Komandine taktika: kritikuok ferrari, nes pats nesugebi?

2004 Birželio 17 d. 10:47

1996 - 1999 m. kol ferrari prisikelinejo ish "numirusiu", konkuoruti su prieshininkais jiem puikiausiai tiko komandine taktika (kokius ciudus Irvine su Shumiu darydavo). Tai tik keldavo intriga F-1. Dabar dominuoja Ferrariai taciau niekas net nesiruosia kazko daryt, tik dejuoti, kad fia taisykles kaitaliotu. Kyla naturalus klausimas: chebryte tingi ar smegenu neuztenka? (suprantu, kad 1 driveri aukoti reiks, bet ferrari 1000 kartu irode, kad tai puikiausiai pasiteisina)

2004 Birželio 17 d. 10:55

tai juk ne vien Ferrari yra naudoje komandine taktika, tik visi tai uzmirshta..

2004 Birželio 17 d. 10:57

Beveik nieko nesupratau, ką tu norėjai to pasakyti. Bet man asmeniškai tokie atvėjai kaip buvo Kanadoj tarp MS ir RB yra tiesiog nesuprantami.

2004 Birželio 17 d. 10:59

forms >> jei tu nesupranti kas vyko, tai gal tu ishvis nespranti F1? gal tu geriau neziurek ;)

2004 Birželio 17 d. 11:03

forms>> Nu ash daug ko nesuprantu, bet matai Shumis laimejo, RB liko antras, sakyciau ideali taktika. Aisq galima pasvarstyt: butu Shumis praleides RB (komandines taktikos pasireishkimas) kaip zinia - nelegalu, tik itariu niekas nebutu per daug supykes. Bet vat po 5 ar 10 ratu viskas atvirkstine tvarka, tik tada jau visi skalambytu, kad ferrari naudoja komandine taktika :)

2004 Birželio 17 d. 11:11

Na taktika jų buvo tikrai tobula. Tai faktas kurio niekas nepaneigs. Rubensui dar papildomai pasisekė kai diskvalifikavo Ralfą. Beto RB ten buvo pakankamai greitas lenkti Michaelį tik neturėjo tokio leidymo.

2004 Birželio 17 d. 11:12

Kaip bebutu gaila,be del to nukencia ziurovai o ju is tikro mazeja....Manau gal ir del to kalta ta komandine taktika....Kai apie 1994 metus pradejau dometis,kaip cia nuvykus paziureti koki etapa visur buvo aiskinama ,kad bilietus reikia uzsisakineti jau ziema,nes ju paprasciausiai nebelieka.....Dabar gali nuvaryti sestadieni is ryto ir jokiu problemu...

2004 Birželio 17 d. 11:17

Ferrari ir kitų komandų "komandinis" žaidimas skiriasi. Galit ginčytis. Bet akivaizdu, kad kitos komandos jei ir kada panaudojo komandinį principą ir praleisdavo vieną ar kitą pilotą pirmyn, tai tik tada, kai sezonas jau būdavo aiškus ir kitaip tiesiog būtų pražūtinga komandai bei jos lenktynininkams. Tuo tarpu ferrari nuo pat Alesi ir Bergerio laikų turi kontraktus pilotui Nr.1, ir Nr.2. Ir jau nuo pat sezono pradžios akivaizdu, kad viskas yra daroma M.S., bet ne abiems

2004 Birželio 17 d. 11:27

Komandine tatika labai reikalingas dalykas! Su ja galima pasiekt zymiai daugiau nei be jos! O to visi F-1 ir siekia! :)

2004 Birželio 17 d. 11:27

DRU>> ..ir ka tai sako? Nemanau, kad kiti gali nurodineti Ferrariui kokiu kontraktus pasirashineti, o ir RB ar Irvine niekas su shautuvu neverte pasirashineti tu kontraktu. Ferrari yra KOMANDA ir ziurima i tai kas komandai geriau, jei Wiljamsas ar McLarenas nori vaidinti didelius humanistus ar teisuolius - prashom, bet kas tada gadina intriga????

2004 Birželio 17 d. 11:35

Įsivaizduokime tokią įvykių eigą: Sezono vyduryje Rubensas praleidžia vieną kartą MS į prėkį. Michaelis pelno 2 taškais daugiau RB. Viskas OK, visi patenkinti. Čempionato pabaiga: Michaelis laimi čempionatą vienu tašku pirmaudamas prieš RB. Tai reiškia jeigu Rubensas nebūtų šeip sau praleidęs Michaelio būtų tapęs čempionu. Man asmeniškai iškiltų klasimas kas iš jų tikras čempionas.

2004 Birželio 17 d. 11:39

Atsakymas: MS, nes Rubensas gavo Ferrari tacka tik todel, kad pasirase toki kontrakta, be kontrakto RB butu turbut Jaguare sedejes. :)

2004 Birželio 17 d. 11:47

Man irgi atrodo, kad RB pasirašydamas tą kontraktą pasirašė sau nuosprendį, kad kol yra MS jam apie titulą tik sapnot galima.

2004 Birželio 17 d. 12:46

Mataj cia kaip paziuresi: galibut perspektyvus ir konkurentabilus iki begalybes (Fisico, Heidfeldas, tas pats Weberis) ir sedet velnias zino kokij skylej, arba prislopinti savo ambicijas ir ramiai sau vazinet :)

2004 Birželio 17 d. 12:51

Na čia kiekvienas pagal savo supratima, kritikuoja, arba ne.

Man asmeniškai dar būtų kažkiek įdomu pats lenktynių principas, ant kurio pagal idėją ir turėtų viskas suktis: "Telaimi geriausias". Jei dar kas nors galvoja, kad Ferrari visada laimi geriausias, nu tai ką ir bepridurt..

Ta komandinė taktika tokia šlykščiai akivaizdi, kad neveltui prieš tai buvo minėta dėl bilietų gavimo šeštadienį.

Negali sakyt, Todtas su Brawnu juk stengiasi, jei 2001,2002 daleido iki to, kad RB pirmavo iki paskutinio rato, tai šiemet strategijos dėka iki tokių bajerių nedaeina. Pažangą daro vyrai.

Kita vertus, irgi teisinga mintis buvo, kad nei EI, nei RB niekas su šautuvu į Ferrari nevarė. Jei RB patinka būt prieš visą svietą g...namam, tai jis "lenktyniauja", nieko negali prikišt. :)

2004 Birželio 17 d. 13:03

Bernie> nesvarstyk nesamoniu, nes tik RB MS praleidineja, o tu savarstai ,kas butu, jeigu butu...kas butu jei bobute turetu kiausinius...MS niekada nieko nepraleidineja....o tu svarstai kas butu jei RB praleistu...juokingai sakmba..

2004 Birželio 17 d. 13:06

Bermie>>> O koks rimtas straipsnis! Turbut ilgai galvojai. Ferrari hebra dirbo ir uzlipo aukstai. O kad kiti stumdosi is vietos i vieta... pakeisti Formule1 (TAVO ZINIAI) per viena diena neimanoma. Nebent prisizaidei zaidimu ir pastoviai keiti OPTIONS, kad tau lengviau laimeti butu...

2004 Birželio 17 d. 13:10

000000>> koks nick'as toks ir komentaras :)

2004 Birželio 17 d. 13:14

Bernie>matai as neSHIZOFRENIKAS ir nikui dideles reiksmes neteikiu, ne taip kaip dauguma silpnaprociu shumacheristu, kuriu nickai ms, MS MSS ir MMSSS ar paulius MS...tavo mastymas ir NICKAS irgi shizofrenija kvepia ar nepilnavertiskumu...?

2004 Birželio 17 d. 13:15

Alesi>> 4 metai ne viena diena, tavo ziniai :) o rimtas varymas ant ferrario jau 3-eti metai. Ir stumdymasis ish vietos i vieta... vat atejo Richardsas i BAR per pusmeti tvarka padare :P

2004 Birželio 17 d. 13:15

Nors formaliai po Austrijos komandinė taktika uždrausta, nė viena komanda, esant reikalui, jos neatsisakys. Pirmaus RS, jei JPM truks iki titulo poros balų, apsimes, kaip EI, jog ant žolės išlėkė, ir praleis. Edis tą taktiką dar kiek dangstytdavo, o RB, kaip karštesnis, to nedarė, bet, matyt, gavo velnių, ir kontraktą pasirašė. Kiekviena komanda rūpinasi tuo, kad laimėti abu titulus. O nuspręsti, kuris pilotas čempionato metu bus Nr. 1 - tai komandos reikalas. F tiesiog tai nusprendė, jau pasirašydama kontraktą su MS, ir visams laikui (kol kas tai pasiteisino), kitos sprendžia eigoje, ar prieš galą. O kadangi spręsti nebebūna ko, nes viską Fer'kės nusineša, lieka kalbėti apie garbingumą, Nr. 1,2 nebuvimą ir t.t. Galėtų konkuruoti ir MS aplenkti, naudodami komandinę taktiką - varytų nečiaudėdami.

2004 Birželio 17 d. 13:18

000000>> nu gali but, tik neisizeisk, tik matai "MS niekada nieko nepraleidineja" - Irvine, Suzuka, 1999.

2004 Birželio 17 d. 13:34

A-Martin>>> 100%...Syki jau F1 yra komandinis sportas ir egzistuoja daugiau negu vienas zaidejas, automatiskai aisku, kad laimes TIK vienas is ju. O dar kai akivaizdu, kad vienas stipresnis, tai idiotu reikia but, kad leist jiems stumdytis grumdytis trasoje ir neaisku kuo viskas pasibaigs. Paleiskit JPM i prieki, uz jo RS o paskui tegu MS vaziuoja. Ir ka, JPM su RS kovos? Pasvajokit....

2004 Birželio 17 d. 13:44

Sutinku, kad kaikurios kitos komandos naudoja komandinę taktiką tiesiog tai daro ne taip akivaizdžiai. Kai kurie žiūrovai to ne mato ir jiems gerai, bet susidomėjimas F1 iškart dingsta kaip pamato tai ką matė visi Kanadoje.
Sutinku ir su tuo, kad RB į Ferrari niekas su šautuvu nevarė. Jeigu gerai atsimenu jam buvo proga eiti į Williams. Ten jis turėtų ligias teises su RS ar kitu pilotu o galbūt net būtų Nr1, Bet jis atsisakė. O kodėl? O todėl, kad mano kad išliks Ferrari ilgiau negu MS. O kogero po MS išėjimo RB taps Ferrari pilotu Nr1. Taigi RB dabar paranku palaukti ir praleisti MS

2004 Birželio 17 d. 20:11

Vien tik tai,kad F1 yra komandos,pasako-kad yra ir komandine taktika.Ji yra pas visus,tik pas vienus akivaizdesne,pas kitus maziau..O del Ferrari viskas paprasta-jei vienam lenktyninkui moki 30 limonu,tas lenktynininkas vaziuoja praktiskai idealiai(mano nuomone),tai reikia buti idiotu kad stavkes abiem skirstyt vienodai.Be to,pasiziurejus,kaip iskalineja vienas kita Williams saunuoliai,o anksciau ir McLaren,klausimu apie taktika nekyla.Vnz.geroms mergaitems dangus,blogoms-viskas...:)

2004 Birželio 17 d. 20:56

Zodziu, komandine taktika, nors ir uzdrausta, bet... Kas trukdo 2 pilota vienu kartu daugiau i pitus kviesti, ar paprasyti neaplenkti 1-ojo, ar... padaryti klaida vaziuojant priesh ji? ;) Cia netaikau asmenishkiai kuriai komandai, galioja visoms, kurios turi 1 ir 2 pilota.

2004 Birželio 17 d. 21:20

Et, o jei kuri kita, ne Ferrari, ekipa ims ir panaudos komandine taktika, ka tai issauks? Visis prades rekti - tai kenkia sportui, varzyboms. Nors komanda galbut bus surinkusi keliais taskais daugiau nei be komandines taktikos ir del to priartejusi prie pirmaujanciu. Komandine taktika savo blogumu sezono gale gali sukurti visai nemaza intriga. Tad belieka palaukti pora meteliu iki naujuju taisykliu, gal tada padetis pasikeis ir visi bus patenktinti. Nes dabar diskusijos tokiomis temomis dazniausiai virsta ferraristu ir antiferraristu kovomis. Ir niekam nesvarbu, kad yra genijai tie, kurie paslepia komandine taktika nuo visu (kaip kad matem Kanadoj). Kas irodys, kad RB tikrai galejo aplenkti MS (be jokiu ten kontraktu ir Nr.1 ir pan.)? Juk siemet RB kovoja su MS kaip lygus su lygiu, taip buvo pranesta paciu Ferrari vadovu. Tad gal nebandykim pilotu greicio ir talento skirtumo pridengti komandine taktika?

2004 Birželio 18 d. 10:12

Niu jus duodat, pagal jus pasisakymus reiktu suprast, kad reik ismest ferrari ekipa,kad jums idomiau ziuret butu?!!! Niu jus duodat :) Gerai ismetam ferrari, pradeda dominuot renault ar bar, ismetam (niu suprantat ziuret neiidomu, sauberiai pasireikst negali):) Po to gal kokius Mclarenus, BMW, niu gal dar Toyota, tada turetu but idomu ar ne? :) Manau tada eitume ziuret krepsinio :)

2004 Birželio 18 d. 11:11

ZaZiuS -> na, as tikrai taip nesakiau.

2004 Birželio 18 d. 11:30

O gal isvis uzdraust antra pilota... Kiekviena komanda turi savo pilota ir taktikos kokios tik nori... Na zinoma tektu susitaikyt su 10 pilotu lakstanciu trasoje vietoj 20... Bet uztata nebutu komandines taktikos !!! Visu pirma juk komanda ir yra komanda jin kovaja su kita komanda ir kad pilotai gali padet vienas kitam vardan to, kad aplenkt varzova (sportinis principas juk reikia varzytis stengtis alimeti...) o jus cia uzdraust dar kazka tai kuriu galu ta komanda reikalinga tada ?

2004 Birželio 18 d. 11:33

Bernie> i tavo supersudetinga klausima yra superpaprastas atsakymas: kai kurie, kurie nenori taikyti komandines taktikos vis dar mano, kad F-1 yra _sportas_.

O fleimo kelti tokiu klausimu nebutina, nes ta pati galima pasneketi ir po naujiena.

2004 Birželio 18 d. 17:20

komandine taktika komandinei taktikai nelygu.kai pirmauji 40 tasku,komandine taktika naudoti yra negarbinga.netaikyti komandines taktikos yra kvaila.

2004 Birželio 18 d. 21:55

Pats geriausias pavyzdys yra Williams... kiek kartu tarpusavy lenktyniaudami viens kita JPM su RS yra isstume?

2004 Birželio 18 d. 22:05

DeMeO >>>> JAV GP 2002 berods metais. Graziai RS sparnas nuleke.
Siumetinis Euro GP. Graziai RS paskui save Toyota isstume.

2004 Birželio 19 d. 12:25

kai kitos komandos naudoja komandinę taktiką tai niekam neįdomu bet kaip padaro ką nors FERRARI tai jau...

2004 Birželio 19 d. 13:31

Nu ir komandinis sportas yra sportas...

2004 Liepos 03 d. 09:07

Bernie>> užsi�***

2004 Liepos 03 d. 13:09

Jeigu Ferrariai komandine taiktika naudoja, tai ir kitos komandos gali tai daryt. Bet abejoju, ar jiems pavyktu taip, kaip Ferrariams :D

2004 Liepos 03 d. 13:39

Obuolys power >>> nors nesiulytum savo pomegiu kitiems ;)

O del Ferrari, tia daugiausia kritikos ir susilaukia del tos 1 ir 2 pilotu vietu... Galetu jas laikyti, bet nereikejo jiems taip ishskirti, kad Rubensas turedavo praleisti MS i prieki net tada, kai pastarasis cempionate pirmavo 40 tashku...

2004 Liepos 03 d. 14:23

AF1-tai gal krepšinis ne sportas,o F1-komandinis ar individualus sportas,jeigu individualus tai tarkim Šumis nusiperka bolidą ir lenktyniauja...

TOP naujienos