musu manymu si karta ji nebuvo itin lengva, bent jau TOP vaziavimo pradzioje. Noretume isgirsti Jusu ispudzius is kvalifikacijos. Kaip sekesi vaziuoti saltomis padangomis? Beje, koks bus kito etapo pavadinimas?

2) Toke, superpasirodymas, jei neklystame, ant podiumo uzlipate antra karta? Kokie ispudziai is lenktyniu ir pacios finiso vietos?

3) Marius G, jau sezono pradzioje rodote savo rimtus kesinimus i geriausiojo naujoko titula. Si trecioji vieta dar karta tai irodo, tad kur Jusu rezultatu sekme? Talentas, darbas, ar kazkas kito?

4) bole, Expertas, klausimas Jums abiems. Nelabai buvo matyti, bet visgi – Jus susidurete, ir nors tai nelabai buvo kazkurio is Jusu kalida, abiems susidurimas baigesi liudnai. Kokiu gi budu Jus nepasidalinote trasos plocio?

6) Testarossa, Jusu rezultatas kvalifikacijoje buvo itin geras, viska aptemde Q3 nuobauda, neleidusi Jums startuoti TOP vaziavime, apgailestaujame. Taciau A vaziavime Jums nebuvo lygiu ir Jus puikiai iskovojote pergale. Ka manote del ateinanciu etapu, kurie, greiciausiai jau vyks sniego danga?

7) jaudrius, Gyvate, Axel, noretume isgirsti Jusu atsiliepima ir incidento, kuriame dalyvavote visi, nuomones. Pasak VVK, Teisejai nusprende nubausti Axel uz itin pavojinga vaziavima. Kokios Jusu visu nuomones apie si incidenta? Beje, girdejome, kad lenktynininkas jaudrius susizeide ranka, ar tai rimtas suzeidimas?


Primename, kad pagal GO-1 BT lenktynininkai privalo išsamiai atsakyti į klausimus per 3 paras nuo jų paskelbimo.

Laukiame Jūsų atsiliepimų ir kitų diskusijų dalyvių klausimų „from the floor“.

Taip pat primename, kad spaudos konferencijos metu draudžiamos bet kokios žinutės, nesusijusios su užduotais klausimais.

GO-1 press

2003 Rugsėjo 28 d. 17:52

[b]Yes, sveikinimai su eiline pergale! Musu manymu si karta ji nebuvo itin lengva, bent jau TOP vaziavimo pradzioje. Noretume isgirsti Jusu ispudzius is kvalifikacijos. Kaip sekesi vaziuoti saltomis padangomis? Beje, koks bus kito etapo pavadinimas?[/b]

Aciu uz sveikinimus! Is tiesu, sia pergale laikau pacia sunkiausia savo "karjeroje". Ir ne tik del to, jog po praeito etapo turejau nuobauda; ne tik del to, jog siame etape, ypatingai gindamasis nuo Experto ataku bei stengdamasis islaikyti kuo aukstesni vaziavimo tempa, panaudojau praktiskai visa savo "pilotavimo" arsenala (nepanaudoti liko tik tie elementai, kurie butu visiskai netike susidariusiose situacijose), kas tikrai ganetinai isvargino. Na, bet bent jau sekme sikart buvo mano puseje.
Kvalifikacija, tiesa sakant, nebuvo labai sudetinga. Jokio zymesnio skirtumo, vaziuodamas saltomis padangomis, nepajutau. Zinoma, su isilusiomis rato laikas galejo buti geresnis, na, bet bent jau si etapa mano situacijoje tai nieko nebutu pakeite ;) Tik, tiesa sakant, buvo ziauriai neiprasta kvalifikacijoje isvaziuoti pirmam :)
Kitas etapas vadinsis "Juan Pablo Montoya GP" (tikiuosi, kad kai jis vyks, galesim pasidziaugti, jog dalyvaujam Formules-1 _cempiono_ garbei pavadintose lenktynese;))

Naudodamasis proga, noreciau padekoti Expertui uz tai, jog nesieme drastisku veiksmu, megindamas mane aplenkti (karto "stabilumas" posukiuose buvo toks, jog butu pakake prisilietimo, kad isslysciau is trasos).
Expertas > respect man, dabar zinau, jog kovoju su tikru profesionalu! :goodjob:

Aciu uz klausimus, jei iskiltu papildomu - mielai atsakysiu.

2003 Rugsėjo 28 d. 18:42

Sveiki,
Tiesa sakant labai nustebau kai ishkart po lenktyniu keli pilotai "priejo" prie manes ir "pasake" kad sukeliau avarija.
Viskas buvo taip:
Jau po pirmo rato pajutau kad kartingas(Nr.5) yra nekoks,net tiesiojoje atsilikinejau nuo varzovu.Neatsymenu kuris tai buvo ratas 3 ar 4,
kada eilini karta ishvaziavime ish lasho mano kartingas pradejo slist,del to kashkas ishkarto ilindo i vidinu(jaudrius,kaip veliau suzinojau),
kartingai susiligino,bet kitas posukis(bus stop) suka i kaire puse(kurioje buvau ash),del to igijau pranashuma,veliau ramiai,nestaigiai isukau i sennos posuki,tikrai nepajutau jokio kontakto ir ivazines i posuki nemaciau jaudriaus karto, niekas nelenkia taip kaip bande jaudrius,jis matyt pervertino savo jegas..per daug isikarsciavo kovoje.
Tai viskas ka norejau pasakyt,nzn ar jaudriaus trauma rimta,krc sveik.

2003 Rugsėjo 28 d. 18:50

---bole, Expertas, klausimas Jums abiems. Nelabai buvo matyti, bet visgi – Jus susidurete, ir nors tai nelabai buvo kazkurio is Jusu kalida, abiems susidurimas baigesi liudnai. Kokiu gi budu Jus nepasidalinote trasos plocio?


Manau, tai buvo daugiau mano klaida, tiksliau aš buvau tas, kuris galėjo išvengti incidento. Kadangi važiavau kita trajektorija Lašo galą, tai Expertas įlindo į vidų ir mane aplenkė. Į Bus Stopą jis įvažiavo pirmas, aš važiavau maždaug ties galiniais jo ratais kairėje pusėje. O toliau tiesą pasakius nelabai supratau, kas įvyko. Matyt buvo taip, kad pagal trajektoriją Expertas turėjo sukti kairiau ir jis be abejo nematė manęs, o aš nespėjau pristabdyti ir matyt kliudžiau kerbsus iš vienos pusės bei Experto galinį ratą iš kitos pusės, pašokau į orą ir nusileidau ant Experto karto galo. Jam baigėsi liūdnai - DNF, aš dar galėjau tęsti lenktynes. Atsiprašau Experto, kad taip gavosi.

2003 Rugsėjo 28 d. 23:55

[b]7) jaudrius, Gyvate, Axel, noretume isgirsti Jusu atsiliepima ir incidento, kuriame dalyvavote visi, nuomones. Pasak VVK, Teisejai nusprende nubausti Axel uz itin pavojinga vaziavima. Kokios Jusu visu nuomones apie si incidenta? Beje, girdejome, kad lenktynininkas jaudrius susizeide ranka, ar tai rimtas suzeidimas?[/b]

Apie patį incidentą tarp manęs ir Axel -
pavijau Axel, kuris buvo lėtesnis už mane, ir lašo pabaigoj mėginau lįsti į vidų. Jis ten kiek išslydo ir taip prarado greitį, kai tuo tarpu aš jau galėjau įsibėgėti. Kartu pravažiavome bus stopą ir jo pabaigoj Axel kryptingai pasuko į mano pusę, mūsų kartingai susilietė, įvyko kontaktas, aš slydau, tačiau jis, nors pažiūrėjo į mano pusę ir, manau, turėjo mane matyti, neatsitraukė, mano kartingas užlėkė ant jo ir vos neapsiverčiau, toliau nulėkiau į pylimą. Kažkuriuo momentu atsirėmiau į trasą kaire ranka, kadangi greitis buvo neblogas, o aš pats musėt slydau iš kartingo ant rankos ir atsirėmiau, tad jai teko neblogas krūvis, ko pasekoje ją dabar turiu dyyyyydelę ir ištinusią :D Ranka mažėja ir visa kita darosi OK, nemanau, kad čia kas nors rimčiau už silpną raiščių patempimą ar pan.. Buvo linksma visas likusias lenktynes važiuoti vairuojant praktiškai viena ranka ;)

Visgi, nėra viskas taip fun, ir, tiesą pasakius, esu rimtai įsiutęs ant Axelio. Pilotas, kuris skambiai planavo nugalėti šių metų čempionate, o kitąmet pereiti į profesionalus, turėtų įsikalti į galvą, kad, jei važiuoji šalia varžovo, turi stebėt, kur jis yra ir ką jis daro, o ne kvailai mąstyti - ten niekas nelenkia ar pan. Axel buvo atsisukęs į mano pusę ir turėjo matyti, kad aš važiuoju šalia jo, na nebent galvos apsauginė "kepurė" buvo uždengusi jo akis arba jo matymo kampas labai jau mažas... Todėl labai juokingai dabar skamba jo komentarai, kad manęs jis jau nematė.. Į Sennos posūkį, tai taip, tu jau įsukai ramiai, nes buvai mane pasiuntęs pas į orą ir išrašęs bilietą į pylimo pusę :) [b]Nėra tokių vietų kur niekas nelenkia, yra tik tokios vietos, kuriose tu nesitiki, jog tave kas nors gali lenkti.[/b] Keista, kad ir toliau vairuoji taip neapdariai, kai prieš tai turėjai vos ne identišką incidentą su Gyvate ir eilę kitų praeityje, ir [b]niekas nesikeičia[/b] - gal susimąstyk ar turi pakankamai proto lenktyniauti su kitais? Žiūrėk, kad kitąkart po lenktynių prie tavęs priėjęs Yes arba aš vietoje to, kad aušinti burną, panaudotume kitas tiesos įrodymo pienburniams priemones. ;)

2003 Rugsėjo 29 d. 07:00

Jaudrius> uz tokius zodzius ir pats gali susilaukti to paties. Atleisk, bet bent jau man tu trasoje atrodai karstakosis. Visi prisimena ne viena atveji, kai tau trasoje kas nors pasimaise, isstume ir dar ka nors padare. Visada kalti aplinkiniai ir tik ne tu. Ar nesusimastai, kad kartais persistengi? Tiesiog perzengi riba. As suprantu, kad labai norisi nugaleti arba bent jau finisuoti kuo aukstesne vietose, bet tai reikia daryti turint saltus nervus ir galva ant peciu...Kiek girdejau is Axel pasakojimo, jisai taves nemate, nes tu nors ir buvai ilindes i vidu, taciau net ne puse kartingo korpuso...taip kad cia jau ne jis uzdare duris, o tu turejai pristabdyti..nu bet tiksliai nieko nezinau...Teisejai mate ir nusprende..

2003 Rugsėjo 29 d. 08:13

Sorry bet pasisakysiu ir as.. Taip jau gaunasi, kad as su Axel vaziuoju tuose paciuose uzvaziavimuose jau 2 karta siais metais. Pirma karta jis ismuse mane is trasos pirmose lenktynese. Tai aisku galejo buti atsitiktinumas. Siose lenktynese tas pats. I Gyvates posukis jis atvaziavo tikrai per greit, ismuse mane ir paskui labiai ramiai prispaude prie krasto. Nu sorry Axel gal vienas kartas atsitiktinumas, bet du tai desningumas.. Tokioje pacioje situacijoje Bole praleido aplenkta Aurielka ir dar iskele ranka atsiprasydamas.. Neuztenka vien gerai vaziuoti, reikia ta daryti korektiskai. Jei tau negaila savo sveikatos, tai pasaugok kitu.

2003 Rugsėjo 29 d. 08:29

HaMLeT> puikiai suprantu, kad gini savo komandos draugą ;-) visgi, kiek mano atmintis pamena, per visą GO-1 karjerą nesu gavęs nei vienos nuobaudos. sutinku, kad praėjusio sezono pradžioje labai dažnai pirmuosiuose posūkiuose persistengdavau ir dėl savo karštakošiškumo susigadinau lenktynes, tačiau tai jau praeityje. dabar lenktyniaudamas tai darau extremaliai, bet proto ribose ir pasitikėdamas kitais bei jų sveiku protu. Iš Axel pasakojimo jis net dviejų kontaktų nepajuto, tai gal pas jį ir kiti jutimai sutrikę, aš nežinau :D

2003 Rugsėjo 29 d. 10:20

Pasiulymas adminams > siulyciau dali cia parasytu postu perkelti i atskira diskusija a la "Patarimai Axel'iui" ar pan., kad neuzsiterstu press konferencija.

HaMLeT > vartyk kaip nori, bet tuoj nebeliks pilotu, kurie neturetu pastabu Axel'iui. Nemanau, kad isvadas turetu daryti ne jis, o kazkas kitas. O jei del nesipildanciu priessezoniniu lukesciu ar nesugebejimo igyvendinti lengvabudiskai duotu skambiu pazadu sutriko psichine pusiausvyra - siulyciau ne ardytis trasoje, o apsilankyti atitinkamose instancijose.
As asmeniskai "kietos" kovos nebijau ir jei siame sezone Axel'is bent karta sugebes prie manes priarteti bei megins kazka iskresti savo stiliumi - atsakysiu tais paciais metodais (o, kaip zinia, lengvi geriau skraido;)). Taciau visiskai pritariu Jaudriui: jei del Axel'io kaltes dar kas nors susizeis - i boksus jis geriau tegul negrizta.

2003 Rugsėjo 29 d. 11:03

6) Testarossa, Jusu rezultatas kvalifikacijoje buvo itin geras, viska aptemde Q3 nuobauda, neleidusi Jums startuoti TOP vaziavime, apgailestaujame. Taciau A vaziavime Jums nebuvo lygiu ir Jus puikiai iskovojote pergale. Ka manote del ateinanciu etapu, kurie, greiciausiai jau vyks sniego danga?

Kvalifikacijos rezultatu tikrai esu patenkintas, ypač turint omenyje, kad 8 kartas yra vienas iš mano labiausiai nemėgstamų. Žinoma, gaila, kad šiek tiek pritrūko iki TOP važiavimo - rimtų lenktynių patirtis labai praverstų. A važiavimas gavosi labiau panašus į treniruotę, bet ne todėl, kad varžovai buvo silpni, tiesiog, man jau antrą kartą pasiseka gauti geriausią kartingą. Tiesa, šį kartą sugebėjau niekam neįvažiuoti į galą ;)

Tikrai žinau, kad ateinantys etapai lengvi nebus :) Jau turiu šiek tiek supratimo kaip važiuoti šlapia danga, bet toli gražu ne tiek, kiek norėčiau. Sniego ar ledo danga apskritai nesu važiavęs nei karto, todėl telieka tikėtis, kad jeigu jau pasnings ar pašals, tai ne lenktynių dieną, o nors savaitę prieš etapą. Varžovus galiu nuraminti - treniruotėms skirsiu tiek laiko kiek reikės :D

2003 Rugsėjo 29 d. 11:17

7) jaudrius, Gyvate, Axel, noretume isgirsti Jusu atsiliepima ir incidento, kuriame dalyvavote visi, nuomones. Pasak VVK, Teisejai nusprende nubausti Axel uz itin pavojinga vaziavima. Kokios Jusu visu nuomones apie si incidenta? ****************************************
Išvažiuojančią iš plauko garbanos posūkio mane aplenkė du kartai (iš kombinezonu spalvų supratau, kad tai buvo Jaudrius ir Axelis). Išvažiavusi iš bus-stop'o pamačiau į mano pusę skrendantį Jaudriaus kartą. Stabdžiau, sukau į kairę, bet to neužteko, kad būtų išvengta kontakto. Jaudriaus kartui atsitrenkus į manąjį atsidūriau už trasos ribų. Kol bandžiau į ją grįžti, mane aplenkė visi tame važiavime startavę pilotai. Iš esmės mano lenktynės čia ir baigėsi.

Tai yra viskas, ką tiksliai mačiau. Toliau yra samprotavimai ir išvados. Visų pirma, kokia bebūtų kai kurių kitų asmenų nuomonė, remdamasi patirtimi ir sveiku protu drąsiai galiu teigti, kad kartingai šiaip sau, be niekur nieko skraidyti nepradeda. Ypač taip aukštai...

Visų antra, Jaudriaus kartas turėjo būti vidinėje trasos dalyje (nors man ir pasirodė, kad skrido išorėje esantis kartas), nes kitaip jis būtų manęs nekliudęs, o tiesiog išskridęs iš trasos. Sprendžiant iš to, kaip kartas skrido, smūgis teko karto šonui. Jeigu Jaudrius būtų atsitrenkęs į Axel'io kartingo galą dėl to, kad per vėlai stabdė (o pagaliau, toje vietoje beveik niekas nestabdo), jis tikrai nebūtų skridęs šonu.

Visų trečia, kai tarp dviejų dėl pozicijos kovojančių kartų įvyksta kontaktas, normaliu blokavimu to pavadinti nelabai išeina.

Mano nuomonę apie šį incidentą girdėjo visi, kas tik su manim nors kiek po lenktynių pabendravo :) Trumpas reziumė: labai blogai, kai ambicijų yra daugiau negu proto. Lenktyniaujant reikia žiūrėti, kas darosi aplinkui, o ne daryti kas užplaukia, vien todėl, kad manai, jog esi greitesnis. Ir visada palikti vietos kitam, jeigu nesugebėjai užblokuoti prieš važiuojant į posūkį.

Jau senokai esu išsakiusi nuomonę, kad reikėtų GO-1 įvesti amžiaus cenzą, nes daugiausiai malkų paprastai priskaldo jaunimėlis. Gal padėtų ir toks dalykas kaip super-licenzija. Jei per pirmus kelis etapus naujas pilotas neprisidirba, ją galima būtų pakeisti nuolatine licenzija.

Esu tikrai pikta, kad dėl kitų neapdairumo praradau galimybę kovoti dėl aukštesnės pozicijos. Taip pat manau, kad toliau dalyvauti varžybose, kurios virsta bulių kautynėmis, darosi pavojinga... Gerai, kad Jaudrius atsipirko be rimtesnių traumų. Kitą kartą viskas gali baigtis ne taip gerai...

2003 Rugsėjo 29 d. 11:19

[B]QFTF:[/B] YES, jau antros lenktynės vyko pagal naujas kvalifikacijos bei starto pozicijų skirstymo taisykles. Abiejose tau teko startuoti iš rikiuotės vidurio ar net galo, tad pergalei pasiekti teko atlikti kur kas daugiau lenkimų nei per visą praeitą sezoną :-) Gal galėtum papasakoti, ką manai apie šias naujas taisykles - ar lenktynės tapo įdomesnės?

2003 Rugsėjo 29 d. 11:34

bole > aciu uz klausima ;)
Lenktynes siame sezone, bent jau man, isties tapo idomesnemis - lenkimai tikrai yra gana smagus dalykas. Dziaugiuosi, kad po praejusio sezono dar kartais sugebu tai padaryti :)

2003 Rugsėjo 29 d. 14:04

Yes> pamirsau dar oficialiai pasveikinti su pergale:]Tikrai grazi kova vyko:)
Jaudrius> jei mano akimis teammeitas butu kaltas, tada ir pats ji pabarciau.

O dabar visiems:
1.Del Axel planu siame sezone.Pries sezona tik as sakiau, jog Axel gali buti cempionato juodasis arkliukas, i ne jis pats. Jis savo pasirodyma vertino gana kuklia, ir kol kas jo pasirodymas ir vyksta sia linkme. Taip kad nereikia visko versti ant ambiciju uzgavimo ir pan. (past.Yes)
2.Benis> kiek atsimenu, pirmo GP metu Axel tave apsuko, nes ji is galo bakstelejo butent Yes:] taip kad cia jau ne jo kalte.
3.Jaudrius> turiu pagirti tave, jog tapai daugiau subrendes sededamas kartinge ir tikrai tapai daug greitesnis. Mano manymu, musu cempionate yra gana apyligis visu pilotu lygis, tik viskas priklauso nuo kartingo savybiu, kurios ne visada tinka vienam ar kitam pilotui, ko pasekoje prasteja rezultatai. Bet pagrindine esme yra ta, kad didziausias skirtumas tarp pilotu atsiranda lenktynese. Butent ju vairavimo maniera apsprendzia ju finiso pozicijas. Galbut Axel ir yra tam tikrais atvejais agrezyvus. Bet manau as jo situacijose buciau elgesis taip pat. Beje, siame GP taip ir buvo! Juk as visa laika gyniausi nuo Charles ataku, tik vat jis nesieme tokiu drastisku priemoniu lenkimams kaip tu. Per visa GO-1 lenktyniavimo laika, maciau tik viena pilota, kuris taip pat mane bande lenkti kaip tu Axel. Tai buvo ne kas kitas, o Yes:} Jis agresyviai stume mane i isore bandydamas ilisti i vidu, ko pasekoje as turejau pristabdyti ir jis prasmuko i prieki. Tada asiu dievui neivyko kontaktas, taciau vistiek tai buvo per daug agresyvu. Be to, tokiu atveju su Yes buvo net keli. Bet cia jau kita istorija:}
Jei ilendi tik priekiu i vidine posukio dali, tai tave nebutinai turi praleisti, isvis tokioje situacijoje tu turi atitolti, kaip tai nesekmingai bande daryti Bole:] Negi tu turejai toki pranasuma, kad abijuose greituose posukiuose butum lengvai aplenkes Axel vidiniu lanku? Cia man labai primine sisuacija is Jav GP, kaip JPM bande lenkti barichelo. JPM tada buvo kaltas, butent kad nepristabde kai to reikejo.
4.Yes> as suprantu, kad 2 cempiono titulai ir 3, kuris atrodo gana lengvai pasiekiamas, tikrai reiskia labai daug ir vercia tave gerbti. Taciau... su tokiais milziniskais testu kiekiais kaip pas tave to ir reikia tiketis! Ir esi tu tik todel TOKS greitas, jog testu kiekiais pranoxti visus. Cia jau GO-1 problema, jog kieno didesni finansai tas ir laimi:} Nepyk, bet cia yra faktas. Ir nera cia ko labai keltis del to.
5.Jaudriau>tikiusoi ranka greit uzgis ir nieko ten rimto nebus. Sekmes!:}
6.Gyvate> su amziaus cenzu tai LOL. Ne amzius esme, niekas cia nebando nuversti kalnu:} kova yra kova, ir nieks nekaltas jei kai kas pervertina savo jegas..






2003 Rugsėjo 29 d. 14:51

HaMLeT > man visai nejuokinga... Nes dėl to, kad kažkas "pervertino savo jėgas" ir kažko neapskaičiavo, o aš netyčia pasipainiojau netinkamu laiku netinkamoje vietoje, trečia diena vaikštau smarkiai skaudančia nugara... Gerai kad tik tiek... Gal ir atrodo, kad čia per daug triukšmo keliama dėl eilinio incidento, bet, manau, kad tu jo nematei... O vaizdelis, patikėk, buvo klaikus. Ir viskas galėjo baigtis labai labai liūdnai.

2003 Rugsėjo 29 d. 14:53

HaMLeT> aišku įdomu paskaityti, ką čia prirašei, bet kiek aš suprantu Preskonferencija skirta užduoti klausimus pilotams, kurie į ją pakviesti ir _TIK JIE REIŠKIA SAVO NUOMONĘ APIE LENKTYNES_. Kiti gi dalyviai gali užduoti klausimus, galbūt ir išreikšti savo nuomonę, tačiau ją perfrazuodami į klausimus. Tad pritariu Yes'ui, kad kai kuriuos pareiškimus reikėtų daryti kitoje vietoje.

2003 Rugsėjo 29 d. 15:09

HaMLeT, aš jau sakiau ir dar kartą pasakysiu, kad aš niekur nelindau, su Axel mes važiavome vienas prie kito nuo garbanos iki to momento, kai aš dviem ratais užlėkiau ant jo kartingo (tai nebūtų įmanoma, jei aš bučiau tik šiek tiek prie jo, o ne lygiagrečiai), tai lėmė šuolį į aukštį ir.. patys žinot.

Tame posūkyje puikiai galima lenkti nesukeliant problemų kitiems, nes jį išimti puikiai galima naudojantis įvairiom trajektorijom, o jei turi gerą kartingą ir esi greitesnis, tai dar lengviau, bet varžovas turi būti korektiškas tavo atžvilgiu ir laikytis taisyklių...

Kituose posūkiuose aš bučiau aplenkęs Axelį, nes šis paprasčiausiai nebūtų turėjęs galimybės naudotis posūkio vidumi, ko pasekoje būtų atleidęs akseliarotrių truputį anksčiau nei aš (man tai taip pat būtų reikėję padaryti tam, kad palikti jam užtektinai vietos). Net jei Axelis ar tu manai, kad man to padaryti nebūtų pavykę, tai jam nesuteikia teisęs sukti vairą į mano pusę tikintis, kad aš dėsiu ant stabdžių.

Gyvate> linkiu greičiau pasveikti, atsiprašau, kad per anksti nusprendžiau tupdyti savo lėktuvą..

2003 Rugsėjo 29 d. 15:39

Jaudrius>kaip tu galejai vaziuodamas vidineje trasos puseje, lygiaigreciai su Axel kartingu, uzvaziuoti ant jo abieju soniniu ratu ir pakildamas i ora nekliudyti Axel kartingo? Axel sake, jog net truputeli pristabde tame posukyje nes buvo isoreje, bet tikrai jus nebuvote lygiagreciai...o jau del lenkimu tai isvis patyliu...jei buvai visur greitesnis, tai nors galejai issirinkti geresne vieta lenkimui..pvz tiesiosios gale...
Prisijungiu prie palinkejimu Gyvatei:] Tikiuosi GO-1 gelele pamatysim kitame etape!

2003 Rugsėjo 29 d. 16:11

HaMLeT> galiu pacituoti tik vieną iš rusų kalbos verstą pastebėjimą: "Meistriškumo nenusipirksi!", todėl finansai čia ne prie ko :)

P.S. drįstu manyti, kad aš, skaičiuojant nuo shoot-out'o, treniruojuosi "šiek tiek" dažniau nei Yes'as, kuris su Expertu ir Gyvate prieš etapą pravažiuoja pora kartų po 10 min, man tiek tik apšilimas :D

2003 Rugsėjo 29 d. 16:11

3) Marius G, jau sezono pradzioje rodote savo rimtus kesinimus i geriausiojo naujoko titula. Si trecioji vieta dar karta tai irodo, tad kur Jusu rezultatu sekme? Talentas, darbas, ar kazkas kito?

Dzhiaugiuosi, kad mano rezultatai gereja. Ash ne visishkai patenkintas savo rezultatais kvalifikacijoje, tad bandysiu daugiau treniruotis ir gerinti savo laikus.
Kas link TOP vazhiavimo, tai chia smagu vazhiuoti, nes kova ishties rimta. Jei neapmaudus ishlekimas ish trasos (matyt ne be lengvo kontakto), gal but buchiau pakovojes kiek rimchiau. Na galu gale viskas ishsisprende ivykus masinam pasitraukimui ish uzh trasos ribu. Dekui Toke uzh korektishka kova. Manau mano rezultatus daugiausia salygojo treniruotes. Varzhybose dar jauchiu patirties stoka, tad ateity tikiuosi vazhiavimas tik geres.

2003 Rugsėjo 29 d. 18:17

2) Toke, superpasirodymas, jei neklystame, ant podiumo uzlipate antra karta? Kokie ispudziai is lenktyniu ir pacios finiso vietos?

Sveikiju Yes su pergale ir MariuG su podiumu.

Aciu, Na del del lipimu ant podiumo skaiciaus tai mazumele suklydote, bet chia ne esme. Shiaip lenktynes tikrai padare ispudy,nes buvo daug ir visko, tiek lenkimu, tiek incidentu, na vienu zodziu, buvo ir ziureti ir dalyvauti idomu. Ish saves galiu pasakyti ACIU MariuiG, nes tikrai vaziavo labaj gerai ir korektishkai, ir buvo be galo sunku su juo kovoti.Sheshtadieny ishties buvau labaj laimingas savo pasiekimu, nes paskutiny kart karte buvau sedejas tik per paskutiny etapa, uztai 2 vieta yra daug daugiau nei galejau tiketis. Gaila kad eilini karta neturiu ash laimes renkantis karta, kuris turejo labaj leta akseleracija. Noreciau ir ash pridurti apie kalbas del incidentu. Neminesiu ash kas chia kaltas ir kaip kodel, nes nemaciau ir negaliu spresti, tik manau kad uz pavojingu incidentu sukelima, turi but baudziami itin grieztai, pvz diskvalifikacija 5 lenktynem, arba net pashalinimu ish GO-1, shios temos buciau gal ir neminejas, bet vakar teko matyt, kai del agresyvaus vaziavimo, panashiai kaip axel, zmoguj ciut nesibaige visai blogai, atsipirko tik sulauzytais shonkauliais ir visais kitais kuno sumushimais,nors ish kart po incidento viskas atrode kur kas blogiau.
Viso!

2003 Rugsėjo 29 d. 20:50

[b]4) bole, Expertas, klausimas Jums abiems. Nelabai buvo matyti, bet visgi – Jus susidurete, ir nors tai nelabai buvo kazkurio is Jusu kalida, abiems susidurimas baigesi liudnai. Kokiu gi budu Jus nepasidalinote trasos plocio?[/b]
-----------------------------------
Sveiki,

visu pirma aciu uz klausima, taip pat sveikinu Yes su puikia pergale, bei Toke ir Marius G su sauniu pasirodymu:).

Apie incidenta> Kai pagalvoji, mes su Bole nuo pat starto lipome per kitu galvas (kartu kovodami), kad tik pavyti Yes'a. Bole buvo velnishkai greitas tiesiojoje, jei pirma musu tiesiosios iveikima kartu jo nepastebejau, antra kart jau praleidau ir trecia rata iveikinejant - Bole lenke gyvates posukyje matyt Aurielka ar Mariu G. tarp ju ivyko susilietimas ir as juos abu aplenkiau :). Tai ir yra didzioji musu su Bole avarijos priezastis ;)- jam nepatinka kai jo klaida pasinaudoja priesininkas ;). Poto pavijau Yes'a ir po 3 ratu beperstojamu ataku, nepavykus jo aplenkti. Nusprendziau jog velgi reik i prieky praleisti Bole, kuris per tuos tris ratus vel pavijo mane. Sekanciame rate taip ir padariau. Taciau lekiant LASU, Bole buvo neitikenai letas :(, paliko visa trajektorija i HAIR-PIN posuky, negalejau ten nelisti. Nezinau kur dar galejau vaziuoti, jei ne lenkti. Na aisku Bole pamates, ka vel isdarineja Expertas - nusprende mane pamokyti ir kaip sakoma nieko nelaukdamas nuspaude turbo mygtuka. Tik kazkodel ivyko trumpas sujungimas jo elektronikos sistemoje ir vietoje keturiu ratu - pakilo i ora tik 2 :(. Jis norejo pro mane praskristi, bet deja uzskrido ant manes :sad:. Labai nuliudau - norejau kaltinimus isrezti Bolei i veida, bet supratau, kad kaltas elektrikas ... tad tik palidejau Bole savo liudnu zvilgsniu :rolleyes:.

Jei rimciau, pilnai sutinku su anksciau Boles ishsakyta nuomone, as ji pralenkiau ir nebemaciau jo. O jis kliude kerba ir uzsoko ant manes.

Su nekantrumu laukiu kito etapo :)
IKI
Expertas

TOP naujienos