Kodel ne dujos?

2005 Gegužės 25 d. 12:24

Nu sita temyte tikrai "verta demesio", o ypac "aukso vertes" yra iskeltas Remo klausimas pirmajame puslapyje ! :)

2005 Gegužės 25 d. 14:40

Hmm..siaip dujos balione po spaudimu randas.Del to baliono sieneles labai storos,automatiskai sunkios.Spekit kiek svertu 150l balionas?Ir kur jis butu "ikomponuotas"?Ir kaip jis graziai atskristu avarijos atveju i VIP loze..:)

2005 Gegužės 25 d. 15:29

Na tokiu atveju ir katapulta reik imontuoti, tik avarija.... ir tu jau ore... leidiesi su parasiutu:)))

2005 Gegužės 26 d. 15:33

[email protected]>> o jei avarija Monako tunelyje? Tai ir įsikatapultuosi į lubas, nė prašiuto nebereikės :D

2005 Gegužės 26 d. 16:52

O kodėl ne saliarka ar malkos? ;)

2005 Gegužės 26 d. 21:19

alfa>malkos laba dumina :D

2005 Gegužės 27 d. 09:14

del duju paprastose tackese tai tyikrai siaip didelio skirtumo nera nes ir mano devitsotkej dujos ir visai nieko nesijaucia nes irgi ipurskimas, bet siaip pas viena pazistama buvo forde tai nezinau ar ten buvo ipurskimas ar ne bet jautesi tai labai labai smarkiai nu visai tragiska buvo vaziuot.

2005 Gegužės 27 d. 10:09

mazeja galingumas todel ir nedujos

2005 Gegužės 27 d. 10:17

vandenili tegu pila:D

2005 Gegužės 27 d. 18:31

Meskiuks> pabandyk pakelt duju baliona kuris kaimuose su virykle sujungtas:) Geriausia butu mini branduolinis reaktorius- ir mases beveik nekeistu, ir veziuot be sustojimo kokius 100metu galetum:)

2005 Birželio 03 d. 17:09

Kaspis>> aha, branduolinis reaktorius ir 100 metu vaziavimo cia gera mintis- tokia tikrai 5-dienine :)

2005 Birželio 09 d. 19:50

kas uzvede sia tema yra visiskas neismanelis

2005 Birželio 09 d. 19:59

eikit jus, mini branduoliniai reaktoriai.. cia tai visai jau nusivaziavot

2005 Birželio 09 d. 23:18

čia tai tėmelė...Negi fantazija išseko

2005 Birželio 11 d. 12:58

srt555>> kokia tema, tokie ir komentarai ;)

2005 Birželio 15 d. 11:33

je je, tiek nesamonių apie dujas vienoj vietoj prisiskaityti niekada neteko.

2005 Rugpjūčio 01 d. 00:41

nagla tema, seniai jau tokia maciau ;)

2005 Rugpjūčio 01 d. 00:51

Galetu koks ,,Vilniaus aliejus'' remti Minardi komanda tai vazinetu su BIO kuru ish rapsu:)

2005 Rugsėjo 01 d. 14:24

geriausia oru nieko nekainuotu ir i boksus nereiktu

2005 Rugsėjo 01 d. 14:48

vava>> vandeniu irgi butu gerai jei lytu [dance]

2005 Rugsėjo 01 d. 16:06

as tai siulau ant saules energijos :D ot butu ir ekonomika ir patvarumas :D tiesa tada tik per lietu stipresni bolidai nelabai vaziuotu :D) arba tegul vietoj varikliu pedalus ir visi pilotai juos mint turetu ot butu :)

2006 Vasario 17 d. 13:21

Tachka>>> Tada jau ne Rosi i Formule 1 verztusi, o Armstringas :D

2006 Vasario 17 d. 13:21

Armstrongas* :)

2006 Vasario 17 d. 13:36

Tegul bolidai buna varomi pilotu pasiputimu... tai toki kaip alonso tai greiciausi butu...

2006 Vasario 17 d. 15:33

nafik isvis waziuot geriau pestute ejt ir sweika ir aplinkos netersia :D

2006 Vasario 18 d. 19:18

na jo betruksta ant malku padaryti ir garo varikli istatyti

2006 Vasario 19 d. 16:00

arklius prikabini ir vazhiuoji :D

2006 Vasario 25 d. 00:05

Na kalbant apie dujas, tai visu pirma duju degimo greitis yra mazesnis nei benzo (aisq parinkus tam tikrus misinius ir naudojant katalizatorius galima pagreitinti degima) be to skiriasi iskiriama energija, degimo temperatura etc.... Apie duju svori... hmmm... nu siaip butu galima naudoti suskystintas (kaip ir paprastuose automobiliuose), tik tiek kad visokiu negeru navarotu atsiranda... didelis slegis ir pan... avarijos atveju tikrai nieko gero. Buvo lygtais uzsiminta apie NOS... na siaip NOS (azoto suboksidas, diazoto oksidas, N2O) naudojamas kaip katalizatorius degimui (deguonies saltinis), ir be anglies saltinio (tai benzas, dujos) is jo naudos tik 4fun :D Siaip kazkurioje is JAV seriju lygtais naudoja kazka navarotno naudoja del saugumo... Na isiap kaip ir nera kolkas butinybes naudoti dujas... greiciau jau bus kada nors pereita prie biokuro... etanolio or smth panasuas ot :)

2006 Vasario 25 d. 01:34

Na pirmas dalykas, tai nera saugu. Antras, didesnes sanaudos. Trecias, kam to reikia kol dar yra benzino? Jei jos butu kuo nors geriau, tai jau butu prie to prieita manyciau.

2006 Vasario 25 d. 15:26

jo,kažkurioje JAV serijoje naudoja lygtai metilo spiritą ar panašiai,per Discovery mačiau,kad jis dega be liepsnos ir dūmų ir jeigu užsiliepsnoja bolidas tai nelabai ir matosi...gal kas labiau apsiskaites galėtų tiksliau papasakoti?...

2006 Vasario 25 d. 15:41

ggg

2006 Vasario 25 d. 15:56

grundzas> WOW! nerealus komentaras :eek:

Na o siaip dabar pagalvojau, kad duju tai tikrai nebus, bet dyzelinis variklis gali pasirodyt. Tai leistu sumazint bolido svori, kuris istobulinus dyzeliniu varikliu technologijas galetu atpirkt prarandama galia. Dakaro rali jau pasieke dyzeliniais varikliais varomi BMW taip kad gal ir i F1 ateis.

2006 Vasario 26 d. 13:37

Eliux>> is dalies tu teisus... siaip dyzelinas yra efektyviausias kuras (energija/kilogramui), lyginant su dujomis, alkoholiais ar benzu... Nors dyzelinas ir gali buti maisomas su visokiais biopriedais bet vistiek manau, kad jei butu keiciamas kuras F1'e tai butu einama alkoholiu linkme... (arba vandenilio kuro kaseciu)

2006 Vasario 26 d. 21:12

Simtas metu iki kuro keitimo F1. Pirmiausia visa technine puse apsprendzianti reglamenta perasyti reiketu o kaip praktika rodo vieningos nuomones seis laikais kaip ir nelabai yra. Kol issikolios issiaiskins susiderins tai ir 2050 ateis.

2006 Kovo 08 d. 14:25

Jo, nezinau as svorio santykiu, taciau zinau kad degalineje uzsipyles 30 litru duju nuvaziuoju maziau negu su 30 litru benzo, "taupiai" sureguliavus dujas prarandama biski galios, kazkada nusireguliavo (imdavo 18 litru vietoje iprastu 11-12), tai ekdavo taip kad net kartais perjungdavau lenkime i dujas nors jos jau baiginedavosi ir vaziuodavau ant benzino.
O jei jau pafantazuoti apie naudojima F1'ame dujas, tai manau kad nerealu net katalizatoriu ar priedu pagalba priversti dujas speti sudegti (jau nekalbant apie efektyvu sudegima) varikliui sukantis 19-20 tukst apsisukimu per minute greiciu.
Dyzelis reikalautu kardinaliai keisti varikli, be to manau nerealu, del to kad ribiniam, maksimaliu apsisukimu variklio darbui reikia labai tikslaus misinio uzdegimo momento, kas dyzeliniame variklyje sunkiai igyvendinama, misiniui sprogstant nuo suspaudimo.
P.S. Mano mintys paremtos ne konkreciais moksliniais traktatais, o daugiau nuojauta, sava patirtimi ar spejimais, todel siulymai skaityti vadovelius nepageidautini :)

2006 Gegužės 04 d. 19:16

Gal dar HELI i padangas puskim juk lengvas :D iskart greiciau lektu beto dar galim ir gal dar imeskim vieto 8 cilindru varikliu 8 reaktivinius varikliu ir lenktiniaukim ore :}

2006 Liepos 13 d. 17:54

larky>gera mintis :D dar pritaisom pora aeorodinaminiu elementu panasiu y sparnus ir skriejam virs schumiu ar alonso :D

2006 Liepos 14 d. 00:32

o gal agurkais varoma? Super Aguri isiverztu i lyderius:D

2006 Liepos 14 d. 17:12

larky - taip, labai gera mintis. Visų pirma, būtų galima viršyti garso greitį (o juk greitis "Formulėje" labai svarbu), visų antra, būtų kur kas saugiau, nes lenktynininkai nesitrankytų į barjerus, visų trečia, būtų galima įdiegti tokią naujovišką apsaugos sistemą kaip katapulta, visų ketvirta, būtų galima įdiegti "Push to pass" technologiją - paspaudi mygtuką, išlekia oras-oras tipo raketa, bach! Ir lenkimas padarytas, ir vaizdų pamatytume, ir visokie aerodinamikos specialistai a la Newey galėtų pasireikšti su savo sparnais sparneliais sparnelyčiais sparneliukais.

2006 Liepos 14 d. 17:45

D500> ne... F1 reikia vieno: vazinetis ovaleee, tada tikrai butu idooomu, ir turetu dauuug ziurovu amerikonu ir i juos panasiu ekspeeertu.

F-1.lt pulsas