Klausimukas MS gerbejams

2004 Birželio 06 d. 04:52

LKL finalo laukiu kiekvienais metais, nes esu kaunietis ir aisq didelis Zalgirio fanas, bet jau praeita rudey buvo aisku, kad siemet nebus i ka ziureti. Taip ir buvo, tik 1 rungtynes ziurejau nuo pradziu iki pabaigos, o paskutines 4-as net pramiegojau :) Suzinojau, kad jau cempionai kita ryta :)
Dabar kilo klausimas ar taip neatsitinka MS fanams (kad uzmiegat, randate kitu, idomesniu uzsiemimu ir etc.)? Jug Formulej1 MS'as taippat visus lenkia, kaip Zalgiris LKL'e. Ir kaip isvis ziurit lenktynes (kurie dar ziurit)? Kokius tikslus lenktyniu metu keliat, kad lenktynes turetu prasme?
Tik MS gerbejams.
Dekui.

2004 Birželio 06 d. 06:20

Dazniausiai ziauriai laukiu lenktyniu. Po to, paziurejes iki mazdaug pirmo sustojimo sprendziu ar ziuret toliau, ar ne. Siemet iki galo ziurejau 2:). Paprastai po to straipsnius paskaityt buna idomiau, negu lenktynes ziuret. Jei ka svarbaus praleidziu - susirandu irasa.

2004 Birželio 06 d. 09:13

Algis>> tai kas tu do gerbejas tada...? Jei tikras fanas esi, tai ziuri visada ar komandaij, ar siuo atveju MS sekasi ar ne, visvien idomu, kiek per lenktynes apnes MS kitus, ar ivyks kokia avarija, o irasa ziuret koks cia idomumas, juk jau zinai pabaiga, tai jokio azarto - nieko nebelieka...

2004 Birželio 06 d. 09:22

Na, man asmeniskai visuometu idomu ziureti lenktynes - visada ziuriu iki pabaigos. Sutinku, kai kurios is ju buna nuobodzios, taciau kai kurios - net labai idomios, ir tie kas neziuri visu, daug praranda. O varzybu pabaiga mane si sezona visuomet dziugina :)

HORN> btw, si sezona LKL'e viskas pasikeis :)

2004 Birželio 06 d. 09:46

Stebiu formule ir esu MS gerbeja nuo tada, kai MS dar buvo beneton komandoje.Visada ziuriu lenktynes iki galo ir dziaugiuosi Shumio pergale. Zinoma, idomiau stebeti, kai kyla kokia intriga...

2004 Birželio 06 d. 09:58

Jau 6-i metai kaip ne vieno GP nepraleidau visius ziuriu nuo pradziu iki galo ;)

2004 Birželio 06 d. 10:24

Manau HORN teisus, kad lenktynes tampa nuobodokos. Bet siaip dziaugiuosiu MS pergalemis iki siol. O ziureti tai i ka buna: kaip Renault su BAR kovojo del antros vietos (arba 3ios jei RB gerai pravaziuoja:) Taip pat beveik visada vyksta intriga, kuriame rate Kimi McL paruks. Koks MS fanas jei nesidziaugia McL nesekme (ir ypac suomio piloto) :)

2004 Birželio 06 d. 10:44

as kaip Ferrari fanas, gal greiciau gerbejas. ziuriu visada iki galo. del pirmos vietos sutinku, kad bisky nuobodoka. taciau siemet, kaip niekada, vyksta idomi kova del likusiu vietu, i ka labai maloniai ziuriu

2004 Birželio 06 d. 11:07

as jau gal 4 metei nei vieno GP nepraleidziu ir taip darysiutoliau,man schumio lyderiavimas susidomejimo f-1 nesumazina.

2004 Birželio 06 d. 11:14

jop, as irgi visada ziuriu iki galo. jauciu jei neziureciau iki galo tai visa laika tik ir galvociau, ar ko tik nepraleidau... :) O kas del idomumo, tai tikrai mano atzvilgiu jis nesumazejo.

2004 Birželio 06 d. 11:44

Na as vistiek ziuriu lenktynes, ir be abejo iki galo. Nesvarbu kokia ta pergale - ar lengva ar labai sunkiai pasiekta - vistiek ji yra pergale... :) Kai jau buna aisku, kad laimes Sumis, tai tada ziauriai sergu uz RB ir be abejo uz Minardi... ;)

2004 Birželio 06 d. 11:52

HORN >> vadinasi esi nerimtas zalgirio fanas..:) Krepsinis ir formule nesulyginami dalykai. Krepsinyje zaidzia dvi komandos. Ir aisku kai zaidzia nelygios komandos, tada darosi neidomu. Formulej vaziuoja 20 pilotu, is kuriu bet kas gali padaryti lenktynes grazias. Bent jau tikri MS fanai, tikiu , kad ziuri iki galo, nes sirgti uz pilota reikia bet kokiu atveju..

.:MS:. >> as galiu pasigirti tik 3m. nepraleides varzybu :)

2004 Birželio 06 d. 11:52

Ziuriu iki galo visada, bet siemet daznai uzsnustu apie viduri varzybu :) Ir kas blogiausiai tai kad musu komentatoriai labai ramus. As tai vis dar pamenu Eurosporto komentatorius, tai ten vos tik kam ivykus tuoj ima saukt ir visi miegai issilaksto, o cia net avarijai ivykus ar pan jokios didesnes reakcijos. Toks komentavimo stilius plius MS dominavimas kartais privercia uzsnusti, bet siaip paemus man vistiek idomu ir visada stengiuosi ziuret F-1. Per 10metu praleidau kokius 5 etapus ir visi vyko vasara, atostogu metu.

2004 Birželio 06 d. 12:14

Cia kaip MS spaudos konferencijose pastoviai klausia. "Michaeli, tai jau penktoji pergale is eiles. Michaeli, tai 200-osios jusu lenktynes. Michaeli, tai jau 75-oji pergale. Michaeli, pakartojot Manselo rekorda. Ar daug Jums reiskia sis ar tas rekordas?" O MS visada atsako: "Visi tie skaiciai isties ispudingi ir grazus paziuret, bet lenktyniauju ne del to. Nesvarbu, kelinta tai pergale ar Pole, lenktyniauju del to, kad juaciu malonuma, jauciuosi stiprus. Ir lenktyniausiu, kol toks jausiuos. O skaiciai ir rekordai tegul lieka pensijai" :)

Taip galeciau ir as, budamas MS fanu, atsakyt ;)

2004 Birželio 06 d. 12:15

Visada ziuriu iki galo.Didziausias malonumas stebeti kaip M.S. patvarko visus.

2004 Birželio 06 d. 12:32

ziuriu iki galo, nes laukiu shuoliuko ant pakylos :D

2004 Birželio 06 d. 13:31

Man yra taip - kol misha ne pirmas, tol visas ramiai negaliu but. Kai jis jau pirmas - tada ziuriu kas vyksta toliau ir nesunku rast intriga. Kazkas cia minejo, kad sis sezonas, kaip niekad, idomus del kitu poziciju ir tai yra tiesa. Jei ziuret F1 tik del pirmos vietos, tai tikrai tada galima ir uzmigt.
Ir man, asmeniskai, labai idomu stebet ar gaus Minardi taip jiems reikalinga bent 1 taska. Nes mano manymu, su tokiu biudzetu ir tokia sekme bet kuri kita komanda butu senai pasidavus. Ir tai,a kd esu MS gerbejas, nereiskia, kad lenktynese buna tik jis. Turim pripazint, kad sezonas tikrai idomus ir kova vyksta kiekvienam etape.

2004 Birželio 06 d. 14:34

reax> cia 98' ir 99' sezonai tokia moraline trauma paliko? :D

2004 Birželio 06 d. 14:46

Klausimas ar ziureti iki pabaigos net nekyla niekad.. Tokie dalykai nesutampa su mano isitikinimais :D Taciu tiesa sakant kartais noretusi kad MS galetu dazniau demonstruoti savo talenta, kad lenkami butu ne tik tie kurie atsilieka ratu ar pora. Kas padeda? Na beabejo dar palaikau RB, jam nevisada viskas taip jau lengvai gaunasi. O antra, statau $$$, bandau nuspeti rezultatus, lenktyniniku pasirodyma. Ir nebutinai Ferrari, kaip jau kitoj diskusijoj minejau net Baumgartneris pinigu atnesa. Taigi, MS dominavimas neatbaido manes, GP visada ziuriu, taciau kartais noretusi GP panasiu i praeitu metu JAV GP :smoke:

2004 Birželio 06 d. 15:27

Nezinau, ka jus ten idomaus matot dabartinem aplinkybem. 94-00 nebuvo nieko idomiau kaip ziuret f1. Pastovi itampa, kova. O dabar... Fanas tai fanas, bet kas per dau tai nesveika. Be to alima aiskint dau apie tai, kad idomu ziuret 8 vieta, bet realiai didziausia susidomejima kelia perale, o ne 2-3-4... vietu luzeriu vaziavimas.

2004 Birželio 06 d. 16:14

Ilgokai tos 14 dienu ejo...;)Tiesa sakant,gal pastebit,kad Ferrari bolidai tik starto metu,ir kol atsiplesia rodomi?Na,dar finisuojant:) Lenktynese vaziuoja dar 18 bolidu,jei iskaitysim ir Minardi;)As,kad ir Ferrari gerbejas,dziaugiuosi ir kova,vykstancia tarp kitu bolidu.Kiekvienose lenktynese yra idomiu kovu,ir jauciuosi puikiai,kai ant podiumo uzlipa megstamas lenktynininkas,apvainikuodamas grazu regini.

2004 Birželio 06 d. 16:14

Algis >>> vat, kai kas (shumaceristai) priekaishtauja, kad 98 ir 99 Mclaren rulino, bet taip nebuvo, nes jie turejo pranashuma gal tik pirmose lenktynese (Australijoje ir Brazilijoje), o Ferrari tai turi nuo 2001 Australijos, tik kartais koja pakisha kokia avarija ar Rubenso gedimas.

2004 Birželio 06 d. 16:35

Mobil 1> Na, pranasuma jie turejo didoka visa laika:). Tik vat idomu, kad kol jie buvo kietesni, man idomu buvo ziuret, dabar - ne. Isvada - Dabar jums turetu but idomu ziuret:)

2004 Birželio 06 d. 16:38

ne velnio. ziuriu iki galo ir visad. gi ne vien shumis waziuoja visoje trasoje. visgo gali atsitikti.

2004 Birželio 06 d. 16:41

Algis >>> ratu lenke tik pirmuose 2 etapuose, 3 laimeju shumis, Davidas regis net pasitrauke, o San Marine vel laimejo Davidas, Ispanijoje vel buvo Mclaren dublis, bet paskui prasidejo (po Monako etapo) nesekmiu serija, prisivjo juos Ferrari, dar Italijoje laimejo, kai Mclaren sugedo ir ish to ishejo, kad kova atsikele i paskutini etapa, kaip ir 1999m. 2000 irgi idomi kova, jei ne gedimas variklio, Mclaren butu cempionai, o Kimis 2003, jei ne gedimas Nurburgringe. Taigi, Mclaren silpnoji vieta, jau kelinti metai ish eiles - varikliai.

2004 Birželio 06 d. 16:51

Mobil 1> Nu zinai, Ferrari kada 3 vieta ratu lenke tai nepamenu:). O sakau, kad turejo pranasuma McLaren, nes del bolido gedimu buvo galima konkuruot su jais, o dabar is esmes viska lemia ferrari patikimumas, o greicio skirtumas nors ir didelis, ner toks kaip kad ir 98 pirmuose 2.

2004 Birželio 06 d. 16:55

Algis >>> mazesnis tikrai dabar Ferrari greicio skirtumas, nes nelenkia visu ratu, bet turint galvoje, kad labai sunku juos prisivyti technishkai...

2004 Birželio 06 d. 17:06

Evka> Labai tikiuos, kad LKL finalas bus idomus kitamet, visgi tik Euroyga gyvas nebusi visus metus :)
Dekui uz normalius atsakymus. Asmeniskai nesutinku su tokiu pasakymu, kad jei esi kazko fanas, tai turi ziureti visa laik, ar tai idomu, ar ne. Jug jei megstu (t.y. esu ju fanas) kokia muzikine grupe ir jie pradeda groti tai kas tau nepatinka, tai ka irgi klausote jos toliau ir sakot: "Jega, gerai varo"? Ne, jus klausot kazka kita. Prisiristi prie kazko ir neieskoti kazko idomesnio ir najo yra silpno ir neidomaus savybe.

2004 Birželio 06 d. 17:10

Beje, as asmeniskai taippat vis dar ziuriu F1 nuo pradziu iki pabaigos, bet kova del 3 ar kokios kitos vietos niekada nebus idomi. Yra tik 1 ir visos kitos! Paklauskit to MS, JPM ar DC. Niekas nekovoja del 3 vietos. Taippat ir fanams, as kiekvienose lenktynese sergu, kad DC laimetu ir tai, kad jis pvz finisuotu 3-ias man nebutu kokia tai pergale, tai butu 3 vieta...

2004 Birželio 06 d. 17:27

DonRomaso > 100 % pritariu del komentatoriu. As vis dar pamenu ziurejima per rusu PTP... ech... As tada pradejau ziuret F-1. Nifiga ten kazko ydomesnio gal ir nebudavo mano akimis, tik zyziantys bolidai trasoje... Bet varoma info kaip zirniais i siena, pilotu biografijos, kontraktai, pletkai, gandai, uzkulisiniai repertuarai ir .t.t. tiesiog priversdavo ausis ishtempus klausytis. Tada pradedavo ryshketi visos F-1 pasaulio spalvos. Tada Benetton bolidas ne tik melynos spalvos atrodydavo. Cirko vaidinimas be gero programos vedejo nublanksta, vestuves blogas muzikantas pavercia restoraniniu baliu jas. F-1 yra show ir komentatoriai irgi yra jo dalis. Jei jie ziovaus, tai nenuostabu kad ir stebetojui taip pat gali pasidaryti nuobodu. Be abejo, reikia veiksmo trasoje, taciau ar komentatorius tik toks pats stebetojas kaip dauguma TV ziurovu ar jis show vedejas?... Kuo toliau, tuo labiau linkstu prie tos nuomones, kad nepakeiciamu nera ir jei dabartiniai komentatoriai netobuleja, galbut vertetu ieshkotis jaunesniu ir energingesniu ? Info dabar jau yra kiek nori. Tereikia mokancio liezuviu malti jaunuolio. Ir sakyciau vienas galbut net geriau nei du, kurie daznai nesupranta ka kuris turi omenyje... Cia yra mano nuomone ir tiek. Galbut pas mus, toje nuostabioje Lietuvoje F-1 komentatoriu geresniu ir nereikia. Galbut ir leshu niekas jiems neduoda. Kokia rinka, tokia ir pasiula.

2004 Birželio 06 d. 17:50

mieli vaikinai ir merginos! man, per visus daugiau nei 10metu kuriuos domiuosi ef vienu, net i galva nebuvo atejus mintis praleisti f1 varzybas! as net teatro repeticijas praleisdavau! :eek: o kai budavau uzsieni, jau is anksto uzsitikrindavau, kad sekmadieni TIKRAI bus kur pamatyt formulyte! :)

2004 Birželio 06 d. 18:01

F1 > tai kad cia del to ziurejimo net klausimo nera. Jei jau buna tokia situcija kad negali ziureti tiesiogiai, stengiesi pasirupinti yrasu ir viskas. Liga yra liga ir ja gydyti reikia pastovios vaistu dozes. :)

2004 Birželio 06 d. 18:07

Mobil 1> Jo po berilio uzdraudimo McLarenu varikliai nekokie.

2004 Birželio 06 d. 18:11

As shumio gerbejas kai jis dar benetone vaziavo nuo to laiko gal praleidau kokias 5 lenktynes. visi sneka kad shumio lyderiavimas kenkia, bet jie mato pirma viena, tegul jie serga uz kitas vienas atseit pirma yra viskas. jei pirma vieta butu svarbiausia tai tegul dviese vaziuoja, bet yra 8 vietos uz kurias taskus skiria

2004 Birželio 06 d. 18:13

C>>> as padaryciau viska, bet F1 nepraleisciau! ta irodo vienas nedidelis faktelis mano biografijoj: kai BC ZALGIRIS zaide EUROLEAGUE rungtynes su KRKA as pabegau is ligonines ir nulekiau i artimiausia kavine su TV! :D :cooool:

2004 Birželio 06 d. 18:34

em,nu mat tai patiko LKL finalai,nes grazu ziuret kai ryta dauzo:D ryto vadovai is kases klubo padare nesvariu pinigu plovykla,tai ner ko ten ju gailet :p nu su F-1'nu gal biski sudetingiau.aishq smagu kai Shumis laimi,bet galetu gi ir kitos komandos biski maziau atsilikt.nu dabar reik tiketis kad MS kuo greiciau uzsitikrins championo titula,ir teiksis kitu palaukt...bus intriga:lol:

2004 Birželio 06 d. 18:40

cia kazkas sake, kad neiomu del kitu vietu zet. tai ta pirma vieta buna po sezono, o iki jo pabaigos nereik ranku nuleist, ir kovot del kiekvieno tasko. nu bet jei matai tik balta ir juoda, tai nusipirk spalvota telika ir viskas bus ciki:D

2004 Birželio 06 d. 19:14

Cargo >>> patc tu liga :aargh3: Jei manai, kad tie kurie ziuri kiekvienas varzybas, serga, geriau... :mad:

2004 Birželio 06 d. 19:58

As nepramiegu ne vieno 5 val. vykstancio GP, sulaukiu visu, kad paziureciau. Taciau toks gyvenimas kad visko negali turet - buna situaciju kad ner kur GP paziuret.
O del Sumio, tai man patinka ziuret kaip jis lengvai pelni pergales, bet F1 tai nekrepsinis - yra kitu pilotu arba komandu kuriems prijauciu :) (Reunault ir Alonso), todel esu ramus del Sumio, o intriga stebiu tarp kitu pilotu (buna del ko nervintis :D ).

2004 Birželio 06 d. 20:42

Nelabai suprantu kodel MS fanams turetu buti neidomu ziureti F1.Ziurima nebutinai del to kad esi kazkieno fanas,o del to kad patinka lenktynes.Ir net nebutinai F1,ziuret su malonumu galima bet kurias varzybas.Pamaisyt gali tik neskoningai pasirinktas alkoholio pavadinimas,bei kiekis.;)

TOP naujienos