Komandine taktika

2005 Gegužės 26 d. 17:00

Pasklidus ziniaj, kad McLaren, esant rejkaluj, gali naudot komandine taktika, man kazkajp neajsku. Ji gi uzdrausta, taj kajp jie ja gali naudot?

2005 Gegužės 26 d. 17:29

akivaizdi uzdrausta.. kiek man suprantama :)

2005 Gegužės 26 d. 17:36

Teisingai, pabandyk įrodyti kodėl sulėtėjo JPM laikas paskutiniuose ratuose, manau tikrai komanda rastų kaip paaiškinti kad tai ne komandinė taktika. Tuo labiau kad f-1 turi puikų vaidybos viršūnės pavyzdį - Ferrari.

2005 Gegužės 26 d. 17:38

siaip manau kad f1 turetu but komandinis sportas ir siaip as buciau uz komandine taktika... gaila kad ji uzdrausta....

2005 Gegužės 26 d. 17:41

GiPsas' > palauk, ateis toks vienas ir isaiskins ;)

2005 Gegužės 26 d. 17:43

Kazkada kaip Ferrari naudojo komandine taktika McLarenai buvo arsiausi kritikai,kazkada RD yra pasakes kad McLaren niekada nenaudos komandines taktikos,o dabar liezuvis apsiverte i kita puse :finger:

2005 Gegužės 26 d. 19:20

Tokie pinigai sukasi siame sporte ir butu naivu manyti, kad komanda nenaudos komandines taktikos. Cia ir visiskam idiotui turetu buti aisku, kad tokia taktika buvo ir bus, tik bus visais budais maskuojama.

2005 Gegužės 26 d. 19:29

Sarapukas >>> oi uz ta zenkla daug kas atostogu buvo isejes. Dabar karstos dienos, kaip tik atostogoms tiktu ;)

Manau, komandines taktikos nenaudos. Paprasciausiai pats Montoya arba Raikkonenas praleistu komandos drauga i prieki paskutiniame etape, jei jam truktu tu dvieju tasku ar tasko iki cempiono titulo.

2005 Gegužės 26 d. 19:59

mobil1> pala, o kas tai butu tada? atrodytu tai tikrai kaip komadine taktika... kokia bauda idomu McLaren gautu, hmm

2005 Gegužės 26 d. 20:06

Sarapukas>Aha, pritariu 100% kad Mclaren rinktine kvailiu kavalerija!

2005 Gegužės 27 d. 10:42

Ilka> > > LOL :D

2005 Gegužės 27 d. 10:47

manot montoja praleistu kimi?
nebent rektu jam i ausines:D

2005 Gegužės 27 d. 11:21

niugi ne tiesiogiai naudos ir viskas priklausys nuo sekmes lenktynese :) pvz montis vaziuosaintis priekyje renuskiu jas kiek pristabdys nelabai matant :)

2005 Gegužės 27 d. 14:07

Mobil 1 >>> Kiek suprantu tai ir yra komandine taktika kaip pilotai uzleidzia vienas kita

2005 Gegužės 27 d. 14:11

Meskiuss>>> :beer:

2005 Gegužės 27 d. 21:30

Sarapukas>> ne tik. Tai ir kitos komandos piloto pristabdymas, ir lenktynių strategijos keitimas provokuojant varžovo klaidą ir t.t. tam juk žmonės (lenktynių strategai) ir dirba. Aišku, nekalbu apie tokius šedevrus kaip 1986 Adelaide, bet kažką paprasto ir efektyvaus sugalvoti tikrai galima. Ir tam nebūtina praleisti komandos draugo paskutiniame posūkyje.

2005 Gegužės 27 d. 22:57

O kas galetu paneigti,kad siemet Monake,paskutiniame rate mateme puikiai uzmaskuota komandine taktika??

2005 Gegužės 27 d. 22:59

Sarapukas >>> komandine taktika, jei isako praleisti. O jei pats pilotas suvokia ir pasako komandai, kad praleis i prieki komandos drauga, jei atitinkamoje situacijoje tame etape truks tasku iki cempiono titulo, jokia komandine taktika.

2005 Gegužės 27 d. 23:08

mobil 1> nesutinku... jej pilotas pasako kad del to paleis jau yra komandine taktika... bent as tajp manau... bet va jej jis niekam nieko nesakes praleistu taj gal ir neimanoma butu irodyt kad cia komandine taktika buvo... o jej jau kazka tokio tirko pasako taj juk visi viska girdi 9kiek zianau radio rysys juk ir zurovams girdimas... ko pasigedau paskutiniu metu... kazki kodel negirdim to dabar?)

2005 Gegužės 27 d. 23:23

Mobil 1>Nebuk tu mazas vaikas.Draugu F1 nera.O tuo labiau vienoj komandoj.Yra komanda,kuriai reikalingas rezultatas,ir jei Montojai,Rubensui ar kam kitam bus pasakyta,ka jis turi daryti vienoj ar kitoj situaciajoj,jis taip ir pasielgs.Gal nenoriai,gal demonstratyviai,kaip Rubensas Austrijoj,bet darys tai ka lieps komanda.O jei nedarys,tai jo karjera bus po dideliu klausimu.F1 kisami simtai milijonu,ir vienos asmenybes poreikiai ar norai yra giliai pofig..Beje,jei labiau dometumeis istorija tamstele,tai suzinotum,kad komandine taktika sena kaip pasaulini..Ir isrado ja tikrai ne E.Ferrari.O Mercedes vadas Noibaueris..ja naudojo Mercedes komanda,dar pries antra pasaulini,kai fon Brauchicius L.Fagiolli praleidinejo..Williamsai 80tuju bei 90tuju pradzioje,taip pat naudojo..McLaren taip pat ne be nuodemes,Davidas ne kart Mika praleido..O kiek mes nezinome?
Taigi,atsipuskit,ir isisamoninkit,kad tai buvo ir bus,kokioj formoj nevarbu,bet _bus_.

2005 Gegužės 27 d. 23:34

a`Ferų komandos išsidirbinėjimai verčia daryti išvadas ir kitas komandas. Švarų sportą pamirškit, padėkokim už tai Ferrari - :goodjob:

Komandinė taktika buvo ir bus visada, bet tokią šlykščią kaip Ferrari vargu ar kas nors naudos. Tikiuosi nepamatyti daugiau Austrijų`02, USA`02 ir panašių genialios Ferrari taktikos pavyzdžių.

2005 Gegužės 28 d. 03:37

MP4-13> 1998 pirmos lenktynes, DC praleidzia MH i pirma vieta... veliau (po keliu metu) pats patvirtina per interviu, kad tai buvo kompandine taktika.

boo-hoo, a'ferristai vieninteliai komandines taktikos naudotojai ir mokytojai, tai jau sure... nemanai kad geriau jau 2002 Austrijos variantas - atvirai - nei uzmaskuoti variantai, apie kiek daug is ju nezinom?... Ok cia skonio reikalas, kam kokia patinka naudoti ar matyti - atvira ar uzdara - komandine taktika... (hmm as dar manau kad Austrija2002 rodo, kad RB nera ipatingai labai jau nusiteikes buti Nr.2 :S, DC matyt "paklusnesnis" buvo...).

Siaip tau Vytios praeita komentara butu labai verta paskaityti, smegenis praskaidrint :) idomu kiek dar kartu veliau teks sutikti tavo panasius komentarus? ;)

2005 Gegužės 28 d. 09:56

Vytia> cituoju "Gal nenoriai,gal demonstratyviai,kaip Rubensas Austrijoj,bet darys tai ka lieps komanda.O jei nedarys,tai jo karjera bus po dideliu klausimu", cia tai gerai nusisnekejai. Williamsas praleido Ralpuka per boksus, o kaip JPM del to uzsiputojo ir matau kazkaip JPM karjera nesibaige, tik pakeite komanda ir isitikines, kad daugumos komandu vadovai noretu matyti JPM savo komandoje.

2005 Gegužės 28 d. 10:02

MP4-13> usa'02? kas ten per taktika? kad vienas salia kito finisavo? ten tau kazkas negeraj? juk ten jau ir pirma ir antra vietos buvo ajskios taj koks skirtumas? sou padare ir viskas... uztat vis sis tas 4fun buvo... ne vien vorele vaziavimas (nors kiekk is daugumos komentaru apie lenkimus pastebiu taj jums patinka 2h vienas paskui kita...)

2005 Gegužės 28 d. 10:06

bmw535>>>>> manau Vytia omenyje turejo, jog nesutikus atlikti komandine tactica, lenktynininkui nebera wietos komandoje, jis turetu ieskotis naujos, o ne apskritaio iseiti is F-1;) Nors as asmeniskai manau, jog tas pats Montoya tikrai ne del to paliko Williams

2005 Gegužės 28 d. 12:18

Ta prasme tikiuosi nepamatyti daugiau išsidirbinėjimų ant finišo linijos. Būtent dėl šito komandinė taktika 2002 buvo neva uždrausta.

Jei jau reik komandinės taktikos tai tegul normaliai ją ir pritaiko per boksus, neva lenkimus, o ne išsidirbinėjimus paskutiniame rate.
Žiūriu vienintelė atrama šumacheristams siekiant pateisinti ypatingai šlykščias Ferrari aferas yra 1998 MH praleidimas. Bet jei biški pasidomėtumėt kaip tos lenktynės vyko tai tuo nebesiremtumėt. McLaren padarė tada klaidą - reikėjo ir DC uždėt papildomą neplanuotą sustojimą ir viska tada švariai būtų išsisprendę...

O Rubiko demonstratyvūs praleidimai prieš finišo liniją rodo, kad toje komandoje kažkas netvarkoje. Pvz. būtų visiškai normalu, jei vienas komandos narys pats nuspręstu padėti kitam, tačiau šiais laikais tai tikriausiai nebeįmanoma?

2005 Gegužės 28 d. 13:01

vel diskusija virsta i- varom ant ferrari. :e visos ekipos naudos komandine taktika ir anksciau naudojo, bet trumparegiai antiferraristai nesugeba nieko daugiau pamatyti apart "didziausiu sukciautoju ferrari".
man nera jokio skirtumo, kaip komanda naudoja ta taktika- ar atvirai praleidzia, ar per boksus. ir tikrai negalima sakyti, kad viena yra "svariai" padaryta, o kitu atveju tai jau slyksti afera. kaip pavadinsi taip napagadinsi, bet esme ta pati...

TOP naujienos