Ketvirtasis šio sezono etapas San Marino GP įvyks Imolos trasoje. Ši trasa nėra labai reikli technikai.
Variklio atžvilgiu Imola laikoma vidutiniškai reiklia. Čia galima išskirti du pagrindinius bruožus: pirmiausia, Imola yra penktoje vietoje pagal vidutinį greitį ir maždaug 61 procentus viso rato važiuojama pilnai nuspaudus akceleratorių - kas daro trasą gana reiklia, tačiau tiesiosios yra gana trumpos ir variklis pilnu pajėgumu be pertrūkių daugiausiai dirba 9 sekundes. Imolos starto-finišo tiesioji yra ilgesnė tik už Monako trasos. Taip pat maksimalus greitis neviršija 310 km/h.
Pačioje trasoje apstu įvairaus tipo posūkių. Po tiesiųjų esantys S-formos posūkiai labai reiklūs stabdžiams, nes stabdymas prieš juos labai staigus. Aukšti Imolos trasos kraštai reikalauja labai tvirtų bolido konstrukcijos elementų, iš kurių svarbiausias čia yra pakaba.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).