H. Marko: „Honda“ persigalvojo išeiti (4)

H. Marko: „Honda“ persigalvojo išeiti
logo Sausio 28 d. 15:38, Red Bull Content Pool

Šiais metais „Red Bull“ ir toliau naudos „Honda“ jėgaines, nors Japonijos automobilių kompanija oficialiai uždarė savo programą „Formulėje-1“. Dalis specialistų perėjo dirbti į „Red Bull Powertrains“ padalinį, tačiau, kaip sako „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko, bendradarbiavimas su japonais bus dar glaudesnis nei buvo tikimasi anksčiau, o „Honda“ logotipas ir toliau liks ant jų bolidų.

Helmutas Marko: „Iki 2025 metų mums neteks keisti variklių ir visos jų sudedamosios dalys bus tiekiamos iš Japonijos. Tokiu būdu, „Honda“ išsaugos savo intelektinę nuosavybę. O pagal naujojo reglamento nuo 2026 metų nuostatas, mes būsime nauji motorų tiekėjai.

Darbas su „Red Bull Powertrains“ projektu vyksta sėkmingai ir vasaros pradžioje padalinys pradės funkcionuoti.

„Honda“ persigalvojo išeiti: jie suprato, kad gali panaudoti žinias apie „Formulės-1“ elektros variklius dirbdami kuriant serijinius automobilius. Mums tai yra gerai, kadangi mums beliks tik jėgaines sukalibruoti ir suderinti“.

Šiais metais naujas reglamentas gali duoti bet kuriai komandai pasiekti sėkmės, tačiau „Red Bull“ konsultantas abejoja, ar kuri nors kita komanda galės įsikišti į dvikovas tarp „Mercedes“ ir „Red Bull“.

„Niekas neturi tokių aukštų standartų, simuliatorių, kompiuterių ir kitų resursų kaip „Mercedes“ bei „Red Bull“, todėl aš netikiu, kad pasikartos „Brawn GP“ istorija, - pridūrė H. Marko. - Gali būti, kad „Ferrari“ galės pakovoti dėl kelių pergalių. Visi žino, kiek pastangų jie įdėjo dirbdami su varikliu.

Aš galiu kol kas spręsti tik apie mūsų pažangą, o tai suteikia optimizmo. Tikiuosi, kad skirtumai sumažės ir nebus taip, kad Maxas ir Lewisas, atakuodami pilna jėga, visą peletoną aplenkia ratu“.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2022 sezono taškai: 151
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau

Komentarai (4)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Paulius Janušas
IP: da5a304 | 01/29 14:29 Atsakyti
Baikit svaigti apie kazkokius f-1 aukstus moralinius ar kitokius standartus.ten ju niekad nebuvo ir nebus.ir toliau visi kas priartes prie podiumo bus pasiryze sielas velniui parduot del titulo..arba susitaikom, kad purvas poitika ir uzkulisiniai zaidimai yra F-1 dalis, arba nebeziurim, nekomentuojam ir imam dometis kartingais ar kita zemesnes lygos sporto saka..o kur vaiksto tokie pinigai kai F-1, niekada nebus gryno sporto.as ziuriu, man patinka ir nesitikiu is nei vienos komandos visiskai svaraus zaidimo.
kart
IP: ff4c1cb | 01/28 19:15 Atsakyti
Misiulise
01/28 16:59

Na redbull visus metus stiprus buvo, tik be variklio. Varikliams finally issilyginus mateme ir kova.

Berods 2020 sezoną Bulliai pradėjo turėdami didelių problemų su padangomis. Sekantį sezoną, po reglamento pakeitimų viskas apsivertė aukštyn kojom ir tada jau Mersai pradėjo sezoną turėdami panašių problemų. Taip, kad tie politiniai žaidimai lemia gana didelę dalį komandos sėkmės. Aišku, komandos apie tai nekalba ir leidžia galvoti, tik apie tai, kaip jie stipriai dirba gamyklose, atsakinėja trasose ir panašiai.
Misiulise
IP: 574b36e | 01/28 16:59 Atsakyti
kart
01/28 16:31

Buliai ilgus metus buvę niekur, staiga patapo komanda, turinti aukštus standartus, kurių neturi jokia kita komanda, išskyrus Mersus? Patys dėl tų kelių pergalių ilgą laiką ir tekovojo, bet aišku, bent jau gali suversti bėdas ant Renault.

Dėl Hondos, dar pasirodžius pirmiesiems gandams apie jų pasitraukimą rašiau, jog viskas čia kažkaip šūdeliu kvepia, nes būtent didžiąją dalimi dėl jų sprendimo, bei RBR spaudimo ir buvo įšaldyti varikliai. Ar nebus taip, jog dabar "tik lipdukas", o artėjant naujam reglamentui Honda persigalvos ir praneš apie tolimesnį dalyvavimą sporte :) Na, pažiūrėsim pradžiai, kas daugiausiai iš to įšaldymo išloš :)

Na redbull visus metus stiprus buvo, tik be variklio. Varikliams finally issilyginus mateme ir kova.
kart
IP: ff4c1cb | 01/28 16:31 Atsakyti
Buliai ilgus metus buvę niekur, staiga patapo komanda, turinti aukštus standartus, kurių neturi jokia kita komanda, išskyrus Mersus? Patys dėl tų kelių pergalių ilgą laiką ir tekovojo, bet aišku, bent jau gali suversti bėdas ant Renault.

Dėl Hondos, dar pasirodžius pirmiesiems gandams apie jų pasitraukimą rašiau, jog viskas čia kažkaip šūdeliu kvepia, nes būtent didžiąją dalimi dėl jų sprendimo, bei RBR spaudimo ir buvo įšaldyti varikliai. Ar nebus taip, jog dabar "tik lipdukas", o artėjant naujam reglamentui Honda persigalvos ir praneš apie tolimesnį dalyvavimą sporte :) Na, pažiūrėsim pradžiai, kas daugiausiai iš to įšaldymo išloš :)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas