J. Verstappenas: nėra įrodymų, kad „Ferrari“ sukčiavo (25)

J. Verstappenas: nėra įrodymų, kad „Ferrari“ sukčiavo
logo 2019 Lapkričio 06 d. 13:06, Red Bull Content Pool

Daugelis pastebėjo, kad „Ferrari“ Ostine jau neturėjo tokio didelio greičio pranašumo tiesiosiose kaip prieš tai vykusiose lenktynėse. Spaudos konferencijoje po varžybų finišo Maxas Verstappenas spėliojo, kad tai yra susiję su FIA išleista direktyva dėl degalų sąnaudų jutiklių. Lenktynininko tėvas Josas patarė sūnui mažiau atkreipti dėmesį į save su panašiais pareiškimais.

Josas Verstappenas: „Iš pradžių aš pagalvojau: „O, ne“. Bet aš suprantu Maxą: jis yra motyvuotas ir nori nugalėti. Iki vasaros pertraukos jis startavo iš „pole“ ir laimėjo dvejas lenktynes, o rugsėjį „Ferrari“ smarkiai pridėjo greičio ir „Red Bull“ daugiau neturėjo šansų jų aplenkti.

Niekada nežinai, kaip dirba varžovai, kas pas juos vyksta. Bet pagal duomenis buvo matyti, kur jie atsilošdavo. JAV situacija netikėtai pasikeitė – „Red Bull“ tiesiosiose nusileido viso labo 0,3-0,35 sek., nors prieš tai skirtumas būdavo 0,7-0,9 sek. ar dar daugiau. Mes nežinome, ką „Ferrari“ darė ar nedarė, bet faktas tas, jog dabar jie jau nebeturi tokio pranašumo. Mano nuomone, Maxas galvoje turėjo kaip tik tai. Žinoma, tai garsiai pasakyta ir įrodyti nieko neįmanoma. Nėra jokių įrodymų, kad „Ferrari“ iš tiesų sukčiavo.

Tačiau praėjusį savaitgalį „Red Bull“ nusiuntė oficialią užklausą į FIA dėl degalų sąnaudų jutiklių. „Formulės-1“ mašinoje degalų sąnaudos negali viršyti 100 kg per valandą. „Red Bull“ paklausė ir FIA išleido papildomą direktyvą. Pradedant nuo šio momento – o tai matyti pagal GPS duomenis – „Ferrari“ mašinos tapo lėtesnės tiesiosiose. Galiausiai būtent JAV „Ferrari“ nusileido 45 sek. varžybų nugalėtojui, nors prieš tai buvusiuose etapuose Skuderija buvo nenugalima. Supatimas? Šito niekas nežino...

Aš esu patenkintas, kad dabar atsirado aiškumas, juk visi bandė suprasti, ką iš tiesų daro „Ferrari“ – ne tik „Mercedes“ su „Red Bull“, bet ir kitos komandos. Stebėtina, kiek „Ferrari“ mašinos iki šiol buvo greitos. Dabar šio ryškaus pranašumo nėra, nors jie ir toliau turi labai gerą variklį ir jie greiti tiesiosiose.

Kai dėl incidento su Lewisu Hamiltonu JAV GP kvalifikacijoje, tai Maxas nėra iš tų, kuris leis save nuskriausti ir jis visada tai rodė karjeros eigoje. Tai gerai. Jam su Lewisu nebūtina būti draugais. Aš kalbėjausi su Maxu apie tai – tikiuosi, mums neteks kitą kartą tokių klausimų svarstyti spaudoje. Jis turi susikoncentruoti ties savo darbu trasoje – jis tai ir daro, o kai tokius klausimus kelia žurnalistai, reikia apsimesti, kad nieko neįvyko.

Mačiau, kad Maxas ir Lewisas apie incidentą kalbėjosi prieš lenktynes. Jie susitarė nekritikuoti vienas kito spaudoje. Jei kas nors įvyks, ateityje jie viską aptars tarpusavyje. Asmeniškai aš manau, kad Lewisas trasoje kiek prisibijo Maxo. Tai matyti ir pagal jo darbą trasoje: jis ruošiasi kietai dvikovai kiekvieną kartą, kai šalia atsiduria Verstappenas. Ir tai Maxo nuopelnas: jis pasiekė to savo pilotavimo stiliumi ir... komentarais spaudoje.“

 


Komentarai (25)
Gambini
| 11/06 14:13 Atsakyti
Bet tai vieninteliai turbūt, kurie eskaluoja tą teiginį, kad neva LH bijo MV yra pats MV ir jo tevas :) Tai tik parodo, kad pačiam MV Hamiltonas yra tikrai kažkur padaręs antspaudą smegenyse.
kipshas999
| 11/06 15:19 Atsakyti
"Aš esu patenkintas, kad dabar atsirado aiškumas, juk visi bandė suprasti, ką iš tiesų daro „Ferrari“......
kai mersai nepavejami tai tipo visiem pofig ka ir kaip jie ten daro,bet jei tik ferrari pagreiteja tai ragas tiek buliu tiek mersu komandose,is karto prasideda paieskos viso to priezasciu ir jau nebe pirmi metai kaip tie patys buliai ar mersai iskart myza i kelnes siuntineja i FIA uzklausas ir kelia visokias teorijas,kad tik kur nors kaip nors pavyktu prisipist ar kaip nors kitaip pakenkt ferrariam...myzniai o ne cempionai
Pit Crew
| 11/06 15:22 Atsakyti
kipshas999
11/06 15:19

"Aš esu patenkintas, kad dabar atsirado aiškumas, juk visi bandė suprasti, ką iš tiesų daro „Ferrari“......
kai mersai nepavejami tai tipo visiem pofig ka ir kaip jie ten daro,bet jei tik ferrari pagreiteja tai ragas tiek buliu tiek mersu komandose,is karto prasideda paieskos viso to priezasciu ir jau nebe pirmi metai kaip tie patys buliai ar mersai iskart myza i kelnes siuntineja i FIA uzklausas ir kelia visokias teorijas,kad tik kur nors kaip nors pavyktu prisipist ar kaip nors kitaip pakenkt ferrariam...myzniai o ne cempionai

Na, pasidaro tikrai baisu kai Ferrari prieš savo konkurentus per lenktynes laimi 1-2 sek. skirtumu;)
mariusis
| 11/06 14:07 Atsakyti
Paskutiniai sakiniai geriausi. Prisibijo 😂 O koks sveikai mąstantis neprisibijotų, kai šalia bezdžionė su automatu?
maxpower
| 11/06 17:10 Atsakyti
Grengas
11/06 14:40

Na, Hamiltonas po Meksikos GP per spaudos konferenciją sakė, kad Maxui visada stengiasi palikti daugiau vietos, galbūt dėl to Josas nusprendė, kad "prisibijo". Nors gal čia labiau tiktų žodis "elgiasi atsargiau", nors iš kitos pusės būtent Hamiltonas Meksikoje buvo tas, kuris važiavo agresyviai.

Manau kad bijo avarijos o ne pačio Verstapeno
Patiokas
| 11/06 17:49 Atsakyti
Man vienas dalykas nesuprantamas, sitas tarkim sukciavimo budas veiksmingas butu tik kvaloje kur naudoja ta 100kg/h limita, sekmad visiskai jokio skirtumo nebutu nes turi 105kg/lenktynem limita, tad max atsuke negali vaziuot nei vieni, ir sakyt kad lenktynese atsiliko beveik minute nes negalejo sukciaut.... Ant tiek kvailiem reikia but kad to nesuprast ar as kazko nesuprantu ir y baka ysipila daugiau nei leidziama?
Klepsidra
| 11/06 15:52 Atsakyti
kipshas999
11/06 15:19

"Aš esu patenkintas, kad dabar atsirado aiškumas, juk visi bandė suprasti, ką iš tiesų daro „Ferrari“......
kai mersai nepavejami tai tipo visiem pofig ka ir kaip jie ten daro,bet jei tik ferrari pagreiteja tai ragas tiek buliu tiek mersu komandose,is karto prasideda paieskos viso to priezasciu ir jau nebe pirmi metai kaip tie patys buliai ar mersai iskart myza i kelnes siuntineja i FIA uzklausas ir kelia visokias teorijas,kad tik kur nors kaip nors pavyktu prisipist ar kaip nors kitaip pakenkt ferrariam...myzniai o ne cempionai

Ferrari uzklausu nesiuntineja ar siaip ieskai prie ko prisipisti? Per metus buna kelios desimtys uzklausu - jei jau domejaisi myzimu - imesk statistika, kuri komanda kiek ju pateike.
Klepsidra
| 11/06 15:51 Atsakyti
pati direktyva, matyt, ne be pagrindo, bet reali situacija matysis ilgoje Interlagoso tiesiojoje. Ostine Ferrari gain'as buvo per puse mazesnis, bet jis interpretuojamas kaip kam patinka dabar.
yra AMuS neblogas straipsnis ta tema. Pirmiausia tai Ferrari itarinejama seniai, bet nieks nezino/nezinojo konkretaus budo - delto nesiryzo protestuoti lenktyniu rezultatu, kad neliktu kvalio vietoje po to. Plius buvo (daugiau) apsimestine draugyste tarp top komandu, nes reikejo bendros pozicijos del nauju taisykliu. Tik jas prieme - draugyste baigesi.
Red Bull su Honda isbande toki buda ant dyno ir gavo ar ne 50HP gain'a, kas is esmes yra "neregeta" kai tuo metu kitu gamintoju pajegumas vienodeja.
Klepsidra
| 11/06 18:53 Atsakyti
kart
11/06 18:20

Norėtų išsiaiškint, tai paklausinėtų žurnalistai normaliai Ferrari stafą ir atsakytų, kodėl sumažėjo greitis. Net jeigu ir meluotų, tai bent būtų kažkoks feedbackas. O dabar geriau paimkim interviu iš Mersų atstovų, iš RBR. Dar galima būtų ir Alonso paklausti ar jo laikais Ferrai cytindavo. O dabar eilinis pirdalas, kuris vos ne kiekvieną sezoną išleidžiamas.

yra pakankai Ferrari komentaru ta tema ir komentaru, ginanciu Ferrari pozicija - nebutina tik sitam saite gyventi
senis-1
| 11/07 07:41 Atsakyti
kart
11/06 18:20

Norėtų išsiaiškint, tai paklausinėtų žurnalistai normaliai Ferrari stafą ir atsakytų, kodėl sumažėjo greitis. Net jeigu ir meluotų, tai bent būtų kažkoks feedbackas. O dabar geriau paimkim interviu iš Mersų atstovų, iš RBR. Dar galima būtų ir Alonso paklausti ar jo laikais Ferrai cytindavo. O dabar eilinis pirdalas, kuris vos ne kiekvieną sezoną išleidžiamas.

"Stafą, feedbackas, cytindavo" - gal reikėtų pereiti pilnai prie rašybos anglų kalba, o tai nei žuvis nei mėsa..., o gal esi ilgametis emigrantas, tada atleistina.
×

TOP naujienos