Kimi Raikkonen GP spaudos konferencija

2005 Rugsėjo 06 d. 21:02

Kimi Raikkonen GP spaudos konferencija

Yes (“Mediafon YEAR racing”) – 1 vieta
Why (“KSC-Zhaibas”) – 2 vieta
Gyvate (“Maya”) – 3 vieta
zilvinas (“Vendetta GT”) – 4 vieta
Groozdas (“Dragon Racing”) – 10 vieta
Aurielka (“666”) – 12 vieta
Toke (“Team Patrick Vredestein”) – 15 vieta
Fixamer (“RPM Racing”) – 17 vieta

Sveiki visi GO-1 dalyviai ir fanai, sveikiname su naujojo sezono pradzia ir kvieciame dalyvauti pirmojo etapo spaudos konferencijoje.
Tradiciskai uzduosime klausimus keliems etapo dalyviams, bet si kart turime du klausimus, i kuriuos turetu atsakyti visi spaudos konferencijos dalyviai, atsake i jiems asmeniskai uzduotus klausimus. Klausimai yra tokie:
a) Ka manote apie incidentu fiksavima, nuobaudu skyrima ir galima pakeitima taisyklese, po kuriuo incidentai butu nagrinejami iskart po varzybu?
b) Ka manote apie lenktynininku mases lyginima? Kokio tipo balasta siulytume, kaip igyvendinti sia ideja?

Yes, naujaji sezona pradejote auksta nata, sveikiname su puikia pergale! Po varzybu buvote sunerimes, nes sudalyvavote incidente Gyvates posukyje, po kurio atsidurete uz trasos ribu, pazerdamas smelio ant trasos. Kas ten ivyko, kadangi incidentas liko nepastebetas?

Why, tiesiog stulbinanciai iskopet is A vaziavima i TOPa, o cia, jau Jusu varzovu deka, atsidurete ant podiumo - papasakokite prasom ispudzius is abieju vaziavimu. Beje, kaip vertinate taisykliu pakeitima, pagal kuria vaziavimo nugaletojas automatiskai patenka i kita vaziavima?

Gyvate, sveikiname su puikiu, nors ir apkarpytu rezultatu - pirmoji pole-pozicija - tai turbut buvo fantastiskas rytas! Podiumas (nors ir po nuobaudu) irgi turetu buti neblogu rezultatu, taciau paklausti noretume apie nelemta incidenta Gyvates posukyje. Didziai gerbiamas Teisejas bole pastebejo Jusu nekorektiska elgesi, issiaiskinus buvo aisku, jog naujaji SR punkta interpretavote gal kiek skirtingai... Kokie Jusu ispudziai, prauzus nuoskaudai, zvelgiant blaiviai i sekmadienio ivykius?

zilvinas, turbut nukentejote daugiausiai - sudalyvavote viename incidente, bet taure teks grazinti... Turbut tai skaudu, kai tenka atsisakyti tokio trofejaus. Bet pakalbekime apie pati vaziavima - kaip klostesi lenktynes?

Groozdas, kaip naujam GO-1 dalyviui, jums turbut ivare shoka visokie DQ ir aiskinimaisi po etapo :) Kaip jauciates? Kokie ispudziai, zvelgiant naujo dalyvio akimis?

Aurielka, nenorime jusu izeisti, bet kodel cia staigiai patapo visi @aidziais? O jei i tema - kokie ispudziai po nuobaudos skyrimo. be to, papasakokite incidento su Elyga smulkmenas, prasome.

Toke, sauniai pakovojote su savo komandos partneriu B vaziavime - reginys buvo isties puikus! Kaip sekesi A vaziavime? Atrodo, buvote tarsi J.Trulli - traukinuko garvezio vaidmenyje. Kaip sekesi laikyti uz saves greitesnius varzovus ir kitus visokius VABALUS? :)

Fixamer, klausimas panasus i Groozdui uzduota - kaip vertinate GO-1, susipazines su viskuo is arti? Be to - papasakokite prasome publikai matyta incidenta tarp schutis ir Prelude.


Primename, kad pagal GO-1 BT lenktynininkai privalo išsamiai atsakyti į klausimus per 3 paras nuo jų paskelbimo.

Laukiame Jūsų atsiliepimų ir kitų diskusijų dalyvių klausimų „from the floor“.

Taip pat primename, kad spaudos konferencijos metu draudžiamos bet kokios žinutės, nesusijusios su užduotais klausimais.

GO-1 press

2005 Rugsėjo 06 d. 21:20

GO-1 press> zinau kad konferencijos metu draudziamos kitos zinutes nesusijusius su spaudos konferencija, taciau reikalas pakamkamai rimtas !!!

[b] Klausimus prasau uzdavinekit neizeidziancius [/b]

Tai yra Jei Toke vaziuodamas uz saves laike musu komandos ("vabalai Racing") fanus - visokius VABALUS, tad taip ir jo klauskyte, kad atsakovas Toke nesusimaisytu atsakydamas ir nepagalvotu jog klausime kalbama apie konkurentus trasoje is Vabalu komandos :).

Vabalai Racing
Expertas

:D

2005 Rugsėjo 06 d. 21:26

Klausimas to TOKE>

Kaip vertinate savo pasirodyma etape, kai jus A vaziavime lenke ne tik visi konkurentai, bet ir trasoje esantys Vabalu komandos Fanai ? (Muses, Bites, Masalai, Karkvabaliai, Uodai...) Bei ar nemanote, jei jau jus lenkia ne lenktynininkai, o jus pats lenkiat komandos drauga AF1 - gal vertetu atsisakyti dalivavimo GO-1 , kol pagaliau pasieksite lygy kai aplenksite visokius Vabalus ;) .

Aciu uz atsakyma :D.

2005 Rugsėjo 07 d. 09:26

[i]Yes, naujaji sezona pradejote auksta nata, sveikiname su puikia pergale! Po varzybu buvote sunerimes, nes sudalyvavote incidente Gyvates posukyje, po kurio atsidurete uz trasos ribu, pazerdamas smelio ant trasos. Kas ten ivyko, kadangi incidentas liko nepastebetas?[/i]

Pradejau, aciu! :)
Po varzybu buvau ne sunerimes, o sudirges, kad man artimam zmogiui buvo atseiketa gana nemaza nuobauda uz incidenta, taciau niekas nebuvo baustas uz manes iskirtima i zvyro karjera, arba is 2 vietos i 5, kas velgi momentaliai sugriove mano planus sugrizti i GERIO puse ir priverte likusia lenktyniu dali varyti su GNIEVU. O ivyko tas, kad ruosiau lenkima pries Why, taciau matydamas, jog greicio persvaros neuzteks svariai jo aplenkti, net nelindau i vidine posukio dali. Salia manes nieko nebuvo, taciau jau "Gyvates" posukio viduryje pajutau "bumt" i desini karto sona ir pradejau kelione po zvyra.

[i]Ka manote apie incidentu fiksavima, nuobaudu skyrima ir galima pakeitima taisyklese, po kuriuo incidentai butu nagrinejami iskart po varzybu?[/i]

Manau gerai. Bet butina salyga: turi tikrai _veikti_ taisykle, kad negalima po GP apleisti kartodromo, kol leidimo neduoda VVK arba VT.
Taciau incidentu fiksavimu esu totaliai nusivyles (teatleidzia man VVK, VT, just T, ir T pagalbininkai, kuriu beveik nebuvo). Kaip minejau, "niekas nemate", kaip buvau isstumtas as, niekas nemate, kaip raudonu kombezu vilkincio piliecio ivaziavime i "Lasa" pries pat mano akis buvo isstumta Gyvate, taip prarasdama 2 pozicijas. Taigi, GP1 reziume mano akimis butu tokia: GO-1 administracija pakoregavo etapo rezultatus, neatsizvelgdami i visas aplinkybes.

[i]Ka manote apie lenktynininku mases lyginima? Kokio tipo balasta siulytume, kaip igyvendinti sia ideja?[/i]

Manau gerai. Vyrams min. mase kvalifikacijos ir lenktyniu metu - 75kg, merginoms - 60kg. Balastas - tik tvirtinamas prie karto. Igyvendinimas sudetingas - reikia gerai pasukti galva siuo klausimu.

2005 Rugsėjo 07 d. 09:51

Gal pirma i tema. :)
Incidentas su Elyga vyko taip: nepavyko greitai isvaziuoti is Hairpin'o, i Bus Stop'a ivaziavau leciau, bet idealia trajektorija. Elyga kaip visada vare savo stiliumi ir dar po lenktyniu skundesi ir lengvinancia aplinkybe laike uzsikirtusi "gaza". Kadangi nebuvo jam kur dingti - soko per kerba. Mano giliu isitikinimu jis per 0,5 karto nebuvo susilygines ir plius mes neturejome jokio kontakto. Taip kad uz ka gavau DQ - nezinau. O kaip nezinai uz ka gauni atatinkamai ir jautiesi.
Ir dar labai pikta buvo matyti kaip nuobauda buvo skirta, nes vienintelis zmogus uzfiksaves nuobauda buvo AF'as. Taciau 100 % ir jis negalejo patvirtinti/paneigti ar buvo Elyga susilygines per ta nelemta 0,5 karto... Tai tiesiog uz tai, kad "kazkas gal ir buvo" apdovanojo mane teisejai DQ1. Aciu. :)

Del "@aidziu". Sitas zodis ne mano. Taip kad klausima reiktu peradresuoti zmonems, kurie sugalvojo apklausa. Ir tokius dalykus, tuo labiau apklausas dedant i net'a reiktu pasidometi kiek jie realus. Tuo labiau eskaluojant toliau, zurnaliste. ;)

Nors siaip zodis geras... Galetumem kaip bokse isteigti "@aidzio plunksnos kategorija", kur dalyvautu 65 kg nesveriantys dalyviai ar pan...

2005 Rugsėjo 07 d. 10:02

Aurielka> o kaip JUS vertinsite kontakta lenktyniu pradzioje A vaziavimo, po kurio jusu kolega ELyga isleke i zvyra-zole pries laso posuki? Ar tik tai nebuvo tycinis trajektorijos "uzdarymas" ;) ....

2005 Rugsėjo 07 d. 10:05

Elyga> nzn. nieko nejauciau, nieko nemaciau, teisejai taip pat nieko nemate ir nesake. O kas ten buvo?

2005 Rugsėjo 07 d. 10:12

Aurielka> kaip ir nieko nebuvo, tik man reikejo 3/4 lenktyniu vilktis esalono gale po ismusimo atsilikus ant 0,5 rato, kol prisivijau jumis ;)

2005 Rugsėjo 07 d. 10:16

Elyga> velnias. Nepasiseke Jums...

2005 Rugsėjo 07 d. 11:49

Gyvate, sveikiname su puikiu, nors ir apkarpytu rezultatu - pirmoji pole-pozicija - tai turbut buvo fantastiskas rytas! Podiumas (nors ir po nuobaudu) irgi turetu buti neblogu rezultatu, taciau paklausti noretume apie nelemta incidenta Gyvates posukyje. Didziai gerbiamas Teisejas bole pastebejo Jusu nekorektiska elgesi, issiaiskinus buvo aisku, jog naujaji SR punkta interpretavote gal kiek skirtingai... Kokie Jusu ispudziai, prauzus nuoskaudai, zvelgiant blaiviai i sekmadienio ivykius?
*****************************************
sveiki,

dėkui už sveikinimus. sekmadienio rytas buvo išties nuostabus. labai džiaugiuosi pirmąja savo karjeroje pole-pozicija. tuo labiau, kad ją užimti tikrai nesitikėjau. matyt, pagaliau pakankamai svorio numečiau, kad su savo lievu važiavimu sugebėjau pirma būti ;)

po varžybų priėmiau kelis sprendimus:
1. stengtis niekada nefinišuoti antrai, nes ši pozicija man labai nesėkminga - vis prarandu...
2. iš karto praleisti visus mane lenkiančius ir nebandyti nieko lenkti (na nebent kokį apsisukusį ar už trasos stovintį...)

apie incidentą mano vardo posūkyje rašiau apeliacijoje, aiškinau gerbiamiems VVK ir teisėjui bolei. nesinori kartotis... esu tikra, kad visų tų "parkių" galėjo ir nebūti... situacija buvo tokia, kad man neliko vietos posūkio viduje. nuobauda argumentuota taip: "yra naujas taisyklių punktas. o jeigu ir būtų buvę tos vietos, vis tiek būtum neįsipaišiusi ir iškalusi MG". jeigu būtų buvę palikta vietos ir tikrai būčiau MG iškalusi, nebūtų jokių mano pretenzijų. savo kaltę (kai ji akivaizdi) pripažįstu. jei ką, Expertas gali paliudyti :)

o dabar... per lenktynes porą kartų buvau su kolegų pagalba palikusi trasą. vieną kartą niekas nieko nematė, kitą kartą, buvo nuspresta, kad nieko baisaus nenutiko... ir po viso to sužinau, kad gaunu Q2. nieko nuostabaus, kad pradeda kilti minčių apie pasitraukimą, nes patiriamos teigiamos emocijos neigiamų nebenusveria...

bet kol kas sprendimo nepriėmiau, taigi, iki susitikimo trasoje ;)

gyvatė

2005 Rugsėjo 07 d. 12:03

GYvate> taip paliudyju, kai mane stumdai visada prisipazysti ;).

2005 Rugsėjo 07 d. 12:05

Gyvate, kaip isivaizduojate realizuodama save, jeigu priimsite toki drastiska sprendima ir pasitrauksite is GO-1 megeju serijos?
Gal jau turite konkreciu planu? Gal esate numaciusi koki nors kita savirealizacijos buda "uz vairo"?

2005 Rugsėjo 07 d. 12:11

Darjush > apie pasitraukimą rimtai kol kas negalvoju. tiesiog po praėjusio etapo pirmą kartą kilo tokia mintis. kas bus toliau, ateitis parodys.

2005 Rugsėjo 07 d. 12:45

Toke, sauniai pakovojote su savo komandos partneriu B vaziavime - reginys buvo isties puikus! Kaip sekesi A vaziavime? Atrodo, buvote tarsi J.Trulli - traukinuko garvezio vaidmenyje. Kaip sekesi laikyti uz saves greitesnius varzovus ir kitus visokius VABALUS

Aciu uz klausimus: B Vaziavimas buvo isties smagus. Tikrai nesitikejau kad aplenkus AF1, jis gales iki pat lenktyniu pabaigos laikytis uz manes ir daryti pastovu spaudima. Nes per pirmus ratus jo tempas buvo gerokai mazesnis, negu poto kai ji aplenkiau.Aciu Af'ui uz grazia kova.
A vaziavimas buvo visiskai prastas, nes kartas gerai suko tik i kaire puse, o tiesiojoje isvis nevaziavo, del ko daugelis mane ten ir aplenke. Isskyrus Vabalu atstovus visi kiti su manim susidoro pagal taisykles. Ale Vabalai, tai stumde tiek kartu kad net nesuskaiciuosi:)

a) Ka manote apie incidentu fiksavima, nuobaudu skyrima ir galima pakeitima taisyklese, po kuriuo incidentai butu nagrinejami iskart po varzybu?
Manau kad nuobaudas sprendzia teisejai, ju zodis galutinis ir neapskundziamas. Geriausia kad butu viskas pasakoma trasoje, ir taskas. Manau supaprastintu visa shita procedura ir drabstymusis. O kam netinka ir ale del teiseju sprendimu jauciasi nuskriausti, ir uzmusa jiem fun vaziuoti, lai pasitraukia. Tikrai atsiras norinciu i ju vietas.
b) Ka manote apie lenktynininku mases lyginima? Kokio tipo balasta siulytume, kaip igyvendinti sia ideja?
Manau svoris turetu buti 75kg per driver, deja manau kad igyvendint tai bus sunku. Asmeniskai as is to problemos nedarau, visgi GO-1 yra man smagus praleidimo laikas. Gaila kad jis stipriai atitoles nuo savo pradzios, kai visi lekdavom ir alaus ir boulinga zaist ir t.t. Pasiilgstu to labai.
Ekspertas, atsakymas i jusu rimta klausima. Manau retairinsiu.
Iki

2005 Rugsėjo 07 d. 14:08

Toke> as tau retairinsiu ;).

2005 Rugsėjo 07 d. 14:25

Klausimas Gyvatei ir Yes'ui: ar jūs manote, kad kai kurie teisėjai yra šališki ir priima sprendimus, atsižvelgdami į piloto pavardę? Ir jei dar konkrečiau: ar jūs manote, kad kai kurie teisėjai yra nusiteikę prieš jus ir linkę traktuoti ginčytinas situacijas ne jūsų naudai?

2005 Rugsėjo 07 d. 14:57

a) Ka manote apie incidentu fiksavima, nuobaudu skyrima ir galima pakeitima taisyklese, po kurio incidentai butu nagrinejami iskart po varzybu?
Pritariu. Be to siulau visiems kito vaziavimo dalyviams pasiskyrstyti posukiuose ir stebeti lenktyniu eiga, po to, reikalui esant, atlikti liudininko vaidmeni. Liudininku, manau, negaletu buti incidente dalyvavusio piloto komandos draugas ir pilotas esantis per viena pozicija bendroje iskaitoje. Taip bus daugiau nuomoniu - lengviau priimti sprendima gincytinoje situacijoje.

b) Ka manote apie lenktynininku mases lyginima? Kokio tipo balasta siulytume, kaip igyvendinti sia ideja?
kaip minejau anksciau, as esu pries visu pirma del saugumo, kadangi sie dalykai turetu buti lengvai primontuojami ir lengvai ismontuojami. Taciau tokiu atveju jie lengvai gali nukristi, o jei kartingas vartytusi, tai pradetu spjaudytis svino plokstemis ar kas nors panasaus, be to galima stipriau susizeisti incidento metu. Jei vis tik bus nutarta svorius sulyginti, manau, kad turetu buti 75kg (kaip cempionatinese klasese) ir tvirtinimas prie kartingo ir jokiu budu ne prie piloto, kas keltu papildoma saugumo problema, o gal net nepatogumus draiveriui (varzytu judesius, nuspaustu, nutirpintu kurias nors kuno vietas ir pan.). Kaip siuliau anksciau, manau labiausiai tiktu nardymo dirzas, kuri galima lengvai papildyti/istraukti svorius 1/1,5/2kg i su "lipucka" uzsegamas kiseneles. Beje, butu naudojami minksti svoriu maiseliai (granules). I dirza telpa 20-25kg svorio maiseliu. Dirzo kaina 130Lt, svoriu: 1kg-20Lt, 2kg-40Lt. Prekiauja Dariaus Mikelionio imone Zukausko 39 tel. 2789266. Del tokios kainos siulyciau pirkti tik viena toki dirza ir naudoti ji tik kvalifikacijoje. Tvirtinti uz sedynes prie remo - reikia apziureti ir ivertinti galimybes. Sverti pilotus trasoje pries kvalifikacija ir pagal kvalifikacijos eiga teisejui atsakingam uz piloto isleidima surasyti kiek sekanciam pilotui reikia nuimti/prideti svorio, nemanau, kad ilgai reiketu uztrukti su svoriu mainais.
Cia pateikiau tik nuomone, kaip tai galetu atrodyti, taciau dar karta pabreziu, kad mano nuomone neigiama, visu pirma del lenktyninku ir trasoje esanciu zmoniu saugumo.

2005 Rugsėjo 07 d. 16:38

Bole, bole... Ieskote slieku, tamsta.. Galiu tik zodis i zodi pakartoti tai, ka sakiau po etapo: kai "nepamatomi" du incidentai, kuriu metu isstumiami as ir Gyvate, taciau pamatomas vienas, kur apkaltinama Gyvate ir pritaikoma tokia nuobauda, kuri ja isvis "nuima" nuo podiumo, tai tikrai kyla dviprasmisku minciu.

2005 Rugsėjo 07 d. 17:08

Bole > tiesiog buvau labai nemaloniai šokiruota, kai po važiavimo, kurio metu, tavo žodžiais sakant "dulkės gyvatės posūkyje nenusėdo", vienintelė iš važiavimo dalyvių gavau ne ką kitą, o Q2... bet tikriausiai tai ne šališkumo, o tiesiog atsitiktinumo pasekmė :)

2005 Rugsėjo 07 d. 17:28

Ir isvis: nuskriaus kas nors man dar bent karta Gyvatuka - gaus pajusti mano sviesos kardo jega! [phaser] Musu giminej su nedoreliais ilgai nesiterliojama! [punch]

2005 Rugsėjo 07 d. 17:51

parasiau tokia zinute o ji kazkur dingo lektronineje erdveje ehhh.... :/

2005 Rugsėjo 07 d. 18:02

Groozdas, kaip naujam GO-1 dalyviui, jums turbut ivare shoka visokie DQ ir aiskinimaisi po etapo Kaip jauciates? Kokie ispudziai, zvelgiant naujo dalyvio akimis?
___

DQ tikrai nebuvo pati maloniausia zinia sekmadieni, nes vaziuodamas tikrai nemaniau, kad gausiu nuobauda. Vaziuojant viskas atrodo paprasciau nei is sono.
Prisipazinsiu: siek tiek paskubejau priimdamas sprendima, pirmame rate, Gyvates posukyje agresyviau uzsiimti vidine posukio daly. Turbut tureciau atsiprashyt kitu pilotu.

Jauciuos puikiai ir esu rimtai nusitieikes kitam etapui.

Pirmasis etapas padare gera ispudi ir matosi, kad kovos prasideda nuo pat pirmosios minutes - saunu. Pazadu idomu debiutini sezona is savo puses.

a) i incidentu svarstyma iskart po varzybu ziuriu labai teigiamai, nes po kurio laiko mazos smulkmeneles pasimirsta ir gali buti priimtas netinkamas sprendimas. manau galetu buti daugiau teiseju stebinciu trasa, taciau cia pagal galimybes.

b) svoris man yra svarbi tema, nes itariu, jog virsyju vidutini GO1 pilotu svori. Jei atsirastu protingas zmogus ir pasakytu kaip galima butu suvienodinti svori, buciau UZ. Bet tortai ir pyragai tokie gardus! :D

Dekui uz klausimus.

2005 Rugsėjo 07 d. 18:24

ups, pramargalinau visiems bendrus klausimus. taigi...

a) Ka manote apie incidentu fiksavima, nuobaudu skyrima ir galima pakeitima taisyklese, po kuriuo incidentai butu nagrinejami iskart po varzybu?
**************************
į tokį pakeitimą žiūriu teigiamai.

b) Ka manote apie lenktynininku mases lyginima? Kokio tipo balasta siulytume, kaip igyvendinti sia ideja?
****************************
šį pasiūlymą vertinu prieštaringai. puikiai suprantu jį inicijavusius asmenis, bet... :) kaip jau ne kartą esu sakiusi, pastebėjau, kad, kol vilkdavausi gale, mano svoris niekam nekliuvo :) o iš kitos pusės manau, kad įvedus balastą atsirastų "sausgyslių" diskriminacija - jiems visiems reikėtų keisti vairavimo stilių, nebūtų galimybės pasitreniruoti kvalifikacijai su sunkesniu kartingu. vienu žodžiu, reikėtų daug laiko adaptuotis prie pasiketusių sąlygų, kas iš pradžių lemtų ryškų rezultatų pablogėjimą.

2005 Rugsėjo 07 d. 18:31

leu leu leu cia ne i tema bet lape jau savo lapiuku komanda praplete :) :) :) as dabar jau tikras Alas Bandis (vedes ir turi vaiku) :)

2005 Rugsėjo 07 d. 18:36

Lape > su kuo labai nuoširdžiai sveikiname! :)

2005 Rugsėjo 07 d. 18:43

Why, tiesiog stulbinanciai iskopet is A vaziavima i TOPa, o cia, jau Jusu varzovu deka, atsidurete ant podiumo - papasakokite prasom ispudzius is abieju vaziavimu. Beje, kaip vertinate taisykliu pakeitima, pagal kuria vaziavimo nugaletojas automatiskai patenka i kita vaziavima?
********************************************

Sveiki,
Suvaziavau du visiskai priesingus vaziavimus. A vaziavime buvau greiciausias ir galejau nesudetingai verztis i prieki. Lenkti visada smagiau negu nelenkti. Tuo tarpu TOP vaziavimas buvo visiskai priesingas. Startavau is priekio su saltu ir dar nebandyti kartu. Pirmus du ratus gintis sekesi, taciau nesugebejau i tiesiaja isvaziuoti vidine trajektorija ir praleidau is karto 4 greitesnius varzovus i prieki. Antroje vaziavimo dalyje kartas jau elgesi padoriau, todel beveik pavyko islaikyti lyderiu tempa (ypac kai jie kovojo tarpusavyje). Po vaziavimo dziaugiausi iskovojes 4 vieta, o del to, kad atsiduriau ant podiumo galiu tik dekoti susiklosciusioms aplinkybems. Sekanciuose etapuose ruosiuosi ne uzimti, o iskovoti vietas ant podiumo.
Nauja taisykle tikrai gera, ypac kai pats pajauciau jos realizavimo galimybes. Viena klaida kvalifikacijoje galima su kaupu kompensuoti vaziavimo metu.

a) Ka manote apie incidentu fiksavima, nuobaudu skyrima ir galima pakeitima taisyklese, po kuriuo incidentai butu nagrinejami iskart po varzybu?
Negaliu skustis del incidentu fiksavimo ar nefiksavimo. Galbut todel, kad nesu etatinis tokiu epizodu dalyvis. Atsitinka visiems, tokiu atveju teisejai ir reikalingi. Tiesa sakant, mintis isaiskinti situacija vietoje tikrai nebloga, tik klausimas, ar diskusija vyks laisva forma, ar apeliacijas nepatenkintiems vistiek teks rasyti. Tokiu atveju gali issitempti etapo laikas.
b) Ka manote apie lenktynininku mases lyginima? Kokio tipo balasta siulytume, kaip igyvendinti sia ideja?
Greiciausiai, esu siek tiek lengvesnis nei Statistinis lenktynininku svoriu vidurkis. Nepriestarauciau (nors ir nesidziaugciau), kad man pritvirtintu papildomus 3-5 kg. Viskas priklausytu, kaip tai butu organizuojama. Papildomam svoriui ant saves visiskai priestarauciau, teciau jeigu kazkaip butu isspresta saugiai svori tvirtinti prie karto - tegu. Taciau tai ir vel laiko klausimas.

2005 Rugsėjo 07 d. 18:44

Atsiprasau,
aciu uz klausimus ir laukiam kitu smagiu ir ispudingu etapu

2005 Rugsėjo 07 d. 19:12

Gyvate aciu :) :) :)

2005 Rugsėjo 07 d. 19:43

Sveikinu Lape!!!
O lapiukas tai lapinas ar lape? ;)

2005 Rugsėjo 08 d. 08:15

zilvinas, turbut nukentejote daugiausiai - sudalyvavote viename incidente, bet taure teks grazinti... Turbut tai skaudu, kai tenka atsisakyti tokio trofejaus. Bet pakalbekime apie pati vaziavima - kaip klostesi lenktynes?

a) Ka manote apie incidentu fiksavima, nuobaudu skyrima ir galima pakeitima taisyklese, po kuriuo incidentai butu nagrinejami iskart po varzybu?
b) Ka manote apie lenktynininku mases lyginima? Kokio tipo balasta siulytume, kaip igyvendinti sia ideja?

---------------

Atsakymai:

Pradesime tradiciskai :) -
Pirmiausiai noreciau pasveikinti nugaletojus! Taip pat noreciau labai padekoti savo palaikymo komandai, kuri si kart buvo pirma karta tokia gausi, matyt tai mane ir ikvepe tokioms puikioms naujoms kovoms :)

kas del "nukentejimo" - labai netureciau buti nuliudes, nes bet kuriuo atveju esu labai patenkintas savo pasirodymu... tiesa su puikia taure teks matyt spalio 2 diena atsisveikinti :( skaudziausia sioje situacijoje man yra tik tai, kad po lenktyniu nei is vieno teisejo neisgirdau, kad lenktynese sudalyvavau viename incidente, kurio tikrai lenktyniu metu neuzfiksavau..

Pacios lenktynes susikloste man puikiai, jei gi vis ne tas incidentas, po kurio gaunasi, kad "nukentejau daugiausiai" :) pirmiausiai tai pats buvau nustebes tokiu puikiu pasirodymu kvalifikacijoje.. tikrai nesitikejau rata iveikti greiciau nei per 35 sekundes... jei kas nors manote, kad per vasara vykdziau intencyvias treniruotes, tai galiu pareiksti - pradejau treniruotes tik pries Shoot-Out varzybas, nes labai norejosi dar bent viena sezona sudalyvauti siame cempionate ir pakovoti del aukstesniu vietu...
lenktyniu startas nieko gero man nezadejo - pro save kaip pro stovinti pastebejau Gyvate prasvilpencia, bandziau paskui ja vaziuoti, bet nepavyko, tad supratau, kad jau vaziuoju paskutinis, tad nutariau pirmaji gyvates posuki iveikti ramiai... ko pasekoje po sio posukio isvaziavau penktas... veliau kazkaip pavyko atsidurti net antroje vietoje.. bandziau vytis, kaip veliau supratau MG, taciau viename rate Hairpino posukyje truputi gavau i kartingo gala, praradau greicio ir pro mane vel praleke Yes kartu su Gyvate is paskos.. man vel nieko kito neliko, kaip vaziuoti paskui juos ir tiketis vel kokios nors klaidos is priekyje vaziuojanciu pilotu... keleta ratu pavykdavo pasivyti Gyvate po Laso posukio iveikimo, taciau tiesiojoje jos kartingas greitai vaziavo ;) veliau ivyko kazkoks incidentas priekyje manes, po kurio MG teko gyvates posuki iveikti per smeliuka.. taigi taip iki pat finiso ir pravaziavau trecioje vietoje... vat, na o po finiso prasidejo visi smagumeliai... pradziai buvau laimingas, kad finisavau trecias... per apdovanojimus pastate ant antros vietos backos... vakare jau ziuriu, kad likau tik ketvirtas :) kagi, tokios tos lenktynes... teks dabar iki kito etapo pasidziaugti taure, o paskui matyt perduoti taure Why...

papildomu klausimu atsakymai:

a) siuo klausimu jau diskusijose esu pareiskes - turiu pasiulyma, kad incidentu fiksavima ir prie nuobaudu paskirimo galetu prisideti teiseju padejejai, kuriais butu paskirti tam tikri pilotai, tuo metu nedalyvaujantys vaziavimuose..
incidentu ir nuobaudu skyrimas po varzybu - manau tikrai turetu buti igyvendintas projektas.. dabar gi, pilotai po apdovanojimo isvyke is kartodromo tikrai nezino, ar nebus nubaustas papildomai nuobauda.. beto, apie pacia nuobauda gali suzinoti tik is interneto (niekas pvz telefonu neperspeja, kad tau skirta nuobauda), o jei vakare ar kita diena neprieini prie interneto, tad netenki progos net paduoti apeliacijos del nuobaudos skyrimo... tad manau incidentai ir galimos nuobaudos turi buti aptartos is kart po lenktyniu ir su tais pilotais, kurie sudalyvavo kuriame nors incidente.. o jei reiketu detalesnio nagrinejimo, tuomet galima susitarti del tolimesnio nagrinejimo..

b) siuo klausimu taip pat dalyvavau diskusijose... sprendimo kaip tai igyvendinti tikrai neturiu.. idealiausia butu matyt koki balasta deti nebent prie kartingo, taciau nzn ar taip imanoma.. kas del pacio balasto naudojimo, tai as nebent pritarciau jo naudojima tik kvalifikacijos metu..

ir pabaigai...
bendrai paemus - po pirmojo etapo esu laimingas... vaziuoju naujoje komandoje, naujas pavadinimas, kaip sakoma nauji vejai :) pasiektas kolkas geriausias rezultatas siame cempionate.. beto, iskovojau pirmus taskus savo atstovaujamam miestui :) tikiuosi, kad mes kartu su Arejumi dar tikrai pakovosime del aukciausiu vietu lenktynese...
Tegyvuoja GO-1 :)

2005 Rugsėjo 08 d. 10:54

Gyvate>"...kaip jau ne kartą esu sakiusi, pastebėjau, kad, kol vilkdavausi gale, mano svoris niekam nekliuvo..."-visiskai nesutinku, kad diskusija del svorio issirutuliojo del taves. Per daug jau didele garbe tamstai butu, kad tiek zmoniu del taves toki triuksma keltu ;) . Diskusijose prie alaus bokalo su Toke, KSC & kitais kartingo megejais sia tema pradejome gvildenti jau pries gerus 2 metus. Visi vienbalsiai nutardavome, kad svorio skirtumas nuo 10 iki 20 kg yra labai svarus argumentas kovoje del pergales, kovojant megejiskais kartais. O be to esu patyres visa si skirtuma pats asmeniskai. Kol sveriau 92kg, gyvenime "Fan-Karte" nebuvau papuoles i Top vaziavima. Taciau numetus svori iki 75kg, pernai metais visus vaziavimus praleidau Top'e. Ir dar nekreipiant demesio i tai, kad pries 2 metus treniruodavausi beveik kiekviena diena (kol sveriau 92kg), o pernai metais visiskai nustojau treniruotis su megejiskais kartais-pirmoji treniruote budavo pirmasis kvalifikacijos ratas...
Pats asmeniskai labai skeptiskai ziuriu i svoriu dejima. Aisku, jeigu kvalifikacijai ivestu minimalu lenktyninko svori, tai butu labai pagirtinas zingsnis, kuris sulygintu lenktynininku galimybes. Taciau toliau sitas reikalas numirtu, kaip numire diskusija del ROK'eriu dalyvavimo. Kai tik kolektyvas pamate, kad dalyvavimas LKF cempionate nei per nago juodyma nesuteikia jokiu pranasumu, vaziuojant megejiskais kartais, ROK'eriu balionas siubliusko ir jie buvo pamirsti...
Tak vot-kai tik kolektyvas pamatys, kad turnyrineje lenteleje niekas drastiskai nepasikete, svorio problema atkris. Na, gal kuri laika keletas lenktynininku, kurie tikrai kartais vien svorio deka kvaloje rodo neblogus rezultatus, smuktels, taciau palaipsniui viskas atsistatys i vietas.
Atsiprasau, kad biski ne i tema. Nors gal biski ir i tema. Ai-jei duos dar viena antpeti, tada raiskia ne i tema :) ...

2005 Rugsėjo 08 d. 12:45

Why > pabūsiu Lapės atstove spaudai :) ir antrasis jo lapiukas yra lapiukas, o ne laputė :)

2005 Rugsėjo 08 d. 17:25

Labai atsiprasau, kad negalejau atsakyti greitai... Man iskilo dideliu bedu sia savaite, kad net nebuvo laiko parasyti apeliacija del schutis manevro.

Taisyklemis esu patenkintas, tik reitu pastatyti dalyviu po visa trasa ir padaryti, kad tai butu privaloma.

As uz svorio syliginima esu uz, kadangi as pats esu is sunkesniu :) Seip manau reiktu daryti kaip daroma prof. kartingu lygose.

GO-1 manes nenuvyle viskas vyko kaip ir tikejausi, tik kvalifikacijos rate padariau per daug klaidu... Apie schutis ir prelude incidenta tai galiu pasakyti, kad po bus-stop posukio isvaziavime prelude buvo tikrai beveik susilygines su schutis, o jis ishstume schuti ant kerbu, prelude susimete ir taip uztvere man kelai ir as turejau stabyti... Ten schutis buvo kaltas, bent as taip manau.

P.S. Neskaitau visu komentaru, galbut pasikartojau, bet man dabar labai didele beda su laiku, intero nera...

2005 Rugsėjo 08 d. 22:30

Ikishiu trigrashi :D
citata: beveik susilygines su schutis, o jis ishstume schuti ant kerbu
Tai va apie baudos skirimo teisinguma BE KOMENTARU, just bullshit :D
P.S.: esme tame kad dar toli buvo iki puses mano kartingo :D Ai krc...

2005 Rugsėjo 08 d. 22:34

Nulis leeeedo :D kaip ir teisybes :D

2 AF1: irashyk mano tashkus uz utenos miesta :D %)

2005 Rugsėjo 09 d. 08:16

shutis>>

i miesto iskaita iskaiciuojami tik geriausiai pasirodziusio piloto taskai is konkretaus miesto...

2005 Rugsėjo 09 d. 08:17

sorry, schutis ;)

TOP naujienos