Kuo nepatinka balastas?

2002 Lapkričio 11 d. 16:53

Noreciau visu paklausti kuo jums nepatinka balastas? Cia ash pateiksiu tai, ka gero jis atneshtu i F-1.

1. Daugiausiai shansu laimeti turetu vistiek stipriausia komanda (o kitamet 99% tikimybe laimetu vistiek Ferrari, nes pradzioje jie bus kokia 1.5 sek nuo 2 vietos), t.y. sportinis principas nepazeistas.
2. Kitamet > Mazdaug nuo 7 GP del pergales galetu kovoti Williams ir McLaren, o nuo 12 GP dar Renault, BAR, Jordan, Sauber...o paskutiniai GP turetu buti turbut kaip IRL champe.
3. As manau, kad jau po 1 metu jis butu priprastas ir pamegtas, kaip jusu nauja tasku sistema, ir neatsiejamas nuo F-1.
4. Daug daugiau kovu del vietu, daug daugiau vaziavimu "traukinuku", avariju (tikekimes nepavojingu), ir svarbiausiai Daug Daugiau EMOCIJU !!!

2002 Lapkričio 11 d. 17:13

HORN>> Nezinau koki alu geri, bet pasakysiu, kad tu cia teisybe sukalei. Tik ziurek, kad del tu emociju negauk per sirdies smugiu, ir neprisigerk alaus.

2002 Lapkričio 11 d. 17:15

Nu shape visai pritariu, ir visishkai nedarychiau tragedijos, jeigu tas balastas ir butu ivestas..
O daugeliui manau tai nepatinka del to, kad ju megstama komanda - Ferrari..

2002 Lapkričio 11 d. 17:15

tarkim, n-ame etape pirmas vaziuoja X, antras - Y. kam Y lenkti X ir uzdirbti papildomo svorio? geriau jis palauks kito etapo, kai X bus sunkesnis ir negales jam sutrukdyt.


dabar isivaizduok Z, kuris visa sezona stabiliai atvaziuoja trecias. jis turi LABAI daug shansu laimet champa, nes pirma ir antra vieta uzims vis kiti pilotai. jis stabilus, bet ar jis vertas champo uz 17 treciu vietu???

2002 Lapkričio 11 d. 18:04

pritariu official>> Tiesiog kartais niekas nenores laimeti. Manau kad tas balastas tai yra viena is didziausiu nesamoniu (aciu dievui kad nepatvirtino) F1

2002 Lapkričio 11 d. 19:41

nu nu , nenores laimet ... tipo nenores 10 tsk ?...ir ka jis su ta 3 vieta vejx ? , nelaimes championato ...norint laimet champa vistiek rejkes laimet (nes uz pergale duodami 10 tsk , o uz ta trecia tik 4 ...ir beto dar bolido nepatikimumas ... tai nzn nzn , kaip galima laimet sezona neishkovojus nei vienos pergales ...:LOL

2002 Lapkričio 11 d. 19:48

Xsas>> biski tu neteisus. Jei atsimeni naujame sezone uz 3 vieta dabar duos 6 taskus. Tai bandom skaiciuoti kad ir lyginant Ferrary . 16 lenktyniu *6 tsk = 96 tsk. Plius paskutinese 3 lenktynese 3 pergales 96+16=112 tsk. Pergale su tiek tasku manau garantuota. Ziurint i ju nepatikimuma tai nera neivykdoma

2002 Lapkričio 11 d. 19:50

tai kad jau buvo man atrodo toks atvejis kai vienas lenktininkas nelaimejo nekarto, o atvaziuodavo dazniausiai 2 ir tapo champu..

2002 Lapkričio 11 d. 23:03

Nemanau, kad balastas yra gera ideja, cia jau krastutine priemone. Kovoji del pergales, o paskiau tau "bac", turėk bulvių maišą. Manau čia sportiškumo principai, kad nugali geriausias pažeidžiami.

2002 Lapkričio 12 d. 00:20

Man byski neaisku.
Imkim pavyzdi Ferrari.
Y bolido tobulinima sukisa milijonus $$$, kelis pastaruosius metus sukuria geriausia bolida, o kadangi, kad jus geriausi ir kad sukuret dviem galvom geresni bolida nei varzovai, o varzovai neturi $ sukurti konkurencingesni bolida ir pasivyti, "te" jum balastas.
Kam tada kist $ t bolido tobulinima, y specialistu algas, technika ir t.t. ?
Kad po metu y tavo masina ridetu pliumbum?
Mano manymu, tai tikru tikriausias apsurdas :(

2002 Lapkričio 12 d. 01:56

OK tokie mano atsakymai i jusu argumentus:
Redcar> Geriu alu ivairu, nick'as dar nieko nepasako...
official> ir 3 vietai bus uzdetas balastas, taigi ir jis vis sunkes ir jam bus vis sunkiau iskovoti 3 vieta (1 vieta gaus 10kg, 3 vieta 6 kg). O kad taptum Champu reikia arba X arba Y laimeti abu kartus... Beje naujoji tasku sistema butu labai palanki balastui...
moria, Minzz> Geriausia bolida turintis pilotas visada turs didesnius shansus laimeti, tuo labiau toks bolidas, kaip kitamet Ferrari. Tad $ niekur neismetami. Jum sunku isivaizduot, ka reishkia ziureti F1, kai netik tavo megstama komanda, bet absoliuciai jokia kita isskyrus Ferrari nekovoja net del Top 2... Jug del jusu nevisishkai teisingai suprantamo sportinio principo pralaimime mes visi - fanai, jug realiai kovos vyksta tik del 3 vietos, bet kam jos idomios, jug tai tik del 3 vietos...

2002 Lapkričio 12 d. 02:03

Beje dar vienas mano argumentas jums:
Jus kalbat apie komandine iskaita, bet ar galite pasakyti, kad praeita ir ateinanti sezona mes issiaiskinsime geriausia pilota? Jug Ferrari vaziuoja vieni, bei net nekevoja, t.y. MS del Champo kovoja vienas vienintelis. Kaip jis gali netapti Champu? Tai kur cia sportinis principas? P.S. Jei del balasto koks Trulli, Fisishella, Villeneuve sezono gale bent kovotu del pergales daugeliui fanu tai dabar turbut svajones. Tada istiesu juos pamatytume 110%, ir ivertintume. Jug bolidai butu apyligiai. O dabar pvz.: Trulli padaro viska ka gali, o kaikurie is jusu vistiek varote ant jo... :(

2002 Lapkričio 12 d. 08:50

Visu pirmiausia: Tikrai nelaimetu champo tas kuris visalaika atvarytu trecias, nes jis nors kada (sudegs:D jei tai ne schumas:D), po to vistiek kas nors laimes pergaliu neviena!Ir mes niekaip negaletume vertinti pilotu!Tirkai balastas dalykas "š".Ir kas isto, kad gale jie kovos del pergaliu, bet pas kitus greitis tik
200km/h :D tada bus tikrai idomu...

2002 Lapkričio 12 d. 10:24

HORN >>>> OK, tarkim del pergales kovoja Trulli's su Villeneuve'u. Bet ne todel, kad jie geriausi, o todel, kad jiems neprideta svarsciu.

2002 Lapkričio 12 d. 10:44

Teisingai...nebent reiktu neskaityt naujienu, neklausyt komentatoriu, neziuret sezono pradzios,
tada gal ir bus idomu - pagalvosi oho kokie perspektyvus vill ir trull:D

2002 Lapkričio 12 d. 13:35

Dabar >>>> :lol:

2002 Lapkričio 12 d. 20:41

Ne ne ne.Balastas dedamas tik pirmaujant 20 tsk.Tarkim ferariai perzengia si limita ir einancias lenktynes neuzdirba tasku,tuomet priesininkai juos prisiveja iki maziau 20 o tada ferari vel laimi.Taip begalo.Gal taip idomu?

2002 Lapkričio 12 d. 21:45

megejas nr 1 >>>> :eek: Ce tu pac sumastei, ar taip zadama deti balasta is tikruju?

2002 Lapkričio 12 d. 21:54

Vistiek Shis Balastas Naudingas Ir Williamsams :)

2002 Lapkričio 12 d. 23:36

Minzz, Dabar> O kodel ne del to, kad jie geriausi??? Jug Ferraris su balastu toks pat geras, kaip koks BAR be balasto, taigi auto lygus, viska lemia pilotai. Kas laimi tas geresnis ! O tai MS praeita sezona iskovojo bent viena verta pergale? Jug kiti vaziuoja tik ant 200km/h...

2002 Lapkričio 12 d. 23:40

Cia esme ta, kad dabar visi jus vertinate TIK komandine iskaita. O balastas padetu pilotu iskaitai. Daug tiksliau isaisketu pilotu pajegumai. Bolidai butu lygesni (jug jei bolide yra papildomo svorio, tai dar nereiskia, kad jis letesnis !!!). Jug esme ir yra pilotu iskaita (ne komandu), o dabar jos mes visishkai neturime...

2002 Lapkričio 12 d. 23:43

HORN>> Nezinau, man rodos, kad gerai suprantu sportini principa, kad laimi geriausi. O kad ir kitaip suprasciau, tai tikrai fanams nuo to neblogiau, nes nieko as nesprendziu F1 gyvenime. Ir nors esu uz Ferrari (butent FERRARI), tai tikrai nereiskia, kad man patinka, kaip ji nugali be konkurencijos. Taciau nemanau, kad balastas yra tinkamas sprendimas.

2002 Lapkričio 13 d. 10:59

Beto pilotai jau nieko negaletu padaryti, nes masinos vistiek yra skirtingos, aisku Ferrari zymiai geriau negau BAR, bet svoris nedaug skiriasi (standartinis) o jeigu schumui bus + 100kg na tai nebejoju, kad Yoongas butu kietesnis uz schuma.

2002 Lapkričio 13 d. 12:40

+ 100 kg , :LOL , matau visi ferrari fanaj bijo , kad jei butu balastas , tai jau 10 race jie nebutu 1-2 , ash amenishkai pasiilgau geru varzybu ...noriu , kad ne vien ferrari kovotu del pirmos vietos , noriu ,kad ir kiti gautu sansa pakovot del pergales ... bo man jau atrodo , kad ir Sumiui pabodo vaziuot be konkurencijos , balastas butu visiems y nauda ...ir MS ir RB , ir kiti pilotai pradetu vaziuot daug greiciau jei butu konkurencija ...o dabar ju profiskumas neauga , o krenta , nes neturi su kuo kovot(ypac kai neleidzia to komanda)...

2002 Lapkričio 13 d. 15:11

As nesu ferari fanas,bet ir ne pries.Bet tas su.... balastas tai mano manymu tikrai nesamone.Kokios gonkes kaip visi apsikarste balastais vazines?

2002 Lapkričio 13 d. 18:06

Be to tada kam komandom dirbti, tobulinti bolida, tada pilotus pasirinktu betkokius.Tai kam tada visokie aerodinamikos specialistai?Kam is vis tada stengtis dirbti.Balasto aveju formule 1 visai zlugtu.Tiesiog reikia isamiau pagalvoti.Nes tik taip atrodo gales visi lentyniauti, bet komandose butu gal net ir "chaosas":D .Tikrai neiseitu i gera.

2002 Lapkričio 13 d. 18:10

Minzz>>Jei tu apie 20 tasku riba,tai as galiu patvirtinti,jog ji buvo siulita kartu su balastu.Netiki-gali pasiknaisioti archyve.

2002 Lapkričio 13 d. 19:12

Dabar>nesutinku , beleka rashai , pac turboot nesuvoki ka , aisku kam toms komandoms tobulinti , galetu prisipirkt visokiu Youngu,ir laimetu champa , o ferrari ishsitobulintu , prisipirktu geru pilotu ir praloshtu champa ... jau nusvaigai , tai mano mociute taip nenusvaigtu !!!...vistiek laimetu stipriausi , skirtumas tas , kad vidury sezono butu ydomiu lenktyniu , o tas balastas nedaug ka ir pakeistu ,uztat kita sezona tai turesim ypac ydomu , visi remejai pabex , ishskyrus ish ferrari , tai jauciu visas qualas ir visus etapus 1-2 ferrari baix ...net bloga daros pagalvojus apie tai

2002 Lapkričio 13 d. 23:35

megejas nr 1 >>>> Ne netikiu, tiesiog praziopsojau. Tiesiok nezinojau, kad nuo 20 tsk. prasides balastas.

2002 Lapkričio 14 d. 02:33

Gincius, moria> tai butent man idomu kodel ???
megejas > jokios 20 tasku ribos tikrai niekur nebuvo minima, ir jos tikrai nereikia
Dabar> Paskutinis tavo komentaras viska pasako apie tavo mastysena, nematau prasmes su tavim diskutuoti. P.S. mazas faktelis: jei net ir kas leistu MS surinkti 100 tasku (ta jug butu netaip lengva padaryti su balastu), tai ji del balasto Youngas teprisivytu vos 3 sek., o Youngas Japonijos kvaloje praloshe MS'ui 5 sek, tad net Japonijoje Youngas negaletu konkuruoti su MS !!!

2002 Lapkričio 14 d. 02:38

Shiuo metu F1 pilotas yra beveik "0" vietoje. Piloto reiksme pilotu iskaitoje yra apie 20% (kuria reiktu pervadinti i komandine-pilotu iskaita), o komandineje tik apie 10%. Balastas pilotu gabumus stipriai iskeltu, pilotu meistriskumas reikstu apie 50% pilotu iskaitoje ir 25% komandinei iskaitai. Jug esme ir yra pamatyti kuris is ju geresnis, o ne kuri is mechaniku-inzinieriu komanda geresne.

2002 Lapkričio 14 d. 08:53

Gal as paskutinei zinutei ir vejus parasiau:D, bet balasta deda kai laimi tasku?Atrodo taip.
Tada meistriskuma lems pirmos, gal dar antros varzybos, nes kitiem ta balasta uzkrauna ir jie tikrai nieko negales padaryti.Ka lenktyninkas gali padaryti su "sunkvezimiu"?Man idomu ar dar balasta nuimtu? Ar jis isliktu visa sezona?
Paskui kas dar butu.Gerai, siemet laimejo Ferrai
neblogai atrode Williams ir Mclaren.Dabar kai nelaimes sitos komandos, o laimes vidutiniokes tai remejai pabeks.Kam jiem remti uz Ferrari kai
laimetu kokia 3 pergales?Ir dar nelaimetu champo.Be to kaip balastas iskeltu piloto meistriskuma?Nu nebent jeigu padarytu, kad bolidai iseiu vienodo pajegumo.Bet tikrai taip nebus.Ir dar kiek komandos kisa bapkiu i viska, kad pasiektu rezultata.Uz tat balasto ir nebus.

2002 Lapkričio 14 d. 16:22

Dabar> :D , laimes vidutiniokas ...perskaityk dar karta ir pagalvok ...tai aplamaji gal nori pasakyt , kad laimes minardi , juk jie balasto ish tikro negaus , kaip kad ir tsk ?...o ish tikro bus taip> ferrari laimes pirmus 3-5 race ...aciplesh nuo kitu ir susilygins , su BMW , tada dar 3-5 race jie keisis (viena gp vieni laimes kita kiti) ... poto dar 3-5 race jau kovos ne tik ferrari su BMW , bet dar ir McLaren ,...ir t.t. bet tai vistiek galutineje iskaitoje laimes ferrari ... na bent jau jei bus tokie stiprumai(nebent yvyx stebuklas ir ferrari bolidas bus letesnis uz bmw...tada tiesiog apkejst rejk ferrari vietoj bmw, bet tai neesme , noriu pasakyt ,kad balastas nieko nepakejs ...)

2002 Lapkričio 14 d. 17:24

99% kad kitamet laimetu Ferrari. Kuris pilotas laimetu, kai balastas ishlygintu bolidus? Turbut blogiausias :) Beje Ferrari tokiu sunkvezimiu po 3 tavo GP lektu 1.5 sek greiciau nei BAR vezimas.

Dabar> paskutinis klausimas: kitamet Ferrari iskovos 16 is 16 1-2. Ar gaila butu bant po viena pergale atiduoti kokiam DC, JPM ir ju fanams... Ar jie to neverti? Nekalbant apie Trulli, Fisishella, kurie per visa karjiera neiskovos pergales, nors labiau nusipelne nei Barrichello...

2002 Lapkričio 14 d. 17:27

Shiaip matau visi supranta, kad tai isgelbes F1...nieko tokio rimto pries nepasako. Ideja ir man pirma savaite atrode nelogishka, bet kai pagalvoji gereu, tai puikus sprendimas.

Jau po 2 GP 2003 visi prisimins balasta, bet teks palaukti 2004...

2002 Lapkričio 14 d. 18:16

horn> kuo trulli nusipelne pergales? arba DC? kuo jie tokie nusipelne? uz ka jiems ta pergale? jei nori pergales - DIRB pergalei. jei nesugebi - uzleisk vieta tiems, kurie to labiau nori.

ar ne taip?

2002 Lapkričio 14 d. 18:26

official>>>>>>:goodjob: teisingai.Reikia dirbti, kad pasiekti pergale.Tai tada gal Oneal'ui uzdedam ant koju po desimt kilu.Nes jis per daug tasku ideda.

2002 Lapkričio 15 d. 01:51

Pirma atsakysiu official> Man idomu kokie pilotai nusipelne pergales pagal tave...? (turbut tik MS, RB ir Ralfas).

J.Trulli - stebejau nuo debiuto F1. Jei butu galima ismatuoti vidutini piloto naudinguma ir vaziavimo greiti ir t.t. tai per visa Trulli karjiera surinktas skaicius butu keleta kartu geresnis, nei shiemet MS, tuo metu MS siemet iskovojo begele pergaliu, o Trulli neturi nei vieno podiumo per visa F1 karjiera!!!! Dabar pasakyk kad dar podiumo nevertas.... Vien ko vertos jo 2 startine vieta Monake ir Belgijoje 2000-ais su Jordanu !!! Beje, kaip galima iskovoti pergale ne su Ferrariu (net su Williams ir McLaren neimanoma, nes nera geru inzinieriu, o pinigu naujiems ieskoti taippat nera, nekalbant apie Renault, BAR, Toyota, ar kitas...). Pilotas yra absoliutus NULIS dabartiniame F1. Niekas. Jis nieko negali pakeisti.
DC - Prisiminkime 1998-2001. Kurios dvikovos buvo idomesnes: Mika-MS ar DC-MS...? DC kaip JPM agresyvus ir kovojantis pilotas. Taippat vienintelis tiek daug atliekantis lenkimu isore (man asmeniskai tokie lenkimai tiesiog nerealus). Beje, kai bolidas nera idealus, DC isspaus is jo viska ka galima, ko pvz nepadarytu Mika ar KR (1997 ir 2002 metai). Beje, shiu metu Monakas parode, kad DC kazkiek pagarbos turi buti vertas. Vienintelis GP, kur Ferrari buvo nugaleti saziningai (Malaizijoje MS susidue su JPM). O jei manai, kad DC neturi iskovoti nei vienos pergales, tai taip ir sakyk, suprasiu, jug DC vienintelis sugebejo Ferrus iveikti, tad logiska, kad dabar jo nekencia visi Ferru fanai.

2002 Lapkričio 15 d. 02:03

Dabar> Paziurime i F1 tik is pilotu puses (nes dabar jus tik ziurinte is komandu puses) ir palyginam su NBA.

Kovoja MS (Ferrari) ir T.Sato (Jordan) - atitinkamai LAL pries koki Detroit'a.
1. Taigi MS geresnis uz Sato, kaip LAL krapsininkai geresni uz Detroito sudeti, kas LAL leidzia pelnyti daugiau tasku, geriau gintis ir laimeti po idomios (arba nelabai) kovos.
2. Bet MS turi dar ir geresni bolida, kuris jo vaziavima pagerina keleta kartu, palyginus su T.Sato atitinkamomis salygomis. Taigi atitinkamai NBA Lakers beto, kad yra geresni dar meto i dvigubai didesnio skersmes krepsi, nei Detroito krepsininkai, taigi kaip gali laimeti Detroito krepsininkai..? Net jei jie ir butu lygus (pvz.: MS su Trulli ar Fisicu ar betkuo kitu). Net ir bunant geresniam neimanoma laimeti, jei priesininkai meto i daug didesnio skersmens krepsi...
Balastas mazintu lanko skersmeni, kol jie susivienodintu, bet per ta laika LAL jau butu toli priekyje, o esant vienodams lankams isaisketu kuris geresnis, bet dgalutiniame rezutate jau mazai ka pakeistu...

P.S. palyginimas toks pat kvailas kaip ir tavo, bet mano atveju teisingas !!!

2002 Lapkričio 15 d. 02:07

Esme ta, kad pilotu iskaitos nera. Yra tik komandine iskaita, kurios komanda nugaletoja issirenka pilota is visu pasaulyje, kuriam suteikti geriausio pasaulyje piloto titula. Taip buvo siemet, taip bus ir kitamet...

TOP naujienos