BAR technikos direktorius Geoffas Willisas savo liudijime teismui pareiškė, jog savo sukurto kuro bako nepateikė įvertinti todėl, kad nematė jame nieko neįprasto.
Tačiau apeliaciniame teisme tai tapo BAR silpnąja vieta, nes ekipa per pastaruosius 18 mėnesių itin dažnai pateikdavo savo mažiau svarbesnes bolido dalis patikrinimui.
„Daug kartų praeityje, kai taisyklės nebūdavo aiškios, aš kreipdavausi į FIA „Formulės-1“ technikos departamentą. Šiuo atveju tikiu, kad kuro sistemos taisyklės yra visiškai aiškios, o mūsų sistema pilnai jas atitinka. Pavadinčiau tai natūralia „Formulės-1“ dizaino technologija, savyje neturinčia jokių dalių keliančių nuostabą bet kokiam žmogui su dabartinės „Formulės-1“ patirtimi.
Kuro bako dizainas nekelia jokių klausimų, panašūs modeliai yra naudojami ir kitų komandų. Todėl nemačiau jokios būtinybės gauti atskirą FIA patvirtinimą“, - teigė Williso liudijimas.
Direktoriaus nuomonei pritaria ir kompanija ATL, tiekianti kuro bakus „Formulės-1“ ekipoms: „Visų dabartinių F-1 komandų bakai yra skirtingi. Jie skiriasi ir metų bėgyje. ATL nerado nieko neįprasto BAR ekipos bake“.