Kas ir kur 2003-ais...

logo 2002 Rugpjūčio 12 d. 17:31
Kai kurios komandos jau tiksliai žino kas pilotuos jų bolidus 2003-ųjų metų sezone, kai kurios turi neblogų pasirinkimų. Jei Jūs nesekėte pasikeitimų tarp komandų lenktynininkų, mes Jums pristatysime esamą padėtį ir pateiksime keletą galimų variantų. Taigi...
“Ferrari”
Michaelis Schumacheris (turi kontraktą 2003-ųjų sezonui).
Rubensas Barrichello (turi kontraktą 2003-ųjų sezonui).
Abu pilotai turi kontraktus iki 2004-ųjų pabaigos. Vienintelis šaukstas deguto medaus statinėje tas, jog buvo daug kalbama apie "Šumio“ pasitraukimą. Buvęs F-1 čempionas Damonas Hillas ir „Autosport“ grupės redaktorius Mattas Bishopas mano, kad Michaelis pakabins savo šalmą ant vinies pasibaigus šiam sezonui.
Tačiau manoma, kad vargu ar taip įvyks, nebent nelaimingas lenktyninis įvykis priverstų jį pasitraukti dabar.
Iš paskutinių pasitraukusių pasaulio čempionų, tik Prostas pasitraukė kai jis buvo viršūnėje, ir tik todėl, kad jis neįsivaizdavo „karo“ tarp jo ir Sennos atsinaujimo, kai Ayrtonas atėjo į „Williams“ komandą 1994-ais metais.
“Williams”
Ralfas Schumacheris (turi kontraktą 2003-ųjų sezonui).
Juanas Pablo Montoya (turi pasiūlymą 2003-ųjų sezonui).
Ralfas Schumacheris atstovaus komandai kartu su Juanu Pablo Montoya 2003-iais. Buvo pranešta, kad Juanas Pablo pasirašė sutartį 2003-2004-iems metams su „Williams“ komanda, bet vėliau Juanas tai paneigė.
Jei JPM dar nepasirašė kontrakto tai turbūt tik todėl, kad bando pakelti savo kainą. Juanas norės uždirbti mažiausiai bent tiek, kiek Ralfas, o Ralfas gauna 12 mln. JAV dolerių (42 mln. Litų) per metus. Buvo pranešta, kad Juanui buvo pasiūlytas 6-ių mln. vertės kontraktas, bet ši suma neatitinka jo lygio piloto atlyginimo.
Jei Montoya negaus pinigų kurių jis mano esąs vertas, tada Ronas Dennisas tikrai turėtų išsitraukti savo čekių knygutę ir persivilioti kolumbietį.
“McLaren”
Davidas Coulthardas (turi kontraktą 2003-ųjų sezonui).
Kimi Raikkonenas (turi kontraktą 2003-ųjų sezonui).
Pilotai patvirtinti, jokių abejonių. "McLaren“ stilius!
“Renault”
Jarno Trulli (turi kontraktą 2003-ųjų sezonui).
Fernando Alonso (turi kontraktą 2003-ųjų sezonui).
Jei Jensonas Buttonas nebūtų kentėjęs dėl sulūžusios pakabos Malaizijoje, tada būtų dar nesmagiau Flavio Briatore – atleidusiam lenktynininką, kuris būtų iškovojęs vienintelį komandos podiumą šiais metais. Ir be to atleidimas buvo gana gėdingas.
“Sauber”
Nickas Heidfeldas (turi kontraktą 2003-ųjų sezonui).
Pasirinkimai: Heinzas-Haraldas Frentzenas, Felipe Massa, Olivier Panis.
Mažai šansų turintys: Markas Webberis, Giancarlo Fisichella.
Peteris Sauberis jau patvirtino Nicką Heidfeldą. Jis taip pat pasakė, kad nori patyrusio lenktynininko komandoje kitiems metais. Nėra jokių abejonių, kad Felipe Massa greitas, bet iškyla abejonės dėl jo sugebėjimų tobulinti bolidą. Jo anglų kalba nėra puiki, kas reiškia, jog jam ir komandai sunku bendrauti. Panis gali lenktyniauti BAR kitą sezoną, jo patirtis tobulinant „McLaren“ bolidą, susilaukė aukštų Rono Denisso įvertinimų.
Fisichellos vardas buvo paminėtas, dėl jo ryšių su „Ferrari“ Sklinda gandai, kad "Fisico“ patirtis „Ferrari“ varikliais varomoje „Sauber“ komandoje, suteiktų jam galimybę pereiti į „Scuderia“ kai pasitrauks Michaelis.
“Jordan”
Giancarlo Fisichella (turi kontraktą 2003-ųjų sezonui).
Pasirinkimai: Takuma Sato, Eddie Irvine’as, Heinzas-Haraldas Frentzenas.
Giancarlo pasiliks su sąlyga, jei nebus perviliotas kitur, bet antrojo piloto kėdė „Jordan“ gali atitekti bet kuriam iš likusių pilotų.
DHL, Eddie Jordano rėmėjas, be jokios abejonės norėtų matyti vokietį už vairo. Jie ir pasiūlė EJ pakviesti Heinzą vienerioms lenktynėms Magny-Cours trasoje. Frentzenui būtų keista grįžti po to, kai jis buvo atleistas, tuo labiau jo teisiniai nesutarimai su „Jordan“ dar nėra išspręsti.
Takuma Sato turi „Honda“ užnugarį ir daug sirgalių šįmet, bet manoma, kad „Honda“ nebetieks variklių „Jordan“ komandai kitą sezoną, ir ar jie rems Sato tai jau visai kitas klausimas.
Eddie Irvine’as galėtų pabaigti savo karjerą ten, kur pradėjo. Eddie perejimas pas Eddie (Jordaną) sukurtų „airių išdykėlių“ porelę“, o "Benson and Hedges“ turėtų parūpinti pinigų Irvine'o, kuris vis dar yra greitas pilotas kontraktui apmokėti.
“Jaguar”
Pedro de la Rosa (turi kontraktą 2003-ųjų sezonui).
Pasirinkimai: Eddie Irvine’as, Markas Webberis.
Kol Niki Lauda vadovauja komandai, Irvine’as turi gerą galimybę pasilikti, bet su sąlyga, jog jo alga bus sumažinta.
Kai Fernando Alonso važiavo sekunde greičiau už Pedro de la Rosa, komandai atsivėrė akys. Irvine’as greitesnis už Pedro, bet Pedro pasilieka savo nuomonę sau apie prastą "Jaguar R3", o Eddie nevengia paliežuvauti.
Markas Webberis tiktų prie komandos įvaizdžio: tvarkingas, pilnas entuziazmo australas, kuris visada puikiai išnaudoja bolido galimybes.
“British American Racing”
Jensonas Buttonas (turi kontraktą 2003-ųjų sezonui).
Jacques’as Villeneuve’as (turi kontraktą 2003-ųjų sezonui).
Kiti pasirinkimai: Olivier Panis, Takuma Sato.
Jensonas patvirtintas, raštu patvirtintas ir Jacques’as. Komandos bosas Davidas Richardsas nori, kad JV liktų keturiems sezonams, bet Jacques'as vis dar tikisi, kad bus pakviestas į stipresnę komandą. Kai "Šumis“ pasitrauks 2004-ais, galbūt mes vėl išvysime Villeneuve’o pavardę susijusia su „Ferrari“ Galbūt ir „Williams“ norės pasikviesti JV atgal į komandą, kai atsiras laisva vieta. Jacques’as mažai išloš „pririšdamas“ save prie BAR dar viena ilgalaike sutartimi, kai jis gali gauti pelningą pasiūlymą jau 2003-ais. „Honda“ sutelks visas pajėgas į BAR kitais metais, ir tai yra vienintelė priežastis, kodėl Villeneuve'as gali derėtis dėl ilgalaikes sutarties.
“Toyota”
Mika Salo (Komanda turi teisę į lenktynininką 2003-ųjų sezonui).
Pasirinkimai: Allanas McNishas, Olivier Panis, Christiano da Matta, Markas Webberis.
Nors Allano McNisho vieta neseniai atrodė labai pažeidžiama, dabar „Mažojo Alo“ reikalai neatrodo taip prastai. Pasklidus gandams, kad „Toyota“ nori vokiškai kalbančio piloto, Wurzo ir Heidfeldo pavardės iškilo į paviršių. Wurzas vėl pasirašė kontraktą su „McLaren”, Heidfeldas liks „Sauber“ O Heinzas-Haraldas atrodo susidomėjęs „Jordan“
Komanda norėjo Jensono Buttono, bet šis jau priklauso BAR. Buvo kalbama ir apie Davido Coulthardo kandidatūra, bet šios kalbos irgi nepasitvirtino.
Nors "Toyota“ nepasirašė kontrakto su Salo, jis greičiausiai liks komandoje, bet apart minėtų pavardžių yra dar keli geri lenktynininkai besivaržantys dėl Allano McNisho kėdės. Yra galimybė, kad tai bus Olivier Panis, jei jis taps laisvu, arba JAV lenktyniaujantis, su „Toyota“ sutartį turintis brazilas Christiano da Matta. Da Matta šiuo metu lyderiauja CART čempionate, ir turbūt yra pagrindinis pretendentas į Allano vietą.
“Arrows”
Enrique Bernoldi
Enrique Bernoldi sėkmė nepriklauso nuo to kas vadovaus komandai, nes jis turi puikų „Red Bull“ užnugarį, kuris suteikia daug pasitikėjimo.
Prancūzijos F3000 žvaigždė Sebastienas Bourdais puikiai pasirodė bandymų metu, bet kai komanda yra sunkioje padėtyje, talentas nėra toks svarbus kaip pinigai.
“Minardi”
Pasirinkimai: Bryanas Herta, Alex Yoongas, Tomas Enge, Sebastienas Bourdais, Josas Verstappenas, arba nuomuojamas lenktynininkas.
Markui Webberiui pretenduojant į lenktynininko vietą trijose komandose, o Alexui Yoongui prastai lenktyniaujant, tikėtina jog „Minardi“ rikiuotę kitą sezoną sudarys nauji veidai, kurie atves naujų rėmėjų į komandą.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553