Komandos siūlo panaikinti limitą degalų suvartojimui

Komandos siūlo panaikinti limitą degalų suvartojimui
logo 2018 Balandžio 16 d. 18:07, Ferrari

Balandžio 17 d. Paryžiuje įvyks eilinis Strateginės grupės susirinkimas. Tarp temų, kurias planuojama aptarti – degalų suvartojimo limito pakeitimas jau nuo 2019 metų. Tai yra vienas iš nepopuliariausių draudimų „Formulėje-1“ tiek tarp komandų, tiek ir tarp sirgalių.

Šiuo momentu degalų suvartojimas yra ribojamas dviem būdais. Pirmas – degalų padavimo greitis nė vienu momentu negali būti didesnis nei 100 kilogramų per valandą. Antras – lenktynėms pilotas turi sunaudoti ne daugiau kaip 105 kilogramus degalų. Pirmas apribojimas yra faktiškai aktualus tik kvalifikacijoje, o kadangi lenktynės užtrunka ilgiau nei valandą, srautą tenka riboti kur kas žemesniame lygyje.

Šiais metais situacija su degalų sunaudojimu paaštrėjo, kadangi bolidų masė tapo didesnė, o aerodinaminis pasipriešinimas išaugo ir Australijoje pilotams teko taupyti degalus nežiūrint į tai, kad buvo išvažiavęs saugos automobilis. Bahreine Sebastianas Vettelis nukelinėjo koją nuo greičio pedalo tiesiųjų pabaigoje jau pradedant nuo trečio rato.

Komandos siūlo panaikinti limitą bendram degalų kainos sunaudojimui jau nuo kito sezono ir tai leistų lenktynininkams atakuoti visą distanciją. Staigaus degalų sunaudojimo padidėjimo būtų išvengta, kadangi kitas apribojimas liktų galioti. Be to, efektyvūs varikliai vis tiek išsaugotų pranašumą. Kadangi tai leistų startuoti mašinai su mažesne mase.

Dar vienas įdomus pakeitimas, kurį siūloma išnagrinėti – fiksuota minimali pilotų masė kartu su sėdyne – 80 kg lygyje. Tai palengvintų situaciją aukštiems pilotams, kurie dabar privali laikytis labai griežtos dietos, kad „įsipaišytų“ į minimalią bolido masę.



Komentarai (0)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas