Kas šiemet laukia C. Sainzo?

Kas šiemet laukia C. Sainzo?
logo 2022 Balandžio 17 d. 11:40, Ferrari

Naująjį sezoną „Ferrari“ lenktynininkas Charlesas Leclercas pradėjo puikiai ir visiškai išnaudoja F1-75 bolido potencialą, kuris šiais metais turi potencialo pakovoti dėl pergalių, todėl jau dabar, po trijų etapų, jis užtikrintai pirmauja pasaulio čempionate su dideliu pranašumu prieš artimiausius varžovus.

Charlesas lenkia ir savo komandos draugą Carlosą Sainzą, nors pastarasis vairuoja tokią pačią mašiną. Ekspertai, tarp kurių yra ir buvusių „Formulės-1“ lenktynininkų, bendradarbiaujantys su Europos TV kanalais – pavyzdžiui, Timo Glockas, Davidas Coulthardas ir Martinas Brundle'as teigia, kad ispanui Skuderijoje dabar skirtas „antro numerio“ lenktynininko statusas. Nors italų komandos vadovas Mattia Binotto tai neigia.

Britų žurnalistas Markas Hughesas, bendradarbiaujantis su „The Race“ leidiniu, mano, kad dabartinių įvykių priežastys yra tos, kad Carlosas lėčiau adaptuojasi prie naujos technikos.

„Carlosas sezono pradžioje nedaug nusileidžia Leclercui tempu, nors atsilikimas nėra didelis, o tai – svarbus momentas, - teigia M. Hughesas. - Jei Charlesas prisijaukina mašiną beveik be jokių pastangų, tai Carlosui, nors ir jis moka adaptuotis, tenka daugiau dirbti su savo fobijomis, kai jis stengiasi atsikovoti paskutines sekundės dalis tokioje situacijoje, kai čempionate vyksta kokios nors rimtos permainos. Jam ir ankstesniais metais tokių dalykų pasitaikydavo.

Naujieji automobiliai verčia lenktynininkus rimtai keisti vairavimo stilių, su jais negalima labai agresyviai atakuoti kelkraščių, jie reikalauja kur kas tikslesnio ir labiau apgalvoto požiūrio. Leclercui pavyksta improvizuoti ir su visu tuo susitvarkyti, jis tiksliai moka varijuoti su apkrovomis visiems keturiems ratams, aktyviai dirbdamas vairu ir pedalais. O Sainzas iki šiol laikosi labiau tradicinio ankstesnio vairavimo principo.

Bet Melburne ispanas gerokai pasitempė ir savaitgalio pradžioje buvo toks pats greitas kaip ir Leclercas. Tačiau vėliau jam buvo labai pikta, kai vairo problemos sutrukdė jam kvalifikacijoje ir lenktynių starte. Kad ir kokios būtų priežastys, po trijų sezono etapo jis pralaimi savo partneriui jau 38 taškus ir tai gana rimtas momentas. Nors aš visiškai nesitikiu, kad nuo šiol Sainzas nuolat pralaimės Leclercui.

Atvirkščiai, aš spėju, kad dabar įvykiai vystysis pagal panašų scenarijų, koks buvo pernai metų rudenį, t. y. bus ne vienas savaitgalis, kai Sainzas bus greitesnis už Leclercą.

Kai Carlosas pradės lenkti Charlesą, galima bus laukti, kad įsikiš komanda ir lieps praleisti į priekį savo ekipos partnerį. O tai bus nepavydėtina situacija. Beje, tai bus ir pilotų psichologinis patikrinimas, bet neabejoju, kad Carlosas su tuo susitvarkys“.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2024 sezono taškai: 151
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983