BAR komanda pranešė, kad praėjusios savaitės bandymuose Mugello (Italija) trasoje išbandė 2006 metų sezonui skirtą 2,4 litro darbinio tūrio 8 cilindrų variklį.
Ekipos teigimu, bolidas, kuriame buvo įmontuotas naujas agregatas, buvo vos 4 sekundėmis lėtesnis nei įprastas. Be to, teigiama, kad bandytojai nevažiavo pilnu pajėgumu.
„Variklis labai keistas. Jis labai labai žemas ir trumpesnis nei įprasta. Jam trūksta galios, tačiau tai logiška. Kai kuriais aspektais šis variklis panašesnis į „MotoGP“ agregatą, o ne dabartinius „Formulės-1“ V10 formato variklius“, – apie naująjį variklį kalbėjo BAR komandos technikos direktorius Geoffas Willis.
Šiemet, kaip ir jau kuris laikas „Formulėje-1“, yra naudojami 3 litrų darbinio tūrio 10 cilindrų agregatai.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).