J. Verstappenas: nėra įrodymų, kad „Ferrari“ sukčiavo

J. Verstappenas: nėra įrodymų, kad „Ferrari“ sukčiavo
logo 2019 Lapkričio 06 d. 13:06, Pixabay

Daugelis pastebėjo, kad „Ferrari“ Ostine jau neturėjo tokio didelio greičio pranašumo tiesiosiose kaip prieš tai vykusiose lenktynėse. Spaudos konferencijoje po varžybų finišo Maxas Verstappenas spėliojo, kad tai yra susiję su FIA išleista direktyva dėl degalų sąnaudų jutiklių. Lenktynininko tėvas Josas patarė sūnui mažiau atkreipti dėmesį į save su panašiais pareiškimais.

Josas Verstappenas: „Iš pradžių aš pagalvojau: „O, ne“. Bet aš suprantu Maxą: jis yra motyvuotas ir nori nugalėti. Iki vasaros pertraukos jis startavo iš „pole“ ir laimėjo dvejas lenktynes, o rugsėjį „Ferrari“ smarkiai pridėjo greičio ir „Red Bull“ daugiau neturėjo šansų jų aplenkti.

Niekada nežinai, kaip dirba varžovai, kas pas juos vyksta. Bet pagal duomenis buvo matyti, kur jie atsilošdavo. JAV situacija netikėtai pasikeitė – „Red Bull“ tiesiosiose nusileido viso labo 0,3-0,35 sek., nors prieš tai skirtumas būdavo 0,7-0,9 sek. ar dar daugiau. Mes nežinome, ką „Ferrari“ darė ar nedarė, bet faktas tas, jog dabar jie jau nebeturi tokio pranašumo. Mano nuomone, Maxas galvoje turėjo kaip tik tai. Žinoma, tai garsiai pasakyta ir įrodyti nieko neįmanoma. Nėra jokių įrodymų, kad „Ferrari“ iš tiesų sukčiavo.

Tačiau praėjusį savaitgalį „Red Bull“ nusiuntė oficialią užklausą į FIA dėl degalų sąnaudų jutiklių. „Formulės-1“ mašinoje degalų sąnaudos negali viršyti 100 kg per valandą. „Red Bull“ paklausė ir FIA išleido papildomą direktyvą. Pradedant nuo šio momento – o tai matyti pagal GPS duomenis – „Ferrari“ mašinos tapo lėtesnės tiesiosiose. Galiausiai būtent JAV „Ferrari“ nusileido 45 sek. varžybų nugalėtojui, nors prieš tai buvusiuose etapuose Skuderija buvo nenugalima. Supatimas? Šito niekas nežino...

Aš esu patenkintas, kad dabar atsirado aiškumas, juk visi bandė suprasti, ką iš tiesų daro „Ferrari“ – ne tik „Mercedes“ su „Red Bull“, bet ir kitos komandos. Stebėtina, kiek „Ferrari“ mašinos iki šiol buvo greitos. Dabar šio ryškaus pranašumo nėra, nors jie ir toliau turi labai gerą variklį ir jie greiti tiesiosiose.

Kai dėl incidento su Lewisu Hamiltonu JAV GP kvalifikacijoje, tai Maxas nėra iš tų, kuris leis save nuskriausti ir jis visada tai rodė karjeros eigoje. Tai gerai. Jam su Lewisu nebūtina būti draugais. Aš kalbėjausi su Maxu apie tai – tikiuosi, mums neteks kitą kartą tokių klausimų svarstyti spaudoje. Jis turi susikoncentruoti ties savo darbu trasoje – jis tai ir daro, o kai tokius klausimus kelia žurnalistai, reikia apsimesti, kad nieko neįvyko.

Mačiau, kad Maxas ir Lewisas apie incidentą kalbėjosi prieš lenktynes. Jie susitarė nekritikuoti vienas kito spaudoje. Jei kas nors įvyks, ateityje jie viską aptars tarpusavyje. Asmeniškai aš manau, kad Lewisas trasoje kiek prisibijo Maxo. Tai matyti ir pagal jo darbą trasoje: jis ruošiasi kietai dvikovai kiekvieną kartą, kai šalia atsiduria Verstappenas. Ir tai Maxo nuopelnas: jis pasiekė to savo pilotavimo stiliumi ir... komentarais spaudoje.“

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553