Paskutinę pirmos bandymų savaitės dieną greičiausias buvo Lewsias Hamiltonas, su vidutinėmis padangomis ratą nuvažiavęs per 1:19,333 sek. – tai geriausias šios savaitės rezultatas, kuris tik dviem dešimtosiomis nusileidžia pernykščiai brito „pole“ pozicijai.
Antrą rezultatą parodė Stoffelis Vandoorne iš „McLaren“, trečią – Sebastianas Vettelis iš „Ferrari“.
Turint galvoje nedidelius reglamento ir mašinos konstrukcijos pasikeitimus, šiais metais per bandymus niekas nelaukė didelių patikimumo problemų. Visi buvo įsitikinę, kad jau pirmąją bandymų savaitę naujieji bolidai nuvažiuos didelę distanciją, bet tam pasipriešino prastas oras.
Šaltis, lietus, sniegas. Pagal nuvažiuotų ratų skaičių pirmoji bandymų savaitė buvo du su puse karto mažiau rezultatyvi nei pernai. Apie nors vienos dienos perkėlimą kitą savaitę komandoms susitarti taip ir nepavyko, bet pavyko bent dvi dienas paeiliui atšaukti pietų pertrauką, nors kažkiek kompensuojant prarastą laiką.
Ketvirtą bandymų dieną oro temperatūra pradėjo artėti prie įprastinių Barselonai reikšmių, bet rytą vėl lijo lietus, todėl pilotai, kurie dirbo tik pirmąją dienos dalį, atsidūrė kur kas prastesnėje padėtyje.
Pirmąsias valandas pilotai važiavo su lietaus padangomis, po to perėjo prie tarpinių – „slick“ tipo padangos atsirado tik po pirmos valandos vietos laiku. Galiausiai diena buvo geriausia pirmą savaitę pagal nuvažiuotą distanciją.
Trasos būklė palaipsniui gerėjo, asfalto temperatūra augo ir pasiekė rekordinę šiais savaitei reikšmę – 20 laipsnių – ir su kiekviena valanda rezultatai vis gerėjo.
Sergejus Sirotkinas dirbo rytą ir buvo vienintelis, kuris per visą laiką nebuvo išvažiavęs su „slick“ padangomis – galiausiai jis protokole užėmė paskutinę vietą. Dieną jį pakeitė Lance Strollas -„Williams“ programą išskyrė dviem pilotams.
„Mercedes“ taip pat dirbo su dviem pilotais – dieną į trasą pirmą kartą po pirmosios dienos išvažiavo Lewisas Hamiltonas. „McLaren“ ir „Renault“ taip pat padalino dieną tarp dviejų pilotų. Pasiekti atidirbtų valandų lygiavos šią savaitę nepavyko – tvarkaraštį teko koreguoti jau bandymų eigoje.
„Force India“ šiandien bolidą pirmą kartą išbandė Sergio Perezas – pirmą dieną dirbo Nikita Mazepinas, antrą – Estebanas Oconas, trečią dieną snigo, galiausiai meksikietis prie vairo atsisėdo tik paskutinę dieną.
Bandymai du kartus buvo nutraukti raudonų vėliavų – vakare Maxas Verstapenas išlėkė iš trasos ir įstrigo žvyro gaudyklėje 12 posūkyje, o sesijos pabaigoje Lance Strollas atsidūrė saugumo zonoje, bet po to savarankiškai sugrįžo į trasą.
Pirmoji bandymų serija tuo ir užsibaigė. Komandos sugrįš į bazes ir kitos savaitės antradienį pratęs bandymus – oro prognozė žada kur kas geresnes sąlygas.
Ketvirtosios bandymų dienos rezultatai
Pilotas |
Komanda |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
Padangos |
1. L. Hamiltonas |
Mercedes |
1:19.333 |
64 |
Medium |
|
2. S. Vandoorne |
McLaren |
1:19.854 |
+0.521 |
110 |
Hypersoft |
3. S. Vettelis |
Ferrari |
1:20.241 |
+0.908 |
110 |
Soft |
4. K. Magnussenas |
Haas |
1:20.317 |
+0.984 |
88 |
SuperSoft |
5. F. Alonso |
McLaren |
1:20.929 |
+1.596 |
43 |
SuperSoft |
6. C. Sainzas |
Renault |
1:20.940 |
+1.607 |
50 |
Medium |
7. L. Strollas |
Williams |
1:21.142 |
+1.809 |
51 |
Soft |
8. S. Perezas |
Force India |
1:21.973 |
+2.640 |
63 |
Soft |
9. M. Verstappenas |
Red Bull |
1:22.058 |
+2.725 |
35 |
Soft |
10. P. Gasly |
Toro Rosso |
1:22.134 |
+2.801 |
139 |
SuperSoft |
11. N. Hulkenbergas |
Renault |
1:22.507 |
+3.174 |
49 |
Soft |
12. V. Bottas |
Mercedes |
1:22.789 |
+3.456 |
60 |
Medium |
13. C. Leclercas |
Sauber |
1:22.808 |
+3.475 |
51 |
Soft |
14. M. Ericssonas |
Sauber |
1:23.825 |
+4.492 |
79 |
SuperSoft |
15. S. Sirotkinas |
Williams |
1:31.979 |
+12.646 |
47 |
Inter |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |