Pirmadienį Barberio trasoje (JAV) surengtuose „IndyCar“ bandymuose geriausią rezultatą užfiksavo Amerikos lietuvis Deividas Malūkas. Tuo tarpu buvęs F-1 lenktynininkas Nico Hulkenbergas liko paskutinis.
Surengtuose bandomuosiuose važiavimuose dalyvavo tik keturios komandos ir penki sportininkai. Jei keturiems iš jų Barberio trasa buvo gerai žinoma, tai N. Hulkenbergui nauja buvo ne tik trasa, bet ir pats „IndyCar“ automobilis.
Šių metų „Indy Lights“ čempionate likęs antras D. Malūkas pirmoje dienos pusėje užfiksavo geriausią rezultatą. Buvęs greičiausiais ir po pietų, Amerikos lietuvis bandymus užbaigė pirmoje vietoje.
Antroje vietoje liko „IndyCar“ veteranas Ryanas Hunteris-Reay‘us, vis dar neturintis sutarties kitų metų sezonui, bet neprarandantis vilčių susitarti su „Carpenter“ ekipa.
Pirmą kartą prie „IndyCar“ bolido vairo sėdęs N. Hulkenbergas liko paskutinis, nuo D. Malūko atsilikęs daugiau nei sekunde.
„Pirmoje dienos pusėje teko apsiprasti prie daugelio dalykų. Vienas iš jų - aerodinaminis skydas. Per mažai oro pateko į vidų, tad ryte dėl to turėjau problemų. Tad žiūrint iš fizinės pusės, pirmas pusdienis tikrai nebuvo lengvas“, - po pirmųjų „IndyCar“ bandymų kalbėjo N. Hulkenbergas.
„Prieš pietų pertrauką pavyko padaryti progresą, jaučiausi labiau įsivažiavęs į ritmą. Tad ir rezultatai buvo geresni. Galiu pasakyti vieną, man tikrai reikia į sporto salę! Kalbant apie vairo mechanizmus, šie automobiliai yra monstrai. Oho. Visai kas kita, kai visa tai pajauti savo kūnu. Vairuojant rankoms tenka tikrai didelis krūvis. Išcentrinės jėgos čia mažesnės nei F-1, bet viską įvertinus bendrai, pilotuoti šiuos bolidus tikrai nėra fiziškai lengva.“
„Lenktynių automobilyje nesėdėjau beveik metus laiko, tad malonu buvo sugrįžti prie vairo. Žinoma, jis gana stipriai skiriasi nuo F-1. Patirtis, garsas, sėdėjimo pozicija - viskas čia kitaip. Tad teko apsiprasti naujoje aplinkoje. Bet mano akimis, tai buvo sėkminga ir gera diena. Džiaugiuosi gavęs tokią galimybę, buvo tikrai smagu.“
Bandymų rezultatai:
Pilotas: | Nico Hulkenbergas | 2024 sezono taškai: | |
Komanda: | Amžius: | 36 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Kęstutis Šimkus | 450 |
2. | Giriby | 441 |
3. | mantioras | 440 |
4. | Gudas | 435 |
5. | f1a | 433 |