Kas pirmieji palūš?

2007 Gegužės 09 d. 09:53

Ne paslaptis kad vieną šlykščiausių apraiškų fromulėje stebėjom per paskutiniuosius 8 metelių. Vien dėl to formulė daug kam tapo bjauri. Manau visi sutiksit kad tai buvo komandinės taktikos naudojimas, bendrai visų suprantamas ir mums mirtingiesiems kūniškai apreikštas Austrijoje 2002.
Ir su džiaugsmu sulaukę žinios iš šios inovacijos išradėjų ir įdiegėjų formulėje, kad nuo "kitos eros" pradžios, pasitraukus centrinei ašiai, aplink kurią ir buvo sukama komandinės taktikos strategija, ši taktika nebebus naudojama su nerimu laukiam (bent jau aš) kaip viskas išsirutulios. Faktas tas, kad priekyje turim 4 varžovus ir 2 poras. Ir ko gero gali taip būti, kad gale sezono kai kuri pora gali nukentėti ir pralaimėti asmeninėje įskaitoje vien dėl to, kad daugiau kovojo tarpusavyje, o nenukreipė kartu susivieniję kovos strėlių į priešininkus.... Žiūrovams tai labai gerai - ba matom kovą. Ale anie, o ypač jų komandos tikrai norės labiau rezultatų nei reginio žiūrovų akims. Juolab kad kai kurie jau taip darė ir iš to saldžius vaisius valgė...
Ir nors atrodytų raudonieji turėtų pirmi neišlaikyt bet štai intriga - pirmose gonkėse sustojimai suorganizuojami taip, kad Makralenai savotiškai apkeičia Alonzitą ir Hamiltoną vietomis pastarojo nenaudai. Tai jau komandinė taktika?... Iš varžybų vėliau matome kad kol kas ačiū Dievui ne...
Bet tai vardan rezultatų visvien kažkas palūžti gali.
Kaip manot ar paluš? Kas pirmieji?...

2007 Gegužės 09 d. 10:56

Kadangi kaip pats pripazysti, MacLaren JAU paluzo ir netgi pirmame GP, tai klausimas visikai nebetenka prasmes- atsakymas kaip ir yra :) Bet ir antra karta Maclaren turi daugiau sancu analogiskiems veiksmams, nes a) turi panasesnio lygio pilotus b) Ferrari jau "pasimoke" Austrijoj

2007 Gegužės 09 d. 11:39

Viki > jau sakiau, kad nemanau kad Maklarenai palūžo. Po to sekusios gonkės rodė kitaip, kaip pati žinai. O pirmąsias gonkes negali taip vertint komanda nebuvo įsitikinusi Hamiltono vairavimu - gal būt tas lėmė.... Nežinau.
O ferari kaip matei vėliau net po 2002-ųjų nepasimokė..... tik pradėjo slėptis ir gėdytis.
Bet intriga šioje srityje labai didelėmano akimis......

2007 Gegužės 09 d. 11:58

1_Protingas>>Komandine taktika...o kaip su tuom,kai vienas is poros uzlaiko uz saves kitos poros lenktynininka?Juk ir cia butu kaip komandos taktika?

2007 Gegužės 09 d. 13:33

"Iš varžybų vėliau matome kad kol kas ačiū Dievui ne..." LOL LOL ir dou*** LOL

jau pirmam etape "paluzo" tavo meklerenai Tobulaji stumdami i prieki :)

2007 Gegužės 09 d. 13:36

1_Protingas>Jei pradejo slepti, tai gal ne tiek del gedos, kiek del publikos bei fanu reakcijos, + fia galimu sankciju, apie kurias pradeta griezciau kalbeti po 2002 m. Austrijos...Kita vertus, pasakyk, ka ten MS veike laukdamas kol Massai pakeis ratus pernai Turkijos GP? Kai labiausiai reikejo stengtis del keikvieno tasko cempionate kovoje su Renault ir pirma pakvietsi ms nebuvo jokiu problemu, kai artejo MS apsisprendimo del pasitraukimo momentas?...Pgalvok!:) Ir pernai tai buvo ne vieninteles lenktynes,kuriose Massa suzibejo. Be jokiu taktiku!!!
p.s.: cia Ferrari ekipos ar MS vardu nuolatinis rasymas is mazosios raides atsitiktinumas, ar religiniai isitikinimai?...jie religiniai, tai liudna...

2007 Gegužės 09 d. 14:02

Lauda kaip visada pirstu i aki ir niekas nepaneigs

2007 Gegužės 09 d. 15:12

Niu pasamprotaukim:) Pirmam etape Mclaren, pavadinkime suklupo, bet dar nepaluzo anot 1_P;) Tuomet Denisas pasiskunde, kad ferrari lankscus dugnus naudoja, aisku grazioj formoj, analogiskai kaip ir su tuo paluzimu;) Niu pakolkas del paluzimo 2:0, psakant i vienus vartus... Man istiesu idomu kas butu jei jei lememose varzybose nanditas su hamiltonu turetu panaiai tasku, kazkaip net neabejoju, kad tobulsasis butu vienokiu ar kitokiu budu prastumtas i prieki !!!

2007 Gegužės 09 d. 15:20

Pirmiausia tai palūžo Protingas_1 su savo sapalionem apie komandinę taktiką kuri jau nuo seno naudojama bendram, geresniam tikslui pasiekti, kuomet lieka bene vienintele išeitis nugalėti varžovą. Ne viena sporto šaka jau senai net vadinama kaip "komandinis žaidimas", bet jų dėl to niekas nesmerkia. Įdomu kaip jis pats pasielgtų budamas dideles komandos vadovas ir tūrėdamas galimybę kovoti del pergales panaudojant komandos taktiką, taip žinoma atimdamas galimybę kitam ar kitiems komandos nariams nugaleti varžybose. Bet ar to reikia (konkurencijos komandos viduje) kuomet jau aisku kas perima lyderio pozicija, o kam galbut nesiseka ar jau praranda galimybe nugaleti bendroje įskaitoje? Kam beprasmiškai kovoti tarpusavyje kai pagrindinis konkurentas yra kita komanda???
Protingas_1 turbūt dar mažas vaikas, nematė gyvenimo realybės, pilnas optimizmo ir į viską žiūri pro rožinius akinius, per daug prisiskaitė pasakų apie kilnius riterių žygdarbius ir nebesugeba priimti relybės tokios kokia ji yra. Suaugs, supras kaip viskas vyksta is tikro, padirbs darba kuriame visi konkuruoja, skaudžiai nudegs tykėdamas savo idealais, pasimokys arba toks ir liks, nevykelis su savo svajonemis...

2007 Gegužės 09 d. 15:35

Rinnas>> o cia is savo patirties reziai? :)))

2007 Gegužės 09 d. 15:48

Rinnai > cituoju "per daug prisiskaitė pasakų apie kilnius riterių žygdarbius"........ Bet buvo toj pačioj formulėj atvejų kai vienas kitam atiduodavo bolidą ir taip likdavo antras, o tas kuris bolidą gavo tapdavo čempionu..... Buvo, bet nuo 1994-ųjų dingo... Dabar atsiranda vis daugiau tokių (nors JAM išėjus augimas turėtų stabilizuotis), kuriems įvykiai po 19940-ųjų gražu ir sportiška.
Dr_Lauda > apie pirmą etapą pasakiau savo nuomonę. Turi ką daugiau pastebėti be LOLų?
Viki > bet JIS, JAM, JO tai visada tik iš didžiosios - tai gal ne religiniai :)

2007 Gegužės 09 d. 15:57

Rinnas> berods 1_P jau yra likes nevykeliu :)
david20> ha ha ha, tik nelabai pavyko tavo prikolas. Tai aisku kad Rinnas is avo patirties reze, kaip kitaip? Jis zino ka reiskia konkuruoti ir kaip viskas vyksta.
1_P> ir tau tikrai atrodo, kad TIK Ferrari iki to laiko naudojo komandine taktika?

2007 Gegužės 09 d. 16:10

Net neabejoju, kad jeigu sezono gale del nugaletojo titulo kovos du skirtingu ekipu pilotai (kas veikiausiai ir bus) pamatysime komandiniu taktiku. Nematau cia nieko keisto. Na zinome nesinoretu, kad tai peraugtu i 2002 Austrijos lygi;) Ir kad prisimint tokias taktikas, tikrai nereikia per daug sukti galva. Tiesiog prisiminkime 2006. Tada buvo Alonso vs Sumis su savo panadielnikais Fiziu bei Massa salia. Turbut visi puikiai prisimena, kaip neitiketinai iki Agurku tempo Kinijoje suletejes Fizis, keliu rate cikle prarado tureta didele persvara (kiek virs 20s) pries Alosno ir buvo jo "aplenktas". Ko gero dar dabar daug kam akyse stovi vaizdas, kai Sumis Japonijoje "iveike" Massa tiesiojoje, nors kituose ratuose ju tempas skyresi 0.2-0.3 sekundemis:) Dar puikiai pamenu Vokietija, kai net ir turedamas apciuopiamai greitesni bolida Fizis tiesiog ramiai laikesi uz Fernando. Ir net ne kiek neabejoju tuo, kad JEI ne pradurta padanga Brazilijoje Sumis butu prisikases iki 2tros vietos, o tada Massa "netiketai" butu suletejes, taip paciai kaip visai neseniai Kinijoje suletejo ir Fizis. Seip paimkime pavyzdi....: Ta pati situacija is pernai metu Brazilijos;) Tarkim Alonso butu nusproges, o Sumis pakiles iki antrosios vietos;) Prisiminus turnyrine lentele, aisku, kad sumiui tokiu atveju tik pergale padetu pasiimti 8taji titula. Net ir asilui aisku, kad tai butu imanoma tik patraukus Massa salin is kelio;) Elementaru - komandine taktika daznai reikalinga pasiekti geram rezultatui. Aisku, geriau ji butu iki tam tikru ribu. Kad nereiketu po to atidavineti tauriu kitiems bei lipti ant kitu podiumo laipteliu (Ferrari, Austrija 2002) arba, kad nereiketu komandos vadovui sakyti, jog jo ekipa tiesiog nespejo pakviesti savo piloto i boksus, nors vos kelias sekundes uz jo vaziaves komandos draugas visgi buvo pakviestas (Mclaren, Kanada 2005).

2007 Gegužės 09 d. 16:34

1_Protingas...puiki tema,jei nenukryptum į aklą neapykantą nemėgiamo lenktyninko ir tokį pat aklą gynybą mėgiamo ;) jeigu jau smerkti komandinę taktiką,kuri egzistoja nuo pat F1-no pradžios,tai 2002-ųjų faktas tik smulkmena palyginti su 1994-ųjų Wiljams,kai Deimoną tempė už ausų,Kūlthardas ir Manselas...juokingiausiai tai darydavo Kūlthardas jis prieš kameras ištiesdavo delną ir pirštų Deimonui parodydavo,kad kelias laisvas,Manselas iškovodavo polpoziciją ir starto metu praleidinėdavo savo kolegą priekin...turiu visų lenktynių įrašus ir jei kam ydomu galiu sukelti į Tako ftp...

2007 Gegužės 09 d. 16:49

1_Protingas>>> Man tavęs nuoširdžiai gaila.
Yra beje straipsnis apie komandines taktikas f-1 savaitės kažkuriame numeryje. Senelis gal kur nors kitur galėtum įmesti? Sudomino visai ta filmuota medžiaga =)

2007 Gegužės 09 d. 16:50

Senelis>>> as visada pasisakau "UZ" del bet kokiu senu lenktyniu irasu;) Jei tik turi galimybiu ir noro buciau labai dekingas, jei taip ir padarytum;)

2007 Gegužės 09 d. 17:04

Chester' > visiskai tau pritariu! ;)
1_Protingas > Va prisiminiau vieną sporto šaką tai snukeris - angliškas biliardas, kuriame teko matyti ne vieną džentelmenišką poelgį, t.y. kuomet priešininkas padarė "kvailą" klaidą, kitas sportininkas leido pasitasyti vietoje to kad pasinaudotu galimybe ir rinktu taškus. Kiek stebiu snukerį, jie visada žaidžia LABAI sąžiningai, net teisėjui nepastebėjus klaidos patys pasisako suklydę... Na as buvau labai nustebintas tokių situacijų ir tik dar labiau gerbiu šį sportą. Bet nereikia pamiršti kad ten kitip nei F-1 komandą sudaro tik treneris ir Žaidėjas, tad visai kitokia sutacija nei formuleje kur yra keletas stambių vadovų, o lenktynininkas tik samdomas "darbininkas" kuris turi nemažai privilegijų, pvz.: reikalauti kad komanda dirbtu tik jam. :) Snukeryje sukasi ir pinigai kitokie, ir reklama mažesne. Tačiau puikiausiai suprantu tiek Ferrari, tiek Mclaren ar bet kokią kitą komandą kuri lenktynėse panaudos komandine taktiką, padesiančia nugaleti priešininkus. Ne visiems tai atrodo sąžininga, bet tos pačios sąžiningumo normos vargu gali būti vienodos visose gyvenimo situacijose.

2007 Gegužės 09 d. 17:18

Chester'...kai turėsiu daugiau laiko rasi ftp mano byloje "1992 F1 review",beveik viską parsisiunčiau su emule...

2007 Gegužės 09 d. 17:44

Na pirmiausia su Pergalės diena visus.
Kaip matau čia jau diskusijos nukrypo nuo temos, šiaip teisingiausią nuomone išsakė Chester', nejaugi komanda nepaaukos kito piloto, jei antrasis jau nebeturi galimybių laimėti čempionato.

2007 Gegužės 09 d. 18:13

Chester'> :goodjob: ! Pirma karta tau pritariu 100 %. :)

2007 Gegužės 09 d. 18:16

Šimšė ? tai paspeliokim kas pirmi palus:?

2007 Gegužės 09 d. 18:28

O jei ne kurie per kvalifikaciją vieni kitus "buksyruoja" vakuuminiu maišu, o per lenktynes specialiai vienas padaro falšstartą siekdamas išprovokuoti varžovą, tai čia jau būtų panašu į palūžimą ar dar nelabai?

2007 Gegužės 09 d. 18:41

1-Protingas>paspėlioti galima, nėr problemų, išskyrus vieną (ją beveik įgarsino M2A2) o kas, paties nuomone, yra tas palūžimas ? Jei McL veiksmai pirmame etape tokiu nesiskaito, tai kas skaitosi ? Būt gerai žinot kriterijus, kad vėl nekiltų tuščias ginčas.

2007 Gegužės 09 d. 18:45

1_P>> Baik kurt kvailas temas! Jei nori pasipykt su visu pasauliu, tam yra ir geresniu vietu ir budu! Va galiu duot patarima, kaip galima islieti susikaupusi ituzi ant ferrari!!! Tarkim vakare iseini i miesta, geriau i koki piktesni rajona ir kiekvieno sutikto klausi ar jis ferrari fanas, ir uz kiekviena teigiama atsakyma duodi i galva arba atvirksciai...

2007 Gegužės 09 d. 19:08

Tik akiniuotas ir plikas gali tokias nesamones sapalioti ir aklai ginti savo dievaiti, o kaip pavadintum kai Webberis praleido Coulthardo Bahreino GP? Nagi atsakyk protinguoli.

2007 Gegužės 09 d. 19:41

blemba, pagarba tau 1_Protingas :D šitaip vartytis, kai visi prieš tave nusiteikę, reikia daug sugebėjimų turėt. James Bond-> ai gal geriau tegu jis čia lieja pyktį :) tu primesk, jei tau gatvėj į galvą duotų.. :D

2007 Gegužės 09 d. 19:52

jo, James'ui Bond'ui i galva duotu, sumastyk man taip :lol:

2007 Gegužės 09 d. 20:28

pirmas palush 1_protingas... :) O siaip tai manau, kad nuo Europos GP tradiciskai Ferrari kraus malku Mclarenam ir nebebus ka diskutuot sia tema :)

2007 Gegužės 09 d. 20:48

Kas lūž kas nelūž bet jau Kimis tikrai nepalūž, jam degtinelos butelys, kaip meklerenams vandens gurkšnys...

2007 Gegužės 09 d. 21:14

pritariu, respect 1_Protingas , taip puikiai atsilaikyti pries toky spaudima reik sugebejimu :) trim zodziais: manau palus ferrari

2007 Gegužės 09 d. 21:37

Manau kad esme ne vien tik geruose komandos noruose tureti lenktynininka Nr1.Kiekviena komanda turi po pirmarusi ir antrarusi lenktynininka - isimtis Sena su Prostu.Siai dienai Feruose Masai visgi truksta cinkelio buti pirmarusiu lenktynininkus.Apie jaunus lenktynininkus nekalbu - jie dar neturi reklaminio svorio.Manau , kad aukscaiusio kalibro pilotai , tokie kaip Mika , Shumis , Kimis , Sena , Nigelas atnesa apie 25 % komandos pajamu gabala , kai tuo tarpu antrarusis pilotas - viso labo apie 2-5 %.Tureti du auksciausios prabos pilotus - neekonomiska , ir be kita ko prasides nesveika konkurencija komandos viduje (Ralfas su Truliu) ir komanda tarsi praras savo veida (ir patraukluma remejams).Todel manau , kad uz pilotu isskyrima nemaza itaka daro remejai (Alonzo - Telefonica).Isivaizduokite reklaminio efekto skirtuma , kai tarkim , Marlboro uztraukia Shumis , ir Baricelas - Lucki Strice.O kur dar visokie padekos vakareliai , kai Ronis , Janas , Flabio turi atiduoti duokle remejams - magnatams.Jiems turbut nesinori raudonuoti , kad brangia reklama vezantis pilotas uztrigo uz daug letesnio komandos draugo...

2007 Gegužės 10 d. 00:55

Jei dar Hamiltona padedanti Alonziui galima isivaizduot, tai pvz Kimio padedancio Massai as neisivaizduoju... O kai tokia iskaita, tai dar toli iki komandines taktikos.

2007 Gegužės 10 d. 15:16

Saulens is Siaul-> "kiek zinau, plikas akinuotas, apkunokas, ant isprotejimo ribos stovintis antisumacheristas galetu nebent prajuokinti eilini ferrari fana, arba geriausiu atveju - tapti patyciu objektu." - nežinai, kas tokiam egzemplioriui gali šauti į galvą :D

2007 Gegužės 10 d. 15:57

Saulens is Siaul->> Nu maximum tau 16 metuku, jei daugiau, tuomet uzjauciu tave..

2007 Gegužės 10 d. 17:26

Nieko blogo ta komandine taktika ir ja naudoja visos komandos ir nereik cia sneket apie palus ar nepalus.Kai isryskes pilotai,kurie kovos del titulo like team-mate'ai pades jiems. Nieko cia smerktino. Vienintelis dalykas yra tai,kad ferari komanda ta kom taktika paverte slyksciu visus erzinanciu ir save zeminanciu dalyku. Viena yra kai artejant sezono galui komandos draugas padeda kovot del titulo,bet visai kas kita yra,kai vidury sezono dar net niekam neaisku esant viskas daroma del 1 piloto,kuris ir taip tuo cempionu taptu uzsimerkes,nes bolida turi kito lygio,persvara didziule,vienintelis potencialus varzovas - komandos draugas,bet jam net esant tokioms salygoms net neleidziama nugalet ir iskovot sumautais 2 tsk daugiau. Va cia ir yra ta puse,kuri vercia nemylet. Isskirtines salygos padaro zaidima nesazininga,o ne kiek ta normali suprantama komandine taktika...

2007 Gegužės 11 d. 08:24

Damon Hill>drisciau abejoti ar komandos vadovai dalyvaudami F-1 cempionate vadovaujasi tokiomis savokomis kaip "cempionu taptu uzsimerkes", "bolida turi kito lygio", "persvara didziule"...Butent tai ir privercia juos elgtis ciniskai. O kaip del pacio pirmo GP,kai naudojama komandine taktika, kaip del "uzkulisiniu" susitarimu?...Austrija buvo akivaizdus komandines taktikos pavyzdys, bet tai nereiskia kad tas akivaizdumas yra vienintelis nesaziningo zaidimo pavyzdys. Ir tuo labiau ne vienintelis pavyzdys f-1 istorijoje.

2007 Gegužės 11 d. 09:40

Šiaip bus įdomu atsiverst ir pasiskaityt šituos spėjimus į sezono galą... Bet po šumio išėjimo ferari rėkė,kad daugiau tokių baijkų nebus.... Duok Dieve kad kitos komandos nepritaikytų sau šios "puikios" strategijos.

2007 Gegužės 11 d. 09:50

1-Protingas>tai bus ar nebus tie palūžimo kriterijai ? laukiu laukiu....

2007 Gegužės 29 d. 11:53

Nemegstu grizineti prie senu temu... Anyway siuo atveju man labai idomu:) Ar tai ka pasake Denis bei Lewiso zodziai "I am number two driver" jau galima laikyti paluzimu?:)

2007 Gegužės 29 d. 12:34

Manau, kad taip. Visgi Lewis nori nugaleti ir save isreiks jei ne lenktynese tai per spauda. Galu gale manau, kad po jo komentaro, kad jis Nr.2 pabloges santykiai su Ronu ir kils dar didesne itampa. Ypac jei Ronui dar reiks sumoket tiems nevisprociams FIA :)

TOP naujienos