Incidentai su M.Schumacheriu

2005 Rugpjūčio 22 d. 18:11

Kai Suzukoje 93 Senna kovojo su Hillu juos prisivijo ratu atsilikes Irvine ir pora kartu lenke Senna, tai tikrai buvo tu lenktyniu puosmena. Tarp kitko Senna buvo daug ismintingesnis ir duru Irvine'ui neuzdare...

2005 Rugpjūčio 22 d. 18:35

Kadangi pats f-1 domiuosi ne per seniausiai, galvoju gal galėtumėt priminti visus šlykščiausius MS poelgius per visą jo karjerą? Būtų įdomu pasišlykštėt, nors ir taip jau užtektinai mačiau...

2005 Rugpjūčio 22 d. 19:18

As nesuprantu kodel sumis save juodina su tokiom kalbom. Galetu paimt ir sugalvojes kokia priezasti prisiimt savo kalte, atsiprasyt. Manau beveik kiekvienas is likusiu pilotu taip butu padares.

2005 Rugpjūčio 22 d. 19:38

Viktogor > nepatingėsiu dar kartą priminti, kaip tokia lenktynių "puošmena" atrodė A.Sennai ir kaip jis po lenktynių mokė išminties Eddie Irvine'ą. :) http://www.f-1.lt/straipsnis.php?id=85
Šiaip diskusiją reiktų pervadinti, tarkim taip: "Pavarykim kas netingim ant Šumio, padrabstykim kuo tik galim ir dar patapšnokim".

P.S. Sorry už komentarą ne vietoje, bet siūlyčiau adminam sistemingai besibjaurojančius tokius kaip 1_Protingas, Kakarotas bei atsarginius nikus užbanint visam laikui. Mananyčiau keli veikėjai ribas tikrai peržengė.

2005 Rugpjūčio 22 d. 20:02

AlBanas>> geras :D
Viktogor>> matai ta tavo "puosmena" nelabai patiko kaikam

2005 Rugpjūčio 22 d. 20:05

david20>>> pasizek i save ir slikstekis

2005 Rugpjūčio 22 d. 20:07

1_p>nepaspring su savo tom sapalionem,dziaukis kol gali,nes neuzilgo gali tekt vel plustis,kad ferrariams padeda mafia ir taip toliau.

2005 Rugpjūčio 22 d. 20:53

Vampire...šiemet Sepango trasoje,Weberis buvo lenkiamas Fisikelo tuo pačiu beviltiškuoju būdu,ar Weberis buvo neteisus ir ar tai geras lenkimo būdas???

2005 Rugpjūčio 23 d. 07:28

thats_me> man tada irgi nelabai patiko, nes buvau didelis Sennos gerbejas, o cia dabar maisosi po kojom visokie :) Bet tai is tikruju buvo idomiausias lenktyniu momentas

2005 Rugpjūčio 23 d. 07:41

AlBanas> Nepergyvenk, as tas lenktynes maciau gyvai ir nieko dar nepamirsau. Faktas yra tas, kad Senna trasoje buvo ismintingesnis, duru neuzdarydavo. Tik po lenktyniu dave Irvine'ui i nosi :) O MS matyt atprato, kad ji kas nors lenkia, tai ir i veidrodzius nebeziuri :)

2005 Rugpjūčio 23 d. 08:13

Perfrazuojant viena patarle: noreta padiskutuot kaip geriau, o isejo kaip visada.

2005 Rugpjūčio 23 d. 08:44

Senelis> sepange GF buvo prastesnėje situacijoje dėl to stabdė ryškiai per vėlai, ko pasekoje jo bolidas šiek tiek išslydo iš idealios trajektorijos ir trenkėsi į MW, bet MW važiavo šalia idealios trajektorijos palikdamas vietoje GF bolidui, kadangi matė/jautė, kad GF bandys blockpass'ą, tačiau dėl anksčiau minėtų priežasčiu GF tos vietos neužteko, o turkijoj MW turėjo lipti ant kerbo bet vistiek vietos ten neužteko ir žinai dėl ko? dėl to, kad MS važiavo taip lyg MW ten visai nebūtų - visiškai priešingas elgesys MW elgesiui Malaizijoje :)

2005 Rugpjūčio 23 d. 09:20

Kodel MS ir MW susidurima visi aptarineja, o kad beveik tas pats ivyko su Monteiro ir Montoya, tai nieks nemato. Rado mat atpirkimo ozi...

2005 Rugpjūčio 23 d. 10:50

Vampire...tada viskas paprasta,jeigu nori ką nors aplenkti,lendi į vidinę trajektoriją ir visi turi trauktis iš kelio...realybėje tai neveikia...sutinku,kad Šumis būtų važiaves pirmoje vietoje jis būtų atsargesnis,bet jis ne tas vaikinas,kuris pigiai pasiduoda,tik dideli egoistai tampa čempionais :)

2005 Rugpjūčio 23 d. 10:55

freisa shiaip teisus..kodel aptarinejam outsaiderius kai tarkim montojos buvo daug svarbesnis insidentas...
nu visai, jus kalbat 3 diena apie tai kaip 3 ratus atislikes susidure su 5 ratus atsilikusiu..

2005 Rugpjūčio 23 d. 11:10

Senelis> visiskai su tavim sutinku del Shumio...

2005 Rugpjūčio 23 d. 11:29

Seneli > prašei priminti tokį incidentą kai šumis kada nors bandė kažką taip lenkt. taigi garsusis Montoja lenkimas, berods vokietijoje ilgame posukyje. tada šumis naglai lindo ir savo kairiu ratu prisilietė prie mončio bolido. nu ir pagavo spiną.... Berods tada jie ir gavo "žvyro dievo" vardą...Šumio lenkimas tada buvo oportunistinis. nu o jo fanų nuosprendis vieenareikšmiškas - montoja ***...
Toksa > durų uždarymas nėra kalimas varžovui į šoną, kaip kad tai dažnai daro šumis. Duris uždaro lenktynininkas blokuoda,mas vidinę dalį ir neleisdaamas į ją įlysti varžovui. Bet šiuo atveju, kadangi Vėberis buvo greitesnis ir ėmė šumį išore, šumis metėsi gint išorės, nu Vėberis pasinaudojo proga ir įlindo į vidų. Tada, kas yra labai įdomu, įveikus jau 2/3 posukio, šumis kirto į kairę, nors kaip pats pripažino nematė Vėberio niekur, o kadangi jis buvo gale, veidrodėliuose jo jau nebuvo, išorė buvo blokuota ir Vėberis į orą pakilt negalėjo, vadinasi jo vieta buvomo buvo tik posukio vidurys. Be to, kaip visi puikia matėme ir dar galime pažiūrėti, Vėberiui priekį šumis sulaužė savo priekiniu ratu - taj jau čia spangam reikia būt, kad prie savo prieekinio rato nemaatytum kito bolido.
Bet čia ko gero šumacherių paatalogija, nes veidrodėlių abu nemato. be to prisiminus kaip austrijoje mažsis šumacheris net su paaprasta mašin parkavimo aikštelės galu kažkam įkirto, tai tikrai galima padaryti išvadą, kad šumiams, o ypač michaeliui reikia vietoj veidrodėlių ferario saldainiukus bent tris pakabinti....

2005 Rugpjūčio 23 d. 11:50

1_Protingas> gerai tu jiems isaiskinai. Tik kazin ar nores suprasti :)
Uzdaryti duris nereiskia taranuoti. Jei nenori kad tave aplenktu, bandyk ginti vidine posukio puse. Dazniausiai suveikia. Bet as manau, kad MS tiesiog nesitikejo, kad ji kas nors bandys lenkti, todel ir i veidrodzius neziurejo. Laikas jau butu priprasti, kad siemet yra greitesniu uz tave.

2005 Rugpjūčio 23 d. 12:06

Lenktyninis incidentas tarp labai atsilikusiu sportininku kurie dėl nieko nekovojo,jų dalyvavimas prilygo test programai.
Esmė tik tokia- Markas eilinį kartą parodė kad jo liežuvis kiečiausias visoje F-1,daugiau iš jo nieko neteko matyti apart kelių aukštesnių atsitiktinių pozicijų.
Surizikavo abudu vienodai,nukentėjo taipat,vienas labiau linkes tylėti,kitas dar loja.Juos kartu su T.Monteiru į komandą,gražus mergaičių duetas gautusi ;)

2005 Rugpjūčio 23 d. 13:13

1_Protingas>>nors dazniausiai tavo komentarai bune gryna nesamone su siuo visiskai sutinku. esu MS fanas ir man patinka matyti kaip jis oportunistiskai blokuoja, lenkia, taranuoja:) bet tai nereiskia kad taip garbinga ar jis teisus tam tikroje situacijoje. pvz su MW Turkijoje ir JPM pries keleta metu kuomet abu beveik isleke is trasos, praeitais metais, pamenu dar turiu klipa- JPM isorinej daly ir jau praleidzia MS susitaike kad aplenks ji ar tai jam nepavyks aplenkti bet ne, MS ji vistiek keturiais ratais i gazona istume:) nors galejo ir be to tikriausiai apseiti... bet man patiko:) manau lygiai taip pat ir kiti fanai savo lenktynininkui uz negarbinga lenkima tik paplos:) bet reikia ir pripazinti jog jis kaltas.

2005 Rugpjūčio 23 d. 13:27

1_Protingas>>> aciu, kad paaiskinai, nezinojau iki siol. O su savo 2/3 posukio, 6/11 stabdymo kelio ir 14/15 demagogijos, tai davai nepradek. Sioje srityje tavo sugebejimas techniskai isaiskinti MS "nemokejima" vaziuoti yra negincijamas ir nepralenkiamas. Tu gi geriausiai zinai kiek keelintuju posukio jau buvo praeita ir ka Sumis mate savo veidrodeliuose :-)

2005 Rugpjūčio 23 d. 13:40

1 Protingas...kai turėsiu laiko,peržiūrėsiu pastarūjų metų Hock...lenktynių įrašus ir galėsiu atsakyti...bet iš kitos pusės tokie įvykiai šiek tiek pagyvina lenktynių eigą,pakelia susuidomėjimą jomis,štai kad ir Montojos nesėkmė,pradžiugino mane be galo,nes aš labiau palaikau Alonso :)

2005 Rugpjūčio 23 d. 15:39

O gal davai imkim kokį Montoya ir suraskim, kiek jis kartų, su kuo ir kaip pateko į lenktyninius incidentus? Pašūkausim, paūbausim, pasikeiksnosim, ot čiotka bus. Ajajai.

2005 Rugpjūčio 27 d. 14:58

m.s
su damonu hillu geriausiai ejo

2005 Spalio 16 d. 16:06

Na ką, beveik visada, kai įvyksta avarija ar kas nors panašaus su Michaeliu Schumacheriu - kaltas būna Michaelio priešininkas. O šiandien kaip matėme prieš lenktynės, kaip susidūrė Michaelis su Christijanu Albersu, visi puolė sakyti, kad kaltas Michaelis. Aš taip pat taip galvoju. O ką jūs galvojate?

2005 Spalio 16 d. 16:14

As nieko negalvoju kaip ir Michaelis, kadangi bausme minimali, tai ir nereikia kreipti demesio kad itin sumauta diena pasitaike. Ziurim i kitus metus svariai, o ne kitaip... ;)

2005 Spalio 16 d. 17:55

BlaDaS> as galvoju kitaip (ir manau ne tik as vienas)- MS niekada nebuna kaltas, MS visada teisus. Cis kaip kad buvo sovietu armijoje (vertimas is rusu kalbos): 1.Karininkas visada teisus. 2.Jeigu karininkas neteisus- ziurekite 1-a punkta. :D

2005 Spalio 16 d. 18:01

bmw535>> Neįsijausk, nes nors jis būtų ir amžinas čempionas, jis klysta, ir šiais metais ypač dažnai, tad jis 100% kaltas.

2005 Spalio 16 d. 18:06

BlaDaS>paskaityk 2-a punkta (tik "karininka" pakeisk "daugkartiniu cempionu", ar "FIA numyletiniu" :D Todel ir sakau, kad jis 100 proc. nekaltas :D

2005 Spalio 16 d. 18:11

bmw535>> Tai sakai, kad tavo daugkartinis čempionas - "FIA (MS) numylėtinis" - tavo numylėtinis. Ačiū Dievui "tavo numylėtinis" daugiau negrįš į aukštumas.

2005 Spalio 16 d. 19:10

O as tikiuosi kad gris ir dar kaip. Na o kas del to incidento, tai kalte abipuse ir tai nereikia kad sumacheris yra kaltasis.

2005 Spalio 18 d. 12:54

BlaDaS> mano numyletinis Montoya, o ne MS, o Ferrari pati nemegstamiausia komanda. MS man nepatinka, bet turiu pripazinti jo talenta ir tikiuosi, kad jis daugiau nepasikels

2005 Spalio 18 d. 13:06

pratesiu ir pagaliau teisejai ismoks matyti tai kas yra is tiesu, o ne pastoviai ji teisinti. O gal
MS nepakaltinamas! gal su cempiono titulais kokius tai Bilietkus dalina ;)

2005 Spalio 18 d. 15:17

bmw535>> Žinai, Montis irgi yra mano mėgstamiausias lenktynininkas, o "Ferrari" nemėgstamiausia komanda. Bet gi čia neina kalba apie Montį, čia gi tu prieš tai sakei, kad tavo "numylėtinis" yra MS

2005 Spalio 18 d. 15:51

BlaDaS> reiskia nesupratai mano bajerio. MS niekada nebuvo tarp mano megiamu lenktynininku

2005 Spalio 18 d. 21:00

bmw535>> Nu tai pats persiskaityk savo komentarą, nes man atrodo tu nesupratai pats savęs.

2005 Spalio 29 d. 01:32

Nieko nesuprantu visi kalba apie MS . o nikas nekalba apie siu metu lyderius.Nei apie FA nei KR . Na nejaugi jums MS tike siaubo ivare. Na sais metais blogai vazavo nusivazavo tai dziaukites ko cia vis dar diskutuojat. Na save jei sugebejot itikinti kad jis blogai vaziuoja tai valio . Kam cia savo istikinima kalti kitam. Na raso po 100 kartu tapati kad jis toks anoks ir niekaip pats negali patiketi kad jis toks koki bando pavaizduoti. Jis jau uz F1 vairo 14 metu ir per tal aika avariju turi buti begale bet stai JPM tik 4 o avarju skaicium lenkia MS . Na kazkas bando teisejus pamokyti. Na uz jus jie ismano 100 kartu geriau tai nusiraminkit . Na buna MS kaltas na ir ka? Visi klysta. Gal gali paskyti kur vyksta diskusijos cia apie FA ar KR . Kazkaip nerandu arba jau mazai tu komentaru apie juos. Saip sais metais Mclarenu fanams geriau sleptis .Toks galingas bolidas ir tik Nr2 , o Ferrari viena pozicija zemiau , o greicio pransumas visas ratas beveik. Penktadeniais nadojo net 3 bolida ko neturejo nei Rennault ne Ferrari ir nesugebejo pasinaudoti ta ka turejo ir Ferraris buvo silpnas sais metais . Tai ko jiem dar reikia? Na neturiu zodziu

2005 Spalio 29 d. 09:20

Donis27>nejaugi manai,kad mclaren fanai slėpsis,ne jie išlies pyktį ant kitų.

2005 Spalio 29 d. 11:10

Šimšė>> Iš pykčio visi vitaminai dingsta:D

2005 Spalio 29 d. 11:32

Donis27>> Hei hei hei. Neskubėk taip. "McLaren", nors ir buvo greičiausi, negalėjo pasinaudoti savo pranašumu, nes daug ką reiškia ir taktika. O lyginant MS su JPM, galėčiau pridurti tą patį, ką jau sakiau. MS beveik visus (beveik) tuos 14 metų lydėjo didžiulė sėkmė ir fortūna. O štai JPM per tuos 4 metus jo praleistus F-1, jį persekiojo avarijų lietus. Tad nereikia jo kaltinkti, kad jam nesiseka. Visiems žmonėms iš vienos pusės sekasi, kitiems - sekasi iš kitos pusės. Pritarčiau Šimšei, kadangi "McLaren" ir nebuvo geriausi pagal rezultatus, jie neturi slėptis dėl savo klaidų. Kas iš to, kad jie pasislėps? Nieks ant jų nevarys. Jie visgi geresni už "Ferrari" (šiais metais), BAR, "Williams", "Toyota". O tai irgi stiprios komandos. O kalbant apie fanus (o tarp jų ir mane, nes aš "McLaren" fanas), tai aš nemanau, kad ir jie turėtų sleptis. Jie tik išsako savo nuomonę ir viskas. Nieko daugiau nebepridursi.

TOP naujienos