Iš karto po Saudo Arabijos GP finišo „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko vokiečių „Sky“ kanalo eteryje pareiškė, kad incidento 38 rate metu, kai Lewisas Hamiltonas įsirėžė į sulėtėjusį Maxą Verstappeną, olandas visai nestabdė, o septyniskart pasaulio čempionas pats „neįvertino situacijos ir įvažiavo į Maxo bolidą“.
Praėjus kelioms valandoms teisėjai nubaudė Verstappeną, savo sprendime pažymėdami, kad Maxas vis dėl to stabdė ir pagal telemetrijos duomenis, stabdymo metu buvo pasiekta 2,4 G perkrova.
Naujausiame interviu „F1 Insider“ H. Marko atsiprašė, teigdamas, jog jį pasiekė neteisinga informacija: „Televizijos pokalbio metu aš pranešiau informaciją, kurią anksčiau gavau iš inžinierių. Jie aiškiai buvo neteisūs ir aš atsiprašau.
Tikiuosi, kad liūdna istorija, parašyta Saudo Arabijoje, liks praeityje. Bet kokiu atveju, mes žvelgiame tik į priekį. Mes norime laimėti lenktynes Abu Dabyje ir iškovoti titulą. Mes tam padarysime viską, kas įmanoma, bet neveiksime nesąžiningai.
Saudo Arabijoje mes turėjome gerą tempą, kad neatsiliktumėm nuo Hamiltono. Trasa Abu Dabyje mums turėtų geriau tikti“.
Komanda: | Red Bull Racing | 2024 sezono taškai: | 5 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | RB18 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |