Hm idomiai lenktynes...

2003 Birželio 02 d. 18:48

benis>>lol :D

MP4-13>>nespresk apie kitus is saves, dar niekada man lenktynes nebuvo idomios vien tik todel, kad laimejo Sumis. Aisku visada jas maloniau stebet kai laimi tavo megstamas pilotas, cia kitaip ir but negali, tai naturalu. Netgi siais metais, visos lenktyners, kurias laimejo Sumis nubalnko pries pirmas tris, kurias kaip zinia Sumis nelaimejo. O kas del siu lenktyniu, tai as dar nemaciau Monake idomiu, nors ten laimehjes yra ir sumis. Taip kad kartais susilaikyk su savo komentarais pries Sumacheristus, nors matau kaip tau jie nepatinka, o tai jau negrazu ir netolerantiska lieti pykti ant fanu

2003 Birželio 02 d. 18:53

Pritariu Typhoon. Man Monake lenktynes tikrai nepatiko, bet visai ne del to, kad MS nelaimejo :p
Net jei butu jis laimejas, kazin r butu buve ydomu pacios lenktynes (aisq, butu tik dziugu, kad laimejo Sumis, bet pacios lenktynes liktu blankios ir nuobodzios).

2003 Birželio 03 d. 14:57

Minzz> Minėjai, kad apetitas kyla bevalgant. tai ką tu valgydamas irgi saiko nejauti ir visada persivalgai?

Typhoon> Nieko aš ir nelieju, tiesiog kartais skersai nušviečiu kai kuriuos dalykus. O tai išprovokuoja patys šumacheristai pvz. naiviai rėkaudami "kokios neįdomios lenktynės" apie vieną iš įdomiausių kada nors buvusių Monako GP...
P.S. turėk dar bent vieną mėgstamą pilotą - aukštesne tikimybe daugiau lenktynių bus įdomios :) Ir nespresk apie kitus pagal save...

Benis> šokinėti ant bet ko galima, tiek ant laiptų, tiek ant podiumo, tiek ant kitų galvų... Tik vieni šokinėja, o kiti - ne. Pagarba tiems, kurie be reikalo nešokinėja! :)

--------------------------------------------------

Šiaip gražių dalykų retai būna per daug, taip kad pats laikas išmokti jais dalintis...

Už _*LENKTYNES*_!

:beer:

2003 Birželio 03 d. 15:25

MP4-13 >>>> Tikras valgimas ce ne prie ko :nono:

2003 Birželio 03 d. 15:53

mp4-13>> jei nepatinka kaip kas nors dziaugiasi pergale tai cia jau tavo bedos;)

2003 Birželio 06 d. 21:51

mp4-13>> gerai tu čia pašnekėjai.. :goodjob:

2003 Birželio 08 d. 13:12

MP1-4-13>ziuriu paskutiniu metu tu ziauriai nemegsti ir neisiklausai ka tau sako kiti, tu savo nuomones isikandes kaip koks zinduklis. Jei nesupranti, tai dar karta perskaityk Shumacheristu komentarus, bent jau keli sako kad lenktynes buvo neidomios ne todel kad jose nelaimejo MS bet aplamai del viso vaizdo. O jei ir but LAIMEJES MS tai vistiek lenktynes kaip pacios savaime butu buvusios NEIDOMIOS.
Aii...kartais nesuprantu as tu zmogelenu...:(

2003 Birželio 08 d. 17:59

Andrejus >>>> Agree :goodjob:

2003 Birželio 08 d. 18:15

Andre1-ju-s> Žiūriu kad būsi vienas iš tų kurie komentuoja nepagalvoję, ką norėta pasakyti...
Ilgalaikiai tyrimai rodo, kad daugybė šumacheristų po nesėkmingų lenktynių M.Š ima aiškinti, kad lenktynės buvo neįdomios... Taip kad mano komentaras ne ant nieko laikosi ;)

BTW, tau buvo neįdomus šis Monako GP bet kokiu atveju? Leisk tada paklausti, ką geresnio nori pamatyti trasoje, kurioje neįmanoma lenkti???

Jei nori kraujo, žiaurumų, lūžtančių, dūžtančių mašinų, tai gal geriau kokį pigų trečiarūšį amerikonų filmuką pažiūrėk apie geriečius ir blogiečius - ten viskas bus.

Minzz> žiūriu paskutiniu metu be "pritariu", "nepritariu" ir "Ferrari laimės" daugiau nieko nebeparašai... :(

vexe> bėdos čia nie prie ko. Man tiesiog neina suprasti, ko reikia šokinėt, kai GP laimi vos ne kas antrą savaitę...

Kimi_Fan> Thanks. Bent vienas supranta - irgi neblogai ;)

2003 Birželio 09 d. 09:02

Ne as suprantu, ka tu nori pasakyti, bet nereikia taip varyti ant kitokios nuomones zmogeliuku remadamasis vien statistika, reikia ziureti i konkrecia situacija. Peace.

2003 Birželio 09 d. 10:41

MP4-13 >>>> Nesvaik :nono:

Pritariu del to, kad pasake tiesa. O tiesa ta, kad net jei butu laimejas mano megstamas pilotas (Sumis), man lenktynes visvien nebutu buvusios ydomios.
O ydomios jos Monake tikrai gali by=ut. Pvz kai 2000 Bernoldis laike uz saves Coultharda, 1998 Sumis aplenke Fisi ir pan.

2003 Birželio 09 d. 15:47

Andrejus> Ok.
Minzz> Norėčiau platesnės “įdomių lenktynių“ sampratos. O tai dabar kažkas neaišku...

2003 Birželio 09 d. 16:52

Mp4-13> na as cia nelabai dalyvavau sioje diskusijoje, bet bent jau pasakysiu savo nuomone del idomiu lenktyniu !

1. idomu tada kai yra intriga, kai buna lenkimu ar bent jau bandymu lenkti, kai labai didele konkurencija netik tarp pirmo ir antro piloto bet ir tarp likusiuju, aisq idealiausias variantas kai kokie 5-6 ar dar daugiau kovoja del pergales (2001m. Austrija, buvo cool vaizdelis kai susidare kolona priekyje kas F-1 ivyksta labai retai!) jei neaiskia isaiskinau kas yra idomios tai gal tada pades pavyzdys kas yra neidomios (pvz: siu metu Ispanija tiesiog procesija.... kaip startavo taip ir finisavo, beveik jokios intrigos keli lenkimai ir nieko daugiau,... visiskai neidomu ziuret tokias lenktynes!

Visiska priesingybe buvo San Marinas (aisq tu, kaip MS antifanas, pasakysi kad ten nugalejo MS tai todel ir ydomios, bet as tau atsakysiu kad nieko panasaus) Imola 2003m. irasyciau kaip vienas idomiausiu pastaruju metu lenktynes (neskaitant lietaus lenktyniu)


2. Man idomios lenktynes tada kai Nugali stipriausias !!! T.y. nebutinai MS nebutinai koks KR ar dar kas nors man nesvarbu kas nugales (aisq sergu kad nugaletu MS) bet tragedijos nedarau is to jei jis nenugalejo, tai va o apie stipriausius norejau pasakyt kad idomu tada kai nugali pilotas kuris buvo to vertas (pvz.: 2001m. Ispanijos GP Mika Hak. pirmavo beveik visas lenktynes MS jau buvo gerokai atsilikes ir paskutiniame rate sugenda Mikos bolidas, tai tiesiog "abidna" jau geriau nugaletu Mika ir viskas ir nuo to visas neidomumas atsiranda, poto dar buvo kai nesugedo bet kitas koks atvejis kad ir 2002 Monakas, nugalejo ne stipriausias idomumas prapuola iskart nu yra dar daug pavyzdziu....bet buna ir isimciu !!!!!

O jei istikruju vertint tai tu kriteriju yra dar daugiau tik kad ju tiek daug ir jie tokie skirtingi kad neiseina visu isvardint


ir neduok :jesus: pagalvoti kad idomuma sukelia MS pergales, jos tik prideda dziaugsmo lenktynems bet jokiu budu ne pagrindinis rodiklis !

2003 Birželio 10 d. 19:11

shumaz2003> Na vat, pagaliau įdomus komentaras. Puiku.

1. Nori pasakyti, kad šių metų Monake nebuvo intrigos? Po starto jau buvo aišku, kad nugalės Montoya? Lenkimų nebuvo - faktas, bet jų ir negalėjo būti... Iki šiol neina suprasti, kodėl apsiėmus daryti modifikacijas istorinėje trasoje, nebuvo padaryta nė vienos vietos lenkimui... Gal ketina tai atlikti palaipsniui, kasmetinėmis modifikacijomis? :) Anyway, dar nemačiau nė vieno rimto argumento, kad šis Monako GP buvo neįdomus, todėl lieku prie nuomonės, kad tai buvo vienas iš įdomiausių Monako GP. Taip pat iki šiol nesuprantu, kodėl _būtent_ M.Š. fanai aiškina, kad GP buvo neįdomus. :confused:

Ispanijoje, nors ir trūko McLaren, bet intrigos netrūko - vien F.Alonso pasirodymas ko vertas.

San Marinas buvo įdomus GP ir nepainiok čia antifaniškumo, nors dėl jo kažkodėl :) esi teisus.

2. Nugali stipriausias - įdomios lenktynės! Daugiau negu įdomu. Nugalėti turi pilotas kuris to vertas. Per daug aptakių formuluočių.

A. Parodyk pilotą nevertą pergalės.

B. Stipriausio formuluotė visiškai neaiški. Gal norėjai pasakyti “geriausias“ ar “geriausia komanda“? Jei taip, tai kas tada geriausias pilotas ir geriausia komanda? Galbūt pilotas su greičiausiu bolidu, kurį jam sukūrė geriausia komanda, ir vertas pergalės, bet kažin ar būtų labai įdomu jei 1998-2000 visas lenktynes būtų laimėjęs M.Hakkinenas su McLaren, o 2001-2003 M.Š su Ferrari... Žinoma jie to verti, bet čia kažko trūksta...

Sveikintinas požiūris į Spain GP`01.

Monako GP`02 laimėjo ne stipriausias... Kuria prasme? Ai jo, tai buvo fuksas, nes visi žinom kad D.Coulthardas išvis važiuot nemoka ir McLaren jį tik iš gailesčio pas save laiko... Kur jis vargšas dėtusi...

P.S. Formuluotė “jei laimi ne M.Š - tai lenktynės neįdomios“ buvo provokacinė, kurios dėka paaiškėjo kai kurių personų požiūris į F-1.
-------------------------------------------------
Rekomenduotina žiūrint lenktynes pasidomėti ir anruoju ešelonu. Taip pat neprošal mėgti daugiau nei vieną pilotą ir komandą - irgi įdomumo prideda. O dar daugiau įdomumo prideda filosofinis požiūris į F-1 bei pagarba visiems konkurentams.

O dar svarbiau, kad čempionato nugalėtojas paaiškėtų paskutiniame GP, o ne sezono viduryje.

Taigi, už lenktynes:

:beer:

2003 Birželio 10 d. 21:21

Dabar nepulsiu gincytis nes tam neturiu laiko, bet i keleta argumentu galeciau atsakyt kontra argumentais :)

Del tu kaip as issireiskiau neidomiu lenktyniu na as apie 2002m. Monaka, jos buvo neidomios man tuo kad kaip sakiau nugalejo ne tas kuris buvo vertas pergales, t.y. MS buvo zymiai greitesnis uz DC tik kad vat tarp ju ilga laika buvo "tarpine" t.y. JPM kuris MS uzlaike ~10 sek. na o poto tai jau per penkis ratus net ir MS nesugebejo 10 sekundziu atlost, pritruko jam vieno gal dvieju ratu, na ka padarysi , tai siuo atzvilgiu IMHO (bet cia tik man kitiems visiskai gali pasirodyt) tos lenktynes buvo neidomios.....a bet pala tai cia tik vienas faktorius, nes kaip sakiau pagrindinis yra intriga ! taip tada buvo intriga kokius 10-15 ratu nes poto kai visi sustojo ir issirikiavo jau buvo aisq kas nugales t.y. DC nors MS ir ne viena karta bande ji lenkt aisq kd nesekmingai, na bent nors bande ko siais metais kiek zinau kaip ir nebuvo..nu anyway tai tiek......

O tokios lenktynes kaip 2001m spain tai isvis praranda ziurejimo prasme prasme. bet ka jau padarysi tos lenktynes kitokiais aspektais gal buvo idomios....

Del siu metu Spain tai as neizvelgiau visiskai intrigos jokios (gal todel kad ziurejau vaizdo irasa :D:D:D) o gal todel kad jos ir istikruju nebuvo nei laso....taip buvo keletas momentu bet tik keletas, o va pvz San Marinas 2003 kolkas po siu metu Brazilijos (nors MS net nebaige lenktyniu) tai vienos ispudingiausiu mano matytu GP visos lenktynes kaip ant adatu ! tikraja sio zodzio prasme......

Del tu stipriausiu nugalejimu tai pvz kaip buvo 2001m. tam paciam Monake ! DC buvo tikrai labai greitas bet nepajudejo i apsilimo rata..ir tai sush*** visas lenktynes, jis (DC) vilkosi kazkur hgale uz Bernoldzio ir bendrai uzeme tik 5 vieta nors buvo potencialiai greiciausias galbut, tai vat tokie atvejai ir gadina lektynes ir visa idomuma ! bent jau mano tokia kukli nuomone gal tau ir kitaip atrodo as nzn

uz grazias ir idomias lenktynes !!!!

:beer:

TOP naujienos