JPM=MS?

Jūs esate čia:
2002 Balandžio 01 d. 18:51

Sveiki,

Taigi, siandien suni vedziodamas pamasciau, kad visgi JPM mazai kuom skiriasi nuo MS, taciau pasiziurejus atidziau akivaizdu kad JPM brazilijoje pasielge lygiai taip pat kaip ir MS malaizijoje.

Malaizija: JPM nepalieka vietos MS, todel sis uzvaziuoja ant kerbsu, paslysta ir isirezia montoyai i sona, nusilauzdamas priekini sparna.

Brazilija: MS uzdaro duris JPM, siam nelieka nieko kitko kaip deti ant stabdziu, taciau per velu, priekinis sparnas kliudo MS galini rata ir galiausiai nukrenta.

Ar tik as vienas cia nematau jokiu skirtumu?

Isties graudu klausyti kitu, pagrinde MS fanu, kurie rekte rekia kokia klaida padare JPM, kai 2 savaites pries tai ne ka mazesne padare MS. Siuo atveju Michaelis Juana padare kaip vaika, taciau malaizijoje tas pats Misha buvo suvaikejes lisdamas i pirmaji posuki.

Gal visgi ne tik Juanui, bet ir Mishai reiketu isikalti i galva, kad lenktynes nesisprendzia pirmajame posukyje.

Akivaizdu, kad incidentu bus, ir dar nevienas. JPM jau pasake, kad kersys MS ir daugiau niekada niekur nepaliks jam vietos, kaip kad padare siandien ir netgi du kartus:

1. Startas. JPM daro MS 'chopa', taciau palieka jam vietos ir nemurija jo i apsaugini barjera.. Galima sakyti, klaida Nr.1

2. Senna S posukiai. JPM korektiskai palieka vietos MS, netgi suletina greiti isvaziavime i tiesiaja tam, kad jei MS slystu, turetu vietos tam.. Taigi, klaida Nr.2

Anyway, sveikinu visus su Michaeliu Schumacherio pergale, taciau dar karta prasau nejuodinti ir mano megstamiausio lenktyninko, kuris, mano nuomone, nenusileidzia jusiskiam nei karstosiskumu, nei greiciu, o tik dviem dalykais - patirtimi ir 'fair play' supratimu.

Aciu, kad perskaitete ir isklausete mane.

Pagarbiai,
Andrius

2002 Balandžio 01 d. 18:55

:)

gerai parasei.. teisingai..

O nuo saves pridursiu tik tiek: si sezona matysime atgimusias Senna/Prost kovas.. Manau Juanas ir Misha vienas kitam _tikrai_ nenuolaidziaus, o fanams tai bus tik dar ispudingesni renginiai!


rgds,
AF1

2002 Balandžio 01 d. 19:25

O iš kur pas Montoyą atsirado Britanijos vėliava ant bolido?

2002 Balandžio 01 d. 19:27

Kas cia nemato skirtumo tarp MS IR JPM. Skirtumas toks : MS greitas, bet su galva, o JPM greitas, bet nerealiai tupas.

2002 Balandžio 01 d. 19:35

jaudrius> gerai parasei. pritariu 99%

gonka>neteisybe, Montoya nei tupas nei ka o tik karstakosis ir labai trokstantis pergaliu

2002 Balandžio 01 d. 19:36

gonks> jo, nerealiai tupas F3000 cempionas, laimejes daugiausia lenktyniu F3000 cempionatu istorijoje.. jo, tupas, laimejes CART cempionata, jo tupas - tapes jauniausiu istorijoje Indy500 laimetoju...

bicas - skaityk daugiau info ir maziau ziurek meksikietiskus serialus... nes JPM yra vertas kovoti F-1 ir jis vertas buti tarp geriausiu...

2002 Balandžio 01 d. 20:08

Jaudrius visiskai teisingai isdeste dabar esama situacija. Zinoma, JPM yra karstakosis ir nelinkes nusileist, taciau tai juk daugumos f1 naujoku (ypac is pietu Amerikos) savybe. Beje, ir pats MS seniau ne toks ,,protingas" buvo.

2002 Balandžio 01 d. 21:54

Bra, bet gaila, kad Montoy`os ir Mishos kovas galima paliginti, kaip Prosto ir Sennos. Nors ir esu McLaren fanas, bet turiu pripazinti, kad tarp Mikos ir Mishos kovu tikrai negalima butu priliginit Sennos ir Prosto kovoms.

2002 Balandžio 02 d. 00:06

jaudrius>na interesting parasei ms=jpm bet is tavo komentaro nemanai kad jie lygus na nebent savo karjeros pradzia f-1.

O kai kalbejai apie brake testa tai nebuvo stabdymas o tik gazo ateleidimas.
Whatever tyngiu diskutuot sita tem.Bent jau siandien

2002 Balandžio 02 d. 08:19

mafaz> visas pointas tame, kad ash norejau pasakyti tai, kad tiek ms elgiasi kaip naujokas, tiek jpm. o kaltinamas tik vienas is ju.

2002 Balandžio 02 d. 09:54

Del Michaelio vadinimo Misha: malchik zhestami objasnil pochiemu jiego zavut Xuan :) ce siaip.

O kad JPM = MS tai tikrai. Sis jaunuolis i F-1 inese tai kas ir yra F-1: intrigos, asitros, kova, pergaliu troskimas: 3 lenktynes ir jau 3, sakyciau, maksimalios kovos pavyzdziai. Puiku. Didele pagarba siems pilotams. Tikiuosi ir toliau islaikys si balansavima ant ribos.

2002 Balandžio 02 d. 10:04

Gerai butu, kad dar ta kova nesibaigtu pirmame rate, o tai po starto ir taip staigmenu netruksta. O siaip tai pritariu T-ziuzex.

2002 Balandžio 02 d. 10:12

Leika> jo :) tikrai, geriau butu pamatyti koki susidurima bent po puses distancijos :)

2002 Balandžio 02 d. 10:15

Nebutinai susidurima, uztektu ir tokio pasikapojimo kaip Australijoje :)). O siaip nesu islepes - patinka kaip ir kaomandine taktika isduria Che-che..

2002 Balandžio 02 d. 10:49

Ivertinkit asiekimus, nors pas jpm rogresas neblogas, bet kol kas tai dar reikia daug vaziuoti

2002 Balandžio 02 d. 10:57

Rasima> kaip ten tau su rasyba sekasi? :)

2002 Balandžio 02 d. 11:14

>AF, su rasyba ok bet klaviatura per maza :)))

2002 Balandžio 03 d. 15:11

Xebra,xebra,nedarykit per greit ishvadų siuo klausimų...Mano simpatijos siuo klausimu tikrai ne MS puseje, bewt teisybes delei reikia pasakyti, kad reikia sulaukti tu trasų kuriose JPM pernai neblizgejo(Monakas, Kanada)ir tik tada bus galima daryti globalines isvadas.Kol kas MS vis delto yra pranasesnis, nors man labai noretusi pasakyti atvirksciai...

2002 Balandžio 03 d. 15:43

AF1> Kovos gal atgims, bet manau ju kovos bus ziauresnes. :)

2002 Balandžio 03 d. 16:17

Jo Jo Jo, visas pasaulis kalba apie mane (tai yra kuo ash deduosi =]). jei rimtai tai ta formule JPM=MS reiketu pakoreguoti: JPM > MS =]]]]]]
o jei dar rimciau labai lengva pamatyti, kad JPM kazkaip biski shuda mala :). PVZ: brazilija, tai jeijau mate kad sparnas nuleke i salis reikejo spausti "gaza" ir pjauti kartu su MS i pievas, taip kaip bande A1 trasoje. Nu gerai visai shuda sumaliau, einu miegot


Arunas

2002 Balandžio 03 d. 16:27

J*P*M> Nu jei butu taip JPM pasielges, tai nemanau, kad ir toliau turetu tiek gerbeju. :)

2002 Balandžio 03 d. 16:28

Ashj aNT bajerio :)

2002 Birželio 10 d. 18:59

Temos pavadinimą drąsiai galima keistį į "JPM daugiau arba lygu MS" be jokių klaustukų, kadangi sezonas įpusėjo ir galima daryti šiokias tokias išvadas.
Faktas - JPM dėka savo nepriekaištingo ir puikaus drive'o apdėjo kvalifikacijose MS su Ferrari iš eilės dviejuose etapuose su prastesniu ir sunkiau valdomu bolidu ten, kur praeitais metais jam sekėsi prasčiausiai ir sulaukė daugiausia kritikos. Tai įrodo, kad JPM turi milžinišką tobulėjimo potencialą ir puikių savianalizės gabumų.
Antra, visuose sezono etapuose važiavo puikiai ir užsidegęs(tik išskyrus Imolą), o klaidų kiekis buvo mažas palyginus su praeitais metais, sakysim, MS darė tiek pat ir nemažesnių klaidų.
Trečia, toks lenkimas,kurį atliko JPM vakar, Schumacherių giminei net prisisapnuot negalėtų, jau nekalbant apie atlikimą. Tai buvo įspūdingiausias ir geriausias šių metų epizodas, bet kažkodėl to niekas kažkaip polenktyniniuose komentaruose perdaug neatkreipė demesio, manyčiau todėl, kad nelabai suprato kas iš tikrųjų įvyko. Juk JPM pakartojo tą patį ką ir Mika Hakkinenas atliko Belgijoje 2000 m, tačiau Montoya fantastiškai aplenkė išore ir net ne vieną o du vienodai greitus, kaip ir jis, varžovus!
Taigi, jei taip ir toliau sezono pabaigoje su džiaugsmu ir pridėjus ranką prie širdies bus galima pritarti šiems vieno amerikiečiu apžvalgininko pasakytiems žodžiams:
" I'd hesitate to say that Juan is better than Ayrton Senna,
But he is certainly in that category, and he is better than Michael Schumacher".
ir rudenį vesime nują temą - JPM>MS.
Prieštaraukit, jei galit! :)

2002 Birželio 10 d. 19:05

Tai adresuota ir tiems, kas užvedė temą "JPM luzeris" kol rašiau - parodykit ar sugebat ką nors argumentuotai ką nors pasakyti,o ne rašinet tokias nesąmones...

2002 Birželio 10 d. 19:31

tad > pirma tik parodei begaline meile JPM .. Ir dar noreciau pasakyti , Montoya nera loozeris , kai vaziavo Cart jis buvo mano megstamiausias lenktynininkas , bet formulej jis nera pats geriausias ...

O del tavo trecios dalies , tai biski nusvaigai ! Prisisapnuoti negaletu ? Nu gal , bet pasitaikius tokiai klaidai kuria padare DC MS laisvai butu aplenkes DC ir RS , tuo paciu " daug blogesniu uz Ferarri bolidu". Tada matomai DC blogai isvaziavo is posukio , RS turejo pristabdyti , kad neivyktu avarija , o JPM biski atsilikes iki DC klaidos galejo netrukdomai akseleruotis apliankiant "kliuti".Tada RS galejo aplenkti JPM , bet ji tarsi pradejo slegti is kiekvienos puses ir jis nutare nerizikuoti neisstumdamas komandos draugo ...Butent ta vieta radau viename Vokietijos F-1 puslapiu kai DC padare klaida , taigi cia ne mano ismislas !

2002 Birželio 10 d. 19:33

ir tarp kitko kodel jis daugiau uz MS , juk ka jis tesugeba varyti paprastu tempu , ir taranus daryti , o veliau verkslenti !!!

2002 Birželio 10 d. 19:49

EF1> Xex, kiek tas tavo puslapis tevertas, jei RS n+1 ratų šliaužia paskui Kimi o jam vaidenasi DC :)
Tu ką apie lenktynes sprendi iš to kas kur bele ką ineto šiukšlyne papostina o ne, iš to ką matei, ar tiksliau, nematei?
O RS po to taip ir neaplenkė Kimio ir net nebebandė.

2002 Birželio 10 d. 20:18

Kimis jokios klaidos nepadare ir vare kuo puikiausiai, taciau Ralfas PADARE klaida ir kirto ta posuki, ko pasekoje ishvaziavo letai i tiesiaja, tuo pasinaudojo JPM ir aplenke ne tik ji bet ir Kimi...tikrai grazus manevras (net sunku pagalvoti kaip mzv gali sakyti jog toki lenkima atliko loozeris kuris verkshlena....)


Augti laikas augti...
;)

Y

2002 Birželio 10 d. 22:21

Abu pilotai, vaziave pries JPM, padare klaida, todel aplenkti juos buvo nesunku...

2002 Birželio 10 d. 23:13

tai paliubomu JPM tupas

2002 Birželio 10 d. 23:23

Nu kox skirtumas , pripazystu JPM geras ir turi piku talenta , bet jam patirties truksta kad pralenktu MS , tad > labai jau arsiai ji gini :) O tas psl yra gana rimtas ...

2002 Birželio 10 d. 23:25

as cia sejp palaikyti diskusija :))
tai sakai piku talenta ane? :))

2002 Birželio 11 d. 11:13

HS> banas (pats supranti, kantrybe kazkada turi baigtis - tau ji pasibaige dabar)

2002 Birželio 11 d. 11:15

ne maldauju please daugiau nei zodzio PLEASEEEEE

2002 Birželio 11 d. 11:16

ir chebra, neparinkit vieni kitu - tie kas serga uz MS ir toliau ta darys, o tie kas serga uz JPM ir toliau sekmingai ta darys, tad garsus pasisakymai vieni kitu arba garbinamu pilotu atzvilgiu tikrai nieko nepakeis.. nebent i blogaja puse ;)

2002 Birželio 11 d. 11:33

kiekviena komanda ir kiekvienas pilotas turi savo gerbeju ir nieks negali prieshtaraut ju pasirinkimui

2002 Birželio 11 d. 13:59

tad> dėkui, paskaitai tokius kūrinius kaip Tavo ir taip gera ant dūšios palieka. Kad mato, mato pasirodo žmonės, kas yra kas.

p.s. AF1> o tai kaip čia su tuo banu- uždelstas veikimas, kad ta pamišusi HS dvaselė vis dar vaidenasi?

2002 Birželio 11 d. 15:20

Teisutis> del dvaseles: LOL.

2002 Birželio 11 d. 15:23

MS> Kimis klaidos NEpadare

2002 Birželio 11 d. 18:12

AF1 > nu jo kas palaiko Shumi tie ji ir palaikys , kas palaiko JPM tas ji irggi palaikys , ir cia diskusijos for ever :) Tarp kitko parasyk man , kiek banas uztrunka ?

TOP naujienos