Kaip jums DC manevras??

2003 Birželio 30 d. 15:57

1_P> labai geras palyginimas, applause!

2003 Birželio 30 d. 16:07

1_P>>> malonėk susilaikyti nuo apibendrinimų, ypač tokių kaip "ferraristai".

Aš manau, kad Alonso pasielgė negražiai, nors taisyklių ir nepažeidė, t.y. manevras vertas Montojos lenkimo.

2003 Birželio 30 d. 16:15

1_protingas> tik tu ir galejai tai pastebeti. sweikinu:)

2003 Birželio 30 d. 16:16

Testarossa>>> A montoyos kišti čia neverta. Iš pakartojimo aiškiai matosi, kad šhumis paslydo ir viskas. Tiesa, garsas iš pakartojimo aiškiai rodo kad ne tik musų komentatoriai užkietėję ferraristai : maždaug "Oj, tai Montoya turėjo apsisukti ..."

Šiaip dėl apibendrinimų tai viskas visiškai aiškų- sergantys feraristai visuomet pasaulį mato per raudonus akinius ...

2003 Birželio 30 d. 16:48

satanod> ne vien TV3 komentatoriai stebejosi kodel apsisuko MS o ne JPM taip kad nereikia cia...
1_dumb> ten MS per velai stabde todel ir ivare truliui i sona. Nieko ci apanasaus nematau tarp DC ir FA

2003 Birželio 30 d. 17:43

Įdomu ar DC taip pat pakalbės su Alonso, kaip tai puolė daryti Šumis su DC, kai per lietų (nepamenu kurios GP) DC anksti stabdydamas privertė Šumį trenktis į jo bolido galą? :)

2003 Birželio 30 d. 18:04

AlBanas> :nono: tuomet niekas nestabde, o sumazino greiti

2003 Birželio 30 d. 18:42

Ai... Nevarykit... Alonso stabde, o Coulthardas nesitikejo. Ir visa politika. Bet siaip efektingai atrode... :D

2003 Liepos 01 d. 10:59

1_...> As MS fanas bet mano nuomone kaltas FA. Pasiskaityk mano nuomone jei netiki pirmuose puslapiuose.
AF1> FA irgi pasakys tipo "As nestabdziau tik suletinau. Be to DC tada buvo lenkiamas ratu ir turejo praleisti MS!:nono:

2003 Liepos 01 d. 13:30

Skrydis tai buvo tikrai puikus. tegu dziaugiasi D.C. kad dar neapvirto...

2003 Liepos 01 d. 16:36

samanas> nepradekim vel nusisneketi, jis turejo praleisti, Todtas net paprase Rono, kad ji praleistu ir Davidui per radijo rysi liepe ta padaryti, ka jis ir padare - suletejo, o del lietaus MS to nepastebejo ir rezultatas buvo toks, koks buvo.
Cia ir taskas. Riebokas toks.

2003 Liepos 01 d. 16:42

AF1, ratu atsilikes turi praleisti t.y. pasitraukti salin ir suleteti, o ne tik suleteti.

2003 Liepos 01 d. 17:09

nu nzn bet kai pasisziuri tai greiciau jau atrodo ne kad FA per anksti stabde o kad DC stbdzio pedala pamete... ir isvis ar verta butu FA taip rizikuot... nemanau... beje jei kas dar ziuresit kur nors si manevra tai atkreipkit demesi kiek jegos turi f1 priekinis ir galinis sparnai (aisq ir bolido aerodinamika prisideda) nes kai DC apsisuko ir pradejo skrist atbula pradejo kilt i visrsu :D

2003 Liepos 01 d. 17:18

AF1> ka kas sake boksuose lieka paslaptis. Nes vienas placiajai visuomeniai, o kitas gali buti is tikruju. Visko gi mes nezinom. Aisku galim spelioti, bet tik sakau, kad sio DC pries MS nereiketu isvis kisti. O FA manau tikraibuvo siek tiek kaltas:D

2003 Liepos 01 d. 17:19

T-zex> tai kad oras, oras kaltas... Aisku ir pasitraukti galima butu, bet DC pasake suleteti - jis ir suletejo...

2003 Liepos 01 d. 18:22

AF1>Bet kad ir vel (aisku ne savo noru) nuklystate i tas temas, kurios jau buvo aptartos seniai. o del paskutinio manevro DC pries AF. O gal McLarenistams reiketu rega pasitikrinti?:))
Kodel? Ogi todel, nes: 1)tai KR nesugebejo iziureti kad AP nepajudejo starte; 2)tai DC per velai pamate, kad AF stabde. Patologija.

2003 Liepos 01 d. 18:26

dzukelis> biski nepagaunu kampo, o jei lietuviskai? pabandykim?

2003 Liepos 01 d. 18:32

AF1>Ko nepagauni? So zrenijem plocho u McLaren.:)) Ar tu pateisini: 1)DC paskutiniame incidente? 2)Tu kaltini AP nepajudejus is vietos kai buvo duotas startas?

2003 Liepos 01 d. 18:47

a) nepagaunu prie ko cia McLaren, nors ne tame ir esme
1) DC ir Fernando incidentas buvo pripazintas lenktyniniu, tad kaltu nera.
mano pozicija - DC klaida buvo tai, kad jis neivertino galimu FA 'manevru'. Tokiam senam vilkui kaip jis tai neturetu buti budinga. O Alonso klaida akivaizdi - ankstyvas stabdymas.
2) Antano ir Kimi incidentas irgi kaltu neturejo - Pizzonia'os bolide nesuveike LC, tad jis nepajudejo. Jo klaidos isvis nera. Kimi klaida - nespejo issukti vairo.

2003 Liepos 01 d. 18:58

AF1>Pritariu 100%. DC klaida galima vertinti dvejopai, kad neivertino galimu FA manevru (tavo vertinimas) ir kad nepastebejo anksti stabdziusio FA (mano vertinimas). KR klaida -nespejo issukti vairo (t.v.) ir nepastebejo kad AP stovi (m.v.). Taip kad abiem atvejais ir vienas ir kitas NEPASTEBEJO kitu draiveriu manevru. Del to ir reiketu pasitikrinti regejima:))

2003 Liepos 01 d. 19:06

Tai kame tadu problemos, jei pritari? :confused:

2003 Liepos 01 d. 19:50

Aha. Visgi geriau pagalvojau ir nusprendžiau, kad visgi D.C kaltas, nes nesilaikė esminės nerašytos taisyklės - duok durniui kelią.

2003 Liepos 01 d. 19:59

dzukelis> juokingai tu su savo tais pastebejimais cia. Gal teisiu dar neturi ar ka? Faktas toks, kad net su paprastom masinom vaziuojant viena is paskos kitos nedideliu atsumu (~5-10m.), jeigu pirmas sugalvotu padaryti stabziu bandyma, niekas is paskos vaziuojanciu nespetu sustabdyti, tiesiog kai jau pastebi buna post faktum... O apie F-1 cia nera ne ka kalbeti.

2003 Liepos 02 d. 08:02

Shumacheristams: na, jei jau oficialiai iteisinami stabdziu bandymai lenktyniu metu, tai nenustebkit, kai prancuzijoj taip DC padarys Shumiui, kad Kimis bendroj iskaitoj aplenktu MS... Ar tada jau bus vel DC kaltas, nes MS niekada nebuna kaltas? :)

2003 Liepos 02 d. 10:58

AF1>Neieskau as jokiu problemu. Tiesiog tai mano pamastymai ir viskas. Gal biski su jumoru ir tiek. Va "arejas" suprato. Na bet tiek to - gyvenimas grazus.

2003 Liepos 02 d. 12:10

arejas> teises turiu. Bet ne tame esme. Gatves yra ne trasos. Jei lenktyninkai vienas nuo kito saugiu atstumu vaziuotu mes isvis nematytume lenkimu. DC norejo aplenkti.:p

2003 Liepos 02 d. 22:52

dzukelis> tavo inicialai ne MM? :)

2003 Liepos 03 d. 04:00

tai dar visa laime, kad ash tuo metu dirbau ir sito GP nemaciau.......nu ir aciu dievui, o tai uz sudauzytus bokalus ir kt. inventoriu butu teke paklot puse atlyginimo :)

2003 Liepos 05 d. 20:04

truko tiktai kad apsiverstu ir butu tiesiog perfect

2003 Liepos 05 d. 20:55

axis >>>> :nono: su tokiom kalbom... :(

2003 Liepos 06 d. 00:24

Nors siaip pagalvojus, jei FA turejo problemu ir anksciau stabde, kodel jam butina buvo vaziuoti kelio viduriu ir nepalikti DC vietos nei is vienos nei is kitos puses, jei FA taip gyne pozicija, tai galejo vaziuoti kairiau ir DC nebutu jo pralenkes.

2003 Liepos 06 d. 12:57

Geraj kad neisireze i gala, MS butu daugiau tasku paemes

2003 Liepos 06 d. 21:42

Nelabai matau FA kalte.Pradeti stabdyti galima ir pries 50m ir 60m.Viskas priklauso nuo bolido galimybiu.Didesne klaida yra is vis nestabdyti,ka DC puikiai pademonstravo.

2003 Liepos 07 d. 22:26

Vampire> Va būtent!
skull> Pritariu... :)
-------------------------------------------------
Vytia> FA nekaltas, nes D.C turėjo važiuoti paskui, saugiu ~200 m atstumu (Sprendžiant iš FA paaiškinimo).

TOP naujienos