J.Vilneuve pasirodymas

2005 Balandžio 26 d. 13:22

Yes> Kaune turetum jausti ikvepima... Sekmes...

2005 Balandžio 26 d. 13:44

official >>> na matyt tikrai nieko nenusimanai apie lenktyniavima...... tai kam reikalingos taisykles, jeigu jos nieko nekeicia????? TU PASKAITYK: kiekvienas pilotas turti savo vairavimo stiliu ir tam reikalingas savitas bolido reguliavimas, tik taip pilotas gali vaziuoti taip greitai kaip sugegeba. op siemet taisykles yra visiskai nedraugiskos prispaudziamajai galiai, ko ir truksta JV, stabdziai negeri ir vioks kitoks sh.... Sauber pabreze, kad patobulino stabdziu sistema, ir tai iskarto matyti trasoje! jeigu jum lenkimai nieko nesako, atseit JV visvien senukas ir nemoka lenkti ir panasiai... nu as patyliu.... Jis tikrai moka ir moka geriau nei kas kitas... o ir i starta paziurekite, ka jis ten padare! Ar FM ka nors panasaus padare su tokiu paciu bolidu? su Sauberiu aplenkti ferrari starte....
Nu jo tikrai, JV nieko nesugeba....

2005 Balandžio 26 d. 13:52

Albanas> perskaites siuos JV zodzius pradejau kvatoti :

„Patobulinimai suteikė daugiau laisvės derinti bolidą taip, kaip man tai patinka, todėl tai taip pat turėjo įtakos. Tai buvo geras savaitgalis ir visi yra geriau nusiteikę. Šiemet buvo tikrai pragariškų akimirkų, todėl buvo labai saldu iškovoti šiuos taškus ir [b]įrodyti savo vertę[/b]“, – pabrėžė sportininkas.

norejau pavaryt panasiai kaip tu :) bet supratau kad beviltiska, taip kad palik tu juos tegul dziaugias vienetine sekme :)

2005 Balandžio 26 d. 13:54

Nu kol MS sitam sezone neprades laimineti, tai daugiau apie ka kalbet nerasit..

2005 Balandžio 26 d. 14:04

speedy> geras lenktyninkas yra lankstus ir prisitaikantis lenktyninikas. bet enyway, tolimesne diskusija su jumi neimanoma. sekmes.

2005 Balandžio 26 d. 14:32

Taip nera cia ka gincytis su tokiais kaip jus... svarbu pavaryti ir gerose situacijose imatyti tik bloga, o ne atvirksciai... sesta vieta tai turbut ne lankstumas, visi lenkimai, Toyota bei williams uz nugaros, matyt tai visiskai nieko... izvelkit sioje situacijoje tai, kas realu, o ne tai, kas teoriska....

2005 Balandžio 26 d. 14:41

mafaz > Ai, čia viskas seniai aišku ir su Žaku ir su jo fanais.
Blyn, na pavarytų Šumis dažnai kaip paskutinėj kvaloj, nusivažiuotų kaip dabar Žakas, kad jį Rubensas pastoviai apdėtų, taip ir vertinčiau: išsikvėpė, pensija, vsio - atia, buvęs čempione, eik knygų rašyti, anūkų auginti!

O, ar išgirstum bent iš vieno Žako fano ką panašaus? :D

2005 Balandžio 26 d. 14:50

pirma norm susipazinkit su f1 poto diskutokit. "KomentaTORIAI" JUS is jusu juokas ima. beviltiska istikruju su jumis ka nors diskutuot ne su mumis. Diskusijos tema - jo pasirodymas San Marine ,o ne visam sezone, pirma ismokit isiskaityty i kitu zmoniu zodzius, o ne belsti ta pati per ta pati..

2005 Balandžio 26 d. 14:51

official >> iskur tu gali zinot kas yra geras lenktyninkas? esi bent kur lenktyniaves ? prie kokiu naujoviu reik taikytis , nusisneki..

2005 Balandžio 26 d. 22:55

Albanas>> tipo tu MS fanas tol kol jis championas? tipo , jei si sezona bus FA champu ,tai jau busi FA fanas? :lol: tikri fanai kaip ir santuokoj :) ir dziaugsme ir varge :) xe xe

2005 Balandžio 27 d. 12:49

AlBanas jam ne 70 metu kaip tu sakai, atsimerk.... kada tau pencija prasideda, kokiu gal 35 metu??? greitai sensti zmogene...

2005 Balandžio 27 d. 13:30

Kaip gerai, kad yra tokie kaip Albanas ir mafaz, kurie vertina realiai situacija. paziurekit, kai puse iskrito ir Zeva Soft serveteliu atstovas atvare taskuose, kiek daug islindo visokiu lolu, mol gryzo cempionas, pavare, maladec, jis kieciausias, dar parodys - nieka jis neparodys, Barselonoj vel sedes pries Alberts ir Friesacheri ir stampuos greituosius uz Minardi ratus. Pasodintu vietoj sito Narayana, rezultatas butu visiskai skirtingas ir nemanau, kad masa apdetu ji

2005 Balandžio 27 d. 18:17

v. rossi the doc prasikrapstyk akis, turi tokio didzio zmogaus nicka, o pezi tokius vejus... pirma pasiskaityk tema, isiskaityk, antra, man pasakyk, kiek iskrito super daug lenktyninku, kad jis atvaziavo tokioje pozicijoje, pasiziurek kiek lenkimu padare, tu pasiziurek ka jis uz nugaros paliko, visiskai neiskritusius, pasistudijuok... ir pasikeisk nicka, ne tau jis tokiam.... fanai visada buvo su JV ir visada ji palaike, ir ne vien po siu lenktyniu... tokie kaip alfonsas kazkieno fanu buna tik tada, kai jo favoritas visada priekyje.... kaip tamsta pasiskelbe, jei jau MS nebebus cempiopnas, tai ir nebebus jis jo fanas.... tai juk juokinga, ir lygiai tokie patys juokingi esate ir jus, kurie nematote gero tikrame lenktyninke.. kiek dar reikia irodymu, kad JV tikrai geras lenktyninkas, koki jam starta reikejo padaryti, kad tai pamatytumete, i pirma vieta gal reikejo sokteleti? gal jis looseris kad ir Wurzo vos neaplenke?? gal apgaules budu buvo netgi atitrukes nuo RB?
Cia tu ponas rossi esi tikras lol'as, kad to nematai, ir bandai neigti, tu nusikliedi, kad tik dabar islindo fanai, pats esi lol'as, nes tavo skiedziamos nesamones ne kiek nera pagristos, o tiesiog smirdancios pykciu ir pagieza...

2005 Balandžio 27 d. 18:20

daktare tikiuosi perskaitysi komentara ir pasijusi tikru kvailiu, nes paskelbes, kad JV atavaziavo sestas vien del to, kad puse iskrito, tu pasakei didziausia nesamone, ir parodei, kad kai rode f1 - turbut ziurejai moto gp irasa... net massa tokio rezultato nera pasiekes siais metais savo jegomis.... vat kad pries massa daugiau iskrito, as pilnai sutinku, del to jis ir turi tuos du taskelius... :lol:

2005 Balandžio 27 d. 18:39

bIREL'is> pala pala, ponas pats gal f3000 lenktyniavote kad viska taip puikiai nutuokiate? [[[[= klounada...

2005 Balandžio 27 d. 19:29

"tokie kaip alfonsas kazkieno fanu buna tik tada, kai jo favoritas visada priekyje"
sorry norejau pasakyti albanas :)

2005 Balandžio 27 d. 22:17

official>>>uztenka kart ir auto , kad suprasti kas yra kas

2005 Balandžio 27 d. 22:20

speedy>> sweikinu su pirma korta :) , jo v. rossi the doc tikrai galejo nors gonkes paziureti, o poto komentuoti..

2005 Balandžio 27 d. 22:48

Na jei zinotumet zodzio lol reiksme, tai gal ir galetumet parasyti komentarus normaliai, siap pritariu speedy nuomonei, taciau tik is dalies.

2005 Balandžio 27 d. 22:50

na pagerino savo prestiza biski imoloj

2005 Balandžio 27 d. 23:34

idomu kaip treniruotese seksis ?JV

2005 Balandžio 28 d. 00:00

lol - laugh out loud :P

2005 Balandžio 28 d. 09:02

to speedynesikarshchiuok, fanate, Man i tawo vertinimus, pasisakymus ir blevyzgojimus visiskai nusisikti ir niekam jie neidomus, o tuo labiau man - paziuresim po Barselonos gp ir pakomentuosim. Ilsekis lol'e

2005 Balandžio 28 d. 10:39

bIREL'is, speedy > Atrodo, vaikučiai, jums sunkiai sekasi pirštą nuo nepiršto skirti. :)
Turėtų Žakas didžiuotis tokiais savo atsidavusiais fanais, kai aiškiai gaudamas nuo jau kelių komandų draugų, lieka vis garbinamas kaip nerealių čempioniškų sugebėjimų pilotas. Gal jau čia kokia Žako sekta? :)
Matot, vaikučiai, yra fanų, kurie realiai ir kritiškai vertina savo mėgstamą bei kitus pilotus ir nekaitalioja jų kaip kojinių.
Bet yra ir tokių kaip jūs, kurie aiškiai jau kelis sezonus grybaujantį ir nuo savo komandos draugų gaunantį pastoviai liaupsina. O tai iš šono atrodo kaip vaikiškumas, kvailumas, suvokimo ribotumas, fanatizmas, ... - rinkitės.
Tikiuosi padės jums ši pamokėlė, vaikučiai, jei dar visai nebeviltiški. :)

2005 Balandžio 28 d. 10:59

AlBanas > gal visai nusenai, kad aplinkui tik vaikuciai vaidenasi?.. Gal jau reiktu paciam prisitaikyti taip pamegta posaki "laikas i pensija"?

2005 Balandžio 28 d. 10:59

jo pritariu AIBanas.
:)

2005 Balandžio 28 d. 11:20

Yes > Nesupratau - ar supykai, kad tavęs nepaminėjau tarp tų vaikučių, ar supykai, įžvelgęs, kad pats pagal savo vertinimus jų gretoms priklausai? Sorry, nenorėjau tokio seno diskusijų vilko įžeisti. ;)
Dėl pensijos? Bus laikas išeisiu. Išleisim kažkada ir Šumį į ją, nesvarbu - nusivažiavusį ar čempioniškai baigiantį karjerą - žodžiu, realiai vertinant.
Kaip sakė vieno filmo personažas: "učis student". ;)

2005 Balandžio 28 d. 11:30

Pirmiausia toks klausimas - jei jau nuokvėša, tai nebegali turėti fanų? :rolleyes:

AlBanas - savo "realiai ir kritiškai vertina savo mėgstamą pilotą" gali paslėpti po lapais, prisiskaitėm jau.

O dabar trumpa nuomonė - jis yra 1997 metų sezono čempionas. To iš jo niekas niekada neatims. Kad gauna nuo komandos draugų, jau sakyta daugybę kartų - gimęs ereliu skraidyti, slieku nešliaužos. Malonu, kad Sauber galų gale pradėjo deti pastangas ir sukūrė bolidą, kuris bent daugmaž tenkina Jacques ir jis gali atlikti lenkimus, kovoti dėl savo pozicijos, paspausti netgi McLareną, atsiplėšti netgi nuo Ferrari. AlBanas tikriausiai seilę nutekinęs žiūrėjo į "savo mėgstamą pilotą", ką gi, jo pasirinkimas. Objektyviai žiūrint, Jacques pasirodė žymiai geriau ir akivaizdžiai progresuoja, tad ir ateityje galima pradėti tikėtis taškų iš jo. Aišku, subjektyviai žiūrint, š...s verda žarnose, nes 1997 metais būtent Jacques tapo čempionu, o ne kažkoks Ferrari pilotas, kuris vardan titulo netgi buvo pasiryžęs pakartoti Adelaide-1994 manevrą, tik kažikaip Jacques su atidaužytu bolidu visgi sugebėjo finišuoti, skirtingai nei Damonas Hillas tada. Va tau ir visos meilės ir nemeilės Jacques. Normalūs žmonės džiaugiasi, kad jis kažko pasiekiam, o vieno dievo pasekėjai siunta, nors jų senoliui taipogi metas į pensiją, tik jis geresnėj mašinoj sėdi ir dar gali kažką parodyti, tai niekur ir nesitraukia.

2005 Balandžio 28 d. 11:32

AlBanas tikriausiai seilę nutekinęs žiūrėjo į "savo mėgstamą pilotą", ką gi, jo pasirinkimas [b]ką matyti ir ko nematyti[/b].

Šiek tiek žodžių dingo tarp smegenų ir klaviatūros :rolleyes:

2005 Balandžio 28 d. 12:16

carnifex > gali turėti kaip pats pavadinai ir pilotas nuokvėša fanų, bet jei realiai jie vertintų tai turėtų nuolat reikšti užuojautas dėl nuolatinių nesėkmių, bet neliaupsinti jo. :)

O vat siūlymas, gerbiamas kolega, kitų fanų pilotus slėpti po lapais - nepagarba jiems. :)

Korekcijos tavo komentarui:
Žakas 1997 čempionas - ne nuomonė, o faktas;
Gauna nuo komandos draugų - faktas;
Gimęs ereliu skraidyti - briedas;
"Sauber" deda pastangas - pagirtina;
Gali atsiplėšti nuo "Ferrari" - miražas;
Jacques progresuoja - beviltiškas tikėjimas;
Šumio taranai objektyvių jo fanų smerkiami - nusivilsi;
Jacqueso nei mylim nei nemylim - realiai vertinam;
Pasieks Žakas ką gero - patikėk - džiaugsimės;
Pilotų Dievų nebūna, juo labiau pasekėjų;
Į penciją tikriems čempionams dar ne laikas;
"Ferrari" geriausias bolidas - faktas;
"Šiek tiek žodžių dingo tarp smegenų ir klaviatūros" - savikritiška realybė - be žodžių. :D

Ale kaip parinasi Žako fanai del jų liaupsinančio vertinimo kritikos.
Pradėkit gi pagaliau jį vertinti pagal jo važiavimą - atitinkantį elinio naujoko ir nereiks čia su jumis beviltiškai diskutuoti, o man relaksuotis. :D

2005 Balandžio 28 d. 14:00

Albinai>> Kuo skiriasi tikras cempionas nuo netikru. Gal galetum isvardinti netikrus F1 cempionus. Aciu is karto.

2005 Balandžio 28 d. 14:01

Albanas turejo but sorryyy...

2005 Balandžio 28 d. 14:24

Na, aš save nuo 1996 metų laikau JV fanu, bet jo neliaupsinu, tiesiog sakau, kad jis važiavo geriau. Netgi geriau nei RB. Galbūt čia RB elektronika kalta. [b]Galbūt[/b].

Po lapais slėpti reikia ne pilotą, o pačią frazę "realiai ir kritiškai". Pilotas čia nei prie ko, bet jis labai jau dažnai vertinamas labai jau nekritiškai.

Palyginus su ta duobe, kurioje buvo - progresuoja. Palyginus su 1997 - be abejo, jam dar labai toli.

Nuomonė buvo viskas iki pat galo. Ten, be abejo, faktas, beje, labai skaudus daugumai [b]fanatikų[/b], kurie sudaro didžiąją dalį lojančių ant Jacques Villeneuve'o.

Va, pavyzdžiui, kodėl niekas nevaro ant Takumos Satos, kuris yra Honda koncerno statytinis, nežino, katruo galu turi važiuoti bolidas, daro nuolatines klaidas ne pirmą sezoną iš eilės, tikrai nebėra naujokas, bet važiuoja kaip kamikadzė ir lenktyniauja siaubingai? Kodėl visiems staiga užkliūna Jacques, bet neužkliūna niekam tikęs japonas žymiai stipresnėje komandoje?

Nors čia gal irgi mano piktumas po užpraeitų metų Japonijos etapo :rolleyes: Deja, negaliu vertinti objektyviai :rolleyes:



2005 Balandžio 28 d. 14:35

Gal todel kad sato spaudoje maziau verkia?

2005 Balandžio 28 d. 14:36

Gal todel kad Sato tai spaudai visai neidomus?

2005 Balandžio 28 d. 14:38

Gal todel kad atvaziaves penktas jis neisivaizduoja yrodes visam pasauliui savo verte nes zino kad pasiseke :)

2005 Balandžio 28 d. 14:51

Va čia aš sutinku su Mafu - Sato tyli, todėl ir neužkliūna. Jacques visada ir visur sako, ką galvoja, todėl daug kam ir nepatinka. Mat daugumai norisi saldaininių pilotų su iš anksto paruoštais FAQ lapeliais, o ne tokių, kurie turėtų savo asmeninę nuomonę. Ir čia visur taip, ne tik Formulėje 1. Pabandytų koks Sato pasakyti "BAR is totally screwed up team and that Honda engine is the worst ever made"... Bet ne, nesako, bijo kažko, geriau ką nors iš FAQ greitai parenka, kad ginkdie nieko neužgautų ir nieko nesuerzintų.

2005 Balandžio 28 d. 15:16

O gal dauguma pilotu nera priprate prie gero gyvenimo ir zino kad ne viska iskart galima gaut ant lekstutes?

2005 Balandžio 28 d. 15:32

Taip, mafai, ant lekstutes viska gauna tik vienas. Uztat jus ir pykstat, kai jis net nuo lekstutes nusiimti nesugeba, tuo tarpu atsiranda issisokelis, kuris savo pastangomis padaro daugiau, nei, atrodytu, galetu; kuris lenkia trasoje, komentatoriu vadinamoje "trasa be lenkimo galimybiu", kai kito "lekstelinio" piloto lenkimu skaicius yra is anksto apsprestas pit-stop'u kiekio.
Juk del to ir siuntat dabar, ar ne? ;)

2005 Balandžio 28 d. 15:36

Na, Yes, čia jau nepersistenk... Tiek Jacques Villeneuve lenkė Marką Webberį šiam padarius klaidą, tiek ir Michaelis Schumacheris padarė visai neblogą lenkimą Jensonui Buttonui paslydus stabdymo zonoje. Čia jau tikrai lygybė... Būkim biedni, bet teisingi ;)

TOP naujienos