GP8 spaudos konferencija

2004 Kovo 01 d. 09:41

HORN Grand Prix GP spaudos konferencija

Į spaudos konferenciją kviečiami:
Testarossa (AM Racing) – 1 vieta
Marius G (AM Racing) – 2 vieta
Toke (Vredestein Team) – 3 vieta
Yes (Mediafon Year Racing) – 6 vieta
bole (Team Patrick) – 7 vieta
AF1 (Team Patrick) – 10 vieta
Axel (Fast and Furious) – 11 vieta
Pumba (Wirtgen – Vabalai) – 13 vieta
KSC (Masyngas Team) – 16 vieta
arėjas (Maya) – 17 vieta
Gyvatė (Maya) – 21 vieta

Testarossa, sveikiname su fantastiška pirmąja vieta, pirmasis sezonas ir kaip komandos draugas iškovojote pirmąją pergale – rimtas atsakas į daugelio kritikų pareiškimus, kad esate greitas, bet mėgstate dažnai “sudegti”. Nors ir iškovojote pirmąją pergalę, tačiau iki pirmos vietos kapstėtės ilgiau negu komandos draugas Marius G, buvote 5 ratams užstrigęs už Toke. Po to Marius G, nors važiavote su silpnesniu gokartu, tačiau visų nuostabai sugebėjote jį aplenkti. Abu šie užstrigimai, už Mariaus G ir Toke – silpnesnis gokartas, ar naujoje trasoje sunku atlikti lenkimus, kokios buvo to priežastys ? Praeitą etapą startavote B važiavime, o šiame finišavote TOP važiavimo pirmoje vietoje. Kas įtakojo tokį staigų šuolį, tinkama trasa, daug treniruočių ?

Marius G, sveikiname su iškovota antrąja vieta, nors vos nepavyko du kartus iš eilės užimti pirmosios vietos, tačiau iškovojote prizinę. Jūsų komandai tai pirmasis sezonas ir jo pabaigoje taškais susilyginote su pastovia lydere ir favorite laikoma Mediafon YEAR racing komanda. Kaip jaučiatės, tai atsitiktinumas ar to ir buvo siekiama ? Lenktynėse važiavote su galingiausiu gokartu, tačiau jūsų komandos draugas Testarossa vis tiek sugebėjo jus aplenkti, padarėte klaidelę, kuria jis pasinaudojo ar ? GO-1 užkulisiuose sklido kalbos, kad jūsų komanda prieš šį etapą Rygos kartodrome buvo surengusi bandymus, jei nepaslaptins kuris iš komandos narių daugiau treniravosi ? AM Racing komanda pirmą kartą GO-1 istorijoje atliko dublį, užimdama aukščiausias podiumo vietas, kas sąlygojo tokį įspūdingą komandos pasirodymą ?

Toke, sveikiname su trečiąja vieta. Kaunas turėjo bent vieną atstovą ant podiumo, nors TOP važiavime startavo du. Prieš lenktynes skundėtės bloga savijauta, sklido kalbos, kad VVK buvo uzdraudes Jums dalyvauti lenktynese [???] tačiau vis vien pasirodėte įspūdingai, kokios to priežastys (nevartotas Vabalų slaptasis mišinukas)? Kodėl nepavyko panaudoti komandinės taktikos lenktynių metu, TOP važiavime startavo abu jūsų komandos pilotai. Marių G praleidote iš karto, o Testarossa privertėte pavargti penkis ratus, kol jus aplenkė – Mariaus G atliktas lenkimas buvo sąmyšio starte pasekmė ar tuo metu jis tiesiog buvo greitesnis už Testarossa ? Treniruotės Kaune, panašioje trasoje, padėjo lenktyniaujant Rygos kartodrome?

Yes sveikiname su prima vieta, tačiau šį kartą tik A važiavime. Tai buvo pirmas kartas šiame sezone, kai startavote žemesniame negu TOP važiavime ir nes dabar teko važiuoti abejuose palyginkite lenktynininkų ir konkurencijos lygį šiuose važiavimuose. Lenktynių pradžioje vėl atlikote žaibišką startą, ar nesudarė keblumų siauresnė trasą, kai gokartai važiavo vienas šalia kito ? Lenktynių pirmame rate, antrame posūkyje į jus trenkėsi Ycka, ir jūs atrodėte tuo labai nepatenkintas, pirmiausia pakomentuokite kas atsitiko tame susidūrime, tačiau po jo jus taip pat ne kartą teko matyti važiuojant agresyviai – pasitvirtino pasakymas, jei man tai ir aš jam ? Mediafon YEAR racing komandą jau antrą kartą šiame sezone taškais prisiveja kita komanda – padidėjusi konkurencija, ar suprastėjęs komandos pilotų važiavimas ?

bole, nagrinėjant protokolą, atrodo, kad lenkimus atlikinėjote iš karto paskui Yes, tačiau jo aplenkti jums nepavyko, nors porą kartų mėginote. Papasakokite daugiau apie šią kova, nors ir nepasibaigusią lenkimu. Yes i lenktynes atsivežė nemažą palaikymo grupę, jūsų neglumino didėjantis jų palaikymas, kai kiekviena kartą priartėdavote prie Yes ?

AF1, startavote fantastiškai, tačiau to negalima pasakyti apie galutinius lenktynių rezultatus. Starto metu, pakilote dviem pozicijom į priekį (visai kaip Yes), į pirmąją vietą, tačiau antrame rate iš pirmos pozicijos nukritote į paskutinią, pakomentuokite šį jūsų įdomų manevrą. Lenktynių pabaigoje buvote aplenkęs Elygą, tačiau priešpaskutiniame rate, vėl nukritote į paskutinią vietą, kas atsitiko ?

Axel, užėmėte tai pat pirmą vietą, tik šį kartą B važiavime. Lenktynių metu parodėte vieną iš geriausių laikų, kodėl tai prastai pasisekė kvalifikacija ? Šį kartą nepasitvirtino HaMLeT taisyklė, kad jei vienas iš komandos narių važiuoja gerai, tai ir kita gerai pasirodo, pakomentuokite savo pasirodymą, vis dėto treniravotės panašiose trasose ir iš jūsų nebe pagrindo buvo tikimasi aukštų rezultatų ?

Pumba, šį kartą visai jūsų nepainome, pasirodėte visiškai priešingoje formoje ? Pakomentuokite savo pasirodymą, ar komanda prieš lenktynes dar vartoja slaptus mišinukus, nors jie lenktynių rezultatams atsiliepia priešingai nei turėtų ? Teko girdėti (autobuse), kad viena iš prasto jūsų pasirodymo priežasčių buvo kombinezonas, su kuriuo lenktyniaujant jums nesiseka, kaip yra iš tikrųjų ?

KSC, savo važiavime pasirodėte iš ties daugiau negu įspūdingai, tačiau galutinėje įkaitoje esate 16 ? Kokios tokio prasto pasirodymo priežastys, esate taip pat iš Kauno, ar įgūdžiai įgyti Kauno trasoje, nepadėjo lenktynių metu (priešingai nei kitiems atstovams iš Kauno) ?

arėjas, prieš lenktynes pergyvenote, kad teks startuoti nežinomoje trasoje, tačiau sugebėjote užimti 17 vietą. Ar jautėsi, kad važiuojate trasa, kurios visiškai nepažystate ? Ar neglumino jūsų, po Gyvatės kvalifikacijos, padidėjusi atsakomybė komandai (priešininkų komandos abu pilotai kvalifikavosi) ?

Gyvatė, kokios tokio pasirodymo priežastys ? Antrą kartą iš eilės nepatenkate į lenktynes, argi nepadėjo treniruotės Vilniaus gatvėmis, o gal prie to prisidėjo gausus fanų palaikymas (pastebėjimas, į lenktynes nepatenkate kaip tik tada kai jūsų palaikyti atvažiuoja fanai iš Kauno, daugiau norite pabendrauti su fanais ?).

Primename, kad pagal GO-1 BT lenktynininkai privalo išsamiai atsakyti į klausimus per 3 paras nuo jų paskelbimo.

Laukiame Jūsų atsiliepimų ir kitų diskusijų dalyvių klausimų „from the floor“.

Taip pat primename, kad spaudos konferencijos metu draudžiamos bet kokios žinutės, nesusijusios su užduotais klausimais.

GO-1 press

2004 Kovo 02 d. 09:12

kazkodel ne itin aktyviai dalyvaujama spados konferencijoje, matyt dar ne visi atsigavo:)
Na kas del manes, tai visu pirma kvale vaziavau kitokiu stiliumi (beveik nestabdydamas) tad todel taip "nusivaziavau", t.y. per daug pasitikejau karto sukibimu su trasos danga, mazai stabdyti galejo tik sunkesni dalyviai, as deja priklausau lenvesniuju kategorijai. Na o vaziavime, jau antrame rate pagavau savo vaziavimo stiliu (panasus i Kauno) ir nugalet nebuvo labai sunku. P.S. Ech, kad tai buciau ivertines per kvala:)

2004 Kovo 02 d. 09:16

neaktyviai dalyvaujam del to kad vakar 2 kartus bandziau issiusti grandiozini pasisakyma bet abu kartus nepavyko:(
tai vat sedziu susiparines ir abejoju ar vel rasysiu grandiozini pasisakyma.

2004 Kovo 02 d. 09:27

Pumba > pradzioje pasisakyma parasyk worde ir nebus jokiu kliuciu su posto ydejimu. Sekmes ir butinai parasyk grazndiozini pasisakyma ;)

2004 Kovo 02 d. 10:38

bole, nagrinėjant protokolą, atrodo, kad lenkimus atlikinėjote iš karto paskui Yes, tačiau jo aplenkti jums nepavyko, nors porą kartų mėginote. Papasakokite daugiau apie šią kova, nors ir nepasibaigusią lenkimu. Yes i lenktynes atsivežė nemažą palaikymo grupę, jūsų neglumino didėjantis jų palaikymas, kai kiekviena kartą priartėdavote prie Yes ?


Kaip ir tikėjausi, Rygos GP buvo itin smagus, rezultatu taip pat esu daugmaž patenkintas ir jei ne kvalifikacijoje tekęs 6-asis kartas, manau, turėjau šansų sudalyvauti ir TOP važiavime. Na bet gavosi taip kaip gavosi ir bet kokiu atveju lenktynės buvo atkaklios ir įdomios. Turėdamas vieną geresnių kartų, nuo pat lenktynių pradžios pajutau, kad turiu pranašumą ir nors starto metu užstrigau už vieno iš varžovu, juos aplenkti nesukėlė didelių sunkumų. Juolab, kad atkaklioje kovoje įvyko keletas susidūrimų tarp priešais važiuojančių, kas padėjo greitai iškopti į antrą vietą. Bet kai priešais beliko Yes'as, tapo aišku, jog jo taip aplenkti nepavyks. Apsipratęs su kartu, laikiausi prisikabinęs Yes'ui iš galo, tačiau lenkimui patogių progų nebuvo. Maniškis kartas akivaizdžiai buvo greitesnis tiesiojoje, todėl galėjau priartėti prie Yes'o, tačiau jau nuo pirmo posūkio imdavau šiek tiek atsilikti (gal dėl karto sąvybių, gal dėl savo vairavimo stiliaus). Beliko tik kaboti iš galo ir laukti varžovo klaidos, tačiau klaidą padariau aš, o ne jis. Eilinį kartą lėkdamas tiesiąja prikibau prie Yes'o karto galo ir kaip visada myniau ant stabdžių prieš pat posūkį, kad neįsipaišyčiau į varžovą. Tačiau tąkart myniau matyt per stipriai, arba buvau per daug susukęs vairą į posūkio pusę, dėl ko karto galas pasimetė ir aplenkė priekį. Kol išsikapsčiau, Yes'as buvo pabėgęs per toli, todėl likusį laiką skiriau savo malonumui ir pabėgimui nuo iš galo prisivijusio varžovo :)

Kiekvieną kartą lėkdamas tiesiąja paskui Yes'ą ir artėdamas prie boksų girdėjau siautėjančius sirgalius ir nors nežinojau, ko jie nori ir ką palaiko, jausmas buvo fainas. Tad jei sirgaliai norėjo mane sugluminti, jiems tas nepavyko :)

2004 Kovo 02 d. 11:47

[b]GO-1 press:[/b]

Testarossa, sveikiname su fantastiška pirmąja vieta, pirmasis sezonas ir kaip komandos draugas iškovojote pirmąją pergale – rimtas atsakas į daugelio kritikų pareiškimus, kad esate greitas, bet mėgstate dažnai “sudegti”. Nors ir iškovojote pirmąją pergalę, tačiau iki pirmos vietos kapstėtės ilgiau negu komandos draugas Marius G, buvote 5 ratams užstrigęs už Toke. Po to Marius G, nors važiavote su silpnesniu gokartu, tačiau visų nuostabai sugebėjote jį aplenkti. Abu šie užstrigimai, už Mariaus G ir Toke – silpnesnis gokartas, ar naujoje trasoje sunku atlikti lenkimus, kokios buvo to priežastys ? Praeitą etapą startavote B važiavime, o šiame finišavote TOP važiavimo pirmoje vietoje. Kas įtakojo tokį staigų šuolį, tinkama trasa, daug treniruočių ?

[b]Testarossa:[/b]

Ačiū už sveikinimus, ir jums, ir visiems kas sveikino ir Rygoje, ir diskusijose. Šiame sezone pasiekti pergalę turėjau nebedaug vilčių, todėl ji man ypač brangi.

Kritikams galiu atsakyti, kad jie yra vienas iš tų veiksnių, kurie skatina tobulėti, nors dėl "sudegimo" ir nesutinku. Lyg ir nepamenu nei vienų varžybų, kuriuose būčiau "sudegęs" :) Kitas, reikalas - kvalifikacijos, jos man labai sunkios, nes per pusę rato niekaip nespėju apsiprasti su kartingu, tam man reikia bent 2-3 ratų. Tikiuosi, kad su laiku tai pasikeis į gerąją pusę, o treniruotės irgi nekenkia ;)

Sakote, buvau užstrigęs penkiems ratams? Man atrodė, kad tik kokiam vienam, ir kad Marių G vijausi kokius penkis (nors pasirodo, kad 16).

[b]GO-1 press:[/b]

Testarossa, sveikiname su fantastiška pirmąja vieta, pirmasis sezonas ir kaip komandos draugas iškovojote pirmąją pergale – rimtas atsakas į daugelio kritikų pareiškimus, kad esate greitas, bet mėgstate dažnai “sudegti”. Nors ir iškovojote pirmąją pergalę, tačiau iki pirmos vietos kapstėtės ilgiau negu komandos draugas Marius G, buvote 5 ratams užstrigęs už Toke. Po to Marius G, nors važiavote su silpnesniu gokartu, tačiau visų nuostabai sugebėjote jį aplenkti. Abu šie užstrigimai, už Mariaus G ir Toke – silpnesnis gokartas, ar naujoje trasoje sunku atlikti lenkimus, kokios buvo to priežastys ? Praeitą etapą startavote B važiavime, o šiame finišavote TOP važiavimo pirmoje vietoje. Kas įtakojo tokį staigų šuolį, tinkama trasa, daug treniruočių ?

[b]Testarossa:[/b]

Ačiū už sveikinimus, ir jums, ir visiems kas sveikino ir Rygoje, ir diskusijose. Šiame sezone pasiekti pergalę turėjau nebedaug vilčių, todėl ji man ypač brangi.

Kritikams galiu atsakyti, kad jie yra vienas iš tų veiksnių, kurie skatina tobulėti, nors dėl "sudegimo" ir nesutinku. Lyg ir nepamenu nei vienų varžybų, kuriuose būčiau "sudegęs" :) Kitas, reikalas - kvalifikacijos, jos man labai sunkios, nes per pusę rato niekaip nespėju apsiprasti su kartingu, tam man reikia bent 2-3 ratų. Tikiuosi, kad su laiku tai pasikeis į gerąją pusę, o treniruotės irgi nekenkia ;)

Sakote, buvau užstrigęs penkiems ratams? Man atrodė, kad tik kokiam vienam, ir kad Marių G vijausi kokius penkis (nors pasirodo, kad 16).

Kalbant apie lenkimus - turiu rimtų problemų. Aš apskritai esu labai atsargus ir tiesiog instinktyviai vengiu kontaktų, ir tą dar labiau sustiprino važinėjimas kėbuliniais automobiliais, o iki komplekso sugebėjo "pritempti" gerb. teisėjai, skyrę baudą už, tariamai, pavojingą važiavimą mano pačio pirmojo GP metu. Taigi, visus lenkimus turiu paruošti taip, kad aplenkčiau švariai, be to, nepalikti vietos priešininkui galiu tik prieš savo valią. Deja, priešininkams tai nė motais, štai ir šiame GP aplenkęs eilinį lenktyninką, važiuodavau ne gynybine, o idealia trajektorija, ir nors nepaisant to, kad įlįsti į vidų būdavo neįmanoma, nuo visų iš jų gavau į šoną (nuo kai kurių ir ne po kartą), o tai, žinoma, akseleruotis nepadeda (važiuojant kėbuliniais automobiliais po tokių kontaktų užsibaigtų lenktynės abiems). Štai tokios to kapstymosi priežastys, o mano kartingas, skirtingai nei jūs manote, buvo pats geriausias, tik tuo ir galiu paaiškinti Mariaus G aplenkimą, nes dar dieną prieš tai, jis važiavo maždaug 0.3s per ratą greičiau.

Dėl šuolio, tai taip, iš šalies žiūrint, atrodo, kad įvyko kažkoks šuolis, nors iš tikrųjų nieko panašaus. Šį kartą mes su Mariumi G. turėjome didelį pranašumą, nes vieninteliai pasitreniravome iš vakaro, todėl buvo daug lengviau kvalifikacijoje, nors tiesą, sakant, tikėjomės, kad laikai joje bus mažesni nei 23s. Ir ateinančiuose etapuose, jei tik pavyks gerai kvalifikuotis, manau gėdos TOP važiavimui nepadarysiu.

Dar kartą dėkoju visiems, ypatingai palaikymo komandai, taip pat labai patiko prizai, bus dar viena priežastis stengtis. Iki!

2004 Kovo 02 d. 11:48

Sorry, pirmą kartą nepavyko nusiųsti žinutės, antrą kartą gavosi dvigubai...

2004 Kovo 02 d. 12:33

Axel, uzemete tai pat pirma vieta, tik si karta B vaziavime. Lenktyniu metu parodete viena is geriausiu laiku, kodel tai prastai pasiseke kvalifikacija ? Si karta nepasitvirtino HaMLeT taisykle, kad jei vienas is komandos nariu vaziuoja gerai, tai ir kita gerai pasirodo, pakomentuokite savo pasirodyma, vis deto treniravotes panasiose trasose ir is jusu nebe pagrindo buvo tikimasi aukstu rezultatu ?

Sveiki,nu ka cia pasakysi..kvalifikacijoje man atiteko Nr.7 kartingas.. viskas tuo pasakyta,parodziau su juo gerewsia laika kvalifilacijoje ish tu kurie su juo vaziavo,bet tai menka paguoda.. Lenktynese pasirinkau kartinga nr.9 jis tiko mano vaziavimo stiliui,vos ishvaziaves su juo i apshilimo rata apsidziaugiau geru jo balansu,man svarbiausia kad kartingas butu ne toks greitas bet stabilus,tada galiu vaziuoti ant ribos.Lenktyniu starta ash pramegojau,bet kaip pasirode veliau tai padariau ne ash vienas,veliau kokius 3-4 ratus vaziavau ramiai analizuodamas realiausias ir geriausias lenkimo vietas,kashkur pries lenktyniu viduri aplenkiau visus varzovus ir tik bandziau arti neprileist Aurielkos,kuris tikrai vaziavo gerai.Lenktynemis esu patenkintas,nes aplenkiau tokius gerus pilotus kaip Pumba ir Aurielka.Esu tikras kad jeigu kvalifikacijoje ash vaiziuociau ne su 7 kartingu patekciau i top vaziavima.
Treniravausi panashiose trasuose, bet tai buvo labai senai,mazdaug priesh 2 metus.
Visada labai stengiuosi parodyt gera laika,nenuvilt komandos,bet to neuztenka yra toks dalykas kaip sekme,kuri go-1 etapuose mane aplanko laabai retai..
Sekmes ir iki ;)

2004 Kovo 02 d. 12:40

Gyvatė, kokios tokio pasirodymo priežastys ? Antrą kartą iš eilės nepatenkate į lenktynes, argi nepadėjo treniruotės Vilniaus gatvėmis, o gal prie to prisidėjo gausus fanų palaikymas (pastebėjimas, į lenktynes nepatenkate kaip tik tada kai jūsų palaikyti atvažiuoja fanai iš Kauno, daugiau norite pabendrauti su fanais ?).
***********************************************
Sveiki,

Nepatekimo į lenktynes priežastys labai paprastos - tai nepalankios trasos sąlygos. Praėjusį etapą tai buvo ledas, kurio aš nekenčiu. Mėgstu, kai kartingas slysta, bet ne tada, kai jis čiužinėja nekontroliuojamai... O Rygoje nepilno rato apsipratimui su trasa tikrai neužteko. Tuo labiau, kad vos pasiekiau stabdžio ir gazo pedalus...
Taigi, mano prasti pasirodymai su fanais visiškai nesusiję.

2004 Kovo 02 d. 13:59

[i]Yes sveikiname su prima vieta, tačiau šį kartą tik A važiavime. Tai buvo pirmas kartas šiame sezone, kai startavote žemesniame negu TOP važiavime ir nes dabar teko važiuoti abejuose palyginkite lenktynininkų ir konkurencijos lygį šiuose važiavimuose. Lenktynių pradžioje vėl atlikote žaibišką startą, ar nesudarė keblumų siauresnė trasą, kai gokartai važiavo vienas šalia kito? Lenktynių pirmame rate, antrame posūkyje į jus trenkėsi Ycka, ir jūs atrodėte tuo labai nepatenkintas, pirmiausia pakomentuokite kas atsitiko tame susidūrime, tačiau po jo jus taip pat ne kartą teko matyti važiuojant agresyviai – pasitvirtino pasakymas, jei man tai ir aš jam ? Mediafon YEAR racing komandą jau antrą kartą šiame sezone taškais prisiveja kita komanda – padidėjusi konkurencija, ar suprastėjęs komandos pilotų važiavimas?[/i]

Sveiki ir aciu uz klausimus. Ot, zurnalistai, net ir dabar ramybeje manes nepalieka :)
Pirmiausia sveikinu etapo nugaletoja ir isties esu dekingas, kad viso TOP vaziavimo metu buvo galima grozetis trasoje vykusiomis kovomis :goodjob:
Na, o Jusu sveikinimu su "pirma vieta" leiskite nepriimti - man cia joks pasiekimas ;) Tiesa, pries etapa iskeltus komandai tikslus ivykdeme su kaupu: islaikeme pirmasias asmenine bei komandine vietas, uz ka esu labai dekingas super gerai pasirodziusiam Elygai (manau niekas nesigincys, kad jo rezultatas buvo isties daug geresnis, nei buvo galima tiketis is sio sezono debiutanto, dar ne karto nedalyvavusiame etape ant sausos trasos, plius, vaziavusiam "kartu-raketa" Nr.7:)). Kalbant apie vaziavima, tai, isskyrus Bole, su kitais trasoje susitikau pirma karta (bent jau si sezona). Startas, kaip ir pastebejote, pavyko puikiai, siaip netgi pasirode, kad du-trys priesininkai ji netgi kiek pramiegojo :) Trasos plotis didesniu sunkumu nesukele - jei trasoje telpa daugiau, nei vienas kartas, lenkti visada imanoma ;) Antrame posukyje man buvo likusi vidine trasos dalis, tad teko pristabdyti kiek labiau, nei priesininkai, matyt todel Ycka i mane ir atsitrenke. Sakote, atrodziau tuo labai nepatenkintas? Gali buti :) Taciau nepasakyciau, kad po to vaziavau labai jau agresyviai, netgi atvirksciai - viename is paskutiniu ratu, pamates pries pirma posuki apsisukusi AF1, stabdziau netgi savo karta uzskersuodamas, kad tik jo neuzkabinciau (uzskersavau netgi per daug ir vos neapsisukau, bet neduokdie stuktelti i ji - juk VVK - paskui vel prasidetu visokie Q, DQ ar SDQ...:D).
O del paskutinio klausimo, tai truputi Jus pataisysiu, jei neuzpyksite - "Mediafon YAER racing" priesininkai taskais prisiveja pirma karta siame sezone, o pries tai buvo ne prisivije, o aplenke ;) O kodel taip nutiko?.. Na, padidejo konkurencija, suprastejo komandos pilotu vaziavimas... :)

Gal dar noretumete ko nors paklausti? Tik greitai, kol man dar liezuvis laisvai kadaruoja ir yra nuotaika paplepeti.

2004 Kovo 02 d. 16:08

nuolatiniam Go-1 press konferenciju skaitytojui (cia reik suprast man:D) irgi uzejo noras paklausinet biski...
Testarossa>>pries etapa Rygoje zadejote naudotis spec. apsaugomis su kuriomis turijote ,,atrodyti super".zinant jusu nebloga pasirodyma,man kilo du klausimai : naudojote tas apsaugas GP metu?;) gal but jos prisidejo prie jusu pergales?:D

2004 Kovo 02 d. 16:14

Toke, sveikiname su trečiąja vieta. Kaunas turėjo bent vieną atstovą ant podiumo, nors TOP važiavime startavo du. Prieš lenktynes skundėtės bloga savijauta, sklido kalbos, kad VVK buvo uzdraudes Jums dalyvauti lenktynese [???] tačiau vis vien pasirodėte įspūdingai, kokios to priežastys (nevartotas Vabalų slaptasis mišinukas)? Kodėl nepavyko panaudoti komandinės taktikos lenktynių metu, TOP važiavime startavo abu jūsų komandos pilotai. Marių G praleidote iš karto, o Testarossa privertėte pavargti penkis ratus, kol jus aplenkė – Mariaus G atliktas lenkimas buvo sąmyšio starte pasekmė ar tuo metu jis tiesiog buvo greitesnis už Testarossa ? Treniruotės Kaune, panašioje trasoje, padėjo lenktyniaujant Rygos kartodrome?

Sveikinimai nugaletojuj!. Su Andreika buvom apsitare pabandyti naudoti komandine taktika, taciau kadangi kartas nr.6 vos pajuda ish vietos, tai ash jau ishkart po starto atsiduriau paskutinej vietoj. Veliau per kelis posukius kol kiti neiisivaziavo i ritma, pavyko atkovoti kelias pozicijas. Deja tiek gintis nuo Mariaus tiek nuo Testarosos, nelabai buvo imanoma, del treniruociu stygiaus, tiek del kartu skirtumo, ir dar del kvailos klaidos kuria padariau gal 5 ratus ish eiles, paskutiniam posuky priesh tiesiaja vis uzsikabindamas uz padangos esancios vidineje posukio dalyje, del to prarasdamas daug greicio. Vaziavimo stilius shio trasoj primena vaziavima Kauno kartdrome vasaros metu, manau tas turejo itakos Vredestein komandos pasirodymuj, kuris pakolkas yra geriausias per jos gyvavimo istorija.
Kas del VVK draudimo, tai Ponas VVK sumaishe ligos pozymius mano veide ir pavadino tai girtumu:) Ash pretenziju nereishkiu, bet teko pora val priesh GP gerokai pasigydyti ta negalia:)

Aciu teammeituj Andreikai, uz puiku vaziavima ir kova su Hamletu:).
Sekmes visiem!

2004 Kovo 02 d. 16:28

Sveiki :)


prieš lenktynes pergyvenote, kad teks startuoti nežinomoje trasoje, tačiau sugebėjote užimti 17 vietą.
**************************
Iš tiesų didžiausia nerimą kelė tai, jog beveik neturėjau važiavimo patirties tokio tipo trasoje. Vasarą buvau 5 minutes pralėkęs prie Hyper-Rimi, tai viskas už ko galėjau kabintis, bet vis šis tas ;) Kai galiausiai užėjes į kartodroma Rygoje pamačiau kaip jie ten laksto tais siaurais posūkiais, ir vos ne rally stiliumi iveikinėja lėtuosius 180 laipsnių posūkius, pamaniau šakės… Tačiau kai pats atsisėdi prie kartingo vairo, viskas atrodo ne taip jau baisu kaip žiurint iš šalies.


Ar jautėsi, kad važiuojate trasa, kurios visiškai nepažystate ?
**************************
Butu keista jei nejausčiau, kad važiuoju nepažystama trasa, bet šiaip, buvau nustebintas, geru karto elgesiu, stabilumu ir sukibimu. Tiek posūkiuose, tiek stabdant, kartas nerodė jokio noro užmesti galo, todėl važiuoti buvo labai malonu. Šiaip labai patiko važiuoti tokia trasa. Čia reikalinga visiškai kitokia važiavimo technika, todėl pajunti tokius dalykus, kurių niekada nepajusi važiuodamas Plytinėje. Dabar norisi vaziuoti vėl ir vėl, reikės gal nulėkt kada nors į Kauną. :)


Ar neglumino jūsų, po Gyvatės kvalifikacijos, padidėjusi atsakomybė komandai (priešininkų komandos abu pilotai kvalifikavosi) ?
**************************
Buvo gaila, kad Gyvatei napavyko kvalifikuotis, tačiau bet kuriuo atveju turėjau ir norėjau pasirodyti kuo geriau, tai papildomos atsakomybės nejaučiau. Be to iš komandos pusės nebuvo, kažkokio tai spaudimo, kad turiu būtinai atvežti tiek ar tiek tašku, tiesiog žinojau, kad turiu padaryti viską ką galiu. Manau tą ir pavyko pasiekti.

Lenktynės ėjosi puikiai, nors strartavau paskutinis, gana greitai atsidūriau pirmoje vietoje. Tačiau visada jaučiau, kad iš paskos važiuoja labai greitas lenktynininkas, kaip paaiškėjo vėliau, tai buvo KSC. Stengiausi apsiginti ir kurį laiką, tai pavyko. Po keliu ratu jis mane visgi aplenkė. Manau, pritrūko būtent patirties. Tik vėliau supratau, kad neteisingai iveikdavau, paskutinį lėta posukį, ko pasekoje, prarasdavau nemazai laiko, greitoje trasos dalyje.

Tai tiek. Naudodamasis proga dar kartą noriu padėkoti Gyvatei, už suteikta galimybę sudalyvauti lenktynėse. Linkiu kuo didziausios sekmės Maya komandai!

2004 Kovo 02 d. 16:48

vsk > žinoma, kad naudojausi, nejaugi nepastebėjot? Atrodžiau tikrai juokingai, ypač nuo 12:00 iki 17:00, kai su "figūros tobulinimo" ekipiruote, teko apžiūrinėti Rygą. Rezultatams tikriausiai įtakos didelės neturėjo, bet užtat kaip gera buvo po to - nei vienos rimtesnės mėlynės. Beje, "sėdynės" apimtis matosi http://fire.prohosting.com/f1siaul/images/ryga/FIL32.jpg . Porolono buvo prisiūta negailint ;)

2004 Kovo 02 d. 17:34

Marius G, sveikiname su iškovota antrąja vieta, nors vos nepavyko du kartus iš eilės užimti pirmosios vietos, tačiau iškovojote prizinę. Jūsų komandai tai pirmasis sezonas ir jo pabaigoje taškais susilyginote su pastovia lydere ir favorite laikoma Mediafon YEAR racing komanda. Kaip jaučiatės, tai atsitiktinumas ar to ir buvo siekiama ? Lenktynėse važiavote su galingiausiu gokartu, tačiau jūsų komandos draugas Testarossa vis tiek sugebėjo jus aplenkti, padarėte klaidelę, kuria jis pasinaudojo ar ? GO-1 užkulisiuose sklido kalbos, kad jūsų komanda prieš šį etapą Rygos kartodrome buvo surengusi bandymus, jei nepaslaptins kuris iš komandos narių daugiau treniravosi ? AM Racing komanda pirmą kartą GO-1 istorijoje atliko dublį, užimdama aukščiausias podiumo vietas, kas sąlygojo tokį įspūdingą komandos pasirodymą ?

Sveiki,
Sveikinu kolega Testarossa su puikia pergale! Jau seniai mes siekeme abu vazhiuoti TOP vazhiavime, ir shi karta mums tai pavyko. Jei toliau nenuleisime ranku, manau kad turim realiu shansu nugalet komandineje iskaitoje.
Pachios lenktynes didesniu siurprizu nepateike. Mes planavome vazhiuoti TOP'e ir kvalifikacijos daug mazh atitiko lukeschius. Tiesa buvo labai neparanku startuoti kvalifikacijoje antram, su shaltomis padangomis, todel matyt ir neilindau i 23sec. Sustartavau neblogai ir uzh poros posukiu buvau antras. Paskui aplenkti Toke irgi nesudare didesniu problemu. Labai nustebau, kai Testarossa pradejo taip stipriai arteti. Klaidu lyg ir nedariau, bet jis vis tiek buvo greitesnis. Kelis ratus blokavau ji posukiuose, bet po poros lengvu kontaktu nusprendzhiau vazhiuot kiek ramiau. Viename ish ratu per plachiai ishvazhiavau i tiesiaja ir Testarossa tuo pasinaudojo. Buvo puikios varzhybos ir ash labai dzhiaugiuosi razultatais.
Dubli, manau, pavyko pasiekti ishankstiniu treniruochiu deka. Atvazhiavome i Ryga penktadienio vakare ir abu pravazhiavome po 20 minuchiu. Po to ish kartingo ishlipti jau beveik reikejo pagalbos, nes kruvis rankoms ir nugarai shioje trasoje ish ties didelis.

Dekui musu specialiems gerbejams(oms), labai prisidejusiems prie tokio pergalingo rezultato.

Sekmes visiems!

2004 Kovo 02 d. 18:07

Testarossa>>gal kiti ir pastebejo,bet as neturejau galimybes nei pastebeti,nei stebeti...;)

2004 Kovo 03 d. 14:04

Pumba, šį kartą visai jūsų nepainome, pasirodėte visiškai priešingoje formoje ? Pakomentuokite savo pasirodymą, ar komanda prieš lenktynes dar vartoja slaptus mišinukus, nors jie lenktynių rezultatams atsiliepia priešingai nei turėtų ? Teko girdėti (autobuse), kad viena iš prasto jūsų pasirodymo priežasčių buvo kombinezonas, su kuriuo lenktyniaujant jums nesiseka, kaip yra iš tikrųjų ?

Visu pirma noreciau padekoti visiems vaziavusiems i Ryga. Antra padekoti uz pakvietima i konferencija.
Aisku siek tiek pikta kad buvo kvalifikuojamasi su skirtingais kartingais.Ir rezultatams tikrai daug itakos turejo sekme, kuris kartas teks per kvalifikacija.Na aisku viska suversti kartingui negalima, bet... Is tikro dar dasidejo ir tas kad su prastu kartu teko vaziuoti pirmam, tai leme dar prastesnius laikus (del padangu isilimo).Be to dar ir lenktynese teko tas pats gerulis kartas, kuris jau pries pirmaji tiesiosios posukeli nebeakseleruodavo. Na vien zodziu kas vaziavo su (6) ir (7) kartingais supranta apie ka as kalbu. Tikekimes kita etapa sekme labiau nusisypsos.
Del misinuku tai reikia labai tiksliai pasirinkti vartojimo laika, nes del netinkamo vartojimo laiko AF1 pagrasino isvis neleisti dalyvauti etape:).
Nesakau kad del visu nesekmiu kaltas kombinezonas. Taciau jau taip sutampa, kad kai tik ji deviu vis nesiseka gerai pravaziuoti.
Dar kart aciu uz klausimus.
IKI susimatymo kitame etape:)

2004 Kovo 03 d. 14:40

QFTF to Pumba:

Gal galite kiek placiau papasakoti apie ta nelemtaji kombinezona; kur gi cia suo pakastas - ar tiesiog prietarai, ar jis kazkur jums spaudzia (ar verzia), jog net negalite deramai susikaupti lenktynese? ;)

2004 Kovo 03 d. 16:07

Na is tikro manau kaltas ir tas ir tas.Kad spaudzia tai tikrai, na o del prietaru tai as negaliu tvirtinti. Atrodo gi nera taip kad labai labai spaustu, bet gerai pasirodyti su kombinezonu niekaip nepavyksta.Vis spaudziu komandos vadovybe, del nauju kombinezonu isigyjimo, taciau nieko konkretaus man jie pazadeti kol kas negali.Ka gi teks dar kuri laika pakenteti ir reiks taikyti proga nedeveti kombinezonu etapo metu;)

2004 Kovo 04 d. 09:34

Sveiki, pagaliau atskubejau i spaudos konferencija.. uff :)
-
AF1, startavote fantastiškai, tačiau to negalima pasakyti apie galutinius lenktynių rezultatus. Starto metu, pakilote dviem pozicijom į priekį (visai kaip Yes), į pirmąją vietą, tačiau antrame rate iš pirmos pozicijos nukritote į paskutinią, pakomentuokite šį jūsų įdomų manevrą. Lenktynių pabaigoje buvote aplenkęs Elygą, tačiau priešpaskutiniame rate, vėl nukritote į paskutinią vietą, kas atsitiko ?
-
Na, visu pirma noreciau pasakyti, kad nors kelione ir aptemde muitines darbas, mano ispudziai is HORN Grand Prix GP yra tik teigiami!
Kas del starto - startavau is treciosios pozicijos A vaziavime. Pries starta, sededamas gokarte, maniau, kad pries pirma posuki rizikuosiu ir bandysiu 'ilisti' tarp Yckos (2 starto vieta) ir Elygos (1 st.v.), buciau atsidures Elygos kaireje ir antrame posukyje pranasumas butu mano. Bet po starto pastebejau, kad Ycka pajudejo labai arti trasos vidurio, o Elyga, beveik tuo pat metu, link pirmojo posukio judejo perdaug atsitraukes i isore. Cia as ir pasinaudojau jo 'run wide' :D
Pirmaji rata baigiau pirmoje vietoje, bet antrame rate pernelyg greitai ilekiau i hairpina (180 lpsn. posuky, trasos viduryje), tad mane iskart aplenke Yes ir bole. Galejau iskart spausti 'tapke', bet praleidau visus varzovus, siekiant nesutrukdyti jiems, nes galejo ivykti kontaktas.
Veliesne lenktyniu dalis man dar labiau patiko, nes smarkiai vijausi Elyga ir Ycka, o paskutiniuose ratuose labai gerai isejes i tiesiaja, jos pabaigoje aplenkiau Elyga...
Deja, priespaskutiniame rate vel apsisukau :(
Tiesiog stabdydamas pries pirma posuky pernelyg issukau vaira i posuki ir gokarto galas paslydo... Bandziau kontruoti vairu, kaip kad kiekviename rate iki tol, bet si karta nepavyko :)


Na, bet kokiu atveju, kova su Elyga man itin patiko!

2004 Kovo 04 d. 11:13

QFTF, AF1: senokai buvote uzemes tokia auksta pozicija kvalifikacijoje. Kas itakojo toki puiku rezultata?

2004 Kovo 04 d. 17:15

asrejas> na, nieko ypatingo... gal tiesiog man pasiseke labiau, nei kitiems ir sau budingu klaidu nepadariau nei vienos (palikau lenktynems ;) )
Siaip mano problema yra - pernelyg daug 'spaudziu'.. Kartais tai pasibaigia 'spinu' :)

TOP naujienos